Zou de Uithof alweer open zijn? Anders misschien Zuiderpark of gewoon de sloot ? Als dat laatste nog niet te dun is..quote:
Tja, die gelegenheid is er gewoon niet altijd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is vragen om problemen naar mijn mening.
Liever verder lopen dan dat ik hem in of vlak bij een bocht zet!
De Uithof zou rond 9 januari weer open zijn. Ik heb gisteren mensen op de waterski-plas van de Wollebrand in Honselersdijk zien schaatsen in ieder gevalquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zou de Uithof alweer open zijn? Anders misschien Zuiderpark of gewoon de sloot ? Als dat laatste nog niet te dun is..
Zie je Love Child het is gewoon je eigen schuldquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja, die gelegenheid is er gewoon niet altijd.
Dat is zooo zuur altijd...zo hebben ze ook een keer mijn voorscherm helemaal aan gort gereden. Natuurlijk hadden ze geen briefje achtergelaten, stel je voor...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Lovechild het volgende:
Bij ons schade aan de auto. Stond vlak na een bocht geparkeerd en iemand is uit de bocht gegleden.
Ik kan geeneens schaatsen..... Wat ben ik dan wel niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb niet eens schaatsen..... wat een pauper ben ik
Motorisch gestoord.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan geeneens schaatsen..... Wat ben ik dan wel niet?
Ja...nou zeg....boehoe....quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zie je Love Child het is gewoon je eigen schuld. Als je hem nu gewoon ergens anders had gezet kan dat natuurlijk nooooit gebeuren..
Een sukkelquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan geeneens schaatsen..... Wat ben ik dan wel niet?
Wel netjes dat er een briefje is achtergelatenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Lovechild het volgende:
We stonden overigens wel gewoon in een parkeervak. Gelukkig heeft deze mijnheer keurig een briefje achtergelaten![]()
De schade is wel behoorlijk, bijna de hele zijkant bekrast. Nu is een auto voor ons vooral een vervoersmiddel (onze vorige auto was een Multipla, ik bedoel maar) en er zat ook al wel wat schade aan. Het is wel lullig dat we de auto pas een week hebben.
Das iets te ver weg op de fiets vanuit het centrumquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De Uithof zou rond 9 januari weer open zijn. Ik heb gisteren mensen op de waterski-plas van de Wollebrand in Honselersdijk zien schaatsen in ieder geval
quote:
En wat ben jij dan wel niet dat je met mij bent getrouwd?quote:
Het klopt welquote:
Een barmhartige Samaritaan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat ben jij dan wel niet dat je met mij bent getrouwd?
Uithof heeft inderdaad kunstijs jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Das iets te ver weg op de fiets vanuit het centrum.
Ik geloof dat er in Rijswijk wel een baan open is.. Uithof is een binnenbaan toch? ( das het net niet natuurlijk..)
Dit meen je niet? Dat is kut zeg. Ik probeer mijn auto met dit weer ook altijd bij bochten en heuveltjes uit de buurt te houden. Probeer je zelf schadevrij te rijden pakt iemand anders je auto even mee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Lovechild het volgende:
Bij ons schade aan de auto. Stond vlak na een bocht geparkeerd en iemand is uit de bocht gegleden.
Ja, staat er ook alquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hebben ze een briefje achtergelaten??
Gewoon even douchen en met je natte haar buiten blijven staan, kan je het vervolgens gewoon op maat afbrekenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef MissMSX het volgende:
Brrrrr, ik moet zo nog door de kou naar de kapper
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gewoon even douchen en met je natte haar buiten blijven staan, kan je het vervolgens gewoon op maat afbreken
Ik ben er inderdaad ook heel erg blij mee dat de betreffende mijnheer een briefje heeft achtergelaten. Dat zouden we zelf ook doen..quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, staat er ook alMooi signaal dat er toch eerlijke burgers bestaan, Of ze weten hoe groot Lovechilds man is? ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |