abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76650046
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef omearos het volgende:
klinkt lekker, eens nadenken hoe ik dat ga doen (heb 2 katten rondlopen) en dan zeker eens uitproberen.
ik zet t gewoon in de koelkast misschien past dat ook?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76650736
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik zet t gewoon in de koelkast misschien past dat ook?
Dat gaat nu iig niet passen. Ik haal op zaterdag boodschappen voor de hele week, dus de koelkast zit nu vol. Misschien dat het donderdag of vrijdag past
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Op de badkamer zetten...

Ik ga eens een kop thee maken
Badkamer is een idee idd.

Thee is een goed plan
pi_76665221
Ik had een aantal vragen.

1. Is te veel wortels slecht voor je huid? Ik ben dinsdag begonnen met dieten en heb de snacks vervangen door rauwe wortels. Als ik 's avonds trek krijg eet ik 7 a 8 wortels en heb ik daarna nergens zin meer in. Ik zit dan vol. Is dit goed?

2. Mijn lichaam begint te jeuken. Kan dit te maken hebben met afvalstoffen die vrijkomen omdat vet afbreekt? Zo ja, wat is daar een oplossing voor? Zweten?

3. Ik zie dat de meeste van jullie 's ochtends tijdens het ontbijt erg weinig eten. Ontbijt is toch het meest belangrijke? Ik eet altijd erg gevarieerd en uitgebreid (maar niet te veel) in de ochtend (eieren, kaas, komkommer, tomaten, olijven, etc). Lunch en tussendoortjes zijn dan meestal erg klein. Doe ik het verkeerd?
pi_76665380
tips gezocht voor iets met p
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 11 januari 2010 @ 04:05:09 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76666412
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:20 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Vaker doen dan

Vetten zijn echt enorm belangrijk voor bijv. je hormoonhuishouding (hormonen worden gemaakt uit o.a. vet). Ook de hormonen die je stofwisseling regelen, dus als je langdurig te laag in vetten gaat zitten leidt dat haast onherroepelijk tot het inzakken van je stofwisseling. Het is dus niet alleen nodig om voldoende kcals te eten, maar het is ook wel degelijk van belang waaruit die kcals bestaan.
Paar dagen later inhaakt...
Ik heb altijd begrepen dat als je boter oid op je brood doet bijvoorbeeld dat je dan ook al een goed deel van die vetten binnen krijgt.
Veel mensen hebben idd de neiging dat soort dingen ook meteen te schrappen waardoor het wel erg karig wordt.

En ik ben een tijdje lid geweest van de EGA (een WW-achtige afslankclub) en daar moest je per dag verplicht 25g vet eten. En dat was dan als boter op brood of bijvoorbeel 's avonds als dipsausje met wat komkommer of paprika. Je kan dan gewoon wat mayo nemen met bijv. zo'n duyvis dip-saus-zakje of iets anders iets minder chemisch en lekker wat rauwkost wegsnoepen 's avonds. Heerlijk vond ik.
pi_76666798
Ik gebruik ook bewust olie of boter bij mijn avondmaaltijd omdat ik halvarine echt smerig vind.
Wat was je vroeg BE ? Of nog laat ?

Hier goed afgevallen deze week, we gaan door naar de 100
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76667398
brood besmeren ben ik van vroeger uit niet gewend en vind t ook gewoon echt niet lekker. Heb t regelmatig geprobeerd, ook vorig jaar nog met becel met omega' s enzo maar ik vind t echt niet te eten dan mijn brood.

ik bak gewoon met echte boter en gebruik genoeg olie dus aan mijn vetten kom ik op die manier dan wel hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76667414
planning:

O brinta met mag melk
T 2 -3 mandarijntjes
L maaltijdreep met karnemelk
T bouillon
T rode druiven zonder pit.
D grote bak tomatensoep vers gemaakt) met wat brood en philadelphia light paprika
T yoghurt met havervlokken en honing
T 2 eitjes

S Evy, na 2 weken rust (bijna) ga ik weer beginnen, doe rustig aan vandaag maar ga iig weer 3x in de week, heb t echt gemist.

[ Bericht 10% gewijzigd door DarkElf op 11-01-2010 08:53:06 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76668607
Delapoko:
Even een reactie op je vragen:
- Te veel is nooit goed. En ik heb geen flauw idee of teveel wortelen slecht is voor je huid. Maar 7/8 worteltjes kan best?
- Hmm… ik heb het niet meegemaakt dat mijn huid gaat jeuken bij afvalpogingen. Wel hoofdpijn bij een paar dagen afkicken van suiker. Dus geen idee. Misschien iemand anders? Anders even langs je huisarts gaan.
- Ik ben niet zo van het ontbijt dus ik ben al blij dat ik wat opkrijg. Maar als jij dat wel kan is dat toch prima. En goed dat je daar rekening mee houdt met minder lunch. Iedereen heeft zijn eigen methode.

Lijstje voor vandaag!
O: glas goedemorgen + 2 boterhammen kaas
L: 3 crackers met huzarensalade/komkommer/zilverui + pistolet en soep
T1: druiven + banaan + handje amandelen
T2: vitalinea + boterham snijworst
Sport
D: rijst met gewokte groenten (broccoli/paksoistukjes/tauge) en kip met ketjap
T: bakje yoghurt
pi_76668668
begin t er weer wat sneeuw te vallen, mijn motivatie om te gaan rennen begint te verdwijnen
help mij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76668719
quote:
Op maandag 11 januari 2010 01:06 schreef delapoko het volgende:
Ik had een aantal vragen.

1. Is te veel wortels slecht voor je huid? Ik ben dinsdag begonnen met dieten en heb de snacks vervangen door rauwe wortels. Als ik 's avonds trek krijg eet ik 7 a 8 wortels en heb ik daarna nergens zin meer in. Ik zit dan vol. Is dit goed?

2. Mijn lichaam begint te jeuken. Kan dit te maken hebben met afvalstoffen die vrijkomen omdat vet afbreekt? Zo ja, wat is daar een oplossing voor? Zweten?

3. Ik zie dat de meeste van jullie 's ochtends tijdens het ontbijt erg weinig eten. Ontbijt is toch het meest belangrijke? Ik eet altijd erg gevarieerd en uitgebreid (maar niet te veel) in de ochtend (eieren, kaas, komkommer, tomaten, olijven, etc). Lunch en tussendoortjes zijn dan meestal erg klein. Doe ik het verkeerd?
te veel caroteen kan je oranje van worden maar ik neem aan dat je het dan in enorme hoeveelheden moet eten?

misschien moet je een tijdje meer water drinken? ik ken t niet, alleen wat Pandorah zegt; hoofdpijn.

en ieder zijn voorkeur voor t ontbijt, ik moet er niet aan denken om zoveel te eten op mijn nuchtere maag, ben al blij dat ik of muesli of brinta naar binnen weet te werken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76668725
Hup rennen!
Bedenk maar: hartstikke leuk rennen in de sneeuw. Het is anders rennen en lekker wit .

Werkt het zo?
  Licht Ontvlambaar maandag 11 januari 2010 @ 10:00:36 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76668839
Nieuwe week, nieuwe kansen In het weekend twee keer uiteten geweest

Zaterdag gekozen voor een kleine uiensoep en een kogelbiefstuk met pepersaus. Pepersaus nauwelijks aangeraakt en helemaal geen frietjes erbij genomen. Biefstuk was naturel echt heerlijk! Zondag een voorgerechtparade gedeeld met de rest, dus wel wat aan de vette kant met uienringen, chickenwings enzo. Maar het was stuk voor stuk de moeite waard. Daarna een cheeseburger met een gepofte aardappel. De cheesburger was niet echt lekker, dus die heb ik niet helemaal opgegeten. Het gaat dus weer de kant op dat ik de keuzes laat afhangen van hoe lekker iets is en of het de moeite waard is om op te eten. En niet meer dingen opeten omdat het anders zonde is...

Gisteren wel nog een flinke wandeling door de sneeuw gemaakt met Isa op de slee. Tot kniediep wegzakken, sneeuwengeltjes maken, sneeuwballen gevecht houden en helemaal nat en met rode wangen thuiskomen

Planning voor vandaag:
O - twee sneetjes bruin met rookvlees, mok koffie met halvamel
T - appel en banaan, mok thee
L - vier sneetjes bruin met ?, beker melk
T - peer, mok thee
D - varkensfiletlapje gemarineerd in mosterd, rijst, iets van verse groente (er liggen snijboontjes, broccoli en wortels)
T - geen idee, toetje of iets bij de thee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76668943
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:56 schreef Pandorah het volgende:
Hup rennen!
Bedenk maar: hartstikke leuk rennen in de sneeuw. Het is anders rennen en lekker wit .

Werkt het zo?
straks glijd ik uit en breek ik mijn benen (denk ik dan )

ik zal wel gaan hoor...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 11 januari 2010 @ 10:05:55 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76668981
Je moet ook door verse sneeuw rennen, da's niet glad en geeft een extra dimensie! Mennnn, wat heb ik lopen ploeteren gisteren
pi_76669089
maar zoveel is t niet (t zijn ienieminievlokjes die niet blijven liggen), de straat is rijdbaar door de sporen die er zijn (verder dus opgevroren smurrie) en verder zijn de stoepen vooral of schoon of ijs..
oh mijn telefoon is bijna leeg, die moet ik eerst opladen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76672438
les 15 gerend, 2-4-5-6-7 is dat

bij 6 kwam ik op een stukje terecht waar vooral drek lag dus dat ging heel langzaam en ploeterend maar ik heb t volgehouden 4.5 km gelopen. Ik ben fier op mezelf. (en rood van de kou )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76674376
Goed zo! Dat doet vast goed een stukje rennen. En nu weer lekker opwarmen!
pi_76678444
Hallo ik kom me hier maar eens melden (2e keer geloof ik)
Het afvallen wil hier niet echt lukken, demotivatie, en welke smoes niet, misschien dat als ik hier weer even mee ga lezen en posten dat ik dan een iets betere stok achter de deur heb.
In iedergeval heeft toen destijds de diëtiste geen **** uitgehaalt en met lak aan zelfdiscipline heb ik nog steeds last van overgewicht.
En nu heb ik er zo de balen in dat ik er weer voor wil gaan. Weliswaar op mijn eigen tempo en op mijn eigen manier.
Al weet ik nog niet zo goed wat dat is maar de koek en de snoep zijn de deur uit en met meer regelmaat, meer bewegen en gezond voedsel probeer ik toch af te vallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 14:36:36 ]
pi_76678614
succes Lovelylady, misschien heb je steun aan de mensen hier ik weet natuurlijk niet hoeveel je af wilt vallen maar wat ga je als beweging doen en heb je misschien iets aan je lijstjes hier posten van wat je eet? Ik merk voor mezelf dat dat een goeie stok achter de deur is en tis ook fijn om tips te krijgen soms, andere mensen hebben weer een andere kijk op dingen, je komt op ideetjes voor ander eten misschien enzo?

[ Bericht 53% gewijzigd door DarkElf op 11-01-2010 14:47:41 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76678928
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:
succes Lovelylady, misschien heb je steun aan de mensen hier
Zijn jullie een beetje lief dan
Streng maar rechtvaardig
  Licht Ontvlambaar maandag 11 januari 2010 @ 14:51:26 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76679087
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zijn jullie een beetje lief dan
Streng maar rechtvaardig
Lief... nehhh, ik ben nooit zo lief

Wat wel helpt is lijstjes posten, je krijgt vaak goede tips en het helpt ook tegen snaaibuien, want die moet je natuurlijk ook netjes melden
pi_76679340
idd wel helemaal eerlijk alles posten, daarom postte ik vorige week ook braaf dat ik chocomousse op had extra
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76679952
Heeft iemand al eens op die google ad hieronder geklikt? Van vermageren.com?
Dat is precies het verhaal can Rob Poulos. ZIjn boek heb ik gelezen (in het engels).
pi_76680163
wie is dat?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')