Psies, daaromquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat hangt van de definitie die je er eraan geeft af
Een reservewiel kan een thuiskomer zijn maar ook een gewoon wiel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:52 schreef zeemonster het volgende:
Ik dacht overigens dat een reservewiel ook wel een thuiskomertje werd genoemd. Daarnaast ben ik nog helemaal niet toe aan reservewielen of thuiskomertjes als we in metaforen gaan praten
.
EUR 423,05quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
Mn auto staat nu bij de garage voor een grote beurt en een APK, ik hou mn hart vast voor de rekening vanmiddag
Ouch ja, ook ik ben soms blij met mn lease autoquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
au
* Den_Haag blij is met de lease-auto
Dat kan ik me voorstellen. Deze auto gaat er vermoedelijk dit jaar wel uit, en dan houden we nog een goedkoop barreltje (lees: de starlet van mn vriendin) over. En aangezien zij op loop/fietsafstand van huis werkt...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
au
Ach, grote beurt, APK, zo erg is t toch niet? Grote beurt is meestal rond de 150, wat hebben ze gedaan nog verder dan? 2 Banden, koppelingsplaten ofzo?quote:
De Multiriem is vervangen, verder weet ik t nog niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ach, grote beurt, APK, zo erg is t toch niet? Grote beurt is meestal rond de 150, wat hebben ze gedaan nog verder dan? 2 Banden, koppelingsplaten ofzo?
* MissMSX is blij zonder autoquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
au
kost me per maand ook 350 euro aan bijtellingquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Deze auto gaat er vermoedelijk dit jaar wel uit, en dan houden we nog een goedkoop barreltje (lees: de starlet van mn vriendin) over. En aangezien zij op loop/fietsafstand van huis werkt...
Ach, valt mee. Ik hou m'n hart al vast voor februari:quote:
Is was idd skien in Oostenrijk. Bij Gerlos in de buurt. Was echt super gezellig met de hele familiequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij was toch skieen? Hoe was het en waar ben je geweest?
dat is vragen om problemen naar mijn mening.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Lovechild het volgende:
Bij ons schade aan de auto. Stond vlak na een bocht geparkeerd en iemand is uit de bocht gegleden.
heb wel door de straten van de stad daar geskied. Te lui om het stuk te lopen en er lag genoeg sneeuw dat het geen probleem was voor de ski's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef zeemonster het volgende:
Hier was het dus onwijs koud , je had net zo goed hier door de straten kunnen skieen, al geloof ik dat het daar leuker is !
Heb je daar kerst en oudjaar gevierd? Dat lijkt mij dan wel heel knus en leuk zo met je familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |