ik zet t gewoon in de koelkast misschien past dat ook?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef omearos het volgende:
klinkt lekker, eens nadenken hoe ik dat ga doen (heb 2 katten rondlopen) en dan zeker eens uitproberen.
Dat gaat nu iig niet passen. Ik haal op zaterdag boodschappen voor de hele week, dus de koelkast zit nu vol. Misschien dat het donderdag of vrijdag pastquote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zet t gewoon in de koelkast misschien past dat ook?
Badkamer is een idee idd.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Op de badkamer zetten...
Ik ga eens een kop thee maken
Paar dagen later inhaakt...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:20 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Vaker doen dan![]()
Vetten zijn echt enorm belangrijk voor bijv. je hormoonhuishouding (hormonen worden gemaakt uit o.a. vet). Ook de hormonen die je stofwisseling regelen, dus als je langdurig te laag in vetten gaat zitten leidt dat haast onherroepelijk tot het inzakken van je stofwisseling. Het is dus niet alleen nodig om voldoende kcals te eten, maar het is ook wel degelijk van belang waaruit die kcals bestaan.
te veel caroteen kan je oranje van worden maar ik neem aan dat je het dan in enorme hoeveelheden moet eten?quote:Op maandag 11 januari 2010 01:06 schreef delapoko het volgende:
Ik had een aantal vragen.
1. Is te veel wortels slecht voor je huid? Ik ben dinsdag begonnen met dieten en heb de snacks vervangen door rauwe wortels. Als ik 's avonds trek krijg eet ik 7 a 8 wortels en heb ik daarna nergens zin meer in. Ik zit dan vol. Is dit goed?
2. Mijn lichaam begint te jeuken. Kan dit te maken hebben met afvalstoffen die vrijkomen omdat vet afbreekt? Zo ja, wat is daar een oplossing voor? Zweten?
3. Ik zie dat de meeste van jullie 's ochtends tijdens het ontbijt erg weinig eten. Ontbijt is toch het meest belangrijke? Ik eet altijd erg gevarieerd en uitgebreid (maar niet te veel) in de ochtend (eieren, kaas, komkommer, tomaten, olijven, etc). Lunch en tussendoortjes zijn dan meestal erg klein. Doe ik het verkeerd?
straks glijd ik uit en breek ik mijn benenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:56 schreef Pandorah het volgende:
Hup rennen!
Bedenk maar: hartstikke leuk rennen in de sneeuw. Het is anders rennen en lekker wit.
Werkt het zo?
Zijn jullie een beetje lief danquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:
succes Lovelylady, misschien heb je steun aan de mensen hier
Lief... nehhh, ik ben nooit zo liefquote:Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn jullie een beetje lief dan![]()
Streng maar rechtvaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |