Ja maar natuurlijk is hij waarschijnlijk maar deels geciteerd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Marokkaanse man is waarschijnlijk maar deels geciteerd. Maar man o man wat is die vader van het (wellicht krolse) slachtoffertje toch gestoord: hij begint over dingen die er niets mee te maken hebben. Als ik hem zo hoor en betast lijkt hij wel de reïncarnatie van wijlen Hans "iemand een donut?" Janmaat.
Neen, met deze gasten valt er niets op te lossen. En dan heb je nog die hysterische moeder.²
Want niemand mag achter de harde waarheid komen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wordt mooi aangegeven hoe de media een kwalijke rol speelt
Waar doet hij dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk dat Wilders direct partij kiest. Doet de zaak veel goed.
Die mensen zijn in een hoek gedreven en de politie helpt ze niet, wat moet je dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb voldoende empathisch vermogen, maar ik mag toch wel op enige redelijkheid rekenen van de betrokkenen. Of zijn ze er bij gebaat als er "war" blijft?²
Precies en tevens exactly!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn dat sommige users dit incident aan kunnen grijpen om hun onvervalste Marokkanen-haat te botvieren. Begrijp me niet verkeerd, hetgeen dat is gebeurd met dat meisje is natuurlijk vreselijk. Echter, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Waar twee vechten, hebben twee schuld. Het is ook een beetje zot om de Molukkers nu plots te vertroetelen.
Ja dat dus, ik denk niet dat die mensen zich ooit nog echt veilig voelen in hun eigen huis. Altijd bestaat de kans dat ze nogmaals gepakt worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef shomila het volgende:
[..]
Die mensen zijn in een hoek gedreven en de politie helpt ze niet, wat moet je dan.
Het gaat wel om hun kind.
Misschien proberen ze het weer over 2 weken als de me weg is.
Dat is natuurlijk ook weer niet waar. Dat meisje is het slachtoffer, die hoeft zich niet nederig op te stellen tegenover haar belagers.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze dit niet willen moeten ze zich nederig opstellen, ik zie geen greintje nederigheid bij ze.²
Huh? Jij vindt het redelijk dat hij, omdat hij betrokken is bij een incident, maar meteen chargeert en overal te pas en te onpas roept dat Marokkaanse boys hét probleem in Nederland zijn, overal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik vind dat die pa nog redelijk normaal reageert voor wat er met zijn dochter is gebeurd.
Want dat zijn ze niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Jij vindt het redelijk dat hij, omdat hij betrokken is bij een incident, maar meteen chargeert en overal te pas en te onpas roept dat Marokkaanse boys hét probleem in Nederland zijn, overal.²
Dat was inderdaad niet bijster handig van die kerel. Bovendien zijn dergelijke uitspraken enkel gebaseerd op onderbuikgevoelens. Daarmee ontken ik overigens niet dat het straatterroristen-probleem niet bestaat. Vind alleen dat hij niet kan spreken voor heel NL.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Jij vindt het redelijk dat hij, omdat hij betrokken is bij een incident, maar meteen chargeert en overal te pas en te onpas roept dat Marokkaanse boys hét probleem in Nederland zijn, overal.²
Een aantal Marokkaanse boys zijn inderdaad problematisch, zoals ook Sjonnies of de Chinese maffia dat zijn. Hij chargeert echter en schetst een niet natuurgetrouwe weergave, waarschijnlijk gefundeerd op emotie en onderbuikgevoelens.quote:
Daar zit ook wel een kern van waarheid in natuurlijk, het speelt niet alleen in Culemborg, ik noem een Utrecht, Amsterdam enz enz.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jezelf nederig opstellen tov Marokkaanse jongeren is het laatste wat je wil doen, dan lopen ze helemaal over je heen.quote:
Nou ik heb echt vele malen minder last van Sjonnies (eigenlijk helemaal niet) en al helemaal niet van de Chinese maffia. Waar ik wel last van heb zijn kleine teringjochies die een grote bek tegen me hebben, je voor hoer uit schelden, ruzie lopen uitlokken enz.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een aantal Marokkaanse boys zijn inderdaad problematisch, zoals ook Sjonnies of de Chinese maffia dat zijn. Hij chargeert echter en schetst een niet natuurgetrouwe weergave, waarschijnlijk gefundeerd op emotie en onderbuikgevoelens.²
Begrijpelijk, maar ik herken het probleem totaal niet, echter kan ik net zo min zeggen dat er geen problemen zijn. Dus omdat sommige boys en girls in de persoonlijke sfeer negatief in aanraking zijn geweest met hitsige Mocro's wil dit net zo min zeggen dat dit een heel groot probleem is. Conclusie: we moeten elkaar treffen ergens in het midden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Waar ik wel last van heb zijn kleine teringjochies die een grote bek tegen me hebben, je voor hoer uit schelden, ruzie lopen uitlokken enz.
Maar toch niet in die mate? En in Rotterdam is het echt een multi-culti feest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Daar zit ook wel een kern van waarheid in natuurlijk, het speelt niet alleen in Culemborg, ik noem een Utrecht, Amsterdam enz enz.
Wat ik zelf al heb gezegd, ik erken dat er problemen zijn, maar we moeten niet overdrijven. Sowieso denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat de problemen uit de wereld zijn. Misschien is daar nog een generatie voor nodig. Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef Hukkie het volgende:
Alhoewel geheel offtopic
Welk midden had je precies in gedachten?
Aha, dus dat is je agenda, we moeten allemaal de islam omarmen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ik zelf al heb gezegd, ik erken dat er problemen zijn, maar we moeten niet overdrijven. Sowieso denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat de problemen uit de wereld zijn. Misschien is daar nog een generatie voor nodig. Ja.
Ik ben er van overtuigd dat wanneer we de Islam gaan omarmen we niet meer dergelijke problemen hebben met secundaire Marokaanse boys en girls. Een goede Moslim zal niet stelen, roven, verkrachten, aanranden, wiet telen. Neen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |