Iemand die in een heel schreeuwerige website een eigenlijk wel interessant boek aan prijst.quote:
Op zich snap ik dat wel als je bijv bang bent om verkeerde keuzes te maken of bijv waarom ik dit wel eens doe: ik eet ook geregeld een maaltijdreep van weight care zoals je weet, ik reageer erg sterk op brood (mijn darmen slaan erg op hol ervan ) gelukkig reageren ze niet zo op roggebrood! dus dat eet ik ook vaak, maar doordat ik weinig brood eet is dit voor mij een goed alternatief.quote:
Ik weet nog even niet wat ik moet eten vanavond, moet iets makkelijks zijn ivm vergadering e.d.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
crackers en kaas en tomaat als avondeten? waarom niet gewoon iets wat meer vult?
hoeveel tijd heb je om iets te eten/ maken? je kan natuurlijk altijd, ja das mijn ding dus daar kom ik weer, een snelle stevig gevulde soep in elkaar draaien?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet nog even niet wat ik moet eten vanavond, moet iets makkelijks zijn ivm vergadering e.d.
Maar kan vriendlief nog smsen voor evt een suggestie hoormisschien een salade oid?
Over het ontbijt en lunch met brood, ik ben gewoon niet zo'n brood liefhebber (en ik kom er alleen maar van aan)
Sporten in de sportschool doe ik niet aanquote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Sjeen het volgende:
Sporten ernaast, dat sowieso... En stil staan na 5 kilo klinkt eerder als een plateaufase
Er bestaat meer dan sporten in een sportschoolquote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sporten in de sportschool doe ik niet aan
Ik heb wel een hometrainer waar ik meer gebruik van wil gaan maken.
Verder beweeg ik genoeg op een dag
En wat is een plateaufase?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 17:15:37 ]
1: Dat is wel het beste, het houdt je spijsvertering op gang, waardoor de "grotere" maaltijden (groter ten opzichte van de tussendoortjes) beter verteerd worden, en dus niet (al te veel) worden omgezet in lichaamsvet.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:36 schreef candygirl het volgende:
Eey ervaringdeskundigen![]()
Voor ik alles ga uitpluizen weten jullie misschien wel uit je hoofd een hele hoop antwoorden.
Ik ben door medicatie 5 kilo kwijt geraakt en heb nu eigenlijk echt de motivatie om nu zelf te zorgen dat er nog kilo's afgaan,
Nu ik eet ik al niet veel (natuurlijk ook niet altijd even gezond)
Maar wil igg de tussen doortjes laten.
Maar..........
vraag 1 ; moet je echt om de drie uur eten? mijn stoelgang is goed,of is dat gewoon dat je spijsvertering beter blijft werken?
Vraag 2 ; en als dat zo is,wat je kun je als beste pakken als tussendoortje? (ik lust geen krackers of toastjes) wel sultana of fruit?
Vraag 3 ; in welke fruitsoorten zitten de minste suikers en calorieen?
Vraag 4 ; waar moet je het meest op letten,op calorieen of suikers?
vraag 5 ; waar kom je het minst van aan.....vers gesperst sinaasappelsap, melk, light limonade?
genoeg voor nu even
Het kán in principe wel lukken. Alleen, mensen vinden het vaak eng om als ze kh gaan minderen wél meer vetten te gaan eten (wat een must is als je je koolhydraten drastisch omlaag brengt). Als je genoeg vet eet zul je die drang naar kh veel minder hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef Vido het volgende:
4: Een gezonde balansSuikers zijn koolhydraten, en calorieën zijn opgebouwd uit vetten, eiwitten, koolhydraten en meer. Vetten (onverzadigde) en eiwitten zijn belangrijker voor je lichaam dan koolhydraten. Maar je moet het niet proberen te mijden, lukt namelijk toch niet, en als je dan na het afvallen weer "normaal" gaat eten (waar zeer zeker koolhydraten/suikers bij horen), komt alles er weer kei hard aan.
Sowieso een inspirerende spreker zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:50 schreef Ciske- het volgende:
Je moet er even voor gaan zitten en het is niet nodig om alle details te snappen, maar is een grote aanrader
Inderdaad.....weet ook niet of ik dat echt zou willenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
helemaal suikerloos lijkt mij echt heel heel moeilijk om te bereiken?
Vertel mij watquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
helemaal suikerloos lijkt mij echt heel heel moeilijk om te bereiken?
Hier was het de gewoonte een koek of wat bij de koffie, dat is hier nu ook weg. Cappuccino doe ik dan nog wel met 2 zoetjes 's avonds als de kids op bed liggen. Dat is een beetje mijn "toetje"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:35 schreef Ciske- het volgende:
Bevalt me tot nog toe prima, heb weinig last van trek of snaaidrang. Het is eerder van: oh, tis alweer tijd voor mn volgende maal
Klinkt ook heel lekker!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Trouwens mijn zelfgemaakte smoothie van versgeperst sinaasappelsap een banaan en een appel was best lekker
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:
tis zeker interessant maar ik moet eerlijk zeggen dat zoiets mij echt, tenzij het om een medische reden zou moeten, echt te veel gedoe is
![]()
wil best koekjes/snoep en gebak mijden , dat doe ik al maar dat komt door mijn noten-en pinda allergie wat t moeilijk maakt om zulke dingen zorgeloos te eten, dat kost mij geen moeite meer.
hoe gaat dat nu dan met die vermoeidheid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Pindakaas is één van de weinige broodbeleggen uit een potje die dan wel mag dus. Als dat ook al af valt... dan blijft er weinig lekkers over
Behalve kaas natuurlijk.
Ik heb dat trouwens gedaan omdat ik chronisch vermoeid was. Er werd toen een fructose intolerantie geconstateerd, en dan word je op dieet gezet. Het had dus wel een medische reden.
Ik denk trouwens dat als je koek/snoep/gebak al kunt mijden, dat je dan een groot deel van dat soort suikers te pakken hebt. Al is er een boel verborgen suiker.
Toch wel veel beter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoe gaat dat nu dan met die vermoeidheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |