abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76536891
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wilders is een real-life troll. Net als wijlen Theo van G. Dit soort gasten willen helemaal niet praten. In ieder geval niet constructief.

²
Theo van Gogh was een achterlijke antisemiet die het leuk vond om mensen te shokkeren.
Ik zal maar geen uitspraken van van Gogh hier neerzetten dan heb ik een Ban aan me reet.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:37:49 #227
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76536929
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:29 schreef 311258 het volgende:

[..]

Iemand die bevolkings groepen tegen elkaar op zet is een probleem voor de samenleving.
Zoals ik schreef in mijn vorige reactie.
Ja en de mensen daar zijn begonnen en roken nu de vredespijp die hebben dus geen Ophitser nodig.
Dat snap je toch wel.
Waar heb je Wilders dat horen zeggen dat hij twee bevolkings groepen tegen over elkaar wil zetten ?
Ik heb het nog niet een keer gehoord van hem ..
Dat hij het Moslim geloof in wil dammen oke maar dat is geen bevolkings groep.
En dat hij de maroc's er vaak bij haalt is dat ze ook te vaak in het nieuws zijn.
Want hij zit in een van de regering partijen en hij mag het probleem en het beestje bij naam noemen ..
En als hij daar bij ook gewoon een probleem oplossing aan geeft hoe hij er over denkt en dit ook naar zijn ogen opgelost zien worden.
is dat helemaal volgens de regels..

Dat er dan lange tenen volk hem gelijk op een schandpaal wil zetten .. maar waar rook is is ook vuur.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_76537252
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef RAVW het volgende:

[..]

Waar heb je Wilders dat horen zeggen dat hij twee bevolkings groepen tegen over elkaar wil zetten ?
Ik heb het nog niet een keer gehoord van hem ..
Dat hij het Moslim geloof in wil dammen oke maar dat is geen bevolkings groep.
En dat hij de maroc's er vaak bij haalt is dat ze ook te vaak in het nieuws zijn.
Want hij zit in een van de regering partijen en hij mag het probleem en het beestje bij naam noemen ..
En als hij daar bij ook gewoon een probleem oplossing aan geeft hoe hij er over denkt en dit ook naar zijn ogen opgelost zien worden.
is dat helemaal volgens de regels..

Dat er dan lange tenen volk hem gelijk op een schandpaal wil zetten .. maar waar rook is is ook vuur.

Het eenzijdig partij kiezen in dit conflict doet dat al.
En Wilders het zeggen dat de hollands cultuur superieur is aan andere culturen doet precies het zelfde.
Ook het eenzijdig richten op moslims en allochtonen als zijnde een probleem en ongewenst.
Of het angst aan jagen voor een groep gelovige (Tsunami van Islam)
Of het anders willen straffen.
Of het invoeren van hoofddoekjes belasting
Het willen verbieden van de Koran.
Zijn daar enkele voorbeelden van.

En dat men hem daar niet wil hebben en hem als een ophitser zien heeft niks te maken met het op het schandpaal zetten van Wilders.

Die molukkers willen gewoon niks met Wilders en zijn gedachtengoed te maken hebben.

Ook omdat zij een onderdeel zijn van de Multiculturele samenleving waar Wilders zo tegen is.

En ook omdat zij allochtonen zijn die Wilders als probleem en ongewenst ziet.

PS Wilders zit niet in een regeringspartij en tuurlijk mag Wilders alles zeggen maar dat mogen de molukkers en wij ook.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:46:06 #229
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76537309
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:36 schreef 311258 het volgende:

[..]

Theo van Gogh was een achterlijke antisemiet die het leuk vond om mensen te shokkeren.
Ik zal maar geen uitspraken van van Gogh hier neerzetten dan heb ik een Ban aan me reet.
Dat zal zo'n vaart niet lopen toch? Het zijn immers niet jouw uitspraken. Neen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76537548
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zal zo'n vaart niet lopen toch? Het zijn immers niet jouw uitspraken. Neen.

²

Vooruit enkele walgelijke uitspraken van antisemiet Theo van Gogh.

` Ik ruik caramel ze zijn zeker suikerzieke joden aan het verbranden`
` Als zijnde Anna Frank ; Ik heb me dagboek af wanneer komen de nazi` me nou halen`
` De slachtoffers van de Holocaust zijn de Nazi`s van nu`

Leon de Winter en het CIDI heeft Theo van Gogh toen aangeklaagd eerst veroordeeld in hoger beroep vrij gesproken.
pi_76537643
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:51 schreef 311258 het volgende:

[..]

Vooruit enkele walgelijke uitspraken van antisemiet Theo van Gogh.

` Ik ruik caramel ze zijn zeker suikerzieke joden aan het verbranden`
` Als zijnde Anna Frank ; Ik heb me dagboek af wanneer komen de nazi` me nou halen`
` De slachtoffers van de Holocaust zijn de Nazi`s van nu`

Leon de Winter en het CIDI heeft Theo van Gogh toen aangeklaagd eerst veroordeeld in hoger beroep vrij gesproken.
bron?
pi_76537851
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wilders is een real-life troll. Net als wijlen Theo van G. Dit soort gasten willen helemaal niet praten. In ieder geval niet constructief.

²
Voor Theo is het ook een beetje moeilijk he, om nog te praten. Zijn mond is gesnoerd door Mohammed B.
En Theo wilde juist graag praten. Met iedereen. Alleen was Theo zo naïef om te geloven dat niemand hem om zijn columns of films om het leven zou brengen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:00:56 #233
13462 BansheeBoy
pi_76538004
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Voor Theo is het ook een beetje moeilijk he, om nog te praten. Zijn mond is gesnoerd door Mohammed B.
Waarom beledig je mijn intelligentie door te doen alsof je mij niet begrijpt?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_76538041
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef Obomo het volgende:

[..]

bron?

Anne Frank stichting.

http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=243&LID=1
pi_76538113
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef 311258 het volgende:

[..]

Anne Frank stichting.

http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=243&LID=1
haha anne frank stichting en dat neem jij serieus? Dat clubje krakers is net zo corrupt als Mohammed B. Nee ff een serieuse bron he...
pi_76538248
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:03 schreef Obomo het volgende:

[..]

haha anne frank stichting en dat neem jij serieus? Dat clubje krakers is net zo corrupt als Mohammed B. Nee ff een serieuse bron he...

Lees die link nou maar.
En verder kan je er over internet nog meer over vinden en ook bij de rechtbank.
Of denk je dat de Anne Frank stichting deze uitspraken van Theo van Gogh verzonnen heeft
Bedoel is destijd regelmatig in het nieuws geweest.
pi_76538325
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef 311258 het volgende:

[..]

Lees die link nou maar.
En verder kan je er over internet nog meer over vinden en ook bij de rechtbank.
Of denk je dat de Anne Frank stichting deze uitspraken van Theo van Gogh verzonnen heeft
Bedoel is destijd regelmatig in het nieuws geweest.
Ja annefrank stichting gebruikt de naam van dat onschuldige slachtoffer alleen voor haar eigen politieke doel. Die stichting verzint van alles bij elkaar. Maar zulke uitspraken zouden toch in een officiele krant moeten staan. Maar ik kan ze niet vinden, gewoon verzonnen praatjes weer dus.
pi_76538405
Het succes van Wilders is makkelijk te verklaren. De bron is namelijk linkse partijen, groeperingen en mensen die menen te kunnen denken voor moslims. Wat voor hen het beste zou zijn. Zoals bijvoorbeeld geen kerstboom meer plaatsen in de Hoge School in Den Haag. In plaats van hen zelf te vragen wat hun mening is. Het gevolg is dat moslims hierop worden aangekeken als ze er om gevraagd zouden hebben. Wat niet het geval is. Het zet kwaad bloed. En Wilders spint er garen bij. Stop die betutteling van moslims.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:11:21 #239
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_76538531
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Obomo het volgende:

[..]

Ja annefrank stichting gebruikt de naam van dat onschuldige slachtoffer alleen voor haar eigen politieke doel. Die stichting verzint van alles bij elkaar. Maar zulke uitspraken zouden toch in een officiele krant moeten staan. Maar ik kan ze niet vinden, gewoon verzonnen praatjes weer dus.
http://www.trouw.nl/krant(...)ort_excuses_aan.html
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:12:20 #240
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_76538580
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:37 schreef RAVW het volgende:
Zit de PVV in de regering?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_76538608
quote:
Hij heeft toch zijn verontschuldiging aangeboden dan is het over ook zo gaat dat nu eenmaal. Moet je niet elke keer oude koeien uit de sloot halen.
pi_76538701
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Obomo het volgende:

[..]

http://www.trouw.nl/krant(...)geen_taboe_meer.html
Mischien Leon de Winter eens lezen over Theo van Gogh.
pi_76538861
Theo van Gogh?
Ik dacht dat dit topic over Culemborg ging.
Over offtopic-rakken gesproken.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_76538929
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:14 schreef 311258 het volgende:

[..]

http://www.trouw.nl/krant(...)geen_taboe_meer.html
Mischien Leon de Winter eens lezen over Theo van Gogh.
quote:
maar wat kan ik anders schrijven dan dat ik hoop dat dit varken in zijn eigen stront omkomt? Hij heeft blijkbaar definitief zijn identiteit gevonden en ik neem er kotsend kennis van.”
Laat weer eens desadistische kant van de Linkse media zien. En zijn wens is nog uitegekomen ook Theo kwam ook om .....

Wees er maar blij mee

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 08-01-2010 00:30:13 ]
pi_76539250
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Zo dom tref je ze zelden.

dat is nog 10 keer erger als wat Theo geschreven heeft, wat je altijd met een korrel zout diende te nemen.
Maar deze meneer zet duidelijk aan tot haat.

maar wat kan ik anders schrijven dan dat ik hoop dat dit varken in zijn eigen stront omkomt? Hij heeft blijkbaar definitief zijn identiteit gevonden en ik neem er kotsend kennis van.”
pi_76539270
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Culemborg__.html

En volgens de reacties is iedereen weer blij...en tevreden huiswaarts gekeerd...
pi_76539519
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef Obomo het volgende:

[..]

dat is nog 10 keer erger als wat Theo geschreven heeft, wat je altijd met een korrel zout diende te nemen.
Maar deze meneer zet duidelijk aan tot haat.

Van wie is die text??
Je doet nu net of die van mij is.
Doe je wel ff normaal aub.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:30:55 #248
13462 BansheeBoy
pi_76539555
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dat kwam alleen door jouw vasthoudende off-topic gelul over varkensvlees.
Ja, ik lees net dat ze huiswaarts zijn gegaan. Ik vraag me af of zo walk (en zeker in deze kou) zin heeft. Het is in ieder geval een message of hope. Ja.

²
pi_76539628
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef 311258 het volgende:

[..]

Van wie is die text??
Je doet nu net of die van mij is.
Doe je wel ff normaal aub.
Die haal ik uit je nieuwsberichtje he. Moet je dat artikel zelf eens lezen voordat je het lukraak post?
pi_76539811
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Obomo het volgende:

[..]

Die haal ik uit je nieuwsberichtje he. Moet je dat artikel zelf eens lezen voordat je het lukraak post?
Zal best maar dat heeft weinig met het feit te maken dat jij een bron wilde hebben van de in mijn ogen antisemitische uitspraken van Theo van Gogh.
Dus welk punt je verder probeer te maken is mij onduidelijk je geloofde blijkbaar niet dat hij zulke uitspraken deed. Nu je heb de bron gezien, dus jank verder niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')