quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
ik ben goed in samenvattenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had ergens nog gelezen dat deze hele reeks samengevat kan worden met "".
En nu ga ik verdomme leren.Doei!
Jij bent gewoon raar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Mja ik vond het al zo'n raar berichtje van bilmi
Is dit antilliaans of zo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie je debela
ga weg man
ik weet dat je een Turk wil zijn.
Google images toont mij alleen maar vrouwen met overgewicht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, als je het echt wil weten, google eens op "debela".
dik dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Google images toont mij alleen maar vrouwen met overgewicht.
wik is dik welquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wikkie je dik, ik vind dat geen goedlopende zin.
je betekent dus is in die zinquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wikkie je dik, ik vind dat geen goedlopende zin.
En Engels?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er op fok alleen maar Nederlands mocht worden gesproken.
Hoe klinkt "wikkie is een dikkie", dan?quote:
atheistquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Hoe klinkt "wikkie is een dikkie", dan?
2012 komt eraan!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
Supernova dreigt aarde te vernietigen
Met de snelheid van AryaMehr. Wat vind je hier nou van?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
Supernova dreigt aarde te vernietigen
Hmm, dus geen waardering voor de ware poëziequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie is een dikke klinkt als een stom rijmspel
ik houd het op wik je debelaaaa
Wat ik ervan vind? Het doet me eerlijk gezegd niets. Wellicht omdat het nog een hele poos kan duren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met de snelheid van AryaMehr. Wat vind je hier nou van?
Waarom vind je datquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
atheist
sociaal
science fiction and fantasy freak
levensgenieter
![]()
Daaromquote:
Je moet gewoon rennen. 1x per dag steeds een verdere afstand. Luie Turkse vrouwen ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
Ik voel me dik.![]()
Spinning, heeft iemand dat weleens gedaan?
Spinning, is dat niet iets voor 50-plussers die samen met hun soortgenoten een half uurtje per week met z'n allen tegelijkertijd op een fietsapparaat gaan fietsen terwijl ze de laatste nieuwtjes (lees: roddels) aan elkaar doorvertellen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
Ik voel me dik.![]()
Goed dat je het er even bijzet, anders had niemand die diepere betekenis kunnen herkennen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Burakius het volgende:
Genieten van het leven al is het maar even, een doel der oorlogspaarden. ~ Burakius 2010 januari
Ja dit is een zin met een diepe betekenis.
O jij snapt het al? Leg maar uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed dat je het er even bijzet, anders had niemand die diepere betekenis kunnen herkennen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je moet gewoon rennen. 1x per dag steeds een verdere afstand. Luie Turkse vrouwen ook.
Dus met de feestdagen was je lekker decadent en at veel, en nu moet je de prijs voor betalenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Min-e het volgende:
Ik voel me dik.![]()
Het staat er zo grappig, moeilijk uit te leggen, miss bellend uitleggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee man ik vroeg aan bilmi waarom zij datvond.
Dit klinkt best wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spinning, is dat niet iets voor 50-plussers die samen met hun soortgenoten een half uurtje per week met z'n allen tegelijkertijd op een fietsapparaat gaan fietsen terwijl ze de laatste nieuwtjes (lees: roddels) aan elkaar doorvertellen?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het staat er zo grappig, moeilijk uit te leggen, miss bellend uitleggen?
Ik hang hier niet de alwetende uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
O jij snapt het al? Leg maar uit.
Wij hebben volgens mij zoiets in huis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel aantrekkelijk.![]()
Maar heb juist begrepen dat iedereen, dus ook de jongelui, zoals ik, daar helemaal kapot vertrekken. En absoluut geen tijd hebben om ook maar een lettergreep uit te brengen. Daarom overweeg ik het. Anders ga ik toch alleen maar staan kleppen met iedereen.
Dat laatste.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Min-e, ben je dik of voel je je dik
Hm bleef het maar bij de feestdagen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus met de feestdagen was je lekker decadent en at veel, en nu moet je de prijs voor betalen
Het is een soort conditieklasje. Dus allemaal fietsen op commando van een instructeur. Dus niet beetje gezellig trappen met de pedaaltjes, maar berg op, berg af. En dat in een moordend tempo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij zoiets in huis.Je moet jezelf niet met mij vergelijken, maar ik kan er niet veel meer van. Binnenkort misschien weer conditie opbouwen.
Jij ook veel plezier en denk eraan alles met mate hequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef siddha het volgende:
Mensen, ik ga met paar vrienden de kroeg iner is nl. whisky proeverij georganiseerd en misschien erna zie ik jullie alweer, alvast veel plezier
Ieder interessant mens moet iig in mindere of meerdere mate een hedonist zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat laatste.
[..]
Hm bleef het maar bij de feestdagen.Ik ben gewoon een lui varken.
Het schijnt overigens wel goed te helpen voor je conditie en eventueel overtollig vetquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel aantrekkelijk.![]()
Maar heb juist begrepen dat iedereen, dus ook de jongelui, zoals ik, daar helemaal kapot vertrekken. En absoluut geen tijd hebben om ook maar een lettergreep uit te brengen. Daarom overweeg ik het. Anders ga ik toch alleen maar staan kleppen met iedereen.
Als je je dik voelt, maar het niet bent, zal het vast niets ergs zijn. Ga gewoon wandelen ofzo als je dat zo moordend vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is een soort conditieklasje. Dus allemaal fietsen op commando van een instructeur. Dus niet beetje gezellig trappen met de pedaaltjes, maar berg op, berg af. En dat in een moordend tempo.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Ieder interessant mens moet iig in mindere of meerdere mate een hedonist zijn
Het schijnt idd, ga maar eens een proefles doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het schijnt overigens wel goed te helpen voor je conditie en eventueel overtollig vet.
Ik ben niet zo van de halfslachtige manier van dingen aanpakken. Ik doe het heel goed of helemaal niet. Met 1 keer in de maand een stukje rennen heb ik niet het gevoel ook echt iets te doen. Dus dat werkt voor mij niet, geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je je dik voelt, maar het niet bent, zal het vast niets ergs zijn. Ga gewoon wandelen ofzo als je dat zo moordend vindt.
Heel goed of helemaal niet is erg subjectief.. maar hoe jij het bracht over sporten kwam niet over alsof je er zin in had, daarom dacht ik, als je wil bewegen, ga gewoon dagelijks een stuk wandelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het schijnt idd, ga maar eens een proefles doen.![]()
[..]
Ik ben niet zo van de halfslachtige manier van dingen aanpakken. Ik doe het heel goed of helemaal niet. Met 1 keer in de maand een stukje rennen heb ik niet het gevoel ook echt iets te doen. Dus dat werkt voor mij niet, geloof ik.
Heb je goed bedacht, maar ik hou van de rigoreuze aanpak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heel goed of helemaal niet is erg subjectief.. maar hoe jij het bracht over sporten kwam niet over alsof je er zin in had, daarom dacht ik, als je wil bewegen, ga gewoon dagelijks een stuk wandelen.
Ga ik binnenkort ook doen. Ben totaal niet dik, maar beweeg ook helemaal niet en wil wel een strakke huid houden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb je goed bedacht, maar ik hou van de rigoreuze aanpak.
Strakke huid, moest even lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook doen. Ben totaal niet dik, maar beweeg ook helemaal niet en wil wel een strakke huid houden.
Soms fiets ik naar school.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:35 schreef Min-e het volgende:
Jullie sporten/ of pogen daartoe weleens? En zo ja, wat dan?
Het is beter dat ik er vroeg aan wen om te bewegen, want later wordt het nog lastiger om het op te pakken, dan is m'n conditie helemaal weg. Ik beweeg nu namelijk helemaal NIET. Dat is gewoon vet slecht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Strakke huid, moest even lachen.![]()
Daar hoef je je voorlopig geen zorgen om te maken hoor.
De sportschool daar ging ik ook altijd heen, met een vriendin. Maar na afloop beloonden we onszelf altijd met een ijsje bij de mac.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef Ayca het volgende:
Fitness, maar dat is vooral voor de sauna
Idd je conditie bijhouden is goed voor je, maar voelt vooral beter denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is beter dat ik er vroeg aan wen om te bewegen, want later wordt het nog lastiger om het op te pakken, dan is m'n conditie helemaal weg. Ik beweeg nu namelijk helemaal NIET. Dat is gewoon vet slecht.
Wat is dat? Film?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:42 schreef ClioSporT het volgende:
İk heb net Hamam gezien.. Heumeaux alert..
En toen ik het vroeg, zei je dat ik niet tombik was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:43 schreef ClioSporT het volgende:
Mine senin tombik yanaklarinii yerim
Komt vast door je Tatar genen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Burakius het volgende:
Ik ben mijn hele leven nooit dik geweest en altijd *ahum* atletisch gebouwd. Maar mensen vragen me hoe? Simpel. Ik eet alles wat mijn moeder maakt, maar ben erg beweeglijk. Ik heb express de zolder genomen om extra trap te lopen. En ja ik ga vaak naar beneden en boven. Ik fiets. Ik doe zaalvoetbal. Ik fitness. Ik ren altijd stukjes, als ik naar een vriend moet bijvoorbeeld. Je moet gewoon hareketli zijn. Op school rennen we altijd naar de bus.
Je moet actief leven. Je kunt wel spinnen , maar niets is zo natuurlijk als gewoon goed stevig rennen/wandelen en een beetje push-up crunches thuis. Eventueel voor mannen kun je ook gewichten gebruiken thuis.
Of omdat ik niet een als een vet varken op mijn stoel zit de hele dag zoals jij??quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Burakius het volgende:
Ik ben mijn hele leven nooit dik geweest en altijd *ahum* atletisch gebouwd. Maar mensen vragen me hoe? Simpel. Ik eet alles wat mijn moeder maakt, maar ben erg beweeglijk. Ik heb express de zolder genomen om extra trap te lopen. En ja ik ga vaak naar beneden en boven. Ik fiets. Ik doe zaalvoetbal. Ik fitness. Ik ren altijd stukjes, als ik naar een vriend moet bijvoorbeeld. Je moet gewoon hareketli zijn. Op school rennen we altijd naar de bus.
Je moet actief leven. Je kunt wel spinnen , maar niets is zo natuurlijk als gewoon goed stevig rennen/wandelen en een beetje push-up crunches thuis. Eventueel voor mannen kun je ook gewichten gebruiken thuis.
Wat een mongolen reactie weer. En dat zegt tegen mij dat ik mijn emoties moet beheersen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Of omdat ik niet een als een vet varken op mijn stoel zit de hele dag zoals jij??
Je verbrand. Verbranding is gebruik van energie. Tevens kun je met een gewicht op je buik crunches doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
gewichten gebruiken doe je niet om niet dik te worden.
[..]
Een mongolische reactie op een vet varkentje. The circle is round.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een mongolen reactie weer. En dat zegt tegen mij dat ik mijn emoties moet beheersen.
Ik ben niet vet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een mongolische reactie op een vet varkentje. The circle is round.
Zelfde hier, al heb ik ook dagen dat ik buiten m'n moeders eten veel troep eet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Burakius het volgende:
Sure u're notquote:
En als je met me trouwt komt daar nog een hele waslijst bij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zelfde hier, al heb ik ook dagen dat ik buiten m'n moeders eten veel troep eet.
Nooit zo bekeken, want op deze manier beweeg ik ook veel. Stofzuigen, traplopen, wandelen en haast hebben.
Je hebt gelijk in alles. Maar je bent nu ook nog jong, je behoudt je spiermassa zonder er iets voor te doen, gaat bijna vanzelf. Kijk maar eens naar al die kerels die op kantoor werken, allemaal houdingen van niets. Allemaal een beetje te dikkig. Op een gegeven moment moet je er wel aandacht aanbesteden, of actief gaan leven zoals jij blijkbaar wel doet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef Burakius het volgende:
Nezaman sormaya geliyon? Yoksa ben mi gelim.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
En als je met me trouwt komt daar nog een hele waslijst bij!
Jij hebt echt issues, serieus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sure u're notYou might be a fat pig over there.
Het zit wel gewoon in sommige mensen hoor. Ik lijk op m'n tantes, die zijn ook hun hele leven dun.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt gelijk in alles. Maar je bent nu ook nog jong, je behoudt je spiermassa zonder er iets voor te doen, gaat bijna vanzelf. Kijk maar eens naar al die kerels die op kantoor werken, allemaal houdingen van niets. Allemaal een beetje te dikkig. Op een gegeven moment moet je er wel aandacht aanbesteden, of actief gaan leven zoals jij blijkbaar wel doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |