Crap! Sorry!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Darkwolf, ik had het niet voor niks in spoilers gezet. Misschien zijn er mensen die die film nog willen zien en graag verrast willen worden. Dus zet a.j.b. die quote en jouw filmpje ook even in spoilers.
Voor de geinteresseerden: De film is te huur bij Film1 On Demand.
...Doctor who?quote:
Bedankt, graag ook je filmpje in spoilersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Crap! Sorry!
Dacht niet dat het een mega plot spoiler was en je gewoon de post verleukt had met het effect van "tadaaaaa!" speciaal voor mij.
Het was dan ook nog vroeg in de ochtend.
Maar bij deze gefixed dus!
Aan deze kou wennen, nee, dat nooit denk ik, ben niet gemaakt voor kou, had eigenlijk in een warm land met rijke ouders geboren moeten worden, maar ipv dat heb ik hele lieve ouders in dit koude kikkerland gekregen, tja, klagen mag ik dus niet eigenlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja. maar dan wen je er wellicht nog aan omdat je het elke dag doet en jij bent tenminste nog bezig (lopen, rijden.)
Dit doe ik slechts een uurtje (dan ben ik wel warm) en bij mijn schatje sta ik vervolgens 2 uur stil en heb ik enkel haar lichaamswarmte en die van mijzelf.
[..]
Goede vraag. Persoonlijk denk ik door een dikkere huid en ook een fantsoenlijke (winter) vacht.
Dan kunnen onze "externe" vacht oplossingen nog zo geavanceerd zijn... we hebben duidelijk een stuk meer (aan lagen) nodig om warm te blijven, schijnbaar.
Had ik nu toch maar van 1dayfly zo'n Selk bag besteld.
Maar ja wist ik veel dat mijn huis verkocht zou zijn zoveel weken later!
Zelf ben ik een lente kindje en ben ik ook meer van de zomer en warme tempraturen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef erodome het volgende:
Aan deze kou wennen, nee, dat nooit denk ik, ben niet gemaakt voor kou, had eigenlijk in een warm land met rijke ouders geboren moeten worden, maar ipv dat heb ik hele lieve ouders in dit koude kikkerland gekregen, tja, klagen mag ik dus niet eigenlijk
Hmmm.... in weilanden zie ik ze vaker grazen dan rennen! Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Stilstaan doe ik nu amper buiten, 2 uur stilstaan, moet er niet aan denken, zou dan gewoon gaan wandelen ofzo, halster om de knol, lekker lang touw eraan en wandelen maar, doe je die knol ook nog eens een groot plezier mee, die doet niets liever dan lopen, daar zijn ze op gebouwd.
Precies, en dat staat nu dan ook in spoilers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt, graag ook je filmpje in spoilers. Ik bedoel, als ik die film nog niet gezien zou hebben, zou ik het niet leuk vinden als ik al enigszins op de hoogte zou zijn van hetgeen wat ik in spoilers heb gezet
.
Weilanden hier zijn dan ook saaie dingen met veelste rijk gras erop wat ze geen goed doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zelf ben ik een lente kindje en ben ik ook meer van de zomer en warme tempraturen.
Toch lijk ik gewend te zijn geraakt aan die kou buiten zo ondertussen en zeker als ik in beweging blijf.
[..]
Hmmm.... in weilanden zie ik ze vaker grazen dan rennen! Maar ik snap wat je bedoelt.
Mijzelf rot erover voelen heb ik mij opgegeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef erodome het volgende:
Iets wat ik me afvroeg he wolfje...
Hoe ga jij om met dat manege-gebeuren als je met die dieren kan "spreken"?
Want heel happy zijn de meeste paarden daar niet, behalve de toch wel wat grove behandeling staan ze te verpieteren in hokjes van 3 bij 3.
Hoe ga je daarmee om, kan je ze een beetje helpen om dat beter te accepteren, voel je je soms erg rot erover?
Nou dat word hem niet geloof ik.. maar schijnt volgende week wel weer flink koud te kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)wordt_nog_erger.html
Geenstijl had al gelijk over het uberhaupt streng zijn van deze winter, oftewel komen we als het even meezit nu even op adem en gaan we daarna nog veel harder genieten van de vorst. Het is overigens vandaag ook al flink afgekoeld merkte ik net op de fiets.
Overigens, geen nood, zoals mijn aardrijkskundeleraar mij geleerd heeft, na strenge winters komen hete zomers!
Ik las het, rond de 27ste ligt nu het dieptepunt. Oftewel hebben we een week rust.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat word hem niet geloof ik.. maar schijnt volgende week wel weer flink koud te kunnen gaan worden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:18 schreef Robijn48 het volgende:
Heb zo eens beetje bij TRU gelezen, dat is daar toch voor paranormale zaken enzo, en wordt ook veel meer gemodereerd dan hier, zo te zien.
Dus dan zou je zeggen dat als je serieus een topic over Michaels hoax opent, dat toch moet kunnen.
Dat is techniek!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:03 schreef Ticker het volgende:
Hadden die Tibetaanse Monniken toch alweer duizenden jaren eerder gelijk.. dat zij met geluid grote stenen en gewichten konden heffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |