Ik had mijn panoramalens niet bij mequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
zo zeg.....
*komt er ook bij liggen*
Vivi, heb je geen foto van die knakkert?
Prima hoor, ga ik lekker slapen. Waren de foto's goed trouwens of is het handiger als ik morgen verder ga zoeken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
hmmm nee vandaag niet YpsHeb er de rust niet voor. Sorry!
ps. lieve schat, vor 12,50 een heerlijke electrische deken van Alpina op kruidvat.nlBeats the kruiks!
Even quoten voor het nageslacht.quote:
Het is heel simpel. Ik heb Rocka een pm gestuurd en ik wilde weten of ik wakker kon blijven om op het antwoord te wachten. Maar dat hoeft niet, dus ik kan lekker gaan slapen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Yppy, Rocka? Ikke niet snap en toch nieuwsgierig is...
En het klopt ook wel, want ik vind jou superlief dat je zoveel moeite doet voor de kinderfeestjes van Job en Katja terwijl dat absoluut, totaal, in de verste verte niet jouw ding is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef livelink het volgende:
Wat een lieve topictitel![]()
Die titel triggert mij wel tot bijlezen. Heb ik weer van alles gemist vandaag? Als jullie me zoeken, dan kun je me vinden in de oude SC-topics.
Mooi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Yp, ik kon wel wat met die foto'sMag ik zelf kiezen?
Whoehoe, disco!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, zullen we een SC-discoparty doen dan maar?
LOL het gaat goed, ben nog steeds een hele trotse moeder van Merel en JustJuniorquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef YPPY het volgende:
just me! Jij bent nou een leuk mens! Hoe gaat het met je? Of moet ik bijlezen in OO? *knuffelt*
wat is er dan tussen jullie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef innepin het volgende:
*present*
Tussen miss sly en ik moet er toch wel iets te vinden zijn om je te vermaken, Moonah?
Ah, ik hoop voor jullie dat er dan nog andere verveelde foksters zijn, want ik heb nét besloten dat ik ga slapen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Hopelijk genoeg om entertainment te bieden aan verveelde medefoksters?
bij jou wel kennelijk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Is je fiets stuk, Lady-wrb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Je hebt toch een vechtgenoot..das je dekenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:47 schreef Vicky het volgende:
Howdee! Geen sneeuw hier.
Ik wil ook zo'n deken van de kruidvat maar dat vind mijn vechtgenoot onzin.
ik kom met jou knuffelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Woei, dat klinkt fijn!
Knuffelen met virtuele vrijers! Kan Bumba ook een nachtje slapen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:47 schreef Vicky het volgende:
Howdee! Geen sneeuw hier.
Ik wil ook zo'n deken van de kruidvat maar dat vind mijn vechtgenoot onzin.
Ow, ik liep gisteren hier nog langs de trouwlokatie in de straat en die zag er ook sprookjesachtig mooi uit met die sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:04 schreef Belana het volgende:
wij hadden gisteren een huewelijk in Amsterdam 9we waren getuige) en vanaf half 3 ging het sneeuwen en het stopte nooit meer
we hebben hem nog aardig geknepen hoe we thuis zouden komen, maar dat ging gelukkig redelijk voorspoedig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ooit weer ga trouwen wordt het een mooie lentedag
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2010 08:56:33 ]
*negeert*quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:58 schreef Fannie het volgende:
Goedemorgen![]()
Alles nog heel bij Lady? Vallen met de fiets sucks.
Ow ennuh.....
Tast toe als je dr zin in hebt![]()
[ afbeelding ]
Koffie, thee en limo staan om het hoekje...
BE het is een virtuele taart, die mag je welquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*negeert*
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd trouwens wel natuurlijk!
Oh daar had ik voorheen een 1persoonsje voor en die lag over de breedte op het voeteneinde, nu een waterbedquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg van de week een mailtje van de seniorensite waar ik ooit mijn badplankje vandaan had en die hebben er eentje alleen voor je voeteneinde, ik ben het serieus aan het overwegen!Helemaal lijkt me te warm, maar mijn voetjes kunnen het wel gebruiken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb er een die je apart kunt instellen, voeteneinde en de rest. Ik zet 'm onder mijn lijf op standje 3, en bij m'n voeten op standje 6 of 7 (9 is het maximum). En dan kun je nog met een timer instellen of je hem 1 uur, 5 uur, 8 uur of 12 uur aan wilt hebben. En dat voor maar 24,95 bij Kruidvat!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Lois het volgende:
Ik stond tussen 2 taxibusjes in de file voor school vanmorgen
Nou.. zo kwam ik gister terug van boodschappen doen, ook de weg al weg..quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:43 schreef Estrys het volgende:
Zo vreemd om die sneeuwperikelen te lezen van jullie, er ligt hier echt nog steeds bijna geen sneeuw (meer)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een strontje in m`n oog hangen
Waarom lach je me uit? Dat is haske vervelend en ik weet niet hoe ik het wegkrijgquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
![]()
Belana![]()
Wat leuk dat jullie getuige waren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja okay dat is ook wel zo, maar over het algemeen zijn twee schoenen maat 15 van één merk wel gelijk. Tenminste ik vind dat je daar wel vanuit mag gaan. Tussen merken onderling zitten grote verschillen jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef Estrys het volgende:
Dat is niet alleen bij H&M. Vind altijd zoveel verschil in schoenen voor die hele kleintjes
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:56 schreef Memmel het volgende:
Ik had voor Morris bruine leren converse gekocht in de VS. Maat 18. Zepassenemnie....te klein...
Ik baal daar echt zo van.
Maat 15 had amélie toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef huuphuup het volgende:
oh wat balen Memmel![]()
ik vind die mini allstars zo leuk
ik probeer lellikerds zo lang mogelijk te werenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb schoentjes van lellikelly, die lijken een beetje op allstars vind ik, alleen dan met lovertjes.
juhp D&V doet niet aan gmail geloof ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik probeer lellikerds zo lang mogelijk te weren![]()
en ja buuf![]()
hoewel ik niet weet hoe lang ze daar nog in past. Ik ben net ff aan het meten geslagen nav het verkooptopic maar haar voetje is al 10 cm![]()
Zo gek... ik probeer me net te registreren bij het D&V forum, zegt ie dat mijn gmail-adres gebanned isterwijl ik daar nooit eerder geregistreerd heb! Met mn hotmail doet ie het wel. Raarrrr
op het werk kwam odion ook niet vanwege geen busjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Lois het volgende:
Ik stond tussen 2 taxibusjes in de file voor school vanmorgen
ik viel op mijn heup en arm, maar ik had een dikke jas aan, dus alles is nog heel.quote:
Dat de overburen durven zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
mijnis vandaag jarig, maar alleen de overburen komen.
de rest blijft thuis vanwege de sneeuw
we hebben het pad naar hun huis geveegd, dus ze hebben geen smoesquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat de overburen durven zeg![]()
gefeliciteerd met je
![]()
Vond maatje 19 ook beetje tegenvallen, ik wil even wachten tot volgende maand, dan weet ik beter welke maat preciesquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Fijn dat je nog heel bent Lady. Gefeliciteerd met je lief.
Estrys, op Marktplaats kan je te kust en te keur snowboots vinden.(alleen niet in maatje schuit
)
ja ik las het net jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp D&V doet niet aan gmail geloof ik
Dat moet je aanvragenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp D&V doet niet aan gmail geloof ik
ik heb ze bij de doehetzelfzaak gekocht. Maar Scapino had ze ook zag ik. Maar da's hier, in het barre noorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
Ik heb Dean op de slee naar het KDV gebracht.
Weet iemand trouwens waar je peuterschaatsjes kan kopen, met die dubbele ijzertjes?
Fietsenwinkels!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ze bij de doehetzelfzaak gekocht. Maar Scapino had ze ook zag ik. Maar da's hier, in het barre noorden.
Ook gefeliciteerd danquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
mijnis vandaag jarig, maar alleen de overburen komen.
de rest blijft thuis vanwege de sneeuw
trendis.nl, kost een knaak en een bounty daarquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
Weet iemand trouwens waar je peuterschaatsjes kan kopen, met die dubbele ijzertjes?
J. heeft ze gewoon bij de schaatsbaan gekocht, voor 9 euro oidquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
Ondertekend en aan mn facebook toegevoegd voor meer aandacht ervoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik kom even spammen. Of is hij al langsgekomen hier?
Een petitie om borstkankeronderzoek bij vrouwen te verlagen naar 30jr ipv 50.
http://borstkankeronderzoek.petities.nl/
En ik heb van die schaatsjes via MP gekocht.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kon pas net weer op feesboek. Ik had gewoon geen connecties meer met de wereld (en farmville)
Ik doe farmville eigenlijk alleen als ik aan het voeden benquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]arme jij
en arme farmville beestjes.
Gelukkig had je twitter nog
hoe gaat het verder met je? En met je mannen?
(tafel)harp is mooi!! Ik wilde vroeger graag harp leren spelen maar het is er nooit van gekomen.quote:
Niet dat ik weet.quote:
Nee je hand is niet veranderd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef Oxymoron het volgende:
En ik heb vandaag mijn (linker) hand laten lezen.![]()
En het klopt gewoon.Tenminste, er kwam exact uit, wat er is, en wat een andere ''lezeres'' eens, heeft gezegd. Toeval?
Hier lagen ze ook bij Perry Sportquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
quote:
Haha nee. Maar hee ik bedoelde: precies wat zij zei, heb ik al eens, eerder gehoord. Dus in die hand, zitten dingen die mensen hetzelfde ''opvatten''.quote:
Ja die lijnen enzo. Daar keek ze naar.quote:Geen diee, maar bepaalde lijnen en vormen hebben betekenissen. Niet dat ik erin geloof hoor.
mijn vriendin heeft dat van de week gegeten en die zei dat het heel erg lekker was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Goede Actie BE, ik heb em ook ondertekend
Oxy dat is harstikke leuk! Harpen klinken zo mooi
Heeft iemand dit wel eens gegeten?
[ afbeelding ]
Mijn gat is aangepast bij het invoeren van de euro...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef Kleurdoos het volgende:
zolang er geen gat in mijn hand te zien is, luister ik niet naar dat soort nonsens.
Dan is het namelijk niet geloofwaardig
Ik begreep van Muks dat ze alleen haar jongste erin gewrongen kreegquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
horen die unoxmutsen zo strak te zitten? ik vind ze stiekem maar stom, maar ik MOEST er toch echt één hebben.
Wij gaan het vanavond eens proberen. Ben erg benieuwd (had het zakje kruiden al opengemaakt om even te ruiken en dat rook erg lekker)quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft dat van de week gegeten en die zei dat het heel erg lekker was.
ik heb ze in de kast liggen, kom je ze halen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef Vivi het volgende:
Oh thanks! Ga ik daar ook eens loeren. Meer suggesties zijn welkom hoor!
ik heb m ook liggen en daar is het tot op heden bij geblevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Goede Actie BE, ik heb em ook ondertekend
Oxy dat is harstikke leuk! Harpen klinken zo mooi
Heeft iemand dit wel eens gegeten?
[ afbeelding ]
idd, bij luca kreeg ik m met moeite over zijn hoofd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik begreep van Muks dat ze alleen haar jongste erin gewrongen kreeg
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb m ook liggen en daar is het tot op heden bij gebleven
het lijkt met wel lekker
in utrecht lagen ze ook bij de actiesportquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
Wat zal het daar lekker ruikenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef Muks het volgende:
In ettenleur gaan ze strooien met badzout![]()
hij is op sterven na dood maar blijft maar ademhalen... taai beestjequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef Fannie het volgende:
Muks, hoe is het met oude hamster?
Hier staat een overheerlijke zelfgemaakte pizza in de oven, want ik mocht kiezen wat we gingen eten![]()
Scapino.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
Haha Ik wilde het nog erbij zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
ik wilde nog opmerkingen hoe leuk je "accesoire" nu bij je nieuwe tas kleurt![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Vucky, WIDM zometeen he!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Doe eens een foto posten dan?
Ik zou WIDM wel op willen nemen, maar we nemen al iets anders op, dus ik moet het nu wel kijken.
Heb je niet gewoon antenne dan Oeke? Heb je helemaal niks?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb WIDM nog nooit gezien; is dat nou echt zo leuk?
Zit ik je te pm-en, log je in met je kloonquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
BE ik woon bij Memmel om de hoeken kan je vertellen dat er hier nog niet geschaatst wordt op open water. Allenig op de schaatsbaan in het bos
Oh ja, duh, jij kan het ook weten idd!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
BE ik woon bij Memmel om de hoeken kan je vertellen dat er hier nog niet geschaatst wordt op open water. Allenig op de schaatsbaan in het bos
Nee hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef miss_sly het volgende:
Tof oeke![]()
euhm, ik ken niet al die 'bekende' Nederlanders, is dat erg raar?
sorry, niet slaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:52 schreef Lois het volgende:
[..]
Zit ik je te pm-en, log je in met je kloon![]()
Voor jou:
[OUD SC] Lief, liever, liefst, livelink
Ik ken er ook een flink stel niet. Al die actrices bijv.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef miss_sly het volgende:
Tof oeke![]()
euhm, ik ken niet al die 'bekende' Nederlanders, is dat erg raar?
Ja, iig een van heen zit in Julia's tango zag ik bij de intro, en dat heb ik nooit gezien dus.quote:
Klopt, daar moet je dus achter zien te komen. En elke week valt er eentje af, er blijven er uiteindelijk 3 over: de winnaar, de verliezer en de Molquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:
En het spelletje is dat er 1 verrader tussenzit, die gaat proberen de opdrachten te saboteren maar op een dusdanige manier dat nooit wordt ontdekt wie de verrader is?
En de kijker weet ook niet wie de mol is?
Ik ben nog luier, de OP van het Mol-topic.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef oeke het volgende:
Doet Sanne mee? Wat leuk! Die ken ik! Ja, ze schrijft ook en ze speelt nu de jonge Annie M.G. Schmidt.
Wie doet er nog meer mee? Lui kind dat ik ben.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:55 schreef Piles het volgende:
Wie is... de mol? gaat naar Japan!
De Kandidaten
[ afbeelding ]
Sanne Vogel
[ afbeelding ]
Sanne Vogel (geb. 1984) is een toneel- en filmactrice, schrijfster en theaterregisseur. Samen met haar broer Robin Vogel ligt zij aan de basis van De Vogelfabriek, een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.
Als actrice kreeg ze naambekendheid in de film en televisieserie Het schnitzelparadijs op (BNN), en zal zij de rol van een jonge Annie M.G. Schmitd gaan spelen in de gelijknamige serie. Ook is ze vanaf Oktober te zien in de net5 serie Floor Faber.
Vanaf oktober 2008 speelt Sanne Vogel in het eigen theaterstuk Raaf op verschillende locaties in Nederland.
Manuel Vanderbos
[ afbeelding ]
Manuel Venderbos wilde als kind voetballer en acteur worden. Marco van Basten was zijn grote voorbeeld. Zowel voetballen als toneelspelen werden zijn grote hobby's maar hij koos uiteindelijk voor een studie commerciële economie. Na 3 jaar brak hij deze studie af en ging Journalistiek studeren. Tijdens deze studie deed Venderbos in maart 2000 mee aan een multimedia-talentenpool bij de Evangelische Omroep. Datzelfde jaar ging hij diverse radio- en tv programma's presenteren. Door zijn drukke werkzaamheden zette hij de studie journalistiek op een laag pitje maar uiteindelijk is Venderbos in 2007 toch met succes afgestudeerd.
Hind Laroussi
[ afbeelding ]
Hind heeft een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder.Hind kreeg voor het eerst landelijke bekendheid nadat ze mee deed aan de Soundmixshow 2002, en daarbij de landelijke tv-finale haalde , waarin ze te bewonderen was als Vanessa Williams. Hind drong door tot de halve finale van het tv-programma Idols, in 2003.
Hind werkt momenteel aan haar derde album.
Lorreta Schrijver
[ afbeelding ]
Loretta Maxine Schrijver (New York City, 16 mei 1956) is een Nederlandse televisiepresentatrice.
Schrijver ging na haar studies geschiedenis en vertaalkunde voor de televisie werken, waarna zij een bekende televisiepersoonlijkheid werd. Vanaf 1989 presenteerde ze, onder meer naast Jeroen Pauw, het RTL Nieuws. Bij RTL presenteerde ze verder onder meer "Nederland in het Nieuws", "Week XY", "Gezondheid" en tal van Unicef- en WNF-programma's.
in 2007 maakte ze de overstap naar omroep MAX waar ze in 2008 vertrok.
Barbara Barend
[ afbeelding ]
Barbara Barend (Amsterdam, 30 juni 1974) is een Nederlands sportjournaliste en presentatrice van sportprogramma's. Ze is een dochter van Frits Barend en een achternichtje van Sonja Barend. Eerder werkte ze bij AT5 en de NOS.
Eric van der Hoff
[ afbeelding ]
Erik van der Hoff scoorde als zanger van de voormalige schoolband Roberto Jacketti & the Scooters tussen 1984 en 1987 een aantal hits, waarvan I Save the Day de grootste was.
Hierna begon Van der Hoff met het produceren en presenteren van (jeugd)televisieprogramma's voor onder andere de NCRV (Taxi), AT5 en IdtV. Hij is ook presentator van de NET 5 woonprogramma's Het Blok, SamenWonen, Stijlloos en Ben je slimmer dan een kind?.Van der Hoff is medeoprichter van het bedrijf King Baboon, dat zich richt op het ontwikkelen van animaties en verhalen voor televisie en internet.
Frits Sissing
[ afbeelding ]
Frederic Renger (Frits) Sissing (Groningen, 18 september 1963) is een Nederlandse tv-presentator bij de AVRO, waarvoor hij onder andere Opsporing Verzocht presenteerde. Daarnaast presenteerde hij programma's als de Musical Sing-a-long op de Uitmarkt, het Gouden Televizier-Ring Gala, de John Kraaijkamp Musical Awards, BankGiro Loterij Restauratie, Op zoek naar ... - AVRO's musicaltalentenjacht
en In de hoofdrol (2008-heden)
Ook heeft Sissing enkele jaren op de planken gestaan bij het musicalgezelschap Star te Amsterdam, met Frank Sanders als regisseur en Jos Brink als drijvende kracht op de achtergrond.
In 2006 nam hij deel aan het populaire RTL 4-dansprogramma Dancing with the Stars en werd derde met zijn danspartner Julie Fryer.
Tim Akkerman
[ afbeelding ]
Tim Akkerman was van 1999 tot 2009 lead zanger van de haagse band Di-rect. In 2009 verliet hij de groep om voor zich zelf te beginnen. Tim is dit jaar vader geworden en daarnaast is hij ambasadeur van War-Child
Kim Pieters
[ afbeelding ]
Kim Pieters (Winschoten, 5 oktober 1979) is een Nederlands actrice, die na haar vwo een dramaopleiding heeft gevolgd bij de theaterschool in Arnhem.
Pieters is bij het grote publiek onder meer bekend door de rol van Claire Simons van 2001 tot 2004 in de televisiesoap Onderweg naar morgen, waarin ze getrouwd was met Hugo van Walsem (Robin Rienstra).
Daarnaast speelde zij de titelrol in de Net5-serie Julia's Tango.
Arjen Lubach
[ afbeelding ]
Arjen Henrik Lubach (Lutjegast, 22 oktober 1979) is schrijver, cabaretier en televisiepresentator.
Arjen is onder ander bekend als jurylid in de serie Lama gezocht en presenteerde BNN's de nieuwste show.
Sinds september 2009 verzorgt Lubach samen met Edo Schoonbeek de 'Rapservice' voor het AVRO-programma Koefnoen.
In augustus 2006 verscheen Lubachs debuutroman Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend en in april 2008 de roman Bastaardsuiker. Daarnaast schrijft hij voor de VPRO radio, columns voor CJP magazine, opiniestukken voor NRC next en scenario's voor film en theater.
Sinds 2001 treedt Lubach op met zijn theatergezelschap Op Sterk Water en stond daarmee o.a. op Lowlands, Hard Gelach, Laughing Matters en in theaters in Nederland en België.
Vorige Topics
[2010] Wie is... de Mol? #1
Deze OP is hier te vinden.
Ah, hij kent Japans toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef huuphuup het volgende:
en mn lief zat helemaal te oh-en en ah-en, vol weemoed![]()
hij heeft een jaar in nagasaki gewoond en aan nagasaki daigaku gestudeerd.
dat zeiden wij ook, nu maar hopen dat ze niet gelijk een japanse kanji voor mol er tegenaan gooien ofzo want dan is voor ons de lol er gelijk afquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, hij kent Japans toch?
Ik vertrouw al die Japanse tekens niet, zitten volgens mij vol met hints
nou een tijd terug toen ze ook in een aziatisch land waren deden ze dat welquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen Huup, want dan geven ze het vast voor heel veel meer mensen weg. Dat zou te simpel zijn.
Opa Bol was dat toch??quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Coen Flink?
Toch!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Lex Goudsmit! Hehe!
Het was Op hoop van zegen trouwens.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dus miss_sly!
En Vicky, Coen Flink was juist Opa Buys.
De tranen staan me in de ogen. Een kindje van 3 maanden achterlaten omdat ze behekst zou zijn.. Te triest!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ben dat ook aan het kijken, Vicky. Ik trek dat zo slecht... Arme arme kinderen
Ik heb daar ook wat van gezien, maar niet die docu. Bij Netwerk ofzo een item. Zo in en in triest, ik heb het uitgezet. Een arm klein meisje van een jaar of 6 (oud genoeg dus om te snappen wat er gebeurt) dat gewoon wordt verbannen. Een grote groep van haar familie en mensen uit het dorp die haar gewoon wegduwen, het dorp uitjagenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
De tranen staan me in de ogen. Een kindje van 3 maanden achterlaten omdat ze behekst zou zijn.. Te triest!
Ik heb ze idd bij Scapino vandaan, maar hier waren ze 14,95quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Webkim het volgende:
[..]
Scapino.![]()
12 Euro en verstelbaar van mt, 24 t/m 34.
Ik ook, wat een horrorverhalen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:27 schreef Saffier het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik dat allemaal gemist heb.
Ja, ik heb echt enorm getwijfeld gister. Maar goed, ik had nooit Noren vanwege mijn nogal slappe enkels. Écht schaatsen wordt mij verteld is op Noren. Maar goed, mijn drie zonen kunnen ze ook aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:43 schreef trui het volgende:
debuuv, ik wil juist toch maar weer terug naar kunstschaatsen, ik ben ooit ook overgestapt (huhhuh) op noren (met van die stevige schoenen) maar ik kan maar niet wennen aan die lange ijzers aan de voorkant, en de andere manier van schaatsen die dat vergt. ik ben benieuwd hoe 't jou zal bevallen, veel plezier!
herkenbaar. Je wil eigenlijk niet weten wat er allemaal gebeurd, maar toch wil je wel weten wat er speelt...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:39 schreef Vivi het volgende:
Oh wat erg, dat van die kind" heksen" . Zo stond er een tijdje geleden een gruwelijk berichtje op de FP over een albino kind van 6 wat ook uit een of ander Afrikaans land kwam...die was eh, nu ja, nogal heel gruwelijk aan zijn einde gekomen. Ik ben echt dagen van streek geweest. Ik hanteer maar zoveel mogelijk struisvogelpolitiek mbt dat soort dingen. Zo ben ik ook eens, na dat Dutroux-gedoe, waarop ik er wat over ging lezen, gestuit op politierapporten over pedofiele netwerken en dat was zo vreselijk allemaal. Ik weet niet waarom ik het dan toch ga zitten lezen, terwijl ik er echt letterlijk misselijk van wordt.
ja er is een organisatie, 2 zelfs. 1 ervan is CRARN. Ze hebben een opvanghuis in die streek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, KD bekend gevoel. en dan baal ik van mijzelf dat ik soort van met mijn vingers in mijn oren LALALALALALa ga zitten doen.Zou er een organisatie zijn die dit soort kinderen opvangt? (ik heb niet gekeken)
Ik heb een jongen (man) gekend die werkte bij een afdeling van de inlichtingendienst in Nederland die constant bezig was met onderzoek om deze mensen op te kunnen pakken. Hij vertelde dat dat echt heel erg zwaar was, de ellendige dingen die je hoort en ziet en leest, maar die je dus ook moet bekijken (denk aan beeldmateriaal). Hij wilde dit heel graag doen, voor de kinderen, maar had het er wel erg zwaar mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:48 schreef Vivi het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat dat ook ooit onschuldige kinderen zijn geweest.
Zo iemand verdient steun vind ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja er is een organisatie, 2 zelfs. 1 ervan is CRARN. Ze hebben een opvanghuis in die streek.
Er is een Brit die zich inzet voor de kinderen.
dat lijkt me ook echt heel zwaar. Net zoals mensen die kinderporno moeten onderzoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een jongen (man) gekend die werkte bij een afdeling van de inlichtingendienst in Nederland die constant bezig was met onderzoek om deze mensen op te kunnen pakken. Hij vertelde dat dat echt heel erg zwaar was, de ellendige dingen die je hoort en ziet en leest, maar die je dus ook moet bekijken (denk aan beeldmateriaal). Hij wilde dit heel graag doen, voor de kinderen, maar had het er wel erg zwaar mee.
Dat soort beeldmateriaal bedoel ik dus. Echt heel erg vreselijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat lijkt me ook echt heel zwaar. Net zoals mensen die kinderporno moeten onderzoeken.
Probeer dan maar eens niet haatdragend te worden zonder vertrouwen in de mensheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een jongen (man) gekend die werkte bij een afdeling van de inlichtingendienst in Nederland die constant bezig was met onderzoek om deze mensen op te kunnen pakken. Hij vertelde dat dat echt heel erg zwaar was, de ellendige dingen die je hoort en ziet en leest, maar die je dus ook moet bekijken (denk aan beeldmateriaal). Hij wilde dit heel graag doen, voor de kinderen, maar had het er wel erg zwaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |