quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
ik ben goed in samenvattenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had ergens nog gelezen dat deze hele reeks samengevat kan worden met "".
En nu ga ik verdomme leren.Doei!
Jij bent gewoon raar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Mja ik vond het al zo'n raar berichtje van bilmi
Is dit antilliaans of zo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie je debela
ga weg man
ik weet dat je een Turk wil zijn.
Google images toont mij alleen maar vrouwen met overgewicht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, als je het echt wil weten, google eens op "debela".
dik dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Google images toont mij alleen maar vrouwen met overgewicht.
wik is dik welquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wikkie je dik, ik vind dat geen goedlopende zin.
je betekent dus is in die zinquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wikkie je dik, ik vind dat geen goedlopende zin.
En Engels?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er op fok alleen maar Nederlands mocht worden gesproken.
Hoe klinkt "wikkie is een dikkie", dan?quote:
atheistquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Hoe klinkt "wikkie is een dikkie", dan?
2012 komt eraan!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
Supernova dreigt aarde te vernietigen
Met de snelheid van AryaMehr. Wat vind je hier nou van?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
Supernova dreigt aarde te vernietigen
Hmm, dus geen waardering voor de ware poëziequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie is een dikke klinkt als een stom rijmspel
ik houd het op wik je debelaaaa
Wat ik ervan vind? Het doet me eerlijk gezegd niets. Wellicht omdat het nog een hele poos kan duren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met de snelheid van AryaMehr. Wat vind je hier nou van?
Waarom vind je datquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
atheist
sociaal
science fiction and fantasy freak
levensgenieter
![]()
Daaromquote:
Je moet gewoon rennen. 1x per dag steeds een verdere afstand. Luie Turkse vrouwen ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
Ik voel me dik.![]()
Spinning, heeft iemand dat weleens gedaan?
Spinning, is dat niet iets voor 50-plussers die samen met hun soortgenoten een half uurtje per week met z'n allen tegelijkertijd op een fietsapparaat gaan fietsen terwijl ze de laatste nieuwtjes (lees: roddels) aan elkaar doorvertellen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
Ik voel me dik.![]()
Goed dat je het er even bijzet, anders had niemand die diepere betekenis kunnen herkennen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Burakius het volgende:
Genieten van het leven al is het maar even, een doel der oorlogspaarden. ~ Burakius 2010 januari
Ja dit is een zin met een diepe betekenis.
O jij snapt het al? Leg maar uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed dat je het er even bijzet, anders had niemand die diepere betekenis kunnen herkennen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet gewoon rennen. 1x per dag steeds een verdere afstand. Luie Turkse vrouwen ook.
Dus met de feestdagen was je lekker decadent en at veel, en nu moet je de prijs voor betalenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
Ik voel me dik.![]()
Het staat er zo grappig, moeilijk uit te leggen, miss bellend uitleggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee man ik vroeg aan bilmi waarom zij datvond.
Dit klinkt best wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spinning, is dat niet iets voor 50-plussers die samen met hun soortgenoten een half uurtje per week met z'n allen tegelijkertijd op een fietsapparaat gaan fietsen terwijl ze de laatste nieuwtjes (lees: roddels) aan elkaar doorvertellen?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het staat er zo grappig, moeilijk uit te leggen, miss bellend uitleggen?
Ik hang hier niet de alwetende uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
O jij snapt het al? Leg maar uit.
Wij hebben volgens mij zoiets in huis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel aantrekkelijk.![]()
Maar heb juist begrepen dat iedereen, dus ook de jongelui, zoals ik, daar helemaal kapot vertrekken. En absoluut geen tijd hebben om ook maar een lettergreep uit te brengen. Daarom overweeg ik het. Anders ga ik toch alleen maar staan kleppen met iedereen.
Dat laatste.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Min-e, ben je dik of voel je je dik
Hm bleef het maar bij de feestdagen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus met de feestdagen was je lekker decadent en at veel, en nu moet je de prijs voor betalen
Het is een soort conditieklasje. Dus allemaal fietsen op commando van een instructeur. Dus niet beetje gezellig trappen met de pedaaltjes, maar berg op, berg af. En dat in een moordend tempo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij zoiets in huis.Je moet jezelf niet met mij vergelijken, maar ik kan er niet veel meer van. Binnenkort misschien weer conditie opbouwen.
Jij ook veel plezier en denk eraan alles met mate hequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef siddha het volgende:
Mensen, ik ga met paar vrienden de kroeg iner is nl. whisky proeverij georganiseerd en misschien erna zie ik jullie alweer, alvast veel plezier
Ieder interessant mens moet iig in mindere of meerdere mate een hedonist zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat laatste.
[..]
Hm bleef het maar bij de feestdagen.Ik ben gewoon een lui varken.
Het schijnt overigens wel goed te helpen voor je conditie en eventueel overtollig vetquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel aantrekkelijk.![]()
Maar heb juist begrepen dat iedereen, dus ook de jongelui, zoals ik, daar helemaal kapot vertrekken. En absoluut geen tijd hebben om ook maar een lettergreep uit te brengen. Daarom overweeg ik het. Anders ga ik toch alleen maar staan kleppen met iedereen.
Als je je dik voelt, maar het niet bent, zal het vast niets ergs zijn. Ga gewoon wandelen ofzo als je dat zo moordend vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is een soort conditieklasje. Dus allemaal fietsen op commando van een instructeur. Dus niet beetje gezellig trappen met de pedaaltjes, maar berg op, berg af. En dat in een moordend tempo.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Ieder interessant mens moet iig in mindere of meerdere mate een hedonist zijn
Het schijnt idd, ga maar eens een proefles doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het schijnt overigens wel goed te helpen voor je conditie en eventueel overtollig vet.
Ik ben niet zo van de halfslachtige manier van dingen aanpakken. Ik doe het heel goed of helemaal niet. Met 1 keer in de maand een stukje rennen heb ik niet het gevoel ook echt iets te doen. Dus dat werkt voor mij niet, geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je je dik voelt, maar het niet bent, zal het vast niets ergs zijn. Ga gewoon wandelen ofzo als je dat zo moordend vindt.
Heel goed of helemaal niet is erg subjectief.. maar hoe jij het bracht over sporten kwam niet over alsof je er zin in had, daarom dacht ik, als je wil bewegen, ga gewoon dagelijks een stuk wandelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het schijnt idd, ga maar eens een proefles doen.![]()
[..]
Ik ben niet zo van de halfslachtige manier van dingen aanpakken. Ik doe het heel goed of helemaal niet. Met 1 keer in de maand een stukje rennen heb ik niet het gevoel ook echt iets te doen. Dus dat werkt voor mij niet, geloof ik.
Heb je goed bedacht, maar ik hou van de rigoreuze aanpak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heel goed of helemaal niet is erg subjectief.. maar hoe jij het bracht over sporten kwam niet over alsof je er zin in had, daarom dacht ik, als je wil bewegen, ga gewoon dagelijks een stuk wandelen.
Ga ik binnenkort ook doen. Ben totaal niet dik, maar beweeg ook helemaal niet en wil wel een strakke huid houden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb je goed bedacht, maar ik hou van de rigoreuze aanpak.
Strakke huid, moest even lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook doen. Ben totaal niet dik, maar beweeg ook helemaal niet en wil wel een strakke huid houden.
Soms fiets ik naar school.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:35 schreef Min-e het volgende:
Jullie sporten/ of pogen daartoe weleens? En zo ja, wat dan?
Het is beter dat ik er vroeg aan wen om te bewegen, want later wordt het nog lastiger om het op te pakken, dan is m'n conditie helemaal weg. Ik beweeg nu namelijk helemaal NIET. Dat is gewoon vet slecht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Strakke huid, moest even lachen.![]()
Daar hoef je je voorlopig geen zorgen om te maken hoor.
De sportschool daar ging ik ook altijd heen, met een vriendin. Maar na afloop beloonden we onszelf altijd met een ijsje bij de mac.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef Ayca het volgende:
Fitness, maar dat is vooral voor de sauna
Idd je conditie bijhouden is goed voor je, maar voelt vooral beter denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is beter dat ik er vroeg aan wen om te bewegen, want later wordt het nog lastiger om het op te pakken, dan is m'n conditie helemaal weg. Ik beweeg nu namelijk helemaal NIET. Dat is gewoon vet slecht.
Wat is dat? Film?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:42 schreef ClioSporT het volgende:
İk heb net Hamam gezien.. Heumeaux alert..
En toen ik het vroeg, zei je dat ik niet tombik was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:43 schreef ClioSporT het volgende:
Mine senin tombik yanaklarinii yerim
Komt vast door je Tatar genen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Burakius het volgende:
Ik ben mijn hele leven nooit dik geweest en altijd *ahum* atletisch gebouwd. Maar mensen vragen me hoe? Simpel. Ik eet alles wat mijn moeder maakt, maar ben erg beweeglijk. Ik heb express de zolder genomen om extra trap te lopen. En ja ik ga vaak naar beneden en boven. Ik fiets. Ik doe zaalvoetbal. Ik fitness. Ik ren altijd stukjes, als ik naar een vriend moet bijvoorbeeld. Je moet gewoon hareketli zijn. Op school rennen we altijd naar de bus.
Je moet actief leven. Je kunt wel spinnen , maar niets is zo natuurlijk als gewoon goed stevig rennen/wandelen en een beetje push-up crunches thuis. Eventueel voor mannen kun je ook gewichten gebruiken thuis.
Of omdat ik niet een als een vet varken op mijn stoel zit de hele dag zoals jij??quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Burakius het volgende:
Ik ben mijn hele leven nooit dik geweest en altijd *ahum* atletisch gebouwd. Maar mensen vragen me hoe? Simpel. Ik eet alles wat mijn moeder maakt, maar ben erg beweeglijk. Ik heb express de zolder genomen om extra trap te lopen. En ja ik ga vaak naar beneden en boven. Ik fiets. Ik doe zaalvoetbal. Ik fitness. Ik ren altijd stukjes, als ik naar een vriend moet bijvoorbeeld. Je moet gewoon hareketli zijn. Op school rennen we altijd naar de bus.
Je moet actief leven. Je kunt wel spinnen , maar niets is zo natuurlijk als gewoon goed stevig rennen/wandelen en een beetje push-up crunches thuis. Eventueel voor mannen kun je ook gewichten gebruiken thuis.
Wat een mongolen reactie weer. En dat zegt tegen mij dat ik mijn emoties moet beheersen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Of omdat ik niet een als een vet varken op mijn stoel zit de hele dag zoals jij??
Je verbrand. Verbranding is gebruik van energie. Tevens kun je met een gewicht op je buik crunches doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
gewichten gebruiken doe je niet om niet dik te worden.
[..]
Een mongolische reactie op een vet varkentje. The circle is round.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een mongolen reactie weer. En dat zegt tegen mij dat ik mijn emoties moet beheersen.
Ik ben niet vet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een mongolische reactie op een vet varkentje. The circle is round.
Zelfde hier, al heb ik ook dagen dat ik buiten m'n moeders eten veel troep eet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Burakius het volgende:
Sure u're notquote:
En als je met me trouwt komt daar nog een hele waslijst bij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zelfde hier, al heb ik ook dagen dat ik buiten m'n moeders eten veel troep eet.
Nooit zo bekeken, want op deze manier beweeg ik ook veel. Stofzuigen, traplopen, wandelen en haast hebben.
Je hebt gelijk in alles. Maar je bent nu ook nog jong, je behoudt je spiermassa zonder er iets voor te doen, gaat bijna vanzelf. Kijk maar eens naar al die kerels die op kantoor werken, allemaal houdingen van niets. Allemaal een beetje te dikkig. Op een gegeven moment moet je er wel aandacht aanbesteden, of actief gaan leven zoals jij blijkbaar wel doet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Burakius het volgende:
Nezaman sormaya geliyon? Yoksa ben mi gelim.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
En als je met me trouwt komt daar nog een hele waslijst bij!
Jij hebt echt issues, serieus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sure u're notYou might be a fat pig over there.
Het zit wel gewoon in sommige mensen hoor. Ik lijk op m'n tantes, die zijn ook hun hele leven dun.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt gelijk in alles. Maar je bent nu ook nog jong, je behoudt je spiermassa zonder er iets voor te doen, gaat bijna vanzelf. Kijk maar eens naar al die kerels die op kantoor werken, allemaal houdingen van niets. Allemaal een beetje te dikkig. Op een gegeven moment moet je er wel aandacht aanbesteden, of actief gaan leven zoals jij blijkbaar wel doet.
Said the little piggletquote:
Islamitisch gezien, mogen ook vrouwen de hand komen vragen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nezaman sormaya geliyon? Yoksa ben mi gelim.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je verbrand. Verbranding is gebruik van energie. Tevens kun je met een gewicht op je buik crunches doen.
Het gaat erom dat je veel beweegt en eiwitten binnekrijgt.
Daarom vraag ik nezaman gelim.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Islamitisch gezien, mogen ook vrouwen de hand komen vragen!
Dat is wel jouw ding he voetballen? Zit je ook op een vereniging, meisjesvoetbal?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Julis het volgende:
Vanaf morgen krijgen we lichamelijke opvoedingHopelijk gaan we voetballen
Als je een bepaald gewicht om je snikkel doet, is het mogelijk je snikkel te vergroten met een paar cm. Ik dacht ik geef je die gouden tip. Doe het wel op gecontroleerde medische wijze.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:53 schreef ClioSporT het volgende:
zoals ik dus al eerder zei, gewichten gebruik je niet om niet dik te worden. Voor mij part hang je 10 kilo gewicht aan je snikkel en ga je de handstand doen, gewichten gebruik je voor andere dingen.. Het is wel handig als je afvalt en je wilt daarbij ook dat je spiermassa strak blijft, dan moet je gewichten doen..
Bewegen is het antwoord, meer niet.
[..]
En dat accepteren ze gewoon?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat is wel jouw ding he voetballen? Zit je ook op een vereniging, meisjesvoetbal?![]()
Ik deed op de middelbare school nooit aan gym, had een briefje laten zien, dat dat niet goed voor me was.
Weet je wat nog triester is dan schelden omdat je niks te zeggen hebt? Schelden met dingen die kant noch wal raken. Ik heb maatje 38, Rus tohumu. Als jij dat dik vindt dan zul jij er wel vast zo uitzien.quote:
Ga in de wachtrij staanquote:
Maatje 83 dikzakje. Jij bent een nep-Turk. hihih. Yunan tohumu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je wat nog triester is dan schelden omdat je niks te zeggen hebt? Schelden met dingen die kant noch wal raken. Ik heb maatje 38, Rus tohumu. Als jij dat dik vindt dan zul jij er wel vast zo uitzien.
Ik dring voor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ga in de wachtrij staanhahahhaa. Over 1 jaar 5 maanden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maatje 83 dikzakje. Jij bent een nep-Turk. hihih. Yunan tohumu.
38 is idd niet dik, maar wel vies als niet alles strak is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je wat nog triester is dan schelden omdat je niks te zeggen hebt? Schelden met dingen die kant noch wal raken. Ik heb maatje 38, Rus tohumu. Als jij dat dik vindt dan zul jij er wel vast zo uitzien.
Dat is het ook wanneer je maatje 34 hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
38 is idd niet dik, maar wel vies als niet alles strak is.
Grappig, ik lijk ook wel op mijn hala's. (Maar minder dan mijn zusjes).quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het zit wel gewoon in sommige mensen hoor. Ik lijk op m'n tantes, die zijn ook hun hele leven dun.
Mijn naam is niet Burak?. Dat is 1. Ten tweede mijn nickname is Burakius. Ten derde ben jij waarschijnlijk een nazaat van Makarios de derde. Dat zou jou moeten deren als domme nationalist. Piggiequote:
Dat is vet mooi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is het ook wanneer je maatje 34 hebt.
Skinny fat.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat is wel jouw ding he voetballen? Zit je ook op een vereniging, meisjesvoetbal?![]()
Ik deed op de middelbare school nooit aan gym, had een briefje laten zien, dat dat niet goed voor me was.
Ja en ik wil 5000 euro aan goud. Dat is precies het geld voor askerquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dring voor.1 jaar en 5 maanden?
Lijk je ook meer op je tantes dan op je moeder? Ik wel.. tenminste, anderen zeggen dat ik helemaal niet op m'n moeder lijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Grappig, ik lijk ook wel op mijn hala's. (Maar minder dan mijn zusjes).
Dat zijn niet de meest volupteuze vrouwen, lange latten. Mijn zusjes zijn echt hun evenbeeld.
Met rente (haram) tamam mi. Je betaalt me later 20000 terug.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja en ik wil 5000 euro aan goud. Dat is precies het geld voor asker
Skinny fat is mooi?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is vet mooi.
Nja, ik ben wel dun en alles ziet er strak uit, maar is heel beweeglijk.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef Burakius het volgende:
Even serieus. Meisjes moeten niet dun zijn. Dat is gewoon vies. Een vrouw moet een beetje vlees hebben. Nu weet ik niet wat een 38 is, geen verstand van maten wtf ":)
Mijn aanwezigheid in het zelfde huis als jij kost je al ruim 500 euro per maand.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met rente (haram) tamam mi. Je betaalt me later 20000 terug.
Jij bent echt een imbeciel. Eerst blij doen met je Tatar afkomst en Turkije Turken belachelijk maken omdat zij zogenaamd nep zouden zijn. En wanneer je dan gedisst wordt meteen lullen over nationalisme. Idioot. Ik heb gezegd dat ik mezelf niet hoger acht dan welk ras of volk dan ook. Ik ben trots op mijn afkomst. That's it.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn naam is niet Burak?. Dat is 1. Ten tweede mijn nickname is Burakius. Ten derde ben jij waarschijnlijk een nazaat van Makarios de derde. Dat zou jou moeten deren als domme nationalist. Piggie
Nee, zo zien m'n benen er niet uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Skinny fat is mooi?![]()
[ afbeelding ]
Jep juist, schijn op baba- anne te lijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lijk je ook meer op je tantes dan op je moeder? Ik wel.. tenminste, anderen zeggen dat ik helemaal niet op m'n moeder lijk.
Dat bedoel ik met skinny fat. Je kan zo dun zijn als je wilt maar als alles zo hangt dan is het nog steeds lelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo zien m'n benen er niet uit.Ik ben vet dun, maar ook vet. Dit klinkt echt raar, maar ik heb hele smalle botten, waardoor het in een broek lijkt alsof ik vetloos ben, maar zonder broek..
Als mensen het zien zeggen ze dat ik moet sporten, maar helpt toch niet.
Dat mag jij lekker betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid in het zelfde huis als jij kost je al ruim 500 euro per maand.
Heb je wel donker haar? Ik heb alles van m'n vaders kant. Behalve m'n lichaam niet..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jep juist, schijn op baba- anne te lijken.Ik heb bijna niets weg van moeders kant, behalve de extreem lichte huid.
Maar zo ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met skinny fat. Je kan zo dun zijn als je wilt maar als alles zo hangt dan is het nog steeds lelijk.
Wees maar gewoon blij, kijk maar naar de gemiddelde Nederlandse dame op straat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo zien m'n benen er niet uit.Ik ben vet dun, maar ook vet. Dit klinkt echt raar, maar ik heb hele smalle botten, waardoor het in een broek lijkt alsof ik vetloos ben, maar zonder broek..
Als mensen het zien zeggen ze dat ik moet sporten, maar helpt toch niet.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent echt een imbeciel. Eerst blij doen met je Tatar afkomst en Turkije Turken belachelijk maken omdat zij zogenaamd nep zouden zijn. En wanneer je dan gedisst wordt meteen lullen over nationalisme. Idioot. Ik heb gezegd dat ik mezelf niet hoger acht dan welk ras of volk dan ook. Ik ben trots op mijn afkomst. That's it.
Grove bouw is ook niet alles als vrouw, maar ik wil wel graag aankomen. Mensen die dan opmerken dat ik juist blij moet zijn dat ik niet aankom zijn gewoon RAAR.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wees maar gewoon blij, kijk maar naar de gemiddelde Nederlandse dame op straat.
Hahhaa als ik aanklop ben je zo van mij laaaquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat mag jij lekker betalen.![]()
Nee man, ik trouw sowieso niet tot m'n 22/23e.
Bruin haar van nature.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb je wel donker haar? Ik heb alles van m'n vaders kant. Behalve m'n lichaam niet..
Je weet niet wat m'n ouders allemaal over je hebben gezegd! En 1 jaar en 5 maanden is echt te vroeg. Haal die 5000 euro maar ergens anders vandaan. Ik kan je wel helpen met 300 euro, is dat ook goed?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef Burakius het volgende:![]()
[..]
Hahhaa als ik aanklop ben je zo van mij laaa
Nee, zo erg is het niet hahah.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bruin haar van nature.
Ik heb nu zo'n beeld voor me van een ielig miezerig meisje.
Ik heb ook gezegd dat ik niet van die zogenaamde ulkuculer was. Maar gewoon trots op mijn afkomst. EN MEER NIET. Ik acht mezelf niet hoger dan welk ras of volk dan ook, als ik durf te zeggen dat ik trots ben op mijn afkomst dan durf ik ook te zeggen dat ik geen racist ben. Waarom zou ik liegen over zoiets? Lees mijn reactie maar na waar ik zeg dat ik een nationalist ben als in TROTS OP AFKOMST en absoluut niet racistisch of what so ever.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Trots op je afkomst. Verkapte nationalisme. Je hebt zelf gezegd dat je nationalist bent, dus kom niet met je bullshit. Waarom zou je trots moeten zijn op je afkomst. Het is niet dat JIJ die prestaties hebt behaald. Terzijde dat ik je een schande vindt voor Turken hoor. Turk is voor mij iets wat equivalent staat aan iemand die leeft naar het voorbeeld van de Profeet (vzmh). Aangezien je nu mij meteen gaat aanvallen hierop. Nee ik zeg niet dat ik dit doe.
Jij beseft je maar niet dat ik slechts aangeef Tatar te zijn en jou er mee kan irriteren trollen. Het boeit me totaal geen ene ruk verder dat ik Tatar ben. Al was ik een gozer uit Burkinafaso. WTF maakt het uit.
Je bent gewoon een koppig wijf dat haar gelijk moet halen. Je brengt steeds dezelfde repeterende argumenten in het gesprek, maar merkt niet op dat ik ze keer op keer al ontkracht/beantwoord. En toch ga je dan weer door. Pigglet.
Voor jou is het niet synoniem, voor mij wel. Er staan in genoeg boeken dat Turken synoniem werden en worden gezien aan Moslim. Je bent geen Turk. Je bent een Nederlander met gemixt bloed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Verder is Turk geen synoniem voor moslim. Ik ben geen moslim, maar nog altijd een Turk.
Wat ben jij nou een Alevi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik niet van die zogenaamde ulkuculer was. Maar gewoon trots op mijn afkomst. EN MEER NIET. Ik acht mezelf niet hoger dan welk ras of volk dan ook, als ik durf te zeggen dat ik trots ben op mijn afkomst dan durf ik ook te zeggen dat ik geen racist ben. Waarom zou ik liegen over zoiets? Lees mijn reactie maar na waar ik zeg dat ik een nationalist ben als in TROTS OP AFKOMST en absoluut niet racistisch of what so ever.
En jij beseft maar niet dat mijn reacties een reactie zijn op jouw irritante reacties. Actie -- > reactie.
Jup, ik ben koppig. Ik breng dezelfde argumenten omdat jij ook blijft doordraven over dezelfde dingen. Echt typisch, een heel discussie aangaan en vervolgens kappen omdat het tegen jouw geloofovertuiging in zou gaan. Zelfs met AryaMehr kun je beter discussiëren.
Klopt. Vroeger werden Albaniers, Bosniers, en alle andere niet Turkse moslims op de Balkan 'Turk' genoemd. Ga dit maar aan die Yugo's en Albaniers vertellen, moet je eens kijken hoe ze zullen reageren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Voor jou is het niet synoniem, voor mij wel. Er staan in genoeg boeken dat Turken synoniem werden en worden gezien aan Moslim. Je bent geen Turk. Je bent een Nederlander met gemixt bloed.
De Turken zijn - vergeleken met andere volkeren die de islam hebben geaccepteerd - niet zo lang moslim. Dus om nou de Turkse identiteit te koppelen aan de islam is een beetje overdreven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Voor jou is het niet synoniem, voor mij wel. Er staan in genoeg boeken dat Turken synoniem werden en worden gezien aan Moslim. Je bent geen Turk. Je bent een Nederlander met gemixt bloed.
Dat laat zien, waarom jij dom bent. Een echte slimme atheïst zou zulke standpunten er niet op na kunnen houden. Dostojevski is leesmateriaal voor jou.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn ouders zijn beide soennieten. En ik geloof simpelweg niet.
De Turkse identeit wordt al 1000 jaar lang of nog langer gekoppeld aan Islam. Dat is meer dan zat. Zeker omdat we pas echt bekend werden in de periode waarin we Islamitisch werden. Helemaal Europees gezien werden we toen pas bekend. Dus je stelling klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Turken zijn - vergeleken met andere volkeren die de islam hebben geaccepteerd - niet zo lang moslim. Dus om nou de Turkse identiteit te koppelen aan de islam is een beetje overdreven.
Ik denk dat je gewoon meerdere malen per dag wat moet eten. Dus niet maar 2-3 keer, maar meerdere eetmomenten. Maar waarschijnlijk kun je er toch niet zoveel aan doen, als dat je bouw is, blijft dat zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het niet hahah.Toch zou ik die 5 kilo wel heel graag willen, eetadvies?
Wie zegt dat ik een atheïst ben? Ik geloof gewoon niet in de Islam. Ook niet in de andere Abrahamitische geloven btw. Ik ben een agnost en hoef verder niemand te verklaren waarom ik een agnost ben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat laat zien, waarom jij dom bent. Een echte slimme atheïst zou zulke standpunten er niet op na kunnen houden. Dostojevski is leesmateriaal voor jou.
Dus jij zegt dat iedere niet Islamitische Turk per definitie geen Turk is?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Turkse identeit wordt al 1000 jaar lang of nog langer gekoppeld aan Islam. Dat is meer dan zat. Zeker omdat we pas echt bekend werden in de periode waarin we Islamitisch werden. Helemaal Europees gezien werden we toen pas bekend. Dus je stelling klopt niet helemaal.
Dat doe ik al allemaal, op de gewichten na. Ik denk nog steeds aan een bezoek aan de huisarts, maar ik denk niet dat dat veel zin heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon meerdere malen per dag wat moet eten. Dus niet maar 2-3 keer, maar meerdere eetmomenten. Maar waarschijnlijk kun je er toch niet zoveel aan doen, als dat je bouw is, blijft dat zo.
Zorg ervoor dat je gezond eet, wat beweging (misschien spieren opbouwen, dus aan de gewichten op de sportschool). meer kan je niet doen vrees ik.
Ik zeg dat je standpunten. Het trots zijn op een volk , vanuit atheistisch standpunt gezien niet slim gekozen zijn. En voor mij is iedere atheïst automatisch een halve agnost wetenschappelijk gezien. Een agnost verschilt niet in waarden en normen aan die van een atheïst, anders zou het een deïst zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een atheïst ben? Ik geloof gewoon niet in de Islam. Ook niet in de andere Abrahamitische geloven btw. Ik ben een agnost en hoef verder niemand te verklaren waarom ik een agnost ben.
Welke standpunten? Trots zijn op je afkomst? Is dat slecht?
Ten eerste heb ik geen stelling geponeerd. Ten tweede, zoals ik al zei, hebben de Turken vergeleken met andere volkeren laat de islam geaccepteerd. Dus het is overdreven om de Turkse identiteit aan de islam te koppelen. Een Turk kan atheïst zijn, maar dat doet niets af aan het feit dat er Turks bloed door zijn aderen stroomt. Dus om nou iemand als niet-Turk te bestempelen enkel omdat hij/zij niet in de islam gelooft is wel een beetje achterlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Turkse identeit wordt al 1000 jaar lang of nog langer gekoppeld aan Islam. Dat is meer dan zat. Zeker omdat we pas echt bekend werden in de periode waarin we Islamitisch werden. Helemaal Europees gezien werden we toen pas bekend. Dus je stelling klopt niet helemaal.
Niet perse, maar zo iemand als jij. Vind ik een smet op het Turk-zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat iedere niet Islamitische Turk per definitie geen Turk is?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Best grappig dat de Turken in Turkije die het meest van de Islam/Koran afliggen het meest 'Turks' zijn. Kijk maar naar de Alevieten. Damn, was ik maar een Aleviet.
Alevieten Turks?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Best grappig dat de Turken in Turkije die het meest van de Islam/Koran afliggen het meest 'Turks' zijn. Kijk maar naar de Alevieten. Damn, was ik maar een Aleviet.
Dat merk ik ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:22 schreef Min-e het volgende:
de-wat-zijn-we-nu-precies discussie is weer begonnen, merk ik.
Volgens mij heb je mijn verhaaltje niet echt gelezen. Het staat er duidelijk. Paar steekwoorden: Islam, bekendheid, Turken, Europeze gedachten over Turken etc.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik geen stelling geponeerd. Ten tweede, zoals ik al zei, hebben de Turken vergeleken met andere volkeren laat de islam geaccepteerd. Dus het is overdreven om de Turkse identiteit aan de islam te koppelen. Een Turk kan atheïst zijn, maar dat doet niets af aan het feit dat er Turks bloed door zijn aderen stroomt. Dus om nou iemand als niet-Turk te bestempelen enkel omdat hij/zij niet in de islam gelooft is wel een beetje achterlijk.
Dit is echt het meest lachwekkende wat ik in tijden heb gehoord.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zeg dat je standpunten. Het trots zijn op een volk , vanuit atheistisch standpunt gezien niet slim gekozen zijn. En voor mij is iedere atheïst automatisch een halve agnost wetenschappelijk gezien. Een agnost verschilt niet in waarden en normen aan die van een atheïst, anders zou het een deïst zijn.
Waaaar heb jij het over? Ik ben blij met mijn afkomst en vind mijn geschiedenis en volk reuzee interessant. Verder vind ik dat ieder mens gelijkwaardig is en dat racisten niet helemaal in orde zijn. Wat is hier dom aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zeg dat je standpunten. Het trots zijn op een volk , vanuit atheistisch standpunt gezien niet slim gekozen zijn. En voor mij is iedere atheïst automatisch een halve agnost wetenschappelijk gezien. Een agnost verschilt niet in waarden en normen aan die van een atheïst, anders zou het een deïst zijn.
Klopt anders behoorlijk. Dat jij het op filosofisch niveau niet kunt vatten is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit is echt het meest lachwekkende wat ik in tijden heb gehoord.
Sorry moet ik een niveau'tje lager gaan zingen voor je? Je bent de weg kwijt klaar. Gelukkig woon je hier en niet in Turkije.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waaaar heb jij het over? Ik ben blij met mijn afkomst en vind mijn geschiedenis en volk reuzee interessant. Verder vind ik dat ieder mens gelijkwaardig is en dat racisten niet helemaal in orde zijn. Wat is hier dom aan?
Cultureel gezien zijn ze meer Turks dan wie dan ook in Turkije.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Alevieten Turks?![]()
. hahahahahahhahaa. Stelletje kizilbaslilar verpesten alles wat Turkije heet sinds jaar en dag.
Dus? Met die redenatie zouden de meeste Italianen eigenlijk geen Italianen zijn, aangezien ze niet zoals hun voorouders (Romeinen) in allerlei goden geloven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn verhaaltje niet echt gelezen. Het staat er duidelijk. Paar steekwoorden: Islam, bekendheid, Turken, Europeze gedachten over Turken etc.
Burak, het enige wat jij doet is met dure woorden gooien, maar inhoudelijk ben je echt 10 x niks.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sorry moet ik een niveau'tje lager gaan zingen voor je? Je bent de weg kwijt klaar. Gelukkig woon je hier en niet in Turkije.
Cultuur ? Cultureel gezien wijken ze af van iedere vorm or what so ever sinds jaar en dag. Ze hebben hun EIGEN cultuur. Een Alevitische cultuur ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cultureel gezien zijn ze meer Turks dan wie dan ook in Turkije.
Of wat dacht je van de Sjamanitische Turken die moslim Turken als verraders zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus? Met die redenatie zouden de meeste Italianen eigenlijk geen Italianen zijn, aangezien ze niet zoals hun voorouders (Romeinen) in allerlei goden geloven.
Omdat jij mijn dure woorden niet snapt is het inhoudelijk niet te begrijpen voor je idd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Burak, het enige wat jij doet is met dure woorden gooien, maar inhoudelijk ben je echt 10 x niks.
Je brabbelt maar wat en gooit een paar filosofische benamingen in de rondte en je denkt meteen dat je diep komt. Pseudo-filosoof.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Klopt anders behoorlijk. Dat jij het op filosofisch niveau niet kunt vatten is niet mijn probleem.
Nee dit is niet mijn redenatiequote:Op woensdag 6 januari 2010 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus? Met die redenatie zouden de meeste Italianen eigenlijk geen Italianen zijn, aangezien ze niet zoals hun voorouders (Romeinen) in allerlei goden geloven.
Jij weet echt niks over Alevieten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Cultuur ? Cultureel gezien wijken ze af van iedere vorm or what so ever sinds jaar en dag. Ze hebben hun EIGEN cultuur. Een Alevitische cultuur ja.
Awww het is spijtig voor je. Post het anders in een filosofen topic. Kunnen ze je het misschien wel uitleggen. Mijn bedoelingen achter de woorden die ik kies hebben voor mij een betekenis die jij misschien niet kunt zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je brabbelt maar wat en gooit een paar filosofische benamingen in de rondte en je denkt meteen dat je diep gaat. Pseudo-filosoof.
Een Aleviet zelf zegt tegen mij dat Alevisme een CULTUUR is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij weet echt niks over Alevieten.
Nee hoor, ik snap ze wel. Maar ik snap ook dat je met die dure woorden gooit omdat je inhoudelijk met dit onderwerp kant noch wal raakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat jij mijn dure woorden niet snapt is het inhoudelijk niet te begrijpen voor je idd.
Jawel.quote:
Daarom zet je er zelf bij dat je het niet snapt. En nu ga ik. Wat ben jij toch een ongelooflijke kluns die denkt dat ze wat weet over Turkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap ze wel. Maar ik snap ook dat je met die dure woorden gooit omdat je inhoudelijk met dit onderwerp kant noch wal raakt.
Ik begrijp wellicht niet wat je bedoelt, maar zoals het er staat is het gewoon dikke poep! Het getuigd van weinig kennis of intellect.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Awww het is spijtig voor je. Post het anders in een filosofen topic. Kunnen ze je het misschien wel uitleggen. Mijn bedoelingen achter de woorden die ik kies hebben voor mij een betekenis die jij misschien niet kunt zien.
Klopt, het is ook CULTUUR. En met hun CULTUUR liggen ze het verst af van de Islam/Koran maar het dichtst bij het oude Turkse/Aziatische geloof het Sjamanisme/Tengrisme.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een Aleviet zelf zegt tegen mij dat Alevisme een CULTUUR is.Ik ga wekelijks om met de man. Die nu trouwens een Soenniet is.
Wie zegt dat mijn stelling voor elk volk toepasbaar is?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel.
Paar steekwoorden: Jupiter, bekendheid, Romeinen, Europese gedachten over de Romeinen, etc. Prachtige redenatie. Jij schopt het wel ver later.
Men stapt vaak over op schelden wanneer de hersenen gewoon niet beter meer weten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als jij de Turkse cultuur vanuit dat ze nog in Azië zaten als Turkse cultuur zit .. zou het MISSCHIEN kunnen kloppen. Maar dan kunnen we net zo goed terug gaan naar de eerste mensen op aarde.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt, het is ook CULTUUR. En met hun CULTUUR liggen ze het verst af van de Islam/Koran maar het dichtst bij het oude Turkse/Aziatische geloof het Sjamanisme/Tengrisme.
Nee, nu niet er omheen draaien. Waarschijnlijk besef je nu zelf wel wat voor domme uitspraak dat was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn stelling voor elk volk toepasbaar is?
Paar steekwoorden: opbokken, josti
Vanuit jouw kant misschien. Het is eenzaam op een grote hoogte.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik begrijp wellicht niet wat je bedoelt, maar zoals het er staat is het gewoon dikke poep! Het getuigd van weinig kennis of intellect.
Nee. Niet. Ik draai nergens om heen? Mooie omkeer-pogingquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, nu niet er omheen draaien. Waarschijnlijk besef je nu zelf wel wat voor domme uitspraak dat was.
Pseudo-filosoof.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Vanuit jouw kant misschien. Het is eenzaam op een grote hoogte.
Je moest eindigen met iets als: jij hebt mijn niveau niet of klapjosti. (Anders komt de boodschap niet overquote:
Het ontkracht jouw argument dat moslim zijn onlosmakend is verbonden met Turk zijn. Jij hebt een hele andere definitie van een Turk dan ik. Voor mij is het cultuur-taal-afkomst. Voor jou is het cultuur-religie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als jij de Turkse cultuur vanuit dat ze nog in Azië zaten als Turkse cultuur zit .. zou het MISSCHIEN kunnen kloppen. Maar dan kunnen we net zo goed terug gaan naar de eerste mensen op aarde.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je moest eindigen met iets als: jij hebt mijn niveau niet of klapjosti. (Anders komt de boodschap niet over)
Dooddoenerquote:
Nee nee , kijk je verzint weer dingen die ik niet heb gezegd. Kijk maar wat ik antwoord op je vraag of een Turk die niet een Moslim is, geen Turk is. Tevens is cultuur voor mij los van het Turk-zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ontkracht jouw argument dat moslim zijn onlosmakend is verboden met Turk zijn. Jij hebt een hele andere definitie van een Turk dan ik. Voor mij is het cultuur-taal-afkomst. Voor jou is het cultuur-religie.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je moest eindigen met iets als: jij hebt mijn niveau niet of klapjosti. (Anders komt de boodschap niet over)
Maar sommige mensen hier zijn gewoon raar, verder bemoei ik me er niet mee. Dit is gewoon vet kinderachtig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij komt nooit met een slim gesprek bol wijf. Je praat alleen over koeistront. Ga gewoon rennen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Burak, draai er nou niet omheen. Jij hebt vaak genoeg laten blijken dat moslim zijn voor jou onlosmakend is verbonden met Turk zijn. Zie waar jij refereert naar het Ottomaanse Rijk waar alles wat moslim was 'Turk' werd genoemd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee nee , kijk je verzint weer dingen die ik niet heb gezegd. Kijk maar wat ik antwoord op je vraag of een Turk die niet een Moslim is, geen Turk is. Tevens is cultuur voor mij los van het Turk-zijn.
Zelfs als zij niks zegt is dat nog boeiender dan elke letter die uit jouw grote apekop komt..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij komt nooit met een slim gesprek bol wijf. Je praat alleen over koeistront. Ga gewoon rennen.
Hier zeg je zelfs dat Turk een synoniem is voor moslim.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zelfs als zij niks zegt is dat nog boeiender dan elke letter die uit jouw grote apekop komt..
Jij bent echt een varken.
Mooi samengevat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie moeten echt meeten.
Rus tohumu
Alevi
Jij bent geen Turk
Jij weet niets over Turken
Jawel
Dikzak
Ziet er nog leuk uit ook.
Slimme gesprekken voer je met slimme mensen, anders voel je je naast dik ook nog eens oliedom.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij komt nooit met een slim gesprek bol wijf. Je praat alleen over koeistront. Ga gewoon rennen.
Ja leuk burak met z'n tulband om die iedereen weer van alles probeert wijs te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie moeten echt meeten.
Rus tohumu
Alevi
Jij bent geen Turk
Jij weet niets over Turken
Jawel
Dikzak
Ziet er nog leuk uit ook.
samenvatting is niets waard als het niet echt gebeurd. Voor 1 keer was ik serieus, ga meeten ofzo.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef siddha het volgende:
Ik heb een fles Glen Fiddoch van 17 jaar en een fles Dimple van 17 jaar voor maar 20 euries![]()
![]()
Hij is wijs. Hadi meeten yapin.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja leuk burak met z'n tulband om die iedereen weer van alles probeert wijs te maken.
Jij bent een Naar persoonquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze zeggen dat apen ook wijs zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij is wijs. Hadi meeten yapin.
Soms ga je gewoon te ver..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kan. Maar in dit geval is hij geen aap.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ze zeggen dat apen ook wijs zijn.
Ik reageer alvast namens burakius..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Slimme gesprekken voer je met slimme mensen, anders voel je je naast dik ook nog eens oliedom.
Heb in tijden al geen sterke drank aangeraakt. Heb je een leuke avond gehad? Of ben je nog aan het gorgelen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef siddha het volgende:
Ik heb een fles Glen Fiddoch van 17 jaar en een fles Dimple van 17 jaar voor maar 20 euries![]()
![]()
Hey Meidquote:
Wel een achterlijke debiel die iedereen maar schijnt uit te moeten schelden wanneer z'n garnalen hersenen ophouden met denken. (vrij snel dus)quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan. Maar in dit geval is hij geen aap.
Jammer genoeg wajooow..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Hey Meid, ik zat net jouw discussie te lezen en jij hebt ook nog gelijk
![]()
jammer genoeg zelfs Arya Mehr had goede punten
Ik ben nu Glen aan het drinkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb in tijden al geen sterke drank aangeraakt. Heb je een leuke avond gehad? Of ben je nog aan het gorgelen?
Thanks abi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
Hey Meid, ik zat net jouw discussie te lezen en jij hebt ook nog gelijk
![]()
jammer genoeg zelfs Arya Mehr had goede punten
Zijn hersenen draaien overuren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wel een achterlijke debiel die iedereen maar schijnt uit te moeten schelden wanneer z'n garnalen hersenen ophouden met denken. (vrij snel dus)
Druk bezig geweest met verhuizen en feestdagen doorheen te komenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Thanks abi.
Waar hang je de laatste tijd uit?
Ok pleuriswijf.. Steek je hoofd maar in z'n reet als je je daar beter bij voelt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zijn hersenen draaien overuren.Alsof fok alles zegt.
Alles goed gegaan met de verhuizing? En nog iets bijzonders gedaan met de feestdagen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Druk bezig geweest met verhuizen en feestdagen doorheen te komen
Men stapt over op schelden als de hersenen niet meer werken. Ook snel bij jou hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok pleuriswijf.. Steek je hoofd maar in z'n reet als je je daar beter bij voelt.
(Neem het niet serieus, alsof fok alles zegt)
Ja hoor dank je wel en ik heb noodgedwongen feestjes af moeten lopenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles goed gegaan met de verhuizing? En nog iets bijzonders gedaan met de feestdagen?
Je hebt het vast heel erg gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Ja hoor dank je wel en ik heb noodgedwongen feestjes af moeten lopen
Ja ik moet mij aanpassen aan jouw super hoge niveau nu en om dat te realiseren moet ik even mijn hersens op pauze zetten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Men stapt over op schelden als de hersenen niet meer werken. Ook snel bij jou hoor.
Ik zal m'n hoofd in z'n reet steken, wat een-opmerking.
Alleen deze twee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef Julis het volgende:
Basiskarakter
Waterman: vriendelijk, tolerant, zelfstandig en koppig
Klopt de omschrijving van het karakter ongeveer met jullie eigen karakter?
Ramquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef Julis het volgende:
Basiskarakter
Ram: egocentrisch,impulsief, moedig en creatief
Stier: geduldig, trouw, vastberaden en praktisch
Tweelingen: slim, oppervlakkig, onrustig en openhartig
Kreeft: gevoelig, wispelturig en huiselijk
Leeuw: creatief, vastberaden, liefdevol en edelmoedig
Maagd: ijverig, kritisch, zorgelijk en intellectueel
Weegschaal: rechtvaardig, charmant, lui en vriendelijk
Schorpioen: emotioneel, vastberaden, hartstochtelijk en geheimzinnig
Boogschutter: filosofisch, avontuurlijk, optimistische en eigenzinnig
Steenbok: praktisch, geborgen, leidinggevend en ernstig
Vissen: fantasievol, inspirerend, spiritueel en onpraktisch
Dit is zo algemeen, kan zelfs meer overeenkomen met andere sterrenbeelden. Klopt het bij jou?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef Julis het volgende:
Basiskarakter
Ram: egocentrisch,impulsief, moedig en creatief
Stier: geduldig, trouw, vastberaden en praktisch
Tweelingen: slim, oppervlakkig, onrustig en openhartig
Kreeft: gevoelig, wispelturig en huiselijk
Leeuw: creatief, vastberaden, liefdevol en edelmoedig
Maagd: ijverig, kritisch, zorgelijk en intellectueel
Weegschaal: rechtvaardig, charmant, lui en vriendelijk
Schorpioen: emotioneel, vastberaden, hartstochtelijk en geheimzinnig
Boogschutter: filosofisch, avontuurlijk, optimistische en eigenzinnig
Steenbok: praktisch, geborgen, leidinggevend en ernstig
Vissen: fantasievol, inspirerend, spiritueel en onpraktisch
Jij past je zo snel aan aan anderen? Triest hoor. Ik ben VET mooi. Tuurlijk verdedig ik hem.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja ik moet mij aanpassen aan jouw super hoge niveau nu en om dat te realiseren moet ik even mijn hersens op pauze zetten.
Die kerel loopt iedereen altijd maar uit te schelden en dan kom jij hier hem verdedigen met "alsof fok alles zegt."
Nou dan doe ik hetzelfde bij jou en voeg erbij toe "alsof fok alles zegt "
Snap je het nu lelijk dun dik vette hangbuikzwijn ?
Een gedeelte.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is zo algemeen, kan zelfs meer overeenkomen met andere sterrenbeelden. Klopt het bij jou?
Het is heel makkelijk om je aan te passen aan mensen die het IQ hebben van een ingevroren diepvriesgarnaal, gewoon je hersens op pauze zetten en je loopt op dezelfde lijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij past je zo snel aan aan anderen? Triest hoor. Ik ben VET mooi. Tuurlijk verdedig ik hem.
Je bent echt achterlijk he.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk om je aan te passen aan mensen die het IQ hebben van een ingevroren diepvriesgarnaal, gewoon je hersens op pauze zetten en je loopt op dezelfde lijn.
Hoezo tuurlijk. Ben je een schaap? Heeft ie je overgoten met zemzem water uit mekka waardoor je nu achter hem aanholt ?
Jij ook stierquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Min-e het volgende:
Stier: geduldig, trouw, vastberaden en praktisch.
Geloof er niets van.
Je hebt hartstikke gelijk maar val Bilmi niet erop aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk om je aan te passen aan mensen die het IQ hebben van een ingevroren diepvriesgarnaal, gewoon je hersens op pauze zetten en je loopt op dezelfde lijn.
Hoezo tuurlijk. Ben je een schaap? Heeft ie je overgoten met zemzem water uit mekka waardoor je nu achter hem aanholt ?
Ik een aap. (wtf, ik beledig mezelfquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef Min-e het volgende:
Volgens de Chinese astrologie ben ik een draak.
hebben we de levensgenieter ook weer!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt hartstikke gelijk maar val Bilmi niet erop aan
Mijn gesneden voorheen geinfecteerde oksel onder een sproeikop houden. Wou je het echt zo graag weten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
Waar is Burakius overigens heen?
Volgens mij ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef Min-e het volgende:
varken,quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef Min-e het volgende:
Anders vraag ik het toch niet? Al tot inkeer gekomen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn gesneden voorheen geinfecteerde oksel onder een sproeikop houden. Wou je het echt zo graag weten?
Je snapt er echt geen hol van he. Dan maar reageren met "je bent echt achterlijk" waardoor het lijkt alsof je het wel snapt. Ik moet mij toch even verlagen tot het niveau van een goedkoop cocaine sletje anders snap je mij niet, maar blijkbaar zit ik nog niet laag genoeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent echt achterlijk he.Waarom zou je je aanpassen als je me toch zo dom vindt, maakt niet uit of het moeilijk is of je aan te passen of niet dikke.
quote:
In 2012 toch? Ach, het is maar net waar je in gelooftquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef Burakius het volgende:
Wow drie niet-gelovigen die elkaar supporten. En een snotaap van een Clio, waar niet van bekend is WAT hij is..
Gekken bij elkaar. Ik weet het goed gemaakt. Op de dag des oordeels zullen we allen zien wie er gelijk heeft. Simpel as that.
Wat lul jij snot aap? Ik koop jou. Wie ben jij ahhhaa. Wat geloof jij eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen hol van he. Dan maar reageren met "je bent echt achterlijk" waardoor het lijkt alsof je het wel snapt. Ik moet mij toch even verlagen tot het niveau van een goedkoop cocaine sletje anders snap je mij niet, maar blijkbaar zit ik nog niet laag genoeg.
De toekomst is slechts bij Allah bekend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In 2012 toch? Ach, het is maar net waar je in gelooft
3 zinnen zonder inhoud, parmaklarini yorma banaquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen hol van he. Dan maar reageren met "je bent echt achterlijk" waardoor het lijkt alsof je het wel snapt. Ik moet mij toch even verlagen tot het niveau van een goedkoop cocaine sletje anders snap je mij niet, maar blijkbaar zit ik nog niet laag genoeg.
Ik ben jullie hartstikke trouw. Ik ben er toch weer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:03 schreef Min-e het volgende:
Tukker! Eigenlijk moeten we je eerst negeren, omdat je ons niet trouw bent.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hebben we de levensgenieter ook weer!![]()
Je weet niets over mij, hoe oud ben je man, houd gewoon je mond dicht.
Nee tot rust gekomen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders vraag ik het toch niet? Al tot inkeer gekomen?
Lekker he dat juist JIJ niet weet wat ik ben.. Heerlijk als mensen debielen geen vooroordelen over je kunnen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef Burakius het volgende:
Wow drie niet-gelovigen die elkaar supporten. En een snotaap van een Clio, waar niet van bekend is WAT hij is..
Gekken bij elkaar. Ik weet het goed gemaakt. Op de dag des oordeels zullen we allen zien wie er gelijk heeft. Simpel as that.
Interessant, waar woont hij?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef Burakius het volgende:
De toekomst is slechts bij Allah bekend.
Wat een reactie weer. Ik geloof dat jij een varken bent. Meer hoef ik niet te geloven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat lul jij snot aap? Ik koop jou. Wie ben jij ahhhaa. Wat geloof jij eigenlijk.
Ik blijf bij mijn uitspraak over het agnostisme. Dat jij het niet snapt mijn beste man, vind ik niet erg. Misschien kan ik me niet goed verwoorden. Maar wat ik daar heb gespuit is wel over nagedacht en geen flauwekul. Het is er erg kort neergezet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voortaan bij een discussie gewoon met rationele argumenten komen.
Hij is de Meester over plaatsen.quote:
Wellicht dat je vastzit in je eigen overtuiging, maar die uitspraken waren echt op niets gebaseerd. En ik heb het niet alleen over het agnosticisme, maar ook over wanneer als echte Turk mag worden beschouwd. Die argumenten waren ronduit beschamend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn uitspraak over het agnostisme. Dat jij het niet snapt mijn beste man, vind ik niet erg. Misschien kan ik me niet goed verwoorden. Maar wat ik daar heb gespuit is wel over nagedacht en geen flauwekul. Het is er erg kort neergezet.
Die rent, NET ZOALS DE VORIGE 200 X, weg zodra hij geen scheldwoorden meer weet en doet achteraf alsof er niks is gebeurtquote:
Net zoals jij tegen Deparo tekeer gaat en zijn mening naar de verdoemenis verplaatst, doe je dit ook bij mij. Kijk ik zeg het je nog een keer: Je hebt misschien niet begrepen wat ik daar heb neergezet, en als reden daarvoor zou het kunnen zijn dat ik me niet goed kan verwoorden. Maar er is geen enkel argument of iets anders wat je hier zet om die stelling te ontkrachten. Ik zou erg blij er mee zijn als je dit deed. Maar voor zover ik het daar neergezet heb klopt het als een bus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht dat je vastzit in je eigen overtuiging, maar die uitspraken waren echt op niets gebaseerd. En ik heb het niet alleen over het agnosticisme, maar ook over wanneer als echte Turk mag worden beschouwd. Die argumenten waren ronduit beschamend.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Die rent, NET ZOALS DE VORIGE 200 X, weg zodra hij geen scheldwoorden meer weet en doet achteraf alsof er niks is gebeurt
Ik vroeg niet naar zijn professie, maar naar zijn adres. Ik wil ook in de toekomst kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:08 schreef Burakius het volgende:
Hij is de Meester over plaatsen.
Welkom in het beste topic van heel fok.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben jullie hartstikke trouw. Ik ben er toch weer?
Ja geweldig die fundamentalisten hier. Daar worden we allemaal beter vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:14 schreef Min-e het volgende:
Welkom in het beste topic van heel fok.
Goed dat je het zelf inziet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja geweldig die fundamentalisten hier. Daar worden we allemaal beter van
Sarcastquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja geweldig die fundamentalisten hier. Daar worden we allemaal beter van
omdat jij van het leven genietquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:19 schreef siddha het volgende:
Een kraai is een vogel
kraaien zijn zwart
dus alle vogels zijn zwart
wat vinden jullie van deze stelling en waarom denken jullie dat ik deze vraag stel?
Omdat hier een vreemde vogel rondloopt die alles zwart ziet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:19 schreef siddha het volgende:
Een kraai is een vogel
kraaien zijn zwart
dus alle vogels zijn zwart
wat vinden jullie van deze stelling en waarom denken jullie dat ik deze vraag stel?
Die stelling van Burakius over Agnosticisme en Deïsme, wat volgens mij op de zelfde foute vorm van logica berustquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat hier een vreemde vogel rondloopt die alles zwart ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |