quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat is nog eens een idee! Ik zeg ja
Jammerquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jah goed en leuk idee!!!
Kan je net zo goed naar een begrafenis gaan. Even spannend en leuk!
Je weet inmiddels wel dat ik niet serieus ben hequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Doe maar niet
. Eerst maar es kijken wat Nectarientje er van vindt
.
Ik ga vanavond, ga mee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:11 schreef Atreidez het volgende:
Oh puik plan, Den Haag meet bij een voorstelling van ratmen?
Jij verlegenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel dat ik niet serieus ben heHoe vaak heb ik al gezegd dat ik naar een voorstelling zou gaan en kom vervolgens nooit opdagen
Veels te verlegen daarvoor joh!
Nou laat maar weten wanneer je eens een voorstelling speelt in een donkere zaal ! Wegglippen ben ik goed inquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij verlegen. Waarom geloof ik daar helemaal niets van
.
Enne als je naar een voorstelling komt, overigens niet die van nu (dus ik ga je zien Nectarientje), dan zit je in de zaal normaliter in het donker, dus zie jij mij wel, maar ik jou niet. En na de voorstelling moet ik omkleden en af schminken, dus dan kan jij snel weg slippen.
vertel eens wat nieuwsquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jammer. Had zo graag een voorstelling voor jou willen spelen
.
Dat had je ook al beloofd dus daar reken ik ook opquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef RATMEN het volgende:
Enne als je naar een voorstelling komt, overigens niet die van nu (dus ik ga je zien Nectarientje), dan zit je in de zaal normaliter in het donker, dus zie jij mij wel, maar ik jou niet. En na de voorstelling moet ik omkleden en af schminken, dus dan kan jij snel weg slippen.
Moet hij wel van een beetje fantasy (Griekse tragedie) houden. Als je niet tegen koningen die eeuwig leven krijgen van goden kan, dan kan je het beter niet doenquote:
Ik kan bevestigen dat zeemonster héél verlegen isquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij verlegen. Waarom geloof ik daar helemaal niets van
.
Laatste week januari, eerste week februariquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nou laat maar weten wanneer je eens een voorstelling speelt in een donkere zaal ! Wegglippen ben ik goed in
Ehm, ik heb paarse Allstarsquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat had je ook al beloofd dus daar reken ik ook op
Of bedoel je dat de zaal niet donker is nu?
Ooh dat kan ik wel hebben hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:49 schreef RATMEN het volgende:
. De zaal is niet donker ... ik kijk je over een paar uur RECHT in je ogen aan. Gelukkig zit er een man of 70 / 80 om je heen, dus ben je niet de enige
. Ik zou niet op de eerste twee rijen gaan zitten
.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:38 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga vanavond, ga mee!
Ik sta op het podium, als jij mee zou gaan, dan zit jij naast haar op de tribune, dus feitelijk ben ik het 3e wielquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef Atreidez het volgende:
Ga je naar de stad voor een set lampjes, kom je met schoenen terug...
* Atreidez is af en toe net een vrouw
[..]Als 3e wiel?
Jij bent het reservewielquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik sta op het podium, als jij mee zou gaan, dan zit jij naast haar op de tribune, dus feitelijk ben ik het 3e wiel.
Vooropgesteld: ik ben niemands wiel, zeker niet het reservewielquote:
oh oke jah dat is wel iets leuks en nieuws om te vertellen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ehm, ik heb paarse Allstars. Zoiets?
Ze staan ontzettend goed bij mn paarse badjasquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh oke jah dat is wel iets leuks en nieuws om te vertellen.
Lopen ze lekker en staan ze leuk bij je kleren?
Kijk met jou es het anders, ik ben graag jouw thuiskomertjequote:Op donderdag 7 januari 2010 13:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ook wel een thuiskomertje toch?
Dat zal nectarientje leuk vinden om te horenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Kijk met jou es het anders, ik ben graag jouw thuiskomertje.
Ach, ik toch maar Nectarientjes reservewiel vertelde je me netquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zal nectarientje leuk vinden om te horen
Ja, maar als je zeemonster's thuiskomertje bent dan is het ineens niet erg en bij nectarientje welquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach, ik toch maar Nectarientjes reservewiel vertelde je me net.
Er zit dan ook een enorm verschil tussen een reservewiel zijn of het thuiskomertjequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar als je zeemonster's thuiskomertje bent dan is het ineens niet erg en bij nectarientje wel
dat hangt van de definitie die je er eraan geeft afquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er zit dan ook een enorm verschil tussen een reservewiel zijn of het thuiskomertje.
Psies, daaromquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat hangt van de definitie die je er eraan geeft af
Een reservewiel kan een thuiskomer zijn maar ook een gewoon wiel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:52 schreef zeemonster het volgende:
Ik dacht overigens dat een reservewiel ook wel een thuiskomertje werd genoemd. Daarnaast ben ik nog helemaal niet toe aan reservewielen of thuiskomertjes als we in metaforen gaan praten
.
EUR 423,05quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
Mn auto staat nu bij de garage voor een grote beurt en een APK, ik hou mn hart vast voor de rekening vanmiddag
Ouch ja, ook ik ben soms blij met mn lease autoquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
au
* Den_Haag blij is met de lease-auto
Dat kan ik me voorstellen. Deze auto gaat er vermoedelijk dit jaar wel uit, en dan houden we nog een goedkoop barreltje (lees: de starlet van mn vriendin) over. En aangezien zij op loop/fietsafstand van huis werkt...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
au
Ach, grote beurt, APK, zo erg is t toch niet? Grote beurt is meestal rond de 150, wat hebben ze gedaan nog verder dan? 2 Banden, koppelingsplaten ofzo?quote:
De Multiriem is vervangen, verder weet ik t nog niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ach, grote beurt, APK, zo erg is t toch niet? Grote beurt is meestal rond de 150, wat hebben ze gedaan nog verder dan? 2 Banden, koppelingsplaten ofzo?
* MissMSX is blij zonder autoquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
au
kost me per maand ook 350 euro aan bijtellingquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Deze auto gaat er vermoedelijk dit jaar wel uit, en dan houden we nog een goedkoop barreltje (lees: de starlet van mn vriendin) over. En aangezien zij op loop/fietsafstand van huis werkt...
Ach, valt mee. Ik hou m'n hart al vast voor februari:quote:
Is was idd skien in Oostenrijk. Bij Gerlos in de buurt. Was echt super gezellig met de hele familiequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij was toch skieen? Hoe was het en waar ben je geweest?
dat is vragen om problemen naar mijn mening.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Lovechild het volgende:
Bij ons schade aan de auto. Stond vlak na een bocht geparkeerd en iemand is uit de bocht gegleden.
heb wel door de straten van de stad daar geskied. Te lui om het stuk te lopen en er lag genoeg sneeuw dat het geen probleem was voor de ski's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef zeemonster het volgende:
Hier was het dus onwijs koud , je had net zo goed hier door de straten kunnen skieen, al geloof ik dat het daar leuker is !
Heb je daar kerst en oudjaar gevierd? Dat lijkt mij dan wel heel knus en leuk zo met je familie.
Zou de Uithof alweer open zijn? Anders misschien Zuiderpark of gewoon de sloot ? Als dat laatste nog niet te dun is..quote:
Tja, die gelegenheid is er gewoon niet altijd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is vragen om problemen naar mijn mening.
Liever verder lopen dan dat ik hem in of vlak bij een bocht zet!
De Uithof zou rond 9 januari weer open zijn. Ik heb gisteren mensen op de waterski-plas van de Wollebrand in Honselersdijk zien schaatsen in ieder gevalquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zou de Uithof alweer open zijn? Anders misschien Zuiderpark of gewoon de sloot ? Als dat laatste nog niet te dun is..
Zie je Love Child het is gewoon je eigen schuldquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja, die gelegenheid is er gewoon niet altijd.
Dat is zooo zuur altijd...zo hebben ze ook een keer mijn voorscherm helemaal aan gort gereden. Natuurlijk hadden ze geen briefje achtergelaten, stel je voor...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Lovechild het volgende:
Bij ons schade aan de auto. Stond vlak na een bocht geparkeerd en iemand is uit de bocht gegleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |