abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76547070
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:51 schreef conleche het volgende:
En als je het gewoon niet koopt Kwak? Dan is de drempel al een stuk hoger. En als je dan neiging hebt om naar de winkel te gaan, moet je iemand bellen of zo, of je tanden gaan poetsen of gaan touwtje springen, net zolang tot die urge ook weer weg is??

Je kan wel zeggen: ja maar ik moet dat kunnen, chips in huis hebben zonder het te eten. Maar ik noem dat toch echt kat op het spek binden.
oh ja, dat weet ik wel. ik ga het dus ook gericht kopen op zo'n moment. ik zit met het zweet in mn handen op kantoor al te vechten tegen de dwang om naar de winkel te gaan straks. of als ik gewone boodschappen moet doen probeer ik het pad te omzeilen, en dat mislukt dan. of ik dool een half uur door de paden, en wil persé iets lekekrs kopen maar mn rationele stemmetje vindt alles teveel calorieën. heb weleens staan huilen in de winkel omdat t zo'n gevecht was, ik MOEST iets en MOCHT niks van mezelf... kwam ik thuis met diepvries soesjes

het zijn inderdaad het soort "trucs" die jij noemt die ik zal gaan aanleren op therapie denk ik. maar het grootste punt momenteel is dat ik het het op dit moment allemaal niet waard vind. ik vind mezelf niet genoeg waard om er tegenin te gaan. en dat zit heel erg diep, en is nooit overgegaan ook toen ik dunner was... en daarom ga ik de strijd nu niet eens aan (wetende dat ik dat zodra tehrapie begint wel moet gaan doen. en ook echt wil)

ik voel me ondertussen vies (vooral vies, vies komt altijd terug), en lelijk, en onaanraakbaar, en onwaardig. ik hoef niet dun te zijn. ik hoef me alleen maar heel kortdurend blij te voelen door eten in mn mond te duwen (dat zegt mn hoofd nu bedoel ik...ik weéét dat t niet waar is)

en dát is waar ik aan ga werken... en waar ik eerlijk gezegd nu de puf niet voor heb om t in mn eentje te doen...
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:00:38 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76547118
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Of moet je per se "slecht" voedsel eten en kun je je niet volstoppen met eierkoeken ( ) of bergen fruit en dergelijken (ik ben een man he, denk graag in hapklare oplossingen)
het gaat inderdaad om slecht eten. wortels vind ik écht lekker. maar op zo'n moment voldoet een wortel niet. maar ik heb t er wel eens met een vriendin over gehad. dit soort gevoelens en gedachten herkennen echt alleen mensen die ooit zelf zo'n verstoorde relatie met eten hebben gehad...
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 00:04:12 #203
70532 loveli
N
pi_76547254
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow Syrena, wat een figuurtje! Volgens mij ben je nu niet veel dikker? (Gebaseerd op je gewicht).
Vrouwen die heel hun leven hetzelfde gewicht houden, krijgen meestal toch met het verstrijken van de jaren een hoger vetpercentage en de spiermassa neemt af. Miraal: blijf bewegen en flikker de weegschaal van het balkon.
crap in = crap out
pi_76547297
Ik herken het wel een beetje hoor in een lichte vorm en het is voor mijn gevoel ook een soort Pavlov. Zo heb ik altijd als ik ga tanken neiging om iets lekkers te kopen. Begin een km. voor de pomp al te kwijlen bij wijze van. Tot ik dat in de gaten kreeg en dat zo verschrikkelijk vond, dat ik het rigoureus heb gestopt. Als ik iets koop nu, is het suikervrije kauwgom (jeuj )

En ik sta ook weleens in de Albert Heijn en koop veel teveel lekkere dingen en dat voelt ook wel een beetje als moeten en hoewel het bij jou wel ernstiger klinkt en vooral vaker voorkomend, helpen die stomme praktische dingetjes toch best (naast dat je aan de eigenlijke oorzaak moet werken natuurlijk.) Dus alleen boodschappen doen als je al helemaal vol zit. En nou ja.......je weet ze zelf maar al te goed!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:06:49 #205
3185 Adelante
To let it go now
pi_76547344
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het gaat inderdaad om slecht eten. wortels vind ik écht lekker. maar op zo'n moment voldoet een wortel niet. maar ik heb t er wel eens met een vriendin over gehad. dit soort gevoelens en gedachten herkennen echt alleen mensen die ooit zelf zo'n verstoorde relatie met eten hebben gehad...
Nou ja, die verstoorde relatie is niet zo zeer met eten maar meer met jezelf. Wat zich vervolgens uit in eten. Dus goed dat je hulp hebt om jezelf het weer waard te vinden en zo de oorzaak aan te pakken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 00:07:19 #206
70532 loveli
N
pi_76547366
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef P.F het volgende:
Ik stond vanavond in de kleedkamer en naakt bleken niet alle meisjes maat 36 te hebben. Veel maat 38-40 en ook wel een aantal 42-44!

Ik had het dus verkeerd onthouden !
Ja, dat heb ik ook een keer gezien, een groep zeer forde dames in de kleedkamer. De week erop nam ik een vriendin met een slecht zelfbeeld (zware heupen maar een prachthuidje en nog prachtigere borsten) mee naar dezelfde kleedkamer. Die week was er een ander team, allemaal met een taille.

Fail.
crap in = crap out
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:07:59 #207
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76547391
ja, ik denk ook wel dat het goedkomt. zeker als er aan de onderliggende kant wordt gewerkt dan word ik wel sterk genoeg om de rest af te leren. dat ging namelijk ook goed toen de onderliggende zaken minder duidelijk speelden - toen viel ik flink af...

dank voor het aanhoren... hopelijk hoef ik niet vaak meer van dit soort dingen te vertellen in de toekomst.
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:10:58 #208
3185 Adelante
To let it go now
pi_76547499
Nobody's perfect! Ik heb bindingsangst en ga dit jaar trouwen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76547530
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:10 schreef Adelante het volgende:
Nobody's perfect! Ik heb bindingsangst en ga dit jaar trouwen
Vind je het eng ja???
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:14:22 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_76547617
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Vind je het eng ja???
Nu inmiddels niet meer, de afgelopen 5 jaar voor ik de stap heb gezet wel Maar misschien ben ik te gelovig voor het huwelijk: ik zie het echt als een verbintenis for life en daar moet je niet te makkelijk instappen.
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 00:43:10 #211
70532 loveli
N
pi_76548648
Bijgelezen, kwak
crap in = crap out
pi_76548797
Co! Sorry! Ik dacht dat boek en film oud waren en dat ik achterliep en iedereen m al kende sorry
Ja doei.
pi_76549718
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
Co! Sorry! Ik dacht dat boek en film oud waren en dat ik achterliep en iedereen m al kende sorry
No probs, mop, ik laat hem nog wel even liggen, dan ben ik het vast weer vergeten!
Nu maar slapen.....zit al de hele avond met m'n nieuwe telefoon te spelen. Hij is echt zoo leuk!
pi_76550426
Goeiemorgen!
Zo maar eens bijlezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 januari 2010 @ 07:17:59 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76551119
Goedemorgen.

Ik heb geen zin om naar school te gaan . En op MSN zit nu al iemand naar metal te luisteren, blijkens haar sigs die aangeven welke liedjes ze speelt. Omg, ik wil nu geen echt geen herrie aan m'n kop .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 07:18:27 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76551121
Dat van slecht MOETEN eten herken ik helaas ook.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 07:41:15 #217
70532 loveli
N
pi_76551230
Mogguh.
crap in = crap out
  vrijdag 8 januari 2010 @ 07:51:23 #218
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76551295
goeiemorgen...

Aan de studie, zodat ik straks m'n vriendinnetje door Uppsala kan guiden...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:03:35 #219
331 Merel
Be here now.
pi_76551378
Goeiemorgen!

Is het erg koud daar Nynke, of valt het mee nu?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:05:41 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76551391
-13, op het moment. valt wel mee dus...
pi_76551445
Morge!

ff lijstjes!

Gisteren:
O: 2 crackers met appelstroop
T: banaan
L: 3 boterhammen kipfilet
T: appel
T: opkikker kip
D: boerenkool met een kwart rookworst en piccalily
T: 2 mandarijntjes met een kwak griekse yoghurt

Vandaag:
O: magere yoghurt met een stuk of 3 eetlepels griekse yoghurt, 2 lepels muesli en honing
L: 2 boterhammen kipfilet
T: appel en beker karnemelk
D: boerenkool (alweer) met iets van vleesvervanger
T: misschien nog wel een biertje en wat lekkers

En nu aan t werk
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:18:02 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76551524
Goedemorgen vanuit een Rotterdams ziekenhuis

*hug* voor kwak.

En wát een figuurtje Syrena! Maar volgens mij ben je nu toch niet heul anders

Ik heb gisteravond nog RPM gedaan, maar het ging niet zo lekker. Niet trillen ofzo, maar het wilde gewoon niet. Te drukke dag op het werk gehad en ik was eigenlijk al helemaal total toen ik de deur uitging...Maarja.. vandaag en morgen geen gelegenheid om te sporten. Zondag pas weer! Hopelijk gaat het dan beter .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76552183
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb trouwens nog een prachtige klok liggen, zo een met fotolijstjes http://static.aanbodpagin(...)4/42/2/1150242_1.jpg nieuw in de doos dus mocht ik daar nog iemand blij mee kunnen maken, u roept maar!
Oeh! Die is leuk. Daar kan ik wat mooie foto's van de mini inplakken en als cadeau aan de mevroi.

Volgens mij had niemand zich nog gemeld toch? Wat wil je d'r voor hebben? Of doen major lurkersenafentoeposters niet mee?

Moet ik nu ook wat leuks opsnorren van zolder trouwens?

en een PM voor de zekerheid en voordat'ie weg is....
He who dies with the most toys
still dies
pi_76552672
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje boerenkool
T: 2 mandarijn
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: 1 mandarijn
D: onbekend gebakken aerpels, spruitjes, gebakken camembert

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: 1 mandarijn
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: kliekje spruitjes
T: 2 mandarijn
D: onbekend
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:28:24 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76552806
Het is echt stervenskoud hier, niet normaal. M'n benen tintelden helemaal op de fiets en m'n handen wilden ook in warme handschoenen niet warm worden. Ik was echt blij toen ik op school was, maar heb de hele les dichtbij de verwarming gezeten net .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:29:58 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76552852
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:05 schreef AKnynke het volgende:
Valt wel mee, zegt ze dan. Ik denk dat het hier max -5 was vanochtend en je ziet hoe ik klaag
Niet meer actief op Fok!
pi_76552927
Ik ben niet zo ver bij jou vandaag Viking, en ik heb het -10,5 gezien hier, vanochtend.
Op dit moment -9,1.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76552980
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn slogan was: Ik heb geen dorst Tot groot verdriet van mijn vriendinnetje die me maar stom vond.
Mijn vriendinnetje zei dat dan ook en dan liepen we snel naar een andere bar om daar iets te bestellen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:38:40 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76553049
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:33 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo ver bij jou vandaag Viking, en ik heb het -10,5 gezien hier, vanochtend.
Op dit moment -9,1.
Serieus?! . Geen wonder dat m'n handen en benen niet warm werden. Volgende keer doe ik maar een maillot eronder, maar ja, het lastige is dat ik die dan op school ook aan moet houden en dat is dan weer best wel warm .
Niet meer actief op Fok!
pi_76553141
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Serieus?! . Geen wonder dat m'n handen en benen niet warm werden. Volgende keer doe ik maar een maillot eronder, maar ja, het lastige is dat ik die dan op school ook aan moet houden en dat is dan weer best wel warm .
Of ff uittrekken op de wc
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76553271
Knuf voor kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:50:59 #232
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76553367
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:05 schreef AKnynke het volgende:
Nog geen ledematen verloren dus?

Lijstje!
O: 2 bruine boterhammen met iets + melk
L: kaastosti en een maisboterham
D: gekookte of gebakken tongetjes met groentepita's

Hoogste tijd om aan die O te beginnen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Wolve000 op 08-01-2010 10:05:02 ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:19:24 #233
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76554126
Ik heb nu wel een maiilot onder m'n broek aangetrokken. Voor de eerste keer!

Maar, m'n valt wel mee was in vergelijking tot de -24 die het hier eergister was, Vik! -13 is dus een leuke instaptemperatuur!
pi_76554227
Goedemorgen!

Weer een dagje hard aan de studie wel thuis, maar moet ook zoveel achter de laptop doen, dat het wel verstandig is. Heb feedback op mijn essay gehad, en het was allemaal geen ontzettend slechte feedback, wat kleine dingetjes, ergste zijn dat ik mijn topic sentences moet verbeteren.. en da's best lastig. Ik denk er nog even over na.

Op de planning van vandaag staat voor eten:

O: portie magere kwark (perzik/passievrucht)
T: appel
L: 3 boterhammen (pindakaas denk ik)
T: banaan
D: gekookte of gebakken tongetjes met groentenpita

en misschien vanavond een glaasje wijn ofzo?

Studie staat op 't programma:

• Essay van Writing afmaken
  • Take Home Exam Introduction American Studies afmaken
  • Vocab leren
  • Grammatica nog weer eens doorlezen

Moet te doen zijn
  • Ja doei.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:27:15 #235
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_76554350
    goedemorgen!
    sportbh is in tha house het geweld kan gaan beginnen.
    wel maandag pas moet nog schoenen hebben.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_76554641
    P.F, foto's van de lamp. . Met dank aan m'n vriend voor het omhoog houden. .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    De diameter van de zwarte kap is 56 cm, trouwens. Laat maar even weten of je 'm mooi vindt!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_76554839
    Zo. Bijgelezen.

PF gefeli met je goeie cijfers!

En over die bejaarden en commentaar op je lijf... herkenbaar mijn oma wil het ene uur nog wel eens roepen (uit het niets en liefst midden in een ander gesprek) "jij bent dikker geworden hè? jajajaja dikker. Ik zie het aan je, je krijgt een dikke buik" (en bedankt oma) om de volgende dag vervolgens te vragen of ik afgevallen was
    In het begin was ik er redelijk ontdaan van altijd maar inmiddels hecht ik er geen waarde meer aan omdat het zo veranderlijk is.

Wat ook herkenbaar is zijn de opmerkingen waar kwak het over heeft. Een paar jaar geleden was ik door stress ongemerkt (ik had geen weegschaal) redelijk veel afgevallen en vrijwel iedereen zei tegen me van ja, staat je een stuk beter! Ik wil niet weten wat men dan nú van me denkt

En mn weegschaal doet stom hij vindt me vandaag anderhalve kilo zwaarder dan gister en eergister en als ik hem een millimeter verplaats dan verandert het gewicht weer. Muh.
    Zomerkind <3 & Winterkind <3
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76554858
    ohja en ik zag foto's van bikini-bodies
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:43:07 #239
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76554872
    Krijg je niet een heel gek licht van die zwarte kap? Lijkt me het zo grauw maken

Vind zwart helemaal fantastisch maar voor om een lamp twijfel ik er altijd een beetje over...
    pi_76554932
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
    Krijg je niet een heel gek licht van die zwarte kap? Lijkt me het zo grauw maken

Vind zwart helemaal fantastisch maar voor om een lamp twijfel ik er altijd een beetje over...
    Nee hoor, merk je helemaal niets van! Misschien dat het wat minder fel is met kap dan zonder, maar gek en grauw licht heb ik nooit gehad. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:44:47 #241
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76554934
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef huuphuup het volgende:
    Zo. Bijgelezen.

PF gefeli met je goeie cijfers!

En over die bejaarden en commentaar op je lijf... herkenbaar mijn oma wil het ene uur nog wel eens roepen (uit het niets en liefst midden in een ander gesprek) "jij bent dikker geworden hè? jajajaja dikker. Ik zie het aan je, je krijgt een dikke buik" (en bedankt oma) om de volgende dag vervolgens te vragen of ik afgevallen was
    In het begin was ik er redelijk ontdaan van altijd maar inmiddels hecht ik er geen waarde meer aan omdat het zo veranderlijk is.

Wat ook herkenbaar is zijn de opmerkingen waar kwak het over heeft. Een paar jaar geleden was ik door stress ongemerkt (ik had geen weegschaal) redelijk veel afgevallen en vrijwel iedereen zei tegen me van ja, staat je een stuk beter! Ik wil niet weten wat men dan nú van me denkt

En mn weegschaal doet stom hij vindt me vandaag anderhalve kilo zwaarder dan gister en eergister en als ik hem een millimeter verplaats dan verandert het gewicht weer. Muh.
    ik heb mijn vriend vanochtend wegwijs gemaakt in de wondere wereld van weegschaaltechnieken de arme kerel wist niet wat m overkwam
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:45:39 #242
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76554962
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee hoor, merk je helemaal niets van! Misschien dat het wat minder fel is met kap dan zonder, maar gek en grauw licht heb ik nooit gehad. .
    Hmmmm..... dat biedt mogelijkheden, ik heb laatst een heel tof lampje gezien in de stad
    pi_76555046
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

ik heb mijn vriend vanochtend wegwijs gemaakt in de wondere wereld van weegschaaltechnieken de arme kerel wist niet wat m overkwam
    ja nou mijn lief is ook goed in creatief met weegschaal

Op zich vind ik het niet zo heel erg als het ding verschilt met andere weegschalen, als ik maar goed kan bijhouden hoeveel ik afval danwel bijkom. Maar dit slaat nergens op.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:48:23 #244
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_76555054
    dat van die weegschaal doet de mijne niet behalve naar links/rechts hangen, dan word ik een kilo zwaarder ook het badmatje werkte hier niet

Dat van die opmerkingen idd gelukkig probeert mn oma het iets vriendelijker te brengen; over mijn auto (fordKa) zei ze: oooh ik vind dat autootje zó goed bij je passen! eigenlijk lijkt hij zelfs op je, met die ronde vormen.

bluhhh. en daarnaast vind ik mn auto ook nog es gruwelijk lelijk
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:49:56 #245
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76555135
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou mijn lief is ook goed in creatief met weegschaal

Op zich vind ik het niet zo heel erg als het ding verschilt met andere weegschalen, als ik maar goed kan bijhouden hoeveel ik afval danwel bijkom. Maar dit slaat nergens op.
    Ja nou het beste is op een harde ondergrond (dus niet de verzakte houten vloer met vloerbedekking van mijn slaapkamer ) en op de plaats laten staan inderdaad..... maargoed, ik kijk ook niet op een pondje ofzo, elke dag wegen heeft imo niet zo heel veel zin
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:50:45 #246
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76555175
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:
    dat van die weegschaal doet de mijne niet behalve naar links/rechts hangen, dan word ik een kilo zwaarder ook het badmatje werkte hier niet

Dat van die opmerkingen idd gelukkig probeert mn oma het iets vriendelijker te brengen; over mijn auto (fordKa) zei ze: oooh ik vind dat autootje zó goed bij je passen! eigenlijk lijkt hij zelfs op je, met die ronde vormen.

Ik gooi dat soort opmerkingen op decorumverlies
    pi_76555326
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:

oh dat is ook een mooie ja

hier ook --> goh, moet je nou nog veel kilo's kwijt zo na de zwangerschap? (mn andere oma) ik van nou nee, binnen twee weken zat ik weer op startgewicht en dat zit ik nog steeds.
    zij --> oh. goh. zou je niet zeggen.

hey bedankt hè
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:56:46 #248
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76555374
    Noujaaaaaazeg

Mijn oma zou het niet hebben durven zeggen en was ook bijna blind trouwens dat scheelt vast
    sorry oma
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:59:06 #249
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76555455
    Foei LB, niet zoveel posten zonder er een lijstje bij te doen

O: 2 boterhammen, chocopasta & jam
    L: 2 boterhammen, kaas & gekookt eitje
    T: lek laten prikken bij de bloedbank
    D: weet nog niet, we krijgen misschien eters, in dat geval: wraps hutspot

[ Bericht 9% gewijzigd door LadyBlack op 08-01-2010 21:01:52 ]
    pi_76555647
    Ik heb een soort van pauze (niet echt officieel, moet even wachten en docent is in gesprek) en nu verveel ik me . Verleiding om naar de AH te gaan en zoete troep te kopen is groot ...
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')