Die bron laat weer duidelijk zien dat het weer de linkse zijn die doods verwensingen uit. En dat het wederom de rechtse mensen zijn die slachtoffers zijn, kan je wel met antisemitisme gaat lopen janken maar die linkse doodsverwensingen waar jij en je annefrank stichting zich schuldig aan maken zijn veel ernstiger.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef 311258 het volgende:
[..]
Zal best maar dat heeft weinig met het feit te maken dat jij een bron wilde hebben van de in mijn ogen antisemitische uitspraken van Theo van Gogh.
Dus welk punt je verder probeer te maken is mij onduidelijk je geloofde blijkbaar niet dat hij zulke uitspraken deed nou je heb de bron gezien, dus jank verder niet zo.
Ik verwens niemand de dood en ook de anne frank stichtig niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef Obomo het volgende:
[..]
Die bron laat weer duidelijk zien dat het weer de linkse zijn die doods verwensingen uit. En dat het wederom de rechtse mensen zijn die slachtoffers zijn, kan je wel met antisemitisme gaat lopen janken maar die linkse doodsverwensingen waar jij en je annefrank stichting zich schuldig aan maken zijn veel ernstiger.
RTL zegt het ook hoor:quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom onderneemt de politiek nooit iets tegen de stemmingmakerij van de Telegraaf?
"Zelfmoordcommando's in Nederland"
"Rassenrellen..."
Ik rust mijn zaak.²
Waarom ondernemen ze nooit iets tegen doorgeslagen Moslims die denken het recht te hebben hier mensen iets aan te doen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom onderneemt de politiek nooit iets tegen de stemmingmakerij van de Telegraaf?
"Rassenrellen..."
Ik rust mijn zaak.²
Helemaal mee eens, mits je Moslims weg haalt in je post. Ik vind dat dat nl. voor iedereen geldt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef marmelade het volgende:
[..]
Waarom ondernemen ze nooit iets tegen doorgeslagen [random insert] die denken het recht te hebben hier mensen iets aan te doen?
Het gaat hier net zo goed om Molukkers. Daar hoor ik je niet over. Dat zeg genoeg, ik daarentegen zeg, ondanks dat ik Marokkaan/Moslim ben, dat iedereen moet worden aangepakt bij verkeerd handelen, ook als het Marokkanen/Moslims betreft. Ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:38 schreef marmelade het volgende:
Uiteraard geldt dat voor iedereen, wie zegt van niet dan? Dit bericht gaat over moslims (of mensen die denken dat te zijn) die hun beweegredenen basseren op de Islam. Relevant dus. Als een groep Feyenoord-hooligans Amsterdam afbreekt staat er toch ook bij het om voetbal/Feyenoord/Ajax-fans gaat?
Er wordt toch ook overal gemeldt dat het Molukkers zijn die net zo goed lopen te knokken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het gaat hier net zo goed om Molukkers. Daar hoor ik je niet over. Dat zeg genoeg, ik daarentegen zeg, ondanks dat ik Marokkaan/Moslim ben, dat iedereen moet worden aangepakt bij verkeerd handelen, ook als het Marokkanen/Moslims betreft. Ja.²
Mijn post was een reactie op jouw "waarom worden Moslims niet zo hard aangepakt" of iets van die strekking. Dat is niet zo netjes van je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er wordt toch ook overal gemeldt dat het Molukkers zijn die net zo goed lopen te knokken?
Exact, en het meeste wat ze doen is streng verboden in de islam. Ja mensen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef marmelade het volgende:
Het zijn jongens,meestal van Marokkaanse afkomst, die voor veel onrust zorgen, zoiets . .
Wat wou je dat ze er tegen doen? Censureren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
"Rassenrellen..."
Ik rust mijn zaak.²
Nee, ik ben niet tegen censuur. Maar ze zouden de raad van de journalistiek of het boord der wijzen eens aan kunnen spreken. Want dit soort koppen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat je dat beseft en reken op je begrip.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat wou je dat ze er tegen doen? Censureren?
De Televaag gaat dit keer, zoals vaker het laatste half jaar, wel erg ver vind ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet tegen censuur. Maar ze zouden de raad van de journalistiek of het boord der wijzen eens aan kunnen spreken. Want dit soort koppen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat je dat beseft en reken op je begrip.²
Ben ik wel met je eens hoor. Maar ik ben niet zo naïef om te denken dat het aanspreken gaat helpen. Dergelijke krantenkoppen verkopen nu eenmaal....quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet tegen censuur. Maar ze zouden de raad van de journalistiek of het boord der wijzen eens aan kunnen spreken. Want dit soort koppen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat je dat beseft en reken op je begrip.²
Was ook niet zo serieus bedoeld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn post was een reactie op jouw "waarom worden Moslims niet zo hard aangepakt" of iets van die strekking. Dat is niet zo netjes van je.²
Wanneer gebeurd dat dan niet, beste BansheeBoy?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hi Ritmo, het is niet zozeer een kwestie van aangesproken voelen of niet, het is kwestie van rechtvaardigheid. Als we problemen benoemen en het beestje toch een naam geven, laten we dat dan voor iedereen gelijk doen.²
Dat gebeurt heel vaak niet. Bv. in jouw bericht waarvan je zei dat dat een geintje was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:41 schreef Ritmo het volgende:
Wanneer gebeurd dat dan niet, beste BansheeBoy?
Vind jij niet dat doorgeslagen moslims aangepakt moeten worden dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat gebeurt heel vaak niet. Bv. in jouw bericht waarvan je zei dat dat een geintje was.²
Doorgeslagen Moslims/Eskimo's/Poedels/Turken/Pakken vla, allemaal moeten ze aangepakt worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind jij niet dat doorgeslagen moslims aangepakt moeten worden dan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doorgeslagen Moslims/Eskimo's/Poedels/Turken/Pakken vla, allemaal moeten ze aangepakt worden.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |