abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76543557
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het gaat hier net zo goed om Molukkers. Daar hoor ik je niet over. Dat zeg genoeg, ik daarentegen zeg, ondanks dat ik Marokkaan/Moslim ben, dat iedereen moet worden aangepakt bij verkeerd handelen, ook als het Marokkanen/Moslims betreft. Ja.

²
Er wordt toch ook overal gemeldt dat het Molukkers zijn die net zo goed lopen te knokken?
-
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:44:31 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76543696
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er wordt toch ook overal gemeldt dat het Molukkers zijn die net zo goed lopen te knokken?
Mijn post was een reactie op jouw "waarom worden Moslims niet zo hard aangepakt" of iets van die strekking. Dat is niet zo netjes van je.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:51:12 #263
207372 bastibro
I`ll get there
pi_76544037
Zoals iemand die relt of zijn vrouw bedriegt zich geen Christen mag noemen, zo mag het tuig dat relt zich eigenlijk geen Moslim noemen.

Het zijn jongens,meestal van Marokkaanse afkomst, die voor veel onrust zorgen, zoiets . .
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:52:39 #264
13462 BansheeBoy
pi_76544120
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef marmelade het volgende:
Het zijn jongens,meestal van Marokkaanse afkomst, die voor veel onrust zorgen, zoiets . .
Exact, en het meeste wat ze doen is streng verboden in de islam. Ja mensen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:52:48 #265
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76544128
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom onderneemt de politiek nooit iets tegen de stemmingmakerij van de Telegraaf?

"Zelfmoordcommando's in Nederland"
"Rassenrellen..."

Ik rust mijn zaak.

²
Wat wou je dat ze er tegen doen? Censureren?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:54:46 #266
13462 BansheeBoy
pi_76544223
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:52 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Wat wou je dat ze er tegen doen? Censureren?
Nee, ik ben niet tegen censuur. Maar ze zouden de raad van de journalistiek of het boord der wijzen eens aan kunnen spreken. Want dit soort koppen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat je dat beseft en reken op je begrip.

²
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:57:14 #267
207372 bastibro
I`ll get there
pi_76544340
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet tegen censuur. Maar ze zouden de raad van de journalistiek of het boord der wijzen eens aan kunnen spreken. Want dit soort koppen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat je dat beseft en reken op je begrip.

²
De Televaag gaat dit keer, zoals vaker het laatste half jaar, wel erg ver vind ik.

Ze graven hun eigen graf als ze zo doorgaan schat ik in.
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:57:45 #268
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76544367
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ben ik wel met je eens hoor. Maar ik ben niet zo naïef om te denken dat het aanspreken gaat helpen. Dergelijke krantenkoppen verkopen nu eenmaal....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_76546254
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn post was een reactie op jouw "waarom worden Moslims niet zo hard aangepakt" of iets van die strekking. Dat is niet zo netjes van je.

²
Was ook niet zo serieus bedoeld. Maar ik vind dat jij je als 'normale' Moslim niet zo aangesproken moet voelen als het over extremistische Moslims gaat.

Ik ben Feyenoord-supporter, maar als men het over Feyenoord-hooligans heeft voel ik me niet aangesproken. Net als dat ik een man ben en me niet aangesproken voel door de titel 'man verkracht meisje' of wat dan ook. Domme mensen die op Wilders stemmen en een hekel aan Moslims hebben, hebben dat zonder die koppen ook wel.
-
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:40:17 #270
13462 BansheeBoy
pi_76546322
Hi Ritmo, het is niet zozeer een kwestie van aangesproken voelen of niet, het is een kwestie van rechtvaardigheid. Als we problemen benoemen en het beestje toch een naam geven, laten we dat dan voor iedereen gelijk doen.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 07-01-2010 23:46:45 ]
pi_76546385
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hi Ritmo, het is niet zozeer een kwestie van aangesproken voelen of niet, het is kwestie van rechtvaardigheid. Als we problemen benoemen en het beestje toch een naam geven, laten we dat dan voor iedereen gelijk doen.

²
Wanneer gebeurd dat dan niet, beste BansheeBoy?
-
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:47:46 #272
13462 BansheeBoy
pi_76546609
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:41 schreef Ritmo het volgende:
Wanneer gebeurd dat dan niet, beste BansheeBoy?
Dat gebeurt heel vaak niet. Bv. in jouw bericht waarvan je zei dat dat een geintje was.

²
pi_76547181
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat gebeurt heel vaak niet. Bv. in jouw bericht waarvan je zei dat dat een geintje was.

²
Vind jij niet dat doorgeslagen moslims aangepakt moeten worden dan?
-
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:15:40 #274
13462 BansheeBoy
pi_76547663
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind jij niet dat doorgeslagen moslims aangepakt moeten worden dan?
Doorgeslagen Moslims/Eskimo's/Poedels/Turken/Pakken vla, allemaal moeten ze aangepakt worden.

²
pi_76548508
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Doorgeslagen Moslims/Eskimo's/Poedels/Turken/Pakken vla, allemaal moeten ze aangepakt worden.

²
²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_76548650
quote:
Morgen gaan we verder op deze nieuwe voet en we moeten ons niet meer in onze huizen verstoppen.”

Eerder op de dag waren al gesprekken op het stadhuis over de situatie in Terweijde. Die verliepen „buitengewoon vruchtbaar” volgens burgemeester Van Schelven en vertegenwoordigers van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders en de Molukse stichting Badan Persatuan Maluku. Over de inhoud van de gesprekken deden ze geen mededelingen.

De Molukse afgevaardigde Baboyo Porsisa sprak van een goede sfeer en liet weten een eventuele komst van Geert Wilders naar de wijk niet te zien zitten. „De oplossingen moeten komen vanuit de wijk. Daar hebben wij de heer Wilders niet voor nodig.”
Mooi, nu hier in dit topic nog
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_76551670
Zal voortaan wel de Culemborgse methode worden genoemd."„De oplossingen moeten komen vanuit de wijk. Daar hebben wij de heer Wilders niet voor nodig.”
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:50:47 #278
3542 Gia
User under construction
pi_76552037
quote:

[..]

²
Punt is dat iedere crimineel en ieder straatschoffie wordt aangepakt, behalve de Marokkaanse. En waarom? Uit angst voor rellen. Pak je één zo'n kutmarokkaantje op, gaan er 100 rellen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:45:52 #279
13462 BansheeBoy
pi_76553236
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Punt is dat iedere crimineel en ieder straatschoffie wordt aangepakt, behalve de Marokkaanse. En waarom? Uit angst voor rellen. Pak je één zo'n kutmarokkaantje op, gaan er 100 rellen.
Waarde Gia, dit geloof ik niet. Jij denkt dat de politie aan positieve discriminatie doet bij het pakken van boeven?

²
pi_76561137
quote:

[..]

²
Ja, die ook. Wie zegt dat die niet aangepakt moeten worden? Er zijn alleen over het algemeen de laatste jaren niet zoveel Eskimo's en poedels geweest die vliegtuigen op hebben geblazen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')