Ik vind het altijd zo'n zwak argument om het kapsel van Wilders te gebruiken om hem af te kammen (quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus, inhoudelijk en to the point? Ok, dat zal ik zijn: Wilders is een karikatuur van zichzelf geworden, niet alleen zijn kapsel is lachwekkend, ook zijn behaviour, ik moet vaak hard om hem lachen. Hij is 's Neerlands beste komiek. Zeker.
Verse Wilders is denk ik alleen nog maar welkom bij Sjonnies en het simpele gepeupel. Ja.²
Hoezo? Ik scheer hem over één kam. Dat doet hij ook met ons.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n zwak argument om het kapsel van Wilders te gebruiken om hem af te kammen ().
Wij zijn het wel eens eens BSBquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus, inhoudelijk en to the point? Ok, dat zal ik zijn: Wilders is een karikatuur van zichzelf geworden, niet alleen zijn kapsel is lachwekkend, ook zijn behaviour, ik moet vaak hard om hem lachen. Hij is 's Neerlands beste komiek. Zeker.
Verse Wilders is denk ik alleen nog maar welkom bij Sjonnies en het simpele gepeupel. Ja.²
Goed!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
Er gaat ook gesproken worden met de ouders van de raddraaiers door de delegaties.
Welnee, dat staan de initiatiefnemers echt niet toe.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Verzoeningstocht?Dat gaat rellen worden, zet de ME maar klaar.
Denk het niet hoor. Dat zou wel het domste zijn wat ze kunnen doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Verzoeningstocht?Dat gaat rellen worden, zet de ME maar klaar.
Die hebben hun tuig echt niet onder controle.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, dat staan de initiatiefnemers echt niet toe.
De daders (en niet de 'ouderen') zijn ook dom, dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Dat zou wel het domste zijn wat ze kunnen doen.
Ja, dom zijn ze wel, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De daders (en niet de 'ouderen') zijn ook dom, dus dat komt goed uit.
Je hebt er wel een dagtaak aan he.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef 311258 het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)s-blijf-maar-weg.htm
Molukkers wijzen Wilders en zijn gedachtengoed af.
Nee duurde net zo lang als een filmpje zoals Fitna maken 1 minuutquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef shomila het volgende:
[..]
Je hebt er wel een dagtaak aan he.
Ja beetje wel volgens mij is het een obsessie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:08 schreef 311258 het volgende:
[..]
Nee duurde net zo lang als een filmpje zoals Fitna maken 1 minuut
Maar aardig dat je zo bezorgd ben.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef 311258 het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wel leuk de laatste zin van dat filmpje ....
Wilders doet de multiculturele samenleving niet goed .......
Was het dan wel goed ???..
geloof dat Wilders een van de heren is die juist er gekomen is om te laten zien dat de multiculturele samenleving juist niet goed werkt en daar ook tegen in gaat ipv oogkleppen op hebben en mee lopen met die linkse multiculti
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja beetje wel volgens mij is het een obsessie.
Die lui zijn zo ongelooflijk dom. Kunnen niet één zin in het Nederlands formuleren zonder 20 fouten te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef 311258 het volgende:
Dan moeten ze dat ook zeggen en niet zeggen dat Wilders het probleem is voor een multiculti ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef 311258 het volgende:
[..]
Nee als je bevolkingsgroepen tegen elkaar op wil hitsen dan doe je onze prachtige multiculturele samenleving die een feit is geen goed.
Dat snap je toch wel?????
En die Molukkers zien ook dat Wilders over hun rug Populistisch wil scoren, terwijl ze wel door Wilders als probleem worden gezien vanwege hun andere cultuur.
Iemand die bevolkings groepen tegen elkaar op zet is een probleem voor de samenleving.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat ook zeggen en niet zeggen dat Wilders het probleem is voor een multiculti ...
Hij is die rellen niet begonnen daar zo...
Dat zijn toch die mensen die daar wonnen die er zelf mee begonnen zijn .
En NEEE Wilders ziet hun niet als probleem ...
Wilders is ook geen extreme iemand.
Hij is gewoon iemand die zijn vinger op de zere plek neer legt waar vele burgers al jaren last van hebben.
Ach niet zo dom al de PVV aanhang die niet zijn dat Wilders hier alleen politiek een slaatje uit wil trekken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef DeHennies het volgende:
[..]
Die lui zijn zo ongelooflijk dom. Kunnen niet één zin in het Nederlands formuleren zonder 20 fouten te maken.
Wilders is een real-life troll. Net als wijlen Theo van G. Dit soort gasten willen helemaal niet praten. In ieder geval niet constructief.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:50 schreef JohnLocke het volgende:
Wilders zou de boel ook alleen maar verergeren, ze zijn net eindelijk aan het praten.
Theo van Gogh was een achterlijke antisemiet die het leuk vond om mensen te shokkeren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wilders is een real-life troll. Net als wijlen Theo van G. Dit soort gasten willen helemaal niet praten. In ieder geval niet constructief.²
Waar heb je Wilders dat horen zeggen dat hij twee bevolkings groepen tegen over elkaar wil zetten ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:29 schreef 311258 het volgende:
[..]
Iemand die bevolkings groepen tegen elkaar op zet is een probleem voor de samenleving.
Zoals ik schreef in mijn vorige reactie.
Ja en de mensen daar zijn begonnen en roken nu de vredespijp die hebben dus geen Ophitser nodig.
Dat snap je toch wel.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Waar heb je Wilders dat horen zeggen dat hij twee bevolkings groepen tegen over elkaar wil zetten ?
Ik heb het nog niet een keer gehoord van hem ..
Dat hij het Moslim geloof in wil dammen oke maar dat is geen bevolkings groep.
En dat hij de maroc's er vaak bij haalt is dat ze ook te vaak in het nieuws zijn.
Want hij zit in een van de regering partijen en hij mag het probleem en het beestje bij naam noemen ..
En als hij daar bij ook gewoon een probleem oplossing aan geeft hoe hij er over denkt en dit ook naar zijn ogen opgelost zien worden.
is dat helemaal volgens de regels..
Dat er dan lange tenen volk hem gelijk op een schandpaal wil zetten .. maar waar rook is is ook vuur.
Dat zal zo'n vaart niet lopen toch? Het zijn immers niet jouw uitspraken. Neen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:36 schreef 311258 het volgende:
[..]
Theo van Gogh was een achterlijke antisemiet die het leuk vond om mensen te shokkeren.
Ik zal maar geen uitspraken van van Gogh hier neerzetten dan heb ik een Ban aan me reet.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal zo'n vaart niet lopen toch? Het zijn immers niet jouw uitspraken. Neen.²
bron?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:51 schreef 311258 het volgende:
[..]
Vooruit enkele walgelijke uitspraken van antisemiet Theo van Gogh.
` Ik ruik caramel ze zijn zeker suikerzieke joden aan het verbranden`
` Als zijnde Anna Frank ; Ik heb me dagboek af wanneer komen de nazi` me nou halen`
` De slachtoffers van de Holocaust zijn de Nazi`s van nu`
Leon de Winter en het CIDI heeft Theo van Gogh toen aangeklaagd eerst veroordeeld in hoger beroep vrij gesproken.
Voor Theo is het ook een beetje moeilijk he, om nog te praten. Zijn mond is gesnoerd door Mohammed B.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wilders is een real-life troll. Net als wijlen Theo van G. Dit soort gasten willen helemaal niet praten. In ieder geval niet constructief.²
Waarom beledig je mijn intelligentie door te doen alsof je mij niet begrijpt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Voor Theo is het ook een beetje moeilijk he, om nog te praten. Zijn mond is gesnoerd door Mohammed B.
haha anne frank stichting en dat neem jij serieus? Dat clubje krakers is net zo corrupt als Mohammed B. Nee ff een serieuse bron he...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef 311258 het volgende:
[..]
Anne Frank stichting.
http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=243&LID=1
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef Obomo het volgende:
[..]
haha anne frank stichting en dat neem jij serieus? Dat clubje krakers is net zo corrupt als Mohammed B. Nee ff een serieuse bron he...
Ja annefrank stichting gebruikt de naam van dat onschuldige slachtoffer alleen voor haar eigen politieke doel. Die stichting verzint van alles bij elkaar. Maar zulke uitspraken zouden toch in een officiele krant moeten staan. Maar ik kan ze niet vinden, gewoon verzonnen praatjes weer dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef 311258 het volgende:
[..]
Lees die link nou maar.
En verder kan je er over internet nog meer over vinden en ook bij de rechtbank.
Of denk je dat de Anne Frank stichting deze uitspraken van Theo van Gogh verzonnen heeft
Bedoel is destijd regelmatig in het nieuws geweest.
http://www.trouw.nl/krant(...)ort_excuses_aan.htmlquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Obomo het volgende:
[..]
Ja annefrank stichting gebruikt de naam van dat onschuldige slachtoffer alleen voor haar eigen politieke doel. Die stichting verzint van alles bij elkaar. Maar zulke uitspraken zouden toch in een officiele krant moeten staan. Maar ik kan ze niet vinden, gewoon verzonnen praatjes weer dus.
Zit de PVV in de regering?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef RAVW het volgende:
Want hij zit in een van de regering partijen en hij mag het probleem en het beestje bij naam noemen ..
Hij heeft toch zijn verontschuldiging aangeboden dan is het over ook zo gaat dat nu eenmaal. Moet je niet elke keer oude koeien uit de sloot halen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)ort_excuses_aan.html
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Obomo het volgende:
[..]
Ja annefrank stichting gebruikt de naam van dat onschuldige slachtoffer alleen voor haar eigen politieke doel. Die stichting verzint van alles bij elkaar. Maar zulke uitspraken zouden toch in een officiele krant moeten staan. Maar ik kan ze niet vinden, gewoon verzonnen praatjes weer dus.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:14 schreef 311258 het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)geen_taboe_meer.html
Mischien Leon de Winter eens lezen over Theo van Gogh.
Laat weer eens desadistische kant van de Linkse media zien. En zijn wens is nog uitegekomen ook Theo kwam ook om .....quote:maar wat kan ik anders schrijven dan dat ik hoop dat dit varken in zijn eigen stront omkomt? Hij heeft blijkbaar definitief zijn identiteit gevonden en ik neem er kotsend kennis van.”
quote:
Van wie is die text??quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef Obomo het volgende:
[..]
dat is nog 10 keer erger als wat Theo geschreven heeft, wat je altijd met een korrel zout diende te nemen.
Maar deze meneer zet duidelijk aan tot haat.
maar wat kan ik anders schrijven dan dat ik hoop dat dit varken in zijn eigen stront omkomt? Hij heeft blijkbaar definitief zijn identiteit gevonden en ik neem er kotsend kennis van.”
Ja, ik lees net dat ze huiswaarts zijn gegaan. Ik vraag me af of zo walk (en zeker in deze kou) zin heeft. Het is in ieder geval een message of hope. Ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dat kwam alleen door jouw vasthoudende off-topic gelul over varkensvlees.
Die haal ik uit je nieuwsberichtje he. Moet je dat artikel zelf eens lezen voordat je het lukraak post?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef 311258 het volgende:
[..]
Van wie is die text??
Je doet nu net of die van mij is.
Doe je wel ff normaal aub.
Zal best maar dat heeft weinig met het feit te maken dat jij een bron wilde hebben van de in mijn ogen antisemitische uitspraken van Theo van Gogh.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Obomo het volgende:
[..]
Die haal ik uit je nieuwsberichtje he. Moet je dat artikel zelf eens lezen voordat je het lukraak post?
Die bron laat weer duidelijk zien dat het weer de linkse zijn die doods verwensingen uit. En dat het wederom de rechtse mensen zijn die slachtoffers zijn, kan je wel met antisemitisme gaat lopen janken maar die linkse doodsverwensingen waar jij en je annefrank stichting zich schuldig aan maken zijn veel ernstiger.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef 311258 het volgende:
[..]
Zal best maar dat heeft weinig met het feit te maken dat jij een bron wilde hebben van de in mijn ogen antisemitische uitspraken van Theo van Gogh.
Dus welk punt je verder probeer te maken is mij onduidelijk je geloofde blijkbaar niet dat hij zulke uitspraken deed nou je heb de bron gezien, dus jank verder niet zo.
Ik verwens niemand de dood en ook de anne frank stichtig niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef Obomo het volgende:
[..]
Die bron laat weer duidelijk zien dat het weer de linkse zijn die doods verwensingen uit. En dat het wederom de rechtse mensen zijn die slachtoffers zijn, kan je wel met antisemitisme gaat lopen janken maar die linkse doodsverwensingen waar jij en je annefrank stichting zich schuldig aan maken zijn veel ernstiger.
RTL zegt het ook hoor:quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom onderneemt de politiek nooit iets tegen de stemmingmakerij van de Telegraaf?
"Zelfmoordcommando's in Nederland"
"Rassenrellen..."
Ik rust mijn zaak.²
Waarom ondernemen ze nooit iets tegen doorgeslagen Moslims die denken het recht te hebben hier mensen iets aan te doen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom onderneemt de politiek nooit iets tegen de stemmingmakerij van de Telegraaf?
"Rassenrellen..."
Ik rust mijn zaak.²
Helemaal mee eens, mits je Moslims weg haalt in je post. Ik vind dat dat nl. voor iedereen geldt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef marmelade het volgende:
[..]
Waarom ondernemen ze nooit iets tegen doorgeslagen [random insert] die denken het recht te hebben hier mensen iets aan te doen?
Het gaat hier net zo goed om Molukkers. Daar hoor ik je niet over. Dat zeg genoeg, ik daarentegen zeg, ondanks dat ik Marokkaan/Moslim ben, dat iedereen moet worden aangepakt bij verkeerd handelen, ook als het Marokkanen/Moslims betreft. Ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:38 schreef marmelade het volgende:
Uiteraard geldt dat voor iedereen, wie zegt van niet dan? Dit bericht gaat over moslims (of mensen die denken dat te zijn) die hun beweegredenen basseren op de Islam. Relevant dus. Als een groep Feyenoord-hooligans Amsterdam afbreekt staat er toch ook bij het om voetbal/Feyenoord/Ajax-fans gaat?
Er wordt toch ook overal gemeldt dat het Molukkers zijn die net zo goed lopen te knokken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het gaat hier net zo goed om Molukkers. Daar hoor ik je niet over. Dat zeg genoeg, ik daarentegen zeg, ondanks dat ik Marokkaan/Moslim ben, dat iedereen moet worden aangepakt bij verkeerd handelen, ook als het Marokkanen/Moslims betreft. Ja.²
Mijn post was een reactie op jouw "waarom worden Moslims niet zo hard aangepakt" of iets van die strekking. Dat is niet zo netjes van je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er wordt toch ook overal gemeldt dat het Molukkers zijn die net zo goed lopen te knokken?
Exact, en het meeste wat ze doen is streng verboden in de islam. Ja mensen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef marmelade het volgende:
Het zijn jongens,meestal van Marokkaanse afkomst, die voor veel onrust zorgen, zoiets . .
Wat wou je dat ze er tegen doen? Censureren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
"Rassenrellen..."
Ik rust mijn zaak.²
Nee, ik ben niet tegen censuur. Maar ze zouden de raad van de journalistiek of het boord der wijzen eens aan kunnen spreken. Want dit soort koppen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat je dat beseft en reken op je begrip.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat wou je dat ze er tegen doen? Censureren?
De Televaag gaat dit keer, zoals vaker het laatste half jaar, wel erg ver vind ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet tegen censuur. Maar ze zouden de raad van de journalistiek of het boord der wijzen eens aan kunnen spreken. Want dit soort koppen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat je dat beseft en reken op je begrip.²
Ben ik wel met je eens hoor. Maar ik ben niet zo naïef om te denken dat het aanspreken gaat helpen. Dergelijke krantenkoppen verkopen nu eenmaal....quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet tegen censuur. Maar ze zouden de raad van de journalistiek of het boord der wijzen eens aan kunnen spreken. Want dit soort koppen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat je dat beseft en reken op je begrip.²
Was ook niet zo serieus bedoeld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn post was een reactie op jouw "waarom worden Moslims niet zo hard aangepakt" of iets van die strekking. Dat is niet zo netjes van je.²
Wanneer gebeurd dat dan niet, beste BansheeBoy?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hi Ritmo, het is niet zozeer een kwestie van aangesproken voelen of niet, het is kwestie van rechtvaardigheid. Als we problemen benoemen en het beestje toch een naam geven, laten we dat dan voor iedereen gelijk doen.²
Dat gebeurt heel vaak niet. Bv. in jouw bericht waarvan je zei dat dat een geintje was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:41 schreef Ritmo het volgende:
Wanneer gebeurd dat dan niet, beste BansheeBoy?
Vind jij niet dat doorgeslagen moslims aangepakt moeten worden dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat gebeurt heel vaak niet. Bv. in jouw bericht waarvan je zei dat dat een geintje was.²
Doorgeslagen Moslims/Eskimo's/Poedels/Turken/Pakken vla, allemaal moeten ze aangepakt worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind jij niet dat doorgeslagen moslims aangepakt moeten worden dan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doorgeslagen Moslims/Eskimo's/Poedels/Turken/Pakken vla, allemaal moeten ze aangepakt worden.²
Mooi, nu hier in dit topic nogquote:Morgen gaan we verder op deze nieuwe voet en we moeten ons niet meer in onze huizen verstoppen.”
Eerder op de dag waren al gesprekken op het stadhuis over de situatie in Terweijde. Die verliepen „buitengewoon vruchtbaar” volgens burgemeester Van Schelven en vertegenwoordigers van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders en de Molukse stichting Badan Persatuan Maluku. Over de inhoud van de gesprekken deden ze geen mededelingen.
De Molukse afgevaardigde Baboyo Porsisa sprak van een goede sfeer en liet weten een eventuele komst van Geert Wilders naar de wijk niet te zien zitten. „De oplossingen moeten komen vanuit de wijk. Daar hebben wij de heer Wilders niet voor nodig.”
Punt is dat iedere crimineel en ieder straatschoffie wordt aangepakt, behalve de Marokkaanse. En waarom? Uit angst voor rellen. Pak je één zo'n kutmarokkaantje op, gaan er 100 rellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doorgeslagen Moslims/Eskimo's/Poedels/Turken/Pakken vla, allemaal moeten ze aangepakt worden.²
Waarde Gia, dit geloof ik niet. Jij denkt dat de politie aan positieve discriminatie doet bij het pakken van boeven?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is dat iedere crimineel en ieder straatschoffie wordt aangepakt, behalve de Marokkaanse. En waarom? Uit angst voor rellen. Pak je één zo'n kutmarokkaantje op, gaan er 100 rellen.
Ja, die ook. Wie zegt dat die niet aangepakt moeten worden? Er zijn alleen over het algemeen de laatste jaren niet zoveel Eskimo's en poedels geweest die vliegtuigen op hebben geblazen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zit vele malen dieper ..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is dat iedere crimineel en ieder straatschoffie wordt aangepakt, behalve de Marokkaanse. En waarom? Uit angst voor rellen. Pak je één zo'n kutmarokkaantje op, gaan er 100 rellen.
Pakken vla wel wil je zeggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:36 schreef Ritmo het volgende:
Ja, die ook. Wie zegt dat die niet aangepakt moeten worden? Er zijn alleen over het algemeen de laatste jaren niet zoveel Eskimo's en poedels geweest die vliegtuigen op hebben geblazen.
Nope die ook niet, alleen radicale Moslims. Vandaar dat de media er iets over meldt.quote:
Echt weer zo'n typische "No shit, Sherlock" speech dus van Balkiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef Disana het volgende:
Balkenende heeft zich er nu ook over uitgesproken. Het is niet goed als groepen bewoners tegenover elkaar komen te staan. Het is hoopgevend dat me nu in gesprek is.
Ik vind het al heel wat dat hij er toch iets over zegt. Ik bedoel, wij kunnen het wel wereldschokkend vinden, maar het is natuurlijk maar een relatief klein incident op de schaal waarop hij werkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typische "No shit, Sherlock" speech dus van Balkie
Dat relatief klein incident valt denk ik behoorlijk tegen. Zowel de Molukse als de Marokkaanse gemeenschap zullen dit nauwlettend hebben gevolgd en dan heb je het al snel over 400k mensen. Daarnaast hebben ook veel Nederlanders dit gevolgd en is er dagenlang ME nodig geweest om de orde te herstellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat hij er toch iets over zegt. Ik bedoel, wij kunnen het wel wereldschokkend vinden, maar het is natuurlijk maar een relatief klein incident op de schaal waarop hij werkt.
Neem je nu als voorbeeld die Marokkaanse man die zijn beklag doet over het trapveldje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef DeHennies het volgende:
[..]
Die lui zijn zo ongelooflijk dom. Kunnen niet één zin in het Nederlands formuleren zonder 20 fouten te maken.
Idd, komt hij nog eens aanzetten, beetje mosterd na de maaltijdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Echt weer zo'n typische "No shit, Sherlock" speech dus van Balkie
Sinds wanneer bepaalt de gemeente dat Den Haag zich er niet mee mag bemoeien? En sinds de gemeente duidelijk tekenen van onmacht heeft getoond in deze situatie, MOET Den Haag zich er juist mee bemoeien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Disana het volgende:
Balkenende heeft van de week ook contact met de burgemeester gehad. Volgens Balkenende heeft de gemeente geen behoefte aan Haagse politici die zich ermee komen bemoeien.
quote:Nog twee aanhoudingen in Culemborg
Update: vrijdag 8 jan 2010, 20:05
In Culemborg zijn opnieuw twee mensen opgepakt voor de oudejaarsrellen. Het zijn twee Molukse Nederlanders die worden verdacht van het mishandelen van een Marokkaanse Nederlander. Er zijn nu in totaal negen mensen aangehouden
Vier van hen mochten na verhoor weer naar huis, maar ze worden nog wel van betrokkenheid bij zware mishandeling verdacht. De politie van Culemborg denkt dat er meer aanhoudingen volgen.
Premier Balkenende noemt de problemen in de wijk Terwijde " in- en intriest". Als groepen tegenover elkaar staan en mensen bang zijn, is dat onwenselijk en onverteerbaar, aldus de premier.
bronquote:Tien aanhoudingen in Culemborg
CULEMBORG - De politie heeft in de nacht van woensdag op donderdag in totaal tien personen aangehouden in de wijk Terweijde van Culemborg. De arrestanten hadden onder meer verboden wapens en pepperspray op zak, aldus de politie.
In de wijk gelden al anderhalve week een noodverordening en een samenscholingsverbod. In verband met de problemen in de wijk zijn tot donderdagmiddag 41 personen aangehouden, onder wie negen verdachten van de gewelddadigheden tijdens en na de jaarwisseling. Van die laatste groep zitten nog vijf verdachten in bewaring. Ernstige incidenten doen zich niet meer voor, aldus een politiewoordvoerster.
„We houden wel mensen aan op basis van de noodverordening en wegens het niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs.” De aangehouden personen komen niet alleen uit Culemborg, maar ook uit andere plaatsen. De zegsvrouw benadrukte dat de politie nog steeds volop aanwezig is in Terweijde en voorlopig niet weggaat. De noodverordening is tot zeker 18 januari van kracht.
En nu, wat is jouw mening hierover?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:56 schreef Mylene het volgende:
Nieuwe Revu sprak Marokkaanse jongeren in Culemborg voor hun versie van het verhaal. Volgens hen reed de auto met vijf Marokaanse jongens de Molukse wijk in omdat een groep Molukkers op oudejaarsavond het huis en de auto van de 55-jarige man Omar Moussaoui met stenen had bekogeld en hem had mishandeld. De jongens wilden verhaal halen, maar werden toen ze de straat inreden door Molukkers met bakstenen bekogeld en raakten in paniek. De bestuurder is toen het macht over het stuur verloren. De jongens zijn toen uit de auto gesleurd en helemaal toegetakeld. En nu krijgen zij poging tot doodslag. Met intimidatie heeft het incident volgens de jongens niets te maken. Aldus T-Saygo. Verder zegt hij ''ze zijn vies hoor, die Molukkers. Ze spelen het slachtoffer. Dat is slim''.
Omar komt hier (11:56) het beeld inlopen. Hebben ze goed te grazen gehad zo te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:56 schreef Mylene het volgende:
Nieuwe Revu sprak Marokkaanse jongeren in Culemborg voor hun versie van het verhaal. Volgens hen reed de auto met vijf Marokaanse jongens de Molukse wijk in omdat een groep Molukkers op oudejaarsavond het huis en de auto van de 55-jarige man Omar Moussaoui met stenen had bekogeld en hem had mishandeld. De jongens wilden verhaal halen, maar werden toen ze de straat inreden door Molukkers met bakstenen bekogeld en raakten in paniek. De bestuurder is toen het macht over het stuur verloren. De jongens zijn toen uit de auto gesleurd en helemaal toegetakeld. En nu krijgen zij poging tot doodslag. Met intimidatie heeft het incident volgens de jongens niets te maken. Aldus T-Saygo. Verder zegt hij ''ze zijn vies hoor, die Molukkers. Ze spelen het slachtoffer. Dat is slim''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |