abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76488785
Hey allemaal,

Ik ben Azrael, een 18 jarige jongen uit Rotterdam. Ik studeer in diezelfde stad communication and multimedia design aan de hogeschool. Deze studie draait om het designen van websites en andere (online) applicaties voor bijvoorbeeld mobiele telefoons.

Vroeger op de basisschool en middelbare school ben ik vaak gepest door mijn klasgenoten, dit kwam niet alleen door mijn gewicht (Ik ben redelijk dik) maar ook door mijn geloof. Ik geloof namelijk in Wicca, een godsdienst die vaak wordt gezien als een enge sekte. Dit is alleen echt niet waar! Wicca draait vooral om het goed behandelen van de natuur, om in harmonie met de natuur te leven.

Toch vonden klasgenoten mij vaak eng en wilden ze niks met mij te maken hebben. Zelf nu ik op de hogeschool studeer wordt ik raar aangekeken. Dit doet best wel pijn, ik heb namelijk het gevoel dat ik nooit wordt geaccepteerd door anderen.

Het enige moment dat ik me geaccepteerd voel is bij mijn mede Wicca's. Ik ben nu priester in mijn gemeenschap, dit is de eerste graad. Om een priester te worden moet je eerst 1 jaar en 1 dag in opleiding. Deze opleiding is soms best zwaar, al wordt je wel geleerd de natuur te accepteren en lief te hebben. Tijdens de bijeenkomsten van mijn gemeenschap spreken wij over het geloof en oefenen wij met tarot kaarten. Met deze kaarten kun je de toekomst voorspellen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:04:06 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_76488817
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:03 schreef Azrael1991 het volgende:
Hey allemaal,

Ik ben Azrael, een 18 jarige jongen uit Rotterdam. Ik studeer in diezelfde stad communication and multimedia design aan de hogeschool. Deze studie draait om het designen van websites en andere (online) applicaties voor bijvoorbeeld mobiele telefoons.

Vroeger op de basisschool en middelbare school ben ik vaak gepest door mijn klasgenoten, dit kwam niet alleen door mijn gewicht (Ik ben redelijk dik) maar ook door mijn geloof. Ik geloof namelijk in Wicca, een godsdienst die vaak wordt gezien als een enge sekte. Dit is alleen echt niet waar! Wicca draait vooral om het goed behandelen van de natuur, om in harmonie met de natuur te leven.

Toch vonden klasgenoten mij vaak eng en wilden ze niks met mij te maken hebben. Zelf nu ik op de hogeschool studeer wordt ik raar aangekeken. Dit doet best wel pijn, ik heb namelijk het gevoel dat ik nooit wordt geaccepteerd door anderen.

Het enige moment dat ik me geaccepteerd voel is bij mijn mede Wicca's. Ik ben nu priester in mijn gemeenschap, dit is de eerste graad. Om een priester te worden moet je eerst 1 jaar en 1 dag in opleiding. Deze opleiding is soms best zwaar, al wordt je wel geleerd de natuur te accepteren en lief te hebben. Tijdens de bijeenkomsten van mijn gemeenschap spreken wij over het geloof en oefenen wij met tarot kaarten. Met deze kaarten kun je de toekomst voorspellen.
Azrael is een rare naam.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:04:22 #3
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_76488829
Kleed je je dan ook raar?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_76488840
En wat is je probleem nu
pi_76488894
Mits geen troll:

Tenzij je heel de tijd WICCA WICCA WICCA roept heeft niemand dat toch door
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:05:40 #6
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_76488899
Ben ik raar?

Ja.
Slotje.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_76488976
quote:
Met deze kaarten kun je de toekomst voorspellen.
Geloof je hierin?
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 17:08:00 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76488990
tja, je kiest ervoor om raar te zijn. Dus als je dit de rest van je leven blijft doen, blijf je raar.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:10:06 #9
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76489084
Zolang je het niet overal rondstrooit, hoe kunnen mensen dit dan weten?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_76489151
Oké een serieus antwoord nu.

Je mag lekker doen en laten wat je wil en ik begrijp niet waarom ze raar tegen je aankijken. TENZIJ je het van de daken schreeuwt en allemaal eigenaardige dingen doet in hun bijzijn. Spreuken opnoemt tijdens de les en in de pauze in een cirkel van stenen gaan zitten en rare dingen zit te zingen over moeder aarde. Want dan JA, je bent raar. Dat doe je maar lekker in je eigen huis.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:15:49 #11
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_76489326
Dat rare aankijken komt vooral door de laaste 2 zinnen.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_76489417
Sorry maar Azrael is niet alleen de kat van de smurven.
Azrael is ook de naam van de Archangel of Death, een belangrijk figuur in verschillende godsdiensten.
Deze angel wordt ook wel the 3rd heaven genoemd.
Eigenlijk is dit dus de personificatie van de dood.

Toen ik werd ingewijd in de Wicca gemeenschap heb ik deze naam gekozen om de historische, mythische lading. Dit is namelijk gebruikelijk in wicca gemeenschappen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 17:20:08 #13
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76489522
Azrael ik accepteer je. Misschien wil je met mij eens praten over het geloof
Je mag wel een keer met me mee naar de kerk, als je dat graag wil?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:21:30 #14
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76489581
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Azrael1991 het volgende:
Azrael is ook de naam van de Archangel of Death, een belangrijk figuur in verschillende godsdiensten.

Toen ik werd ingewijd in de Wicca gemeenschap heb ik deze naam gekozen om de historische, mythische lading. Dit is namelijk gebruikelijk in wicca gemeenschappen.
Je wenst hiermee dus aangesproken te worden? Je doopnaam heb je dus niet behouden? Als mensen vragen waarom ze je zo moeten noemen leg je het hele verhaal uit? Zoja, dan kan ik het wel begrijpen dat mensen raar tegen je aankijken. Echter:
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Zeroku het volgende:
Zolang je het niet overal rondstrooit, hoe kunnen mensen dit dan weten?
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:21:47 #15
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_76489596
quote:

Tip 1: Identificeer jezelf met je eigen naam.
Tip 2: Drop the Wicca-shit.
Chasing dreams just became a standard.
pi_76490050
Heel jammer maar die natuur van je is allang vernietigt en een flat oid opgebouwt dus ja je bent raar
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:31:29 #17
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76490059
in principe kan je dik zijn en toch geaccepteerd worden
misschien aan de andere mensen uitleggen hoe Wicca in elkaar zit ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_76491380
Dus je hebt dit topic gemaakt omdat je wil weten of mensen je raar vinden?
pi_76491499
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
Dus je hebt dit topic gemaakt omdat je wil weten of mensen je raar vinden?
Nee, of hij raar is.
pi_76492358
als raar betekend dat je anders bent dan de 'meerderheid' dan wordt dat raar genoemd.

dus ja je bent raar, maar dat hoeft niet negatief te zijn,
op de basisschool is het begrijpelijk dat ze je anders vinden in negatieve zin. Maar nu je studeert vind ik dat wel vreemd,

maar dik zijn is in Nederland tegenwoordig niet heel raar meer, dus dat heeft er weinig mee te maken. dus ik vraag me af, hoe gedraag jij je buitens huis.

Zo
Een schone staart is het halve werk.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:34:29 #21
267082 Pinkerton
Of toch niet?
pi_76492698
Ik vind het behoorlijk raar klinken ja Misschien moet je maar eens afvragen waarom iedereen dat geloof raar vindt, en dan tot de conclusie komen dat je iets moet zoeken wat ergens op slaat Vooral die shit met de angel of death, de kat van Gargamel heette Azraël . Kom op man, ga iets van jezelf maken
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_76492896
Ja
pi_76495125
Azrael is een soort van tweede naam die ik gebruik bij mijn Wicca gemeenschap. Het is niet zo dat ik de mensen die erbuiten staan ook vraag mij Azrael te noemen.

Wel draag ik kleding die jullie Gothic zouden noemen, dit om de simpele reden dat ik het mooi vindt. Het feit dat ik vaak werd gepest vroeger heeft mij heel onzeker gemaakt. Daarom misschien dit (in jullie ogen) vreemde topic.

Ik zou zo graag willen dat Wicca en Gothic wat meer worden geaccepteerd in de huidige maatschappij, dat ik over straat kan lopen zonder 20 keer nagekeken te worden.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:28:28 #24
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_76495288
Tja een beetje raar soms.
(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
pi_76495381
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef Azrael1991 het volgende:
Azrael is een soort van tweede naam die ik gebruik bij mijn Wicca gemeenschap. Het is niet zo dat ik de mensen die erbuiten staan ook vraag mij Azrael te noemen.

Wel draag ik kleding die jullie Gothic zouden noemen, dit om de simpele reden dat ik het mooi vindt. Het feit dat ik vaak werd gepest vroeger heeft mij heel onzeker gemaakt. Daarom misschien dit (in jullie ogen) vreemde topic.

Ik zou zo graag willen dat Wicca en Gothic wat meer worden geaccepteerd in de huidige maatschappij, dat ik over straat kan lopen zonder 20 keer nagekeken te worden.

Gaat niet lukken tenzij je voor elkaar krijgt dat er meer Gothics en Wicca's zijn dan de mainstream mensen.
Een schone staart is het halve werk.
pi_76495890
Ik vind gothics (of mensen in die richting zich zo kleden) vreemd, ik kan me niet voorstellen dat je er zo uit wil zien en met mij vele andere. Ondanks dat ken ik er wel enkele, dat zijn gewoon prima mensen maar je blijft er anders uit zien hč. Dus je kan maar beter tevreden zijn dat jij het wel leuk vind..
pi_76496355
Kijk met die tarotkaarten van je of je geaccepteerd gaat worden
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:04:10 #28
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_76496985
Als jij maar normaal doet, niet teveel over je geloof praat en het al helemaal niet opdringt, en een beetje sociaal doet en bier drinkt zou ik je best accepteren hoor.
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:26:21 #29
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_76498080
Beetje jammer dat er een normale opmerking van mij hier weggehaald is zonder melding..
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:28:24 #30
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76498178
quote:

juist om je zo te kleden heb je veel zelfverzekerdheid nodig, is dat dan wel handig?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:28:45 #31
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76498207
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef eucalyptus het volgende:
Als jij maar normaal doet, niet teveel over je geloof praat en het al helemaal niet opdringt, en een beetje sociaal doet en bier drinkt zou ik je best accepteren hoor.
geldt ook voor mij
pi_76498277
smoke en alles is
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_76498428
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:30 schreef Koenani het volgende:
smoke en alles is
Durf je niet in KLB te blijven met je grote mond?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:37:19 #34
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76498648
of zoek een hobby waarbij veel andere mensen zich kunnen indentificeren ?

denk bijvoorbeeld aan muziek maken, sport en alcoholisme
pi_76499820
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:33 schreef Meneer.V het volgende:

[..]

Durf je niet in KLB te blijven met je grote mond?
om eerlijk te zijn is mijn mond niet zo groot..
de omtrek is kleiner dan het gemiddelde
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_76502051
quote:
Iets zegt me dat je je wel heel erg extravagant kleedt. Als dit zo is dan is het voor een groot deel je eigen keuze.

Als ik een "apart" gekleed figuur op straat tegenkom kan ik mezelf ook niet helpen om even iets langer te kijken. Gewoon, omdat die persoon interessant is, of juist belachelijk eruit ziet (of beide).
pi_76502907
Je zit bij mij op school.
Zelfde opleiding. Waarschijnlijk zelfs hetzelfde jaar.
Hay.
pi_76503045
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Hay.
En vind jij hem raar?

Ik vind je een beetje apart. Ik bedoel, aangezien iedereen blijkbaar weet dat je in Wicca gelooft, moet je het er wel dik bovenop gelegd hebben. Je kunt namelijk best anders zijn en dik zijn zonder raar aangekeken te worden, en dan wel omdat je een leuk persoon bent.

Als je ook geen leuk persoon bent (geen idee, ik ken je niet), dan ben je naar mijn mening toch gewoon raar. Maar je moet toch nooit echt luisteren naar wat anderen vinden als ze niet belangrijk voor je zijn
pi_76503098
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Hay.
dus.. is het een rare?
pi_76503174
Hoi Azreal.

Ik ben ook dik en een beetje raar. Zullen we vriendjes worden?

Groetjes,
Myraela
pi_76503195
Je hoeft toch ook niet iedereen in je omgeving te vertellen dat je wiccan bent. Like they care. Ik vertel t ook nooit aan mensen, tenzij ze t vragen, wat ze toch nooit doen.
I'm not a sinner.
pi_76503264
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
En vind jij hem raar?
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Ra-z het volgende:
[..]
dus.. is het een rare?
Ik heb geen idee wie het is.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:07:58 #43
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76503269
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Hoi Azreal.

Ik ben ook dik en een beetje raar. Zullen we vriendjes worden?

Groetjes,
Myraela
Lijkt me éénig .
pi_76503274
Protip
1: Val af
2: Doe die vage shit thuis
Steam id : Kim the boss.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:10:29 #45
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76503425
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:08 schreef Karasta het volgende:
Protip
1: Val af
2: Doe die vage shit thuis
lijkt me de makkelijkste oplossing
pi_76503905
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Lijkt me éénig .
Tof.
pi_76503947
Je vraagt erom raar gevonden te worden, mensen die anders eruit zien of zich anders gedragen worden gewoon snel gezien als raar
Als je je thuis wikki (ik vergeet hoe het heet, maar dit klinkt ook leuk) doet en je naam normaal houd/maakt; Ben je niet meer raar
pi_76504490
TS wil óf gewoon raar zijn, óf is te achterlijk om te zien dat je met een dik vatsig lijf en een vaag geloof/rare kledingsstijl gewoon raar aangekeken wordt door mensen.
pi_76504507
Waar haalt iedereen toch vandaan dat TS zn wiccan dingen buitenshuis doet? Zoiets dóe je ook thuis, of anders bij een mede-wiccan, óf buiten waar t rustig is (zonder vreemde mensen dus).
Lijkt me sterk dat TS op zijn school in de kantine ritueeltjes gaat zitten doen he.
I'm not a sinner.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:30:42 #50
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76504551
quote:
Wel draag ik kleding die jullie Gothic zouden noemen, dit om de simpele reden dat ik het mooi vindt. Het feit dat ik vaak werd gepest vroeger heeft mij heel onzeker gemaakt.
Dodelijke combinatie.

Als je jezelf zonodig buiten de groep plaatst kun je maar een beetje sterk in je schoenen staan, want die onzekerheid kan iedereen van een mijl afstand ruiken en dat maakt je als een aangeschoten gazelle voor de hyena's.
Ik ga naar huis.
pi_76504675
quote:
Hey allemaal,

Persoonlijk vind ik je niet eng maar misguided; je houdt er nogal vreemde ideeën op na. Of je raar bent? Je lijkt er iig erg je best voor te doen.

[ Bericht 20% gewijzigd door NotYou op 06-01-2010 23:06:37 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_76504922
Ik kan me serieus niemand herinneren die er raar bijloopt op school. Of je moet dat wijf met roze haar zijn.
pi_76509164
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef Silven het volgende:
TS wil óf gewoon raar zijn, óf is te achterlijk om te zien dat je met een dik vatsig lijf en een vaag geloof/rare kledingsstijl gewoon raar aangekeken wordt door mensen.
Dit
pi_76512303
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me serieus niemand herinneren die er raar bijloopt op school. Of je moet dat wijf met roze haar zijn.
Is er bij ons een wijf met roze haar?
pi_76514337
Als je er mee zit, zou ik er iets aan doen.
Kies voor je geloof of voor de mensen, ik geloof gewoon in mezelf snapje, er is wel iets maar iedereen gelooft in andere dingen en persoonlijk boeit t me niks wat andere van me vinden maar dat is omdat ik niet echt raar wordt aangekeken als ik op straat loop ofzo, anders was dat wel anders geweest, t gaat er niet om wat je doet maar welke keuzes je maakt.
forever beside you
pi_76515780
Wees "gewoon lekker jezelf".
pi_76516149
God, krijgen we dit gezeur.
Wat ik nu ga zeggen geld hetzelfde voor iedereen die word gepest, bijvoorbeeld "nerds".
Ik zie bij zulke "rare" typetjes, zoals jij, vaak dat ze blijven doorgaan met raar. De meeste van deze gepeste mensen die beseffen niet dat het vaak niet gaat om hoe je je kleed, wat je denkt, of met wie je omgaat. Maar met de uitspraken die je doet. Als jij als Wicca aan de hele school gaat verkondigen dat je in die "heilige" kaarten moet geloven, dan gaan je jou inderdaad pesten. Zeg jij niets, en ga praat je alleen met je vriendenkring, dan krijg je ook niet het probleem van pesten. Hetzelfde geld voor "nerds", zij worden vaak gepest omdat ze in de klas complete verhalen gaan vertellen over teleportatie. Dan gaat de hele klas je vanzelf pesten.
Samenvatting: Hoe jij denkt, en hoe jij je kleed moet je zelf weten, maar ga geen aandacht trekken met uitspraken, die uitspraken zorgen er alleen maar voor dat je gepest word.
pi_76520318
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:26 schreef Pudding_broodje het volgende:
Hoe jij denkt, en hoe jij je kleed moet je zelf weten, maar ga geen aandacht trekken met uitspraken, die uitspraken zorgen er alleen maar voor dat je gepest word.
mee eens
Music is my love...
pi_76520388
Je bent niet raar.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_76520443
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
Oké een serieus antwoord nu.

Je mag lekker doen en laten wat je wil en ik begrijp niet waarom ze raar tegen je aankijken. TENZIJ je het van de daken schreeuwt en allemaal eigenaardige dingen doet in hun bijzijn. Spreuken opnoemt tijdens de les en in de pauze in een cirkel van stenen gaan zitten en rare dingen zit te zingen over moeder aarde. Want dan JA, je bent raar. Dat doe je maar lekker in je eigen huis.
The Craft spelen. Vooral als je Fairuza Balk nadoet.
pi_76520704
Ik vraag me af of de mensen die hier reageren wel weten wat Wicca is ....

Overigens Azrael,

JA je bent raar, maar dat ben ik ook en de rest hier ( of waar dan ook) is stuk voor stuk ook raar.
Tenminste... dat hoop ik voor ze.

Als je normaal bent, dan heb je namelijk ECHT geen leven

Overigens.. weet je zeker dat wicca je pad is en niet gewoon hekserij ?
Wisdom is the art of using knowledge
pi_76520783
Waarom zou je er mee te koop lopen dan je aan Wicca doet, dat is net zo schijtirritant als een bijbel in je neus gedrukt krijgen of constant: allahu hakbar horen. Wicca is iets persoonlijks, dat deel je met gelijkgestemden, mensen zitten niet te wachten op dat gezeik .

Ik kom er openlijk voor uit dat ik Pagan ben ja, maar ik ga daar een ander niet mee lastig vallen, laat staan dat ik verkondig dat dit het "ware" geloof is.
18, kom op zeg, je hebt toch wel het volste besef van hoe de maatschappij en de mensen tegenwoordig kijken naar overtuigingen.

Ken uzelve , het gaat om jou, niet om anderen. Aan je dikheid kun je zat doen, sporten, afvallen, doe desnoods iets bij wassende maan om je een handje op weg te helpen als dat jou een plezier doet. Maar alsjeblieft.. ga niet tekoop lopen met wat jij vindt dat de waarheid is.. daardoor bestaat deze wereld uit tienmiljard problemen die in nog geen tig jaren op te lossen zijn.

Hou het bij jezelf
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:41:51 #63
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76520908
Gothic kleding, kan zoveel inhouden, het kan mooi zijn.
En ik vind het soms echt geweldig gaaf die kleding, vooral het ouderwetse naar de vorige eeuw verwijzende deel.
Ik draag het zelf niet, maar ik wil ermee zeggen, het kan heel mooi zijn.
Maar draag je de extremere kleding ja..dan val je wel op...idem.
Net als de punkers vroeger....
dus dat kan een factor zijn waarop men je veroordeeld.
Zo zie je maar je hoeft geen kopvod te dragen om gediscrimineerd te worden hier in ons land.

Mensen mogen graag oordelen en veroordelen.
Een tevreden mens oordeelt niet of nauwelijks, kun je zien hoeveel tevreden mensen ons land telt.
En ts ik denk dat je onzekerheid je meer parten speelt dan al dat andere.
Geloof in je zelf en in wat je wilt en doet.
Mensen oordelen toch wel wat je ook doet of zegt, of je nu gothic bent of dik of dun of een nerd, of een buitenlander...
whatever!
Snollebolt
pi_76520924
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:26 schreef Pudding_broodje het volgende:
God, krijgen we dit gezeur.
Wat ik nu ga zeggen geld hetzelfde voor iedereen die word gepest, bijvoorbeeld "nerds".
Ik zie bij zulke "rare" typetjes, zoals jij, vaak dat ze blijven doorgaan met raar. De meeste van deze gepeste mensen die beseffen niet dat het vaak niet gaat om hoe je je kleed, wat je denkt, of met wie je omgaat. Maar met de uitspraken die je doet. Als jij als Wicca aan de hele school gaat verkondigen dat je in die "heilige" kaarten moet geloven, dan gaan je jou inderdaad pesten. Zeg jij niets, en ga praat je alleen met je vriendenkring, dan krijg je ook niet het probleem van pesten. Hetzelfde geld voor "nerds", zij worden vaak gepest omdat ze in de klas complete verhalen gaan vertellen over teleportatie. Dan gaat de hele klas je vanzelf pesten.
Samenvatting: Hoe jij denkt, en hoe jij je kleed moet je zelf weten, maar ga geen aandacht trekken met uitspraken, die uitspraken zorgen er alleen maar voor dat je gepest word.
Mensen pesten omdat ze iemand de grond in trappen als de enige manier zien om zichzelf op een voetstuk te plaatsen. Het zijn dus vooral mensen die bang zijn om niet "belangrijk" genoeg gevonden te worden die met pesten beginnen. Helaas loopt een groot deel vervolgens mee omdat ze de bescherming van een groep zoeken.

Dat gezegd hebbende: mensen willen ook wel eens gewoon over voetbal praten, als je me begrijpt
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:42:47 #65
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76520943
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Mensen pesten omdat ze iemand de grond in trappen als de enige manier zien om zichzelf op een voetstuk te plaatsen. Het zijn dus vooral mensen die bang zijn om niet "belangrijk" genoeg gevonden te worden die met pesten beginnen. Helaas loopt een groot deel vervolgens mee omdat ze de bescherming van een groep zoeken.

Dat gezegd hebbende: mensen willen ook wel eens gewoon over voetbal praten, als je me begrijpt
Snollebolt
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:47:35 #66
282207 Trilobiet
Dood met een blije mus.
pi_76521089
Je doet wel goed je best om raar te doen.
pi_76521123
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Waarom zou je er mee te koop lopen dan je aan Wicca doet, dat is net zo schijtirritant als een bijbel in je neus gedrukt krijgen of constant: allahu hakbar horen. Wicca is iets persoonlijks, dat deel je met gelijkgestemden, mensen zitten niet te wachten op dat gezeik .

Ik kom er openlijk voor uit dat ik Pagan ben ja, maar ik ga daar een ander niet mee lastig vallen, laat staan dat ik verkondig dat dit het "ware" geloof is.
18, kom op zeg, je hebt toch wel het volste besef van hoe de maatschappij en de mensen tegenwoordig kijken naar overtuigingen.

Ken uzelve , het gaat om jou, niet om anderen. Aan je dikheid kun je zat doen, sporten, afvallen, doe desnoods iets bij wassende maan om je een handje op weg te helpen als dat jou een plezier doet. Maar alsjeblieft.. ga niet tekoop lopen met wat jij vindt dat de waarheid is.. daardoor bestaat deze wereld uit tienmiljard problemen die in nog geen tig jaren op te lossen zijn.

Hou het bij jezelf

Hoewel ik merk dat ik regelmatig gewoon geinteresseerde vragen krijg, op mijn werk bijvoorbeeld.
Dan geef ik ook gewoon uitleg.
De grap is dat veel mensen dan ook echt nieuwsgierig worden.

Als je het ze steeds voor de voeten werpt hebben ze zoiets van .. "niet weer he"
pi_76521144
quote:

[..]

Sorry maar als iemand wereldvreemd doet op de middelbare school dan vraag je er toch ech om om slachtoffer te worden. Als je gewoon normaal doet en geen dingen zoals rituelen uitleggen aan mensen die daar niks van begrijpen/willen weten word je ook niet gepest. Het heeft niks met je belangrijk voelen te maken.
pi_76521210
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Hoewel ik merk dat ik regelmatig gewoon geinteresseerde vragen krijg, op mijn werk bijvoorbeeld.
Dan geef ik ook gewoon uitleg.
De grap is dat veel mensen dan ook echt nieuwsgierig worden.

Als je het ze steeds voor de voeten werpt hebben ze zoiets van .. "niet weer he"
Precies, ik vind het ook geen probleem om er over te kletsen, maar ik laat het aan de ander over of die iets wil horen of weten. Het heeft geen nut te koop te lopen met wat je zelf leuk vind, kans is klein dat iedereen dat ook altijd maar deelt
pi_76521681
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:

Hou het bij jezelf
Kijk, dat is mijn heks

pi_76523190
quote:

[..]

Het klopt wat je zegt, je mag best over iets praten. Maar ik bedoel te zeggen dat school niet de eerlijkste plek, en aardigste plek is op de wereld. En dat moet je maar doorhebben.
pi_76523660
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef Pudding_broodje het volgende:

[..]

Het klopt wat je zegt, je mag best over iets praten. Maar ik bedoel te zeggen dat school niet de eerlijkste plek, en aardigste plek is op de wereld. En dat moet je maar doorhebben.
Wat voor de een makkelijk te begrijpen en logisch is, kan voor een ander lang niet zo voor de hand liggend zijn.
Iemand de kans geven om te leren is een eerlijkere benadering
pi_76525012
Ach een boom zeurt tenminste nooit dat je te hard knijpt

maar....

Wel eens in het bos tegen een boom gaan zitten ?
Helemaal alleen, ogen dicht en op je af leten komen wat er op je af komt , open en zonder oordeel ?

Probeer het eens
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:50:58 #74
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76525672
quote:

Ik wil ook een heleboel, maar het zit gewoon niet mee. Als je er dus echt problemen mee hebt moet je maar gewoon gstar kleding gaan kopen en je haar minder verven
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:52:15 #75
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76525724
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef Plums het volgende:
Waar haalt iedereen toch vandaan dat TS zn wiccan dingen buitenshuis doet? Zoiets dóe je ook thuis, of anders bij een mede-wiccan, óf buiten waar t rustig is (zonder vreemde mensen dus).
Lijkt me sterk dat TS op zijn school in de kantine ritueeltjes gaat zitten doen he.
magic kaartspelletjes in de pauze
pi_76528975
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef Meneer.V het volgende:

[..]

Met dit weer?
Het is prachtig winterweer, het bos is schitterend nu
warme jas aan .. wie doet je wat
pi_76529415
quote:

[..]

Dat is iets dat mensen die gepest worden verzinnen, zodat het minder pijn doet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:33:17 #78
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76529494
Zolang je anderen niks opdringt en je ook nog interesse hebt in andere dingen is er toch prima?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76529885
Mop, ik heb hetzelfde meegemaakt als jij in mijn tienerjaren, voor op de basisschool en mijn eerste jaren middelbare school. Toen ben ik naar een andere school gegaan (weggepest), die overwegend alternatief was. Het punt is, je moet accepteren dat je niet bij de "rest" hoort. Geniet ervan lekker in je eentje pauze te houden, probeer niet te zórgen dat anderen je aardig vinden. Zodra je dat allemaal laat vallen zullen er vanzelf mensen naar je toekomen die je wel interessant vinden. Dan trek je namelijk mensen naar je toe die je niet maf vinden. Zo is het bij mij ook gegaan, sindsdien nooit meer problemen gehad.

En tsja, dat je 20 per dag nagekeken wordt is ook niet zo raar, mensen begrijpen vaak niet waarom je draagt wat je draagt. Ik ben vaak in lolita outfits gekleed (giga petticoats, wijde rokken, veel roze en plateauzolen) en tsja, dan vragen ze ook of ik niet beter in een carnavalsoptocht hoor e.d.

Maar er zijn ook zat mensen die lieve complimentjes geven. Zolang je rechtop loopt, met een glimlach op je gezicht, zullen er mensen zijn die je graag willen vertellen dat je er bijzonder uitziet. Haal daar je plezier uit.

Succes, het komt allemaal vanzelf goed.

PS: Ik vind je niet raar, dus
Why don't you pre-suck my genital situation?
pi_76531298
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Gekke_Tjerk het volgende:

[..]

Dat is iets dat mensen die gepest worden verzinnen, zodat het minder pijn doet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is waar wat ik zeg, daar kom je wel achter als zo'n pest figuur van zijn sokkel getrokken wordt.
pi_76531366
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Het is waar wat ik zeg, daar kom je wel achter als zo'n pest figuur van zijn sokkel getrokken wordt.
Ik ken genoeg pesters en heb genoeg pesters gekend, maar wat je zegt is onzin. Daar kom je wel achter als je er eindelijk achter komt hoe het is om bij een geaccepteerde groep mensen te horen
pi_76532994
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:49 schreef Saind het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk dat bedoel ik nu,
Duidelijk niet genoeg mentale capaciteit om aan een discussie deel te nemen, dus dan gaan we maar rare plaatjes posten, liefst refererend aan mensen met een verstandelijke beperking.
Want daarbij kan je je tenminste nog heel wat vinden.

Ben je nu ook een grote knul ?
pi_76533080
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef Gekke_Tjerk het volgende:

[..]

Ik ken genoeg pesters en heb genoeg pesters gekend, maar wat je zegt is onzin. Daar kom je wel achter als je er eindelijk achter komt hoe het is om bij een geaccepteerde groep mensen te horen
Vriendelijke vriend...
Elke groep mensen is geaccepteerd, anders was het nooit een groep geworden
(ja even nadenken )
pi_76534411
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:16 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Vriendelijke vriend...
Elke groep mensen is geaccepteerd, anders was het nooit een groep geworden
(ja even nadenken )
Algemeen geaccepteerd. Als in normaal dus, wijsneus. De definitie van raar (die je aan jezelf én aan onze beste Azrael (of hoe hij ook mag heten) hebt gegeven) is 'anders dan gewoon', 'vreemd', of 'eigenaardig'. Daar doelde ik dus op.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:14 schreef Raven_NL het volgende:

Duidelijk niet genoeg mentale capaciteit om aan een discussie deel te nemen, dus dan gaan we maar rare plaatjes posten.
Nee eroverheen praten door bijdehand te gaan doen, dat helpt
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2010 @ 19:53:19 #85
145146 Andyy
pi_76534792
quote:

Vind je het gek dat ze je raar vinden en pesten

Wicca dit Wicca dat, gewoon niet serieus te nemen en perfect pestmateriaal
pi_76542415
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:53 schreef Andyy het volgende:

[..]

Vind je het gek dat ze je raar vinden en pesten

Wicca dit Wicca dat, gewoon niet serieus te nemen en perfect pestmateriaal
Correctie.. ik ben een HEKS en ik doe niet aan wicca
Je doet trouwens ook niet aan hekserij, je bent een heks of je bent het niet.

En nee ik vind niet vlug iets gek, en "ze" zullen me vast raar vinden... het zal mij aan mijn .... roesten
mij pesten ? pas op hoor ik pest terug
pi_76542586
Allereerst moet ik even zeggen dat ik er echt niet te koop loop dat ik in Wicca geloof, ik denk dat alleen de mensen dicht om mij heen het weten. De rituelen die bij wicca horen en ik dus ook uitvoer doe ik of thuis of in mijn gemeenschap.

In jullie ogen is het misschien raar maar als ik door een bos loop voel ik de kracht van dat bos en voel ik hoe dat boos leeft om mijn heen. Dat is een belangrijk punt in het Wicca zijn, het beseffen van al het leven om je heen. Niet alleen mensen en dieren, maar ook bomen en andere planten.

Omdat ik slechte ervaringen heb gehad met andere mensen die in jullie ogen wel normaal zijn, wil ik niet zoals zij zijn. Ik denk dat dit ook 1 van de redenen is dat ik me niet zo kleed als zij. Wil me afscheiden.
pi_76543020
Onthoud wel dat je kleding je geen heks maakt !

Je kleding of een sieraad kan een krachtig symbool zijn ... een statement en zelfs bescherming of kracht geven , maar fucus er niet teveel op. Het zijn maar werktuigen.
pi_76546494
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Misschien kan jij je hier buiten houden ?
Ik geloof niet dat je wat gevraagd was
Raven. Je laat zo wel je ware aard zien op forums he. Ik dacht dat heksen vrij wijs en verstandig waren..? Doe wat je wilt, mits het niemand schaadt? Houdt de wet van drie in ere, driemaal zal het wederkeren?
Houdt er rekening mee dat je overtuiging noch je mening door iedereen wordt gedeeld, maar laat je alsjeblieft niet uit de tent lokken. Dat slaat werkelijk waar nergens op.

En je maar afvragen waarom je elke keer zoveel ruzie krijgt.
pi_76546760
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Raven. Je laat zo wel je ware aard zien op forums he. Ik dacht dat heksen vrij wijs en verstandig waren..? Doe wat je wilt, mits het niemand schaadt? Houdt de wet van drie in ere, driemaal zal het wederkeren?
Houdt er rekening mee dat je overtuiging noch je mening door iedereen wordt gedeeld, maar laat je alsjeblieft niet uit de tent lokken. Dat slaat werkelijk waar nergens op.

En je maar afvragen waarom je elke keer zoveel ruzie krijgt.
Wow, ben jij ook een heks? Zo zie je er bepaald niet uit.
Je suis Charlie Sheen
pi_76547028
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wow, ben jij ook een heks? Zo zie je er bepaald niet uit.
Ehh. Ja , maar ik hou niet van dat zielige gedoe. Schaam me kapot om sommige opmerkingen die men vanuit een geloof of overtuiging maakt. Hou het lekker bij je eigen.
pi_76547112
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ehh. Ja , maar ik hou niet van dat zielige gedoe. Schaam me kapot om sommige opmerkingen die men vanuit een geloof of overtuiging maakt. Hou het lekker bij je eigen.
Mensen die denken dat een heks er zo uitziet als Hollywood je laat zien.
Jij bent meer heks dan menig ooit zal zijn.
Het mooiste is dat je ook nog mijn heks bent.
pi_76547193
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:04 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Is er bij ons een wijf met roze haar?
Roze haar kan leuk zijn.
Mits het bij de persoon past. En ze daarnaast niet al te gekke dingen doet (met zichzelf)
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:28 schreef laforest het volgende:

[..]

The Craft spelen. Vooral als je Fairuza Balk nadoet.
Nog nooit van gehoord. Beide zegt het me helemaal niks?
pi_76547261
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:04 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Azrael is een rare naam.
Ik vind 'm cool

En wicca is toch geen godsdienst? Maar gewoon een soort geloof ofzo?
Niet echt hekserij maar wel sort-of-kinda like it?
pi_76547325
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:04 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik vind 'm cool
[ afbeelding ]

En wicca is toch geen godsdienst? Maar gewoon een soort geloof ofzo?
Niet echt hekserij maar wel sort-of-kinda like it?
hekserij is.. een overtuiging, Wicca is de georganiseerde religieuze vorm met inwijdingen en tradities. Hekserij is meer vrij zogezegd. Een precieze beschrijving is er overigens ook niet echt omdat het op veel verschillende manieren beleefd wordt etc. etc., maar op internet is er wel ontzettend veel over te lezen.
pi_76547470
quote:

In principe wordt het door velen allemaal wel geaccepteerd, je hebt nou eenmaal dat soort types op de aarde rondlopen.
De enige keren dat ze raar aan worden gekeken is het inderdaad als ze het van de daken roepen, 'vreemde' rituelen in het openbaar uitvoeren en er als een complete retard bijlopen.
Met retard bedoel ik niet per se gothic, want je kunt je ook als een gothic kleden zonder retard te zijn.
Maar dan bedoel ik jurken/rokken met zwart kant en straps, potloodventerjassen, kisten, rare accesoires (overal pentagrammen en dat soort shit) en lang ongewassen haar.
Dát wordt meestal niet geaccepteerd (lees: uitgelachen), maar je kunt je prima gothic kleden zonder (door iedereen) uitgelachen te worden hoor
pi_76547520
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

hekserij is.. een overtuiging, Wicca is de georganiseerde religieuze vorm met inwijdingen en tradities. Hekserij is meer vrij zogezegd. Een precieze beschrijving is er overigens ook niet echt omdat het op veel verschillende manieren beleefd wordt etc. etc., maar op internet is er wel ontzettend veel over te lezen.
Ja ik weet het ook wel ongeveer, ben er zelf een tijd in geinteresseerd geweest (je raakt net in de puberteit etc). Inmiddels allang uitgegroeid, ook nooit zo'n type geweest hoor
Maar een godsdienst is het sowieso niet, want ten 1e is het niet officieel erkend en ten 2e heeft dat wicca geen god, toch?

Ja, de 'natuur', maar in principe is dat de god van iedereen.
Moeder Natuur is gewoon de fucking baas, daar komt geen geloof bij om de hoek kijken
pi_76547550
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:10 schreef Suusje-V het volgende:
Met retard bedoel ik niet per se gothic, want je kunt je ook als een gothic kleden zonder retard te zijn.
Inderdaad, maar die kom je maar weinig tegen.
De meesten snappen het niet.

TS lijkt het ook niet te snappen!
pi_76547609
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:12 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Lieverd.. het ging op de pedo opmerking een post ervoor..
Dat is voor mij onacceptabel, en niet voor mij alleen.
Het was maar een domme opmerking. Scheld hem een keer uit (niet te erg want dan krijg je een ban ) en laat het dan bij wat het is.
pi_76547664
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:11 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ja ik weet het ook wel ongeveer, ben er zelf een tijd in geinteresseerd geweest (je raakt net in de puberteit etc). Inmiddels allang uitgegroeid, ook nooit zo'n type geweest hoor
Maar een godsdienst is het sowieso niet, want ten 1e is het niet officieel erkend en ten 2e heeft dat wicca geen god, toch?

Ja, de 'natuur', maar in principe is dat de god van iedereen.
Moeder Natuur is gewoon de fucking baas, daar komt geen geloof bij om de hoek kijken
Dat is niet waar. Aquarian Tabernacle Church is een volledig erkende kerk door de overheid.

is considered "The first Wiccan church with full legal status and recognition by the governments of three nations," the United States, Canada and Australia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')