abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:52:23 #126
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76852382
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Darkwolf, ik had het niet voor niks in spoilers gezet. Misschien zijn er mensen die die film nog willen zien en graag verrast willen worden . Dus zet a.j.b. die quote en jouw filmpje ook even in spoilers.
Voor de geinteresseerden: De film is te huur bij Film1 On Demand.
Crap! Sorry!
Dacht niet dat het een mega plot spoiler was en je gewoon de post verleukt had met het effect van "tadaaaaa!" speciaal voor mij.
Het was dan ook nog vroeg in de ochtend.
Maar bij deze gefixed dus!
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
De dokter is terug !
...Doctor who?

Alleen komt hij wat traag op gang.
Volgens mij moet hij aangezwengeld worden en klopt er iets niet.
Geen scherpe one liners of teksten... alleen maar een enkele smiley!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:56:34 #127
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76852540
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Crap! Sorry!
Dacht niet dat het een mega plot spoiler was en je gewoon de post verleukt had met het effect van "tadaaaaa!" speciaal voor mij.
Het was dan ook nog vroeg in de ochtend.
Maar bij deze gefixed dus!
Bedankt, graag ook je filmpje in spoilers . Ik bedoel, als ik die film nog niet gezien zou hebben, zou ik het niet leuk vinden als ik al enigszins op de hoogte zou zijn van hetgeen wat ik in spoilers heb gezet .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_76852593
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ja. maar dan wen je er wellicht nog aan omdat je het elke dag doet en jij bent tenminste nog bezig (lopen, rijden.)
Dit doe ik slechts een uurtje (dan ben ik wel warm) en bij mijn schatje sta ik vervolgens 2 uur stil en heb ik enkel haar lichaamswarmte en die van mijzelf.
[..]

Goede vraag. Persoonlijk denk ik door een dikkere huid en ook een fantsoenlijke (winter) vacht.
Dan kunnen onze "externe" vacht oplossingen nog zo geavanceerd zijn... we hebben duidelijk een stuk meer (aan lagen) nodig om warm te blijven, schijnbaar.

Had ik nu toch maar van 1dayfly zo'n Selk bag besteld.
Maar ja wist ik veel dat mijn huis verkocht zou zijn zoveel weken later!
Aan deze kou wennen, nee, dat nooit denk ik, ben niet gemaakt voor kou, had eigenlijk in een warm land met rijke ouders geboren moeten worden, maar ipv dat heb ik hele lieve ouders in dit koude kikkerland gekregen, tja, klagen mag ik dus niet eigenlijk

Ik weet wel waardoor ze warm blijven, het zijn pluisjes in de winter, die vacht is heel geweldig te noemen, ook al lijken ze zeiknat, de huid is droog, het zijn dan ook wezentjes waarvan de rassen oorspronkelijk uit nog veel koudere gebieden komen.
De honden, dat vind ik bijzonderder, omdat die het grootste deel van de dag voor de verwarming liggen, toch lopen ze buiten zonder enig probleem.

Stilstaan doe ik nu amper buiten, 2 uur stilstaan, moet er niet aan denken, zou dan gewoon gaan wandelen ofzo, halster om de knol, lekker lang touw eraan en wandelen maar, doe je die knol ook nog eens een groot plezier mee, die doet niets liever dan lopen, daar zijn ze op gebouwd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:18:57 #129
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76853486
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef erodome het volgende:
Aan deze kou wennen, nee, dat nooit denk ik, ben niet gemaakt voor kou, had eigenlijk in een warm land met rijke ouders geboren moeten worden, maar ipv dat heb ik hele lieve ouders in dit koude kikkerland gekregen, tja, klagen mag ik dus niet eigenlijk
Zelf ben ik een lente kindje en ben ik ook meer van de zomer en warme tempraturen.
Toch lijk ik gewend te zijn geraakt aan die kou buiten zo ondertussen en zeker als ik in beweging blijf.
quote:
Stilstaan doe ik nu amper buiten, 2 uur stilstaan, moet er niet aan denken, zou dan gewoon gaan wandelen ofzo, halster om de knol, lekker lang touw eraan en wandelen maar, doe je die knol ook nog eens een groot plezier mee, die doet niets liever dan lopen, daar zijn ze op gebouwd.
Hmmm.... in weilanden zie ik ze vaker grazen dan rennen! Maar ik snap wat je bedoelt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:23:16 #130
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76853658
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt, graag ook je filmpje in spoilers . Ik bedoel, als ik die film nog niet gezien zou hebben, zou ik het niet leuk vinden als ik al enigszins op de hoogte zou zijn van hetgeen wat ik in spoilers heb gezet .
Precies, en dat staat nu dan ook in spoilers.
Dat is nu denk ik wel genoeg en maakt mijn reactie met filmpje niet langer een spoiler even vanuit de gedachten gesimuleerd van iemand die het leest zonder eerst de spoiler te hebben bekeken!
pi_76853902
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Zelf ben ik een lente kindje en ben ik ook meer van de zomer en warme tempraturen.
Toch lijk ik gewend te zijn geraakt aan die kou buiten zo ondertussen en zeker als ik in beweging blijf.
[..]

Hmmm.... in weilanden zie ik ze vaker grazen dan rennen! Maar ik snap wat je bedoelt.
Weilanden hier zijn dan ook saaie dingen met veelste rijk gras erop wat ze geen goed doet.
Eigenlijk moet je tracks maken in je wei, met verschillende ondergronden, sluiproute's met hindernisjes, 24/7 hooi tot beschikking en alleen heeeeeeeeeeel arm gras.
Dan zijn je paarden in geweldige conditie, lopen ze genoeg, door de verschillende ondergronden krijgen ze geweldige hoeven en ze zullen niet te dik of te mager worden omdat hun eetpatroon kloppend is.

Nu geld dat je zelf voor echte beweging en lol moet zorgen, de wei geeft geen uitdaging om die grote kop van ze eens goed te gebruiken en ze hebben het naast beweging heel hard nodig om dat koppie aan het werk te zetten, na te denken.

Iets wat ik me afvroeg he wolfje...
Hoe ga jij om met dat manege-gebeuren als je met die dieren kan "spreken"?
Want heel happy zijn de meeste paarden daar niet, behalve de toch wel wat grove behandeling staan ze te verpieteren in hokjes van 3 bij 3.
Hoe ga je daarmee om, kan je ze een beetje helpen om dat beter te accepteren, voel je je soms erg rot erover?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:46:37 #132
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76854689
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef erodome het volgende:
Iets wat ik me afvroeg he wolfje...
Hoe ga jij om met dat manege-gebeuren als je met die dieren kan "spreken"?
Want heel happy zijn de meeste paarden daar niet, behalve de toch wel wat grove behandeling staan ze te verpieteren in hokjes van 3 bij 3.
Hoe ga je daarmee om, kan je ze een beetje helpen om dat beter te accepteren, voel je je soms erg rot erover?
Mijzelf rot erover voelen heb ik mij opgegeven.
Heb inderdaad geleerd om mijn focus en energie te richten op constructieve wijze door compasie voor hun situatie te voelen en daar naar te reageren.
Soms laat ik mij prikkelen door de energie en laat ik mij leiden naar een paardje die net even wat minder in zijn of haar vel zit op zo'n moment. Deze krijgt dan een persoonlijke "behandeling" van aandacht, energie, een gesprekje of een combinatie van alles.
Maar feitelijk ik kom letterlijk handen tekort.
Mijn lieveilng krijgt 95 procent van alle aandacht want ik kom voor een groot deel daar voor haar.
Ze heeft dan ook (al 12 jaar lang) een luxe positie die vele manege pony's inderdaad niet kennen en haar stal genootje komt ook vaak bij ons staan om mee te genieten van de liefde en aandacht.
Gelukkig is mijn lieveling dan zo aardig op zo'n moment dit toe te laten (zij staan dan in het midden van ons twee als het ware) zonder hem weg te bijten. Op dat soort momenten kan ik mij dan opzich wel een beetje schuldig voelen.
In de trant van "je bent maar een persoon" ben ik al tevreden dat ik tenminste een pony haar leven heb kunnen verreiken met uitzicht op een zekere toekomst, mochten ze haar ooit weg willen doen. Tot haar laatste adem zal ik bij haar zijn.
Hopelijk vind ik later een uitweg van mijn huidige werk en kan ik mijn kwaliteiten op grotere schaal toepassen, zodat ik meer paarden kan helpen.
Een start is daar al mee gemaakt trouwens... ik ga in maart beginnen met de 4 jarige Shiatsu opleiding op mijn vaders school. Deze techniek kan immers ook worden toegepast op paarden.
pi_76860574
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:50:46 #134
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_76862052
Home made Thermite

Het mooie van McGyver is dat bijna alles wat 'ie doet ook echt kan / werkt
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 18 januari 2010 @ 08:57:34 #135
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76954349
Goedemorgen deze morgen.
En? Is het al woensdag? (Dat is namelijk mijn laatste werkdag en ga ik lekker op wintersport)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:28:52 #136
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76999752
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)wordt_nog_erger.html

Geenstijl had al gelijk over het uberhaupt streng zijn van deze winter, oftewel komen we als het even meezit nu even op adem en gaan we daarna nog veel harder genieten van de vorst. Het is overigens vandaag ook al flink afgekoeld merkte ik net op de fiets.

Overigens, geen nood, zoals mijn aardrijkskundeleraar mij geleerd heeft, na strenge winters komen hete zomers!
Nou dat word hem niet geloof ik.. maar schijnt volgende week wel weer flink koud te kunnen gaan worden.
The truth was in here.
pi_77000356
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dat word hem niet geloof ik.. maar schijnt volgende week wel weer flink koud te kunnen gaan worden.
Ik las het, rond de 27ste ligt nu het dieptepunt. Oftewel hebben we een week rust.

http://www.geenstijl.nl/m(...)wordt_weer_koud.html
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:27:30 #138
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_77005825
Wie leest dan ook Geenstijl voor het weerbericht ?
enne ... zou het nu geen -20 moeten zijn, zoals ze de vorige keer voorspelden ???

Van mij mogen ze er in ieder geval mijlen ver naast zitten.
-of- spikes moeten gelegaliseerd worden voor op de openbare weg, dan vind ik alles best
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:02:09 #139
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77009016
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:18 schreef Robijn48 het volgende:
Heb zo eens beetje bij TRU gelezen, dat is daar toch voor paranormale zaken enzo, en wordt ook veel meer gemodereerd dan hier, zo te zien.
Dus dan zou je zeggen dat als je serieus een topic over Michaels hoax opent, dat toch moet kunnen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:53:34 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77010840
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat zou naar BNW moeten officieel dan maar goed.
The truth was in here.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:02:32 #141
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_77042730
Nog een dagje werken en dan lekker op wintersport!
pi_77067373
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:03:50 #143
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77093514

Hadden die Tibetaanse Monniken toch alweer duizenden jaren eerder gelijk.. dat zij met geluid grote stenen en gewichten konden heffen!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77093636
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:03 schreef Ticker het volgende:

Hadden die Tibetaanse Monniken toch alweer duizenden jaren eerder gelijk.. dat zij met geluid grote stenen en gewichten konden heffen!
Dat is techniek!
pi_77114892
pi_77119265
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 25 januari 2010 @ 09:31:09 #147
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77239682
Iemand nog met Anita gechat afgelopen vrijdag?
  maandag 25 januari 2010 @ 13:50:40 #148
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_77246694
We wisten het natuurlijk al maar tegenwoordig heb je ook wetenschap als geloof
Wetenschap als "geloof" - Wie?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:27:18 #149
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_77276241
Ik geloof in snowboarden.
Moet denk ik maar eens gaan slapen want 0700 gaat de wekker weer!
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:08:16 #150
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77398475
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')