oh ja, dat weet ik wel. ik ga het dus ook gericht kopen op zo'n moment. ik zit met het zweet in mn handen op kantoor al te vechten tegen de dwang om naar de winkel te gaan straks. of als ik gewone boodschappen moet doen probeer ik het pad te omzeilen, en dat mislukt dan. of ik dool een half uur door de paden, en wil persé iets lekekrs kopen maar mn rationele stemmetje vindt alles teveel calorieën. heb weleens staan huilen in de winkel omdat t zo'n gevecht was, ik MOEST iets en MOCHT niks van mezelf... kwam ik thuis met diepvries soesjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:51 schreef conleche het volgende:
En als je het gewoon niet koopt Kwak? Dan is de drempel al een stuk hoger. En als je dan neiging hebt om naar de winkel te gaan, moet je iemand bellen of zo, of je tanden gaan poetsen of gaan touwtje springen, net zolang tot die urge ook weer weg is??
Je kan wel zeggen: ja maar ik moet dat kunnen, chips in huis hebben zonder het te eten. Maar ik noem dat toch echt kat op het spek binden.
het gaat inderdaad om slecht eten. wortels vind ik écht lekker. maar op zo'n moment voldoet een wortel niet. maar ik heb t er wel eens met een vriendin over gehad. dit soort gevoelens en gedachten herkennen echt alleen mensen die ooit zelf zo'n verstoorde relatie met eten hebben gehad...quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Of moet je per se "slecht" voedsel eten en kun je je niet volstoppen met eierkoeken () of bergen fruit en dergelijken
(ik ben een man he, denk graag in hapklare oplossingen)
Vrouwen die heel hun leven hetzelfde gewicht houden, krijgen meestal toch met het verstrijken van de jaren een hoger vetpercentage en de spiermassa neemt af. Miraal: blijf bewegen en flikker de weegschaal van het balkon.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow Syrena, wat een figuurtje! Volgens mij ben je nu niet veel dikker? (Gebaseerd op je gewicht).
Nou ja, die verstoorde relatie is niet zo zeer met eten maar meer met jezelf. Wat zich vervolgens uit in eten. Dus goed dat je hulp hebt om jezelf het weer waard te vinden en zo de oorzaak aan te pakken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het gaat inderdaad om slecht eten. wortels vind ik écht lekker. maar op zo'n moment voldoet een wortel niet. maar ik heb t er wel eens met een vriendin over gehad. dit soort gevoelens en gedachten herkennen echt alleen mensen die ooit zelf zo'n verstoorde relatie met eten hebben gehad...
Ja, dat heb ik ook een keer gezien, een groep zeer forde dames in de kleedkamer. De week erop nam ik een vriendin met een slecht zelfbeeld (zware heupen maar een prachthuidje en nog prachtigere borsten) mee naar dezelfde kleedkamer. Die week was er een ander team, allemaal met een taille.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef P.F het volgende:
Ik stond vanavond in de kleedkamer en naakt bleken niet alle meisjes maat 36 te hebben. Veel maat 38-40 en ook wel een aantal 42-44!
Ik had het dus verkeerd onthouden!
Vind je het eng ja???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:10 schreef Adelante het volgende:
Nobody's perfect! Ik heb bindingsangst en ga dit jaar trouwen
Nu inmiddels niet meer, de afgelopen 5 jaar voor ik de stap heb gezet welquote:
No probs, mop, ik laat hem nog wel even liggen, dan ben ik het vast weer vergeten!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
Co! Sorry! Ik dacht dat boek en film oud waren en dat ik achterliep en iedereen m al kendesorry
Oeh! Die is leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb trouwens nog een prachtige klok liggen, zo een met fotolijstjes http://static.aanbodpagin(...)4/42/2/1150242_1.jpg nieuw in de doosdus mocht ik daar nog iemand blij mee kunnen maken, u roept maar!
Valt wel mee, zegt ze dan. Ik denk dat het hier max -5 was vanochtend en je ziet hoe ik klaagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:05 schreef AKnynke het volgende:
-13, op het moment. valt wel mee dus...
Mijn vriendinnetje zei dat dan ook en dan liepen we snel naar een andere bar om daar iets te bestellenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn slogan was: Ik heb geen dorst Tot groot verdriet van mijn vriendinnetje die me maar stom vond.
Serieus?!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:33 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo ver bij jou vandaag Viking, en ik heb het -10,5 gezien hier, vanochtend.
Op dit moment -9,1.
Of ff uittrekken op de wcquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Serieus?!. Geen wonder dat m'n handen en benen niet warm werden. Volgende keer doe ik maar een maillot eronder, maar ja, het lastige is dat ik die dan op school ook aan moet houden en dat is dan weer best wel warm
.
Nog geen ledematen verloren dus?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:05 schreef AKnynke het volgende:
-13, op het moment. valt wel mee dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diameter van de zwarte kap is 56 cm, trouwens. Laat maar even weten of je 'm mooi vindt!Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nee hoor, merk je helemaal niets van! Misschien dat het wat minder fel is met kap dan zonder, maar gek en grauw licht heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Krijg je niet een heel gek licht van die zwarte kap? Lijkt me het zo grauw maken
Vind zwart helemaal fantastisch maar voor om een lamp twijfel ik er altijd een beetje over...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef huuphuup het volgende:
Zo. Bijgelezen.
PF gefeli met je goeie cijfers!
En over die bejaarden en commentaar op je lijf... herkenbaarmijn oma wil het ene uur nog wel eens roepen (uit het niets en liefst midden in een ander gesprek) "jij bent dikker geworden hè? jajajaja dikker. Ik zie het aan je, je krijgt een dikke buik" (en bedankt oma) om de volgende dag vervolgens te vragen of ik afgevallen was
In het begin was ik er redelijk ontdaan van altijd maar inmiddels hecht ik er geen waarde meer aan omdat het zo veranderlijk is.
Wat ook herkenbaar is zijn de opmerkingen waar kwak het over heeft. Een paar jaar geleden was ik door stress ongemerkt (ik had geen weegschaal) redelijk veel afgevallen en vrijwel iedereen zei tegen me van ja, staat je een stuk beter! Ik wil niet weten wat men dan nú van me denkt
En mn weegschaal doet stomhij vindt me vandaag anderhalve kilo zwaarder dan gister en eergister en als ik hem een millimeter verplaats dan verandert het gewicht weer. Muh.
Hmmmm.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, merk je helemaal niets van! Misschien dat het wat minder fel is met kap dan zonder, maar gek en grauw licht heb ik nooit gehad..
ja nou mijn lief is ook goed in creatief met weegschaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik heb mijn vriend vanochtend wegwijs gemaakt in de wondere wereld van weegschaaltechnieken
de arme kerel wist niet wat m overkwam
Ja nou het beste is op een harde ondergrond (dus niet de verzakte houten vloer met vloerbedekking van mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou mijn lief is ook goed in creatief met weegschaal
Op zich vind ik het niet zo heel erg als het ding verschilt met andere weegschalen, als ik maar goed kan bijhouden hoeveel ik afval danwel bijkom. Maar dit slaat nergens op.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:
dat van die weegschaal doet de mijne nietbehalve naar links/rechts hangen, dan word ik een kilo zwaarder
ook het badmatje werkte hier niet
![]()
Dat van die opmerkingen iddgelukkig probeert mn oma het iets vriendelijker te brengen; over mijn auto (fordKa) zei ze: oooh ik vind dat autootje zó goed bij je passen! eigenlijk lijkt hij zelfs op je, met die ronde vormen.
bluhhh. en daarnaast vind ik mn auto ook nog es gruwelijk lelijk
oh dat is ook een mooie jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:
dat van die weegschaal doet de mijne nietbehalve naar links/rechts hangen, dan word ik een kilo zwaarder
ook het badmatje werkte hier niet
![]()
Dat van die opmerkingen iddgelukkig probeert mn oma het iets vriendelijker te brengen; over mijn auto (fordKa) zei ze: oooh ik vind dat autootje zó goed bij je passen! eigenlijk lijkt hij zelfs op je, met die ronde vormen.
bluhhh. en daarnaast vind ik mn auto ook nog es gruwelijk lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |