abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76524340
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is toch van de zotte!!!!!!
Daar hebben we gvd de politie voor, niet zgn. oudere jongeren.
Is ook van de zotte, maar als het helpt.
De politie hebben ze geen respect voor dus laten hun het proberen.
Er moet nu direct wat gebeuren.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:18:30 #152
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_76524407
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef shomila het volgende:

[..]

Is ook van de zotte, maar als het helpt.
De politie hebben ze geen respect voor dus laten hun het proberen.
Er moet nu direct wat gebeuren.
Nu ja, ik heb er mijn hele grote twijfels bij.
De politie moet desnoods dat respect maar eens afdwingen.
Deze maatregel is er eentje van pappen en nathouden inmho.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_76524421
Beste erwin, wat wil je nou? Dat "zij de problemen met hun jeugd zelf oplossen" of de politie zich er weer druk om maakt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_76524546
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nu ja, ik heb er mijn hele grote twijfels bij.
De politie moet desnoods dat respect maar eens afdwingen.
Deze maatregel is er eentje van pappen en nathouden inmho.

De politie moet dat ook afdwingen ,maar dat gebeurt nu niet in een week tijd.
En ik weet ook niet of ze luisteren naar die oudere, maar ze kunnen het proberen.
Dat stukje met prem waren ook oudere marokkaanse jongeren en daar luisterde die jongeren ook niet naar.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:23:07 #155
3542 Gia
User under construction
pi_76524575
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef Shaman het volgende:

[..]

In Culemborg zal niemand het hem kwalijk nemen als hij niet komt. De Molukkers moeten hem niet, de Marokkanen moeten hem niet, de linkse meerderheid (SP, PvdA, GL D'66) moet hem niet en ik denk dat ook de CDA/VVD minderheid er niet op zit te wachten als Wilders olie op het vuur komt gooien...

Wat ik me afvraag is wat Wilders, behalve media aandacht, denkt te kunnen bereiken met zijn komst?
Zouden Wilders-stemmers uiteindelijk niet afhaken op die doorzichtige mediageilheid?
Als hij niks doet kan hem dat door de linkse kliek verweten worden. Dan wordt hem lafheid toegedicht. Wel veel praten, maar handelen ho maar. Dat niemand in Culembourg op hem zit te wachten doet er niet toe.

Maar goed, schijnbaar gaat hij, gelukkig, ook niet.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:24:20 #156
110987 ErwinRommel
pi_76524620
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef Aloulou het volgende:
Beste erwin, wat wil je nou? Dat "zij de problemen met hun jeugd zelf oplossen" of de politie zich er weer druk om maakt.
Dit moet niet gedaan worden door hun eigen groep, maar door het gezag. Die moeten dat doen.
pi_76524686
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dit moet niet gedaan worden door hun eigen groep, maar door het gezag. Die moeten dat doen.
'Het Gezag'. Dat is helaas aan slijtage onderhevig
pi_76524716
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Als hij niks doet kan hem dat door de linkse kliek verweten worden.
Lol, wat "De linkse kliek" heeft het liefste gewoon dat ie z'n waffel een keer houdt denk ik. Bovendien heeft het geen ene reet met links of rechts te maken, het gaat erom dat verstandige mensen zich met dit soort zaken bezighouden. En Wilders hoort niet bij die groep.
pi_76524781
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Het Gezag'. Dat is helaas aan slijtage onderhevig
Zoals de gemiddelde Nederlander die meent dat de politie "boeven moet vangen" en zich niet met verkeerscontroles moet bezighouden ? Laten we wel zijn, er zijn maar weinig Nederlanders die gezag accepteren, waarom zou dat voor allochtonen anders moeten zijn ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2010 15:28:38 ]
pi_76524863
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Zoals de gemiddelde Nederlander die meent dat de politie "boeven moet vangen" en zich niet met verkeerscontroles moet bezighouden ? Laten we wel zijn, er zijn maar weinig Nederlanders die gezag accepteren, waarom zou dat voor allochtonen anders moeten zijn ?
Heb ik het over allochtonen dan?
Iedereen heeft zich aan 'het gezag' te houden.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 15:33:03 #161
137949 Disana
pi_76524972
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik ben het met de anderen eens, vanuit de eigen groep kan wel eens meer gezag uitgaan dan van het officiële gezag. Sociale controle werkt soms nog wel.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:37:05 #162
110987 ErwinRommel
pi_76525129
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben het met de anderen eens, vanuit de eigen groep kan wel eens meer gezag uitgaan dan van het officiële gezag. Sociale controle werkt soms nog wel.
Dan zit er toch een steekje los bij hen dat ze het gezag niet accepteren.
pi_76525165
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Ze bewonderen waarschijnlijk hun oudere broers en nemen van hen meer aan dan van de politie.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 15:38:50 #164
137949 Disana
pi_76525201
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Ze bewonderen waarschijnlijk hun oudere broers en nemen van hen meer aan dan van de politie.
Ja. En sowieso vind ik het toch goed dat mensen uit de wijk zelf proberen de boel weer recht te trekken. Niet iedereen is dus over de rooie.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:40:01 #165
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_76525246
tvp

[ Bericht 94% gewijzigd door GoodGawd op 07-01-2010 15:51:57 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:50:39 #166
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_76525656
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn dat sommige users dit incident aan kunnen grijpen om hun onvervalste Marokkanen-haat te botvieren. Begrijp me niet verkeerd, hetgeen dat is gebeurd met dat meisje is natuurlijk vreselijk. Echter, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Waar twee vechten, hebben twee schuld. Het is ook een beetje zot om de Molukkers nu plots te vertroetelen.
Wat een onzin. Als ik jou voor je kop sla opstraat op straat en jij slaat me terug. Dan heb jij toch geen schuld, dat is terrecht.

Dat die Marokkanen die op dat meisje inreden het zieknhuis ingeslagen zijn lijkt me dan ook een logisch gevolg van zo'n idiote actie.

Correct is anders. Maar op zo'n moment nemen emoties de overhand en handelt men niet naar het boekje.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:54:50 #167
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76525829
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:50 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als ik jou voor je kop sla opstraat op straat en jij slaat me terug. Dan heb jij toch geen schuld, dat is terrecht.
Dat ligt er maar net aan wat de reden is waarom jij begint te slaan.
quote:
Dat die Marokkanen die op dat meisje inreden het zieknhuis ingeslagen zijn lijkt me dan ook een logisch gevolg van zo'n idiote actie.

Correct is anders. Maar op zo'n moment nemen emoties de overhand en handelt men niet naar het boekje.
Eens.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_76526184
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is toch van de zotte!!!!!!
Daar hebben we gvd de politie voor, niet zgn. oudere jongeren.
Dit is een stuk goedkoper en kan de politie zich met echte criminelen bezig houden dan wat molukse en marokaanse tuig bezig houden.
pi_76526225
Hij WIL naar Culemborg.

1) stap in de auto
2) type in op je tomtom: Culemborg (op sommige series kun je er ook tegen praten, makkelijk als je niet weet hoe je het schrijft)
3) start de auto
4) volg je tomtom
5) stap uit in Culemborg en geef de moslims de schuld

Maar Geertje gaat niet.

Media aandacht is gehaald
pi_76526293
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef 311258 het volgende:

[..]

Dit is een stuk goedkoper en kan de politie zich met echte criminelen bezig houden dan wat molukse en marokaanse tuig bezig houden.
Ik denk dat mensen van grote criminelen minder last hebben dan van kleine crimineeltjes die de buurt onveilig maken. Ik hoop wél dat de politie zich daar mee bezig blijft houden.
pi_76526384
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen van grote criminelen minder last hebben dan van kleine crimineeltjes die de buurt onveilig maken. Ik hoop wél dat de politie zich daar mee bezig blijft houden.

Ik denk dat een kinderverkrachter of een moordenaar toch voor meer ` last` zorgen.
Dan wat hangjongeren die onderling gaan lopen knokken zoals in culemborg.

Mischien moet Wilders die slachtoffers en familie van die Pedofiele Zwemleraar gaan bezoeken.

Maar ja dat is geen Moslim.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:09:47 #172
110987 ErwinRommel
pi_76526396
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd van grote criminelen heeft de burger erg weinig last. Die doen hun zaakjes wel onder de tafel.
Daarnaast zit daar de recherche al op.
Van die kleine criminelen, daar moet de politie op de straat zich vaker mee gaan bemoeien.
Het is de taak van de politie om veiligheid voor iedereen te garanderen.
pi_76526469
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Idd van grote criminelen heeft de burger erg weinig last. Die doen hun zaakjes wel onder de tafel.

Tuurlijk mensen hebben weinig last van die Pedofiele Zwemleraar die kinderen verkrachten.

Gaaap next.
pi_76526509
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef 311258 het volgende:

[..]

Ik denk dat een kinderverkrachter of een moordenaar toch voor meer ` last` zorgen.
Dan wat hangjongeren die onderling gaan lopen knokken zoals in culemborg.

Mischien moet Wilders die slachtoffers en familie van die Pedofiele Zwemleraar gaan bezoeken.

Maar ja dat is geen Moslim.
Huh? Ik begrijp je punt niet helemaal.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:14:19 #175
110987 ErwinRommel
pi_76526575
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef 311258 het volgende:

[..]

Tuurlijk mensen hebben weinig last van die Pedofiele Zwemleraar die kinderen verkrachten.

Gaaap next.
Daar heeft men de recherche voor, niet de straat agent.

Gaaap next.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')