Theo van Gogh was een achterlijke antisemiet die het leuk vond om mensen te shokkeren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wilders is een real-life troll. Net als wijlen Theo van G. Dit soort gasten willen helemaal niet praten. In ieder geval niet constructief.²
Waar heb je Wilders dat horen zeggen dat hij twee bevolkings groepen tegen over elkaar wil zetten ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:29 schreef 311258 het volgende:
[..]
Iemand die bevolkings groepen tegen elkaar op zet is een probleem voor de samenleving.
Zoals ik schreef in mijn vorige reactie.
Ja en de mensen daar zijn begonnen en roken nu de vredespijp die hebben dus geen Ophitser nodig.
Dat snap je toch wel.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Waar heb je Wilders dat horen zeggen dat hij twee bevolkings groepen tegen over elkaar wil zetten ?
Ik heb het nog niet een keer gehoord van hem ..
Dat hij het Moslim geloof in wil dammen oke maar dat is geen bevolkings groep.
En dat hij de maroc's er vaak bij haalt is dat ze ook te vaak in het nieuws zijn.
Want hij zit in een van de regering partijen en hij mag het probleem en het beestje bij naam noemen ..
En als hij daar bij ook gewoon een probleem oplossing aan geeft hoe hij er over denkt en dit ook naar zijn ogen opgelost zien worden.
is dat helemaal volgens de regels..
Dat er dan lange tenen volk hem gelijk op een schandpaal wil zetten .. maar waar rook is is ook vuur.
Dat zal zo'n vaart niet lopen toch? Het zijn immers niet jouw uitspraken. Neen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:36 schreef 311258 het volgende:
[..]
Theo van Gogh was een achterlijke antisemiet die het leuk vond om mensen te shokkeren.
Ik zal maar geen uitspraken van van Gogh hier neerzetten dan heb ik een Ban aan me reet.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal zo'n vaart niet lopen toch? Het zijn immers niet jouw uitspraken. Neen.²
bron?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:51 schreef 311258 het volgende:
[..]
Vooruit enkele walgelijke uitspraken van antisemiet Theo van Gogh.
` Ik ruik caramel ze zijn zeker suikerzieke joden aan het verbranden`
` Als zijnde Anna Frank ; Ik heb me dagboek af wanneer komen de nazi` me nou halen`
` De slachtoffers van de Holocaust zijn de Nazi`s van nu`
Leon de Winter en het CIDI heeft Theo van Gogh toen aangeklaagd eerst veroordeeld in hoger beroep vrij gesproken.
Voor Theo is het ook een beetje moeilijk he, om nog te praten. Zijn mond is gesnoerd door Mohammed B.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wilders is een real-life troll. Net als wijlen Theo van G. Dit soort gasten willen helemaal niet praten. In ieder geval niet constructief.²
Waarom beledig je mijn intelligentie door te doen alsof je mij niet begrijpt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Voor Theo is het ook een beetje moeilijk he, om nog te praten. Zijn mond is gesnoerd door Mohammed B.
haha anne frank stichting en dat neem jij serieus? Dat clubje krakers is net zo corrupt als Mohammed B. Nee ff een serieuse bron he...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef 311258 het volgende:
[..]
Anne Frank stichting.
http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=243&LID=1
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef Obomo het volgende:
[..]
haha anne frank stichting en dat neem jij serieus? Dat clubje krakers is net zo corrupt als Mohammed B. Nee ff een serieuse bron he...
Ja annefrank stichting gebruikt de naam van dat onschuldige slachtoffer alleen voor haar eigen politieke doel. Die stichting verzint van alles bij elkaar. Maar zulke uitspraken zouden toch in een officiele krant moeten staan. Maar ik kan ze niet vinden, gewoon verzonnen praatjes weer dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef 311258 het volgende:
[..]
Lees die link nou maar.
En verder kan je er over internet nog meer over vinden en ook bij de rechtbank.
Of denk je dat de Anne Frank stichting deze uitspraken van Theo van Gogh verzonnen heeft
Bedoel is destijd regelmatig in het nieuws geweest.
http://www.trouw.nl/krant(...)ort_excuses_aan.htmlquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Obomo het volgende:
[..]
Ja annefrank stichting gebruikt de naam van dat onschuldige slachtoffer alleen voor haar eigen politieke doel. Die stichting verzint van alles bij elkaar. Maar zulke uitspraken zouden toch in een officiele krant moeten staan. Maar ik kan ze niet vinden, gewoon verzonnen praatjes weer dus.
Zit de PVV in de regering?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef RAVW het volgende:
Want hij zit in een van de regering partijen en hij mag het probleem en het beestje bij naam noemen ..
Hij heeft toch zijn verontschuldiging aangeboden dan is het over ook zo gaat dat nu eenmaal. Moet je niet elke keer oude koeien uit de sloot halen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)ort_excuses_aan.html
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Obomo het volgende:
[..]
Ja annefrank stichting gebruikt de naam van dat onschuldige slachtoffer alleen voor haar eigen politieke doel. Die stichting verzint van alles bij elkaar. Maar zulke uitspraken zouden toch in een officiele krant moeten staan. Maar ik kan ze niet vinden, gewoon verzonnen praatjes weer dus.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:14 schreef 311258 het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)geen_taboe_meer.html
Mischien Leon de Winter eens lezen over Theo van Gogh.
Laat weer eens desadistische kant van de Linkse media zien. En zijn wens is nog uitegekomen ook Theo kwam ook om .....quote:maar wat kan ik anders schrijven dan dat ik hoop dat dit varken in zijn eigen stront omkomt? Hij heeft blijkbaar definitief zijn identiteit gevonden en ik neem er kotsend kennis van.”
quote:
Van wie is die text??quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef Obomo het volgende:
[..]
dat is nog 10 keer erger als wat Theo geschreven heeft, wat je altijd met een korrel zout diende te nemen.
Maar deze meneer zet duidelijk aan tot haat.
maar wat kan ik anders schrijven dan dat ik hoop dat dit varken in zijn eigen stront omkomt? Hij heeft blijkbaar definitief zijn identiteit gevonden en ik neem er kotsend kennis van.”
Ja, ik lees net dat ze huiswaarts zijn gegaan. Ik vraag me af of zo walk (en zeker in deze kou) zin heeft. Het is in ieder geval een message of hope. Ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dat kwam alleen door jouw vasthoudende off-topic gelul over varkensvlees.
Die haal ik uit je nieuwsberichtje he. Moet je dat artikel zelf eens lezen voordat je het lukraak post?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef 311258 het volgende:
[..]
Van wie is die text??
Je doet nu net of die van mij is.
Doe je wel ff normaal aub.
Zal best maar dat heeft weinig met het feit te maken dat jij een bron wilde hebben van de in mijn ogen antisemitische uitspraken van Theo van Gogh.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Obomo het volgende:
[..]
Die haal ik uit je nieuwsberichtje he. Moet je dat artikel zelf eens lezen voordat je het lukraak post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |