quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
ik ben goed in samenvattenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had ergens nog gelezen dat deze hele reeks samengevat kan worden met "".
En nu ga ik verdomme leren.Doei!
Jij bent gewoon raar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Mja ik vond het al zo'n raar berichtje van bilmi
Is dit antilliaans of zo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie je debela
ga weg man
ik weet dat je een Turk wil zijn.
Google images toont mij alleen maar vrouwen met overgewicht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, als je het echt wil weten, google eens op "debela".
dik dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Google images toont mij alleen maar vrouwen met overgewicht.
wik is dik welquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wikkie je dik, ik vind dat geen goedlopende zin.
je betekent dus is in die zinquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wikkie je dik, ik vind dat geen goedlopende zin.
En Engels?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er op fok alleen maar Nederlands mocht worden gesproken.
Hoe klinkt "wikkie is een dikkie", dan?quote:
atheistquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Hoe klinkt "wikkie is een dikkie", dan?
2012 komt eraan!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
Supernova dreigt aarde te vernietigen
Met de snelheid van AryaMehr. Wat vind je hier nou van?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
Supernova dreigt aarde te vernietigen
Hmm, dus geen waardering voor de ware poëziequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie is een dikke klinkt als een stom rijmspel
ik houd het op wik je debelaaaa
Wat ik ervan vind? Het doet me eerlijk gezegd niets. Wellicht omdat het nog een hele poos kan duren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met de snelheid van AryaMehr. Wat vind je hier nou van?
Waarom vind je datquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
atheist
sociaal
science fiction and fantasy freak
levensgenieter
![]()
Daaromquote:
Je moet gewoon rennen. 1x per dag steeds een verdere afstand. Luie Turkse vrouwen ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
Ik voel me dik.![]()
Spinning, heeft iemand dat weleens gedaan?
Spinning, is dat niet iets voor 50-plussers die samen met hun soortgenoten een half uurtje per week met z'n allen tegelijkertijd op een fietsapparaat gaan fietsen terwijl ze de laatste nieuwtjes (lees: roddels) aan elkaar doorvertellen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
Ik voel me dik.![]()
Spinning, heeft iemand dat weleens gedaan?
Goed dat je het er even bijzet, anders had niemand die diepere betekenis kunnen herkennen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Burakius het volgende:
Genieten van het leven al is het maar even, een doel der oorlogspaarden. ~ Burakius 2010 januari
Ja dit is een zin met een diepe betekenis.
O jij snapt het al? Leg maar uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed dat je het er even bijzet, anders had niemand die diepere betekenis kunnen herkennen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet gewoon rennen. 1x per dag steeds een verdere afstand. Luie Turkse vrouwen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |