abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76505016
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die Marokkaanse man is waarschijnlijk maar deels geciteerd. Maar man o man wat is die vader van het (wellicht krolse) slachtoffertje toch gestoord: hij begint over dingen die er niets mee te maken hebben. Als ik hem zo hoor en betast lijkt hij wel de reïncarnatie van wijlen Hans "iemand een donut?" Janmaat.

Neen, met deze gasten valt er niets op te lossen. En dan heb je nog die hysterische moeder.

²
Ja maar natuurlijk is hij waarschijnlijk maar deels geciteerd. Dat allemaal om de Marokkanen in een slecht daglicht te stellen zeker?

En vind je het heel erg gek dat die ouders zo reageren? Ik vind eigenlijk dat ze nog best netjes blijven.
pi_76505100
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wordt mooi aangegeven hoe de media een kwalijke rol speelt
Want niemand mag achter de harde waarheid komen?
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:43:12 #53
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76505148
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk dat Wilders direct partij kiest. Doet de zaak veel goed.
Waar doet hij dat?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76505201
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb voldoende empathisch vermogen, maar ik mag toch wel op enige redelijkheid rekenen van de betrokkenen. Of zijn ze er bij gebaat als er "war" blijft?

²
Die mensen zijn in een hoek gedreven en de politie helpt ze niet, wat moet je dan.
Het gaat wel om hun kind.
Misschien proberen ze het weer over 2 weken als de me weg is.
pi_76505217
Fijn dat sommige users dit incident aan kunnen grijpen om hun onvervalste Marokkanen-haat te botvieren. Begrijp me niet verkeerd, hetgeen dat is gebeurd met dat meisje is natuurlijk vreselijk. Echter, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Waar twee vechten, hebben twee schuld. Het is ook een beetje zot om de Molukkers nu plots te vertroetelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:45:20 #56
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76505240
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn dat sommige users dit incident aan kunnen grijpen om hun onvervalste Marokkanen-haat te botvieren. Begrijp me niet verkeerd, hetgeen dat is gebeurd met dat meisje is natuurlijk vreselijk. Echter, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Waar twee vechten, hebben twee schuld. Het is ook een beetje zot om de Molukkers nu plots te vertroetelen.
Precies en tevens exactly!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76505244
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef shomila het volgende:

[..]

Die mensen zijn in een hoek gedreven en de politie helpt ze niet, wat moet je dan.
Het gaat wel om hun kind.
Misschien proberen ze het weer over 2 weken als de me weg is.
Ja dat dus, ik denk niet dat die mensen zich ooit nog echt veilig voelen in hun eigen huis. Altijd bestaat de kans dat ze nogmaals gepakt worden.
pi_76505246
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waar doet hij dat?
http://twitter.com/geertwilderspvv
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:47:35 #59
13462 BansheeBoy
pi_76505326
-edit- troll

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 06-01-2010 22:59:21 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_76505401
Zoals ik al zei ik vind dat die pa nog redelijk normaal reageert voor wat er met zijn dochter is gebeurd.

[ Bericht 76% gewijzigd door paddy op 06-01-2010 23:00:58 ]
pi_76505402
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als ze dit niet willen moeten ze zich nederig opstellen, ik zie geen greintje nederigheid bij ze.

²
Dat is natuurlijk ook weer niet waar. Dat meisje is het slachtoffer, die hoeft zich niet nederig op te stellen tegenover haar belagers.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:51:29 #62
13462 BansheeBoy
pi_76505512
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ik vind dat die pa nog redelijk normaal reageert voor wat er met zijn dochter is gebeurd.
Huh? Jij vindt het redelijk dat hij, omdat hij betrokken is bij een incident, maar meteen chargeert en overal te pas en te onpas roept dat Marokkaanse boys hét probleem in Nederland zijn, overal.

²

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 06-01-2010 23:01:29 ]
pi_76505612
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Huh? Jij vindt het redelijk dat hij, omdat hij betrokken is bij een incident, maar meteen chargeert en overal te pas en te onpas roept dat Marokkaanse boys hét probleem in Nederland zijn, overal.

²
Want dat zijn ze niet?
pi_76505691
quote:

[..]

²
Dat was inderdaad niet bijster handig van die kerel. Bovendien zijn dergelijke uitspraken enkel gebaseerd op onderbuikgevoelens. Daarmee ontken ik overigens niet dat het straatterroristen-probleem niet bestaat. Vind alleen dat hij niet kan spreken voor heel NL.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:55:32 #65
13462 BansheeBoy
pi_76505704
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want dat zijn ze niet?
Een aantal Marokkaanse boys zijn inderdaad problematisch, zoals ook Sjonnies of de Chinese maffia dat zijn. Hij chargeert echter en schetst een niet natuurgetrouwe weergave, waarschijnlijk gefundeerd op emotie en onderbuikgevoelens.

²
pi_76505730
quote:

[..]

²
Daar zit ook wel een kern van waarheid in natuurlijk, het speelt niet alleen in Culemborg, ik noem een Utrecht, Amsterdam enz enz.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:56:46 #67
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76505753
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

-edit- troll

²
Jezelf nederig opstellen tov Marokkaanse jongeren is het laatste wat je wil doen, dan lopen ze helemaal over je heen.

[ Bericht 16% gewijzigd door paddy op 06-01-2010 23:06:18 ]
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76505845
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een aantal Marokkaanse boys zijn inderdaad problematisch, zoals ook Sjonnies of de Chinese maffia dat zijn. Hij chargeert echter en schetst een niet natuurgetrouwe weergave, waarschijnlijk gefundeerd op emotie en onderbuikgevoelens.

²
Nou ik heb echt vele malen minder last van Sjonnies (eigenlijk helemaal niet) en al helemaal niet van de Chinese maffia. Waar ik wel last van heb zijn kleine teringjochies die een grote bek tegen me hebben, je voor hoer uit schelden, ruzie lopen uitlokken enz.
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:00:47 #69
13462 BansheeBoy
pi_76505932
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Waar ik wel last van heb zijn kleine teringjochies die een grote bek tegen me hebben, je voor hoer uit schelden, ruzie lopen uitlokken enz.
Begrijpelijk, maar ik herken het probleem totaal niet, echter kan ik net zo min zeggen dat er geen problemen zijn. Dus omdat sommige boys en girls in de persoonlijke sfeer negatief in aanraking zijn geweest met hitsige Mocro's wil dit net zo min zeggen dat dit een heel groot probleem is. Conclusie: we moeten elkaar treffen ergens in het midden.

²
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:08:29 #70
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76506275
Alhoewel geheel offtopic
Welk midden had je precies in gedachten?
DeviantArt
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:13:26 #71
13462 BansheeBoy
pi_76506486
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Daar zit ook wel een kern van waarheid in natuurlijk, het speelt niet alleen in Culemborg, ik noem een Utrecht, Amsterdam enz enz.
Maar toch niet in die mate? En in Rotterdam is het echt een multi-culti feest.

²
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:18:43 #72
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76506676
Banshee reageert selectief, dat is jammer.
DeviantArt
pi_76506744
We hebben nieuw probleem: Molukkers diggen het niet dat WIlders naar Culemborg wil komen. Weigeren om misbruikt te worden voor PVV propaganda.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:21:36 #74
13462 BansheeBoy
pi_76506790
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef Hukkie het volgende:
Alhoewel geheel offtopic
Welk midden had je precies in gedachten?
Wat ik zelf al heb gezegd, ik erken dat er problemen zijn, maar we moeten niet overdrijven. Sowieso denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat de problemen uit de wereld zijn. Misschien is daar nog een generatie voor nodig. Ja.

Ik ben er van overtuigd dat wanneer we de Islam gaan omarmen we niet meer dergelijke problemen hebben met secundaire Marokaanse boys en girls. Een goede Moslim zal niet stelen, roven, verkrachten, aanranden, wiet telen. Neen.

²
pi_76506898
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat ik zelf al heb gezegd, ik erken dat er problemen zijn, maar we moeten niet overdrijven. Sowieso denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat de problemen uit de wereld zijn. Misschien is daar nog een generatie voor nodig. Ja.

Ik ben er van overtuigd dat wanneer we de Islam gaan omarmen we niet meer dergelijke problemen hebben met secundaire Marokaanse boys en girls. Een goede Moslim zal niet stelen, roven, verkrachten, aanranden, wiet telen. Neen.

²
Aha, dus dat is je agenda, we moeten allemaal de islam omarmen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:25:30 #76
13462 BansheeBoy
pi_76506965
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aha, dus dat is je agenda, we moeten allemaal de islam omarmen.
Neen, niet in de zin van bekeren (is wel mooi meegenomen), maar voor de Moslims die de boel verstieren. Om het in jargon te zeggen: voor de zgn. bontkraagjes.

²
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:29:41 #77
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76507143
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Mwa, deze problemen spelen al decennia en zijn er in de tussentijd niet beter op geworden, denk je werkelijk dat de probleemjongeren van de toekomst de islam gaan omarmen waardoor de problemen afnemen?
Zeker als je beziet dat de huidige problemen helemaal niets met de islam te maken hebben.
DeviantArt
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:35:12 #78
13462 BansheeBoy
pi_76507345
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef Hukkie het volgende:
Zeker als je beziet dat de huidige problemen helemaal niets met de islam te maken hebben.
Exact mijn punt. Ze hebben te maken met het "gebrek" aan de Islam. Als deze boys en girls in meer of mindere mate zich gaan bezighouden met de Islam zullen de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ja.

²
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:37:23 #79
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76507423
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Exact mijn punt. Ze hebben te maken met het "gebrek" aan de Islam. Als deze boys en girls in meer of mindere mate zich gaan bezighouden met de Islam zullen de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ja.

²
Pff, je begint wel heel erg op een trol te lijken in deze discussie.
Zullen we weer terug naar Culemborg gaan?
DeviantArt
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:47:11 #80
13462 BansheeBoy
pi_76507754
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:37 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Pff, je begint wel heel erg op een trol te lijken in deze discussie.
Zullen we weer terug naar Culemborg gaan?
Graag, alleen zijn deze Marokkaanse boys op zijn minst 50% onderdeel van het probleem. En zoals ik al eerder aangaf: ik denk in solutions.

²
pi_76507857
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Graag, alleen zijn deze Marokkaanse boys op zijn minst 50% onderdeel van het probleem. En zoals ik al eerder aangaf: ik denk in solutions.

²
En wat is jouw solution dan, boy? The problem is overduidelijk too big voor een eenduidige solution.
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:51:11 #82
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76507861
Jouw oplossing is de Islam, helaas biedt die geen soelaas bij deze problemen.
DeviantArt
pi_76507987
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:51 schreef Hukkie het volgende:
Tenzij mensen er verstand uit putten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:58:41 #84
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76508073
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:55 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Tenzij mensen er verstand uit putten.
Zeker, de islam is ook niet per definitie een negatief iets. Maar de dag dat de jonge allochtone probleemmakers met hun volle verstand verstand uit de Islam putten moet nog komen.
DeviantArt
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:59:52 #85
13462 BansheeBoy
pi_76508111
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:51 schreef Hukkie het volgende:
Dan onderschat je de kracht van de Islam, of welke religie ook. Alleen de Islam staat heel dicht bij deze jongens. Denk er maar eens over na:

- geen verkrachtingen
- geen roofovervallen
- geen diefstal
- geen leugens
- geen afpersingen

Dit is 100% win-win.

²
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:01:46 #86
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76508173
Dus toch een trol...
DeviantArt
pi_76508179
Ik geloof best dat het veel van die jongens ontbreekt aan de intelligentie om uit zichzelf kritisch te zijn naar hun eigen gedrag, en dan kan een stevige dosis religie mogelijk voor verbetering zorgen. Maar dat is niet voldoende, de ouders en hun cultuur zijn ook onderdeel van het probleem. Meer Islam is sowieso geen realistische hoop in het Christelijk/humanistische Nederland, waar de Islam alleen maar meer integratie-problemen en spanningen oplevert.

Stuur ze lekker naar Marokko; daar kunnen ze naar hartenlust hun roots en geloof terugvinden. Zij blij, wij blij.
pi_76508187
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik ben zelf geen moslim, geloof helemaal nergens in, maar veroorzaak nooit problemen, evenals miljoenen andere ongelovigen.
Het lijkt me toch veel eerder een kwestie van opvoeden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:03:48 #89
13462 BansheeBoy
pi_76508244
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:58 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Zeker, de islam is ook niet per definitie een negatief iets. Maar de dag dat de jonge allochtone probleemmakers met hun volle verstand verstand uit de Islam putten moet nog komen.
Mee eens, dit is het moeilijke gedeelte. Maar ik zie mogelijkheden. Echt.

Ik zie het serieus in mijn omgeving: ex-drugsdealers die ineens beginnen aan huisje-boompje-beestje vanwege hun terugkeer naar het geloof.

²
pi_76508267
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan onderschat je de kracht van de Islam, of welke religie ook. Alleen de Islam staat heel dicht bij deze jongens. Denk er maar eens over na:

- geen verkrachtingen
- geen roofovervallen
- geen diefstal
- geen leugens
- geen afpersingen

Dit is 100% win-win.

²
Dat jij denkt dat in jullie cultuur de Islam nodig is om dergelijk gedrag te voorkomen zegt een hoop. Voor de meeste Nederlanders is het gewoon om niet te verkrachten of te stelen, daar hoeven ze geen vijf keer per dag voor te bidden om het vol te houden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:05:06 #91
13462 BansheeBoy
pi_76508293
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Ik ben zelf geen moslim, geloof helemaal nergens in, maar veroorzaak nooit problemen, evenals miljoenen andere ongelovigen.
Heb je helemaal gelijk in, de meeste waarden zijn universeel. Ik draag echter een oplossing aan die dit dicht tot ze staat en een betere kans van slagen heeft.

²
pi_76508408
Wel typisch dat Marokkanen overal even hatelijk tegen anderen zijn. Ze moeten die wijsheid tot ergens vandaan halen. Ik zou ze maar ver van de Koran vandaan houden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:10:28 #93
13462 BansheeBoy
pi_76508425
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef JohnLocke het volgende:
Voor de meeste Nederlanders is het gewoon om niet te verkrachten of te stelen, daar hoeven ze geen vijf keer per dag voor te bidden om het vol te houden.
Ja, ik waan me gelukkig dat dit voor de meeste mensen in het algemeen geldt, ook voor de Marokkanen. Ik ben van mening dat Nederland het helemaal niet relevant hoeft te vinden wat de oplossing is als wel dat het opgelost wordt.

²
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:11:16 #94
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76508448
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mee eens, dit is het moeilijke gedeelte. Maar ik zie mogelijkheden. Echt.

Ik zie het serieus in mijn omgeving: ex-drugsdealers die ineens beginnen aan huisje-boompje-beestje vanwege hun terugkeer naar het geloof.

²
Je negeert het probleem, namelijk dat ze - voordat ze huisje boompje beestje worden- tuig van de richel zijn. En daar gaat het juist over.
DeviantArt
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:13:15 #95
13462 BansheeBoy
pi_76508502
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef Hukkie het volgende:
Je negeert het probleem, namelijk dat ze - voordat ze huisje boompje beestje worden- tuig van de richel zijn. En daar gaat het juist over.
Je kunt er in blijven hangen of vooruitdenken en tevreden zijn (met een eventuele oplossing). En de Islam, want dat is mijn gebruikte example, spoort hen altijd aan om op het rechte pad te blijven. Ja.

M.a.w.: als ik een lekke band heb aan mijn degelijke bolide en hem wegbreng naar de garage om hem te fixen negeer ik het probleem juist niet. Ik wil nl. van de error af.

²
pi_76508516
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik waan me gelukkig dat dit voor de meeste mensen in het algemeen geldt, ook voor de Marokkanen. Ik ben van mening dat Nederland het helemaal niet relevant hoeft te vinden wat de oplossing is als wel dat het opgelost wordt.

²
Tenzij het andere problemen met zich mee brengt, zoals dus integratie-issues of radicalisering.
pi_76508542
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je kunt er in blijven hangen of vooruitdenken en tevreden zijn (met een eventuele oplossing). En de Islam, want dat is mijn gebruikte example, spoort hen altijd aan om op het rechte pad te blijven. Ja.

²
Veel zelfverklaarde Moslims die regelmatig van het pad af wandelen. Daar hoef je alleen maar even voor in de NL gevangenissen te kijken.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:16:04 #98
13462 BansheeBoy
pi_76508565
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:13 schreef JohnLocke het volgende:
Tenzij het andere problemen met zich mee brengt, zoals dus integratie-issues of radicalisering.
Als ik mag kiezen: een vrouw met een hoofddoek of een man die geen handen schudt en daar tegenover verkrachtingen/berovingen/diefstal/loverboys zet, nou, dan is mijn keuze zéééér snel gemaakt.

²
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:17:34 #99
13462 BansheeBoy
pi_76508608
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:14 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Veel zelfverklaarde Moslims die regelmatig van het pad af wandelen. Daar hoef je alleen maar even voor in de NL gevangenissen te kijken.
Je komt nu precies tot de essentie want je example pleit voor me, we moeten ze dus stimuleren om op dat pad te blijven.

²
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:17:41 #100
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76508614
Wij gaan het niet eens worden. Ik ga mijn varkenslapje verder oppeuzelen en laat nogmaals de discussie over aan Culemborg.
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')