Ik had mijn panoramalens niet bij mequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
zo zeg.....
*komt er ook bij liggen*
Vivi, heb je geen foto van die knakkert?
Prima hoor, ga ik lekker slapen. Waren de foto's goed trouwens of is het handiger als ik morgen verder ga zoeken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
hmmm nee vandaag niet YpsHeb er de rust niet voor. Sorry!
ps. lieve schat, vor 12,50 een heerlijke electrische deken van Alpina op kruidvat.nlBeats the kruiks!
Even quoten voor het nageslacht.quote:
Het is heel simpel. Ik heb Rocka een pm gestuurd en ik wilde weten of ik wakker kon blijven om op het antwoord te wachten. Maar dat hoeft niet, dus ik kan lekker gaan slapen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Yppy, Rocka? Ikke niet snap en toch nieuwsgierig is...
En het klopt ook wel, want ik vind jou superlief dat je zoveel moeite doet voor de kinderfeestjes van Job en Katja terwijl dat absoluut, totaal, in de verste verte niet jouw ding is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef livelink het volgende:
Wat een lieve topictitel![]()
Die titel triggert mij wel tot bijlezen. Heb ik weer van alles gemist vandaag? Als jullie me zoeken, dan kun je me vinden in de oude SC-topics.
Mooi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Yp, ik kon wel wat met die foto'sMag ik zelf kiezen?
Whoehoe, disco!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, zullen we een SC-discoparty doen dan maar?
LOL het gaat goed, ben nog steeds een hele trotse moeder van Merel en JustJuniorquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef YPPY het volgende:
just me! Jij bent nou een leuk mens! Hoe gaat het met je? Of moet ik bijlezen in OO? *knuffelt*
wat is er dan tussen jullie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef innepin het volgende:
*present*
Tussen miss sly en ik moet er toch wel iets te vinden zijn om je te vermaken, Moonah?
Ah, ik hoop voor jullie dat er dan nog andere verveelde foksters zijn, want ik heb nét besloten dat ik ga slapen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Hopelijk genoeg om entertainment te bieden aan verveelde medefoksters?
bij jou wel kennelijk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Is je fiets stuk, Lady-wrb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Je hebt toch een vechtgenoot..das je dekenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:47 schreef Vicky het volgende:
Howdee! Geen sneeuw hier.
Ik wil ook zo'n deken van de kruidvat maar dat vind mijn vechtgenoot onzin.
ik kom met jou knuffelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Woei, dat klinkt fijn!
Knuffelen met virtuele vrijers! Kan Bumba ook een nachtje slapen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:47 schreef Vicky het volgende:
Howdee! Geen sneeuw hier.
Ik wil ook zo'n deken van de kruidvat maar dat vind mijn vechtgenoot onzin.
Ow, ik liep gisteren hier nog langs de trouwlokatie in de straat en die zag er ook sprookjesachtig mooi uit met die sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:04 schreef Belana het volgende:
wij hadden gisteren een huewelijk in Amsterdam 9we waren getuige) en vanaf half 3 ging het sneeuwen en het stopte nooit meer
we hebben hem nog aardig geknepen hoe we thuis zouden komen, maar dat ging gelukkig redelijk voorspoedig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ooit weer ga trouwen wordt het een mooie lentedag
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2010 08:56:33 ]
*negeert*quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:58 schreef Fannie het volgende:
Goedemorgen![]()
Alles nog heel bij Lady? Vallen met de fiets sucks.
Ow ennuh.....
Tast toe als je dr zin in hebt![]()
[ afbeelding ]
Koffie, thee en limo staan om het hoekje...
BE het is een virtuele taart, die mag je welquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*negeert*
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd trouwens wel natuurlijk!
Oh daar had ik voorheen een 1persoonsje voor en die lag over de breedte op het voeteneinde, nu een waterbedquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg van de week een mailtje van de seniorensite waar ik ooit mijn badplankje vandaan had en die hebben er eentje alleen voor je voeteneinde, ik ben het serieus aan het overwegen!Helemaal lijkt me te warm, maar mijn voetjes kunnen het wel gebruiken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb er een die je apart kunt instellen, voeteneinde en de rest. Ik zet 'm onder mijn lijf op standje 3, en bij m'n voeten op standje 6 of 7 (9 is het maximum). En dan kun je nog met een timer instellen of je hem 1 uur, 5 uur, 8 uur of 12 uur aan wilt hebben. En dat voor maar 24,95 bij Kruidvat!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Lois het volgende:
Ik stond tussen 2 taxibusjes in de file voor school vanmorgen
Nou.. zo kwam ik gister terug van boodschappen doen, ook de weg al weg..quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:43 schreef Estrys het volgende:
Zo vreemd om die sneeuwperikelen te lezen van jullie, er ligt hier echt nog steeds bijna geen sneeuw (meer)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een strontje in m`n oog hangen
Waarom lach je me uit? Dat is haske vervelend en ik weet niet hoe ik het wegkrijgquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
![]()
Belana![]()
Wat leuk dat jullie getuige waren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja okay dat is ook wel zo, maar over het algemeen zijn twee schoenen maat 15 van één merk wel gelijk. Tenminste ik vind dat je daar wel vanuit mag gaan. Tussen merken onderling zitten grote verschillen jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef Estrys het volgende:
Dat is niet alleen bij H&M. Vind altijd zoveel verschil in schoenen voor die hele kleintjes
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:56 schreef Memmel het volgende:
Ik had voor Morris bruine leren converse gekocht in de VS. Maat 18. Zepassenemnie....te klein...
Ik baal daar echt zo van.
Maat 15 had amélie toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef huuphuup het volgende:
oh wat balen Memmel![]()
ik vind die mini allstars zo leuk
ik probeer lellikerds zo lang mogelijk te werenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb schoentjes van lellikelly, die lijken een beetje op allstars vind ik, alleen dan met lovertjes.
juhp D&V doet niet aan gmail geloof ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik probeer lellikerds zo lang mogelijk te weren![]()
en ja buuf![]()
hoewel ik niet weet hoe lang ze daar nog in past. Ik ben net ff aan het meten geslagen nav het verkooptopic maar haar voetje is al 10 cm![]()
Zo gek... ik probeer me net te registreren bij het D&V forum, zegt ie dat mijn gmail-adres gebanned isterwijl ik daar nooit eerder geregistreerd heb! Met mn hotmail doet ie het wel. Raarrrr
op het werk kwam odion ook niet vanwege geen busjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Lois het volgende:
Ik stond tussen 2 taxibusjes in de file voor school vanmorgen
ik viel op mijn heup en arm, maar ik had een dikke jas aan, dus alles is nog heel.quote:
Dat de overburen durven zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
mijnis vandaag jarig, maar alleen de overburen komen.
de rest blijft thuis vanwege de sneeuw
we hebben het pad naar hun huis geveegd, dus ze hebben geen smoesquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat de overburen durven zeg![]()
gefeliciteerd met je
![]()
Vond maatje 19 ook beetje tegenvallen, ik wil even wachten tot volgende maand, dan weet ik beter welke maat preciesquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Fijn dat je nog heel bent Lady. Gefeliciteerd met je lief.
Estrys, op Marktplaats kan je te kust en te keur snowboots vinden.(alleen niet in maatje schuit
)
ja ik las het net jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp D&V doet niet aan gmail geloof ik
Dat moet je aanvragenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp D&V doet niet aan gmail geloof ik
ik heb ze bij de doehetzelfzaak gekocht. Maar Scapino had ze ook zag ik. Maar da's hier, in het barre noorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
Ik heb Dean op de slee naar het KDV gebracht.
Weet iemand trouwens waar je peuterschaatsjes kan kopen, met die dubbele ijzertjes?
Fietsenwinkels!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ze bij de doehetzelfzaak gekocht. Maar Scapino had ze ook zag ik. Maar da's hier, in het barre noorden.
Ook gefeliciteerd danquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
mijnis vandaag jarig, maar alleen de overburen komen.
de rest blijft thuis vanwege de sneeuw
trendis.nl, kost een knaak en een bounty daarquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
Weet iemand trouwens waar je peuterschaatsjes kan kopen, met die dubbele ijzertjes?
J. heeft ze gewoon bij de schaatsbaan gekocht, voor 9 euro oidquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Vivi het volgende:
Ondertekend en aan mn facebook toegevoegd voor meer aandacht ervoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik kom even spammen. Of is hij al langsgekomen hier?
Een petitie om borstkankeronderzoek bij vrouwen te verlagen naar 30jr ipv 50.
http://borstkankeronderzoek.petities.nl/
En ik heb van die schaatsjes via MP gekocht.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kon pas net weer op feesboek. Ik had gewoon geen connecties meer met de wereld (en farmville)
Ik doe farmville eigenlijk alleen als ik aan het voeden benquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]arme jij
en arme farmville beestjes.
Gelukkig had je twitter nog
hoe gaat het verder met je? En met je mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |