buizenversterkers gaan al snel harder dan transistor bakken met meer wattage... 15 watt buizen gaat al snel net zo hard als 100 watt transistor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Draai jij oefensessies met zo'n Tiny Terror? Ik moet mijn halfstack half open draaien om het bij te houden
Vooral nu de zanger zijn tweede cabinet meegenomen heeft...
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
buizenversterkers gaan al snel harder dan transistor bakken met meer wattage... 15 watt buizen gaat al snel net zo hard als 100 watt transistor!
Wist je al dat Orange versterkers over het algemeen oranjer zijn dan van andere merken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen
Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wist je al dat Orange versterkers over het algemeen oranjer zijn dan van andere merken?.
gelul!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wist je al dat Orange versterkers over het algemeen oranjer zijn dan van andere merken?.
Ik geloof er niets van.quote:
jij komt elke keer wel met vreemde dingenquote:
Nee, alleen de creatieve Friezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef genakt het volgende:
[..]
jij komt elke keer wel met vreemde dingen
slangenleer
gitaar in traanplaat
is elke fries zo
Heb nog wel meer dingen in mijn hoofd hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef genakt het volgende:
[..]
jij komt elke keer wel met vreemde dingen
slangenleer
gitaar in traanplaat
is elke fries zo
nee niet echtquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef TeleluvR het volgende:
* TeleluvR mompelt iets over afsplitsen...
maar genakt, een SG is niks voor jou?
hij vernadert van kleur ligt eraan hoe het licht eropvaltquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef TeleluvR het volgende:
Tof kleurtje!
Jammer, want voor die SG had ik een leuke prijs kunnen maken.
Welke is het ook alweer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef TeleluvR het volgende:
Tof kleurtje!
Jammer, want voor die SG had ik een leuke prijs kunnen maken.
Ik denk zijn Korina G-400...quote:
Erg leuke winkel. Ook best wel aardig personeel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef genakt het volgende:
[..]
hij vernadert van kleur ligt eraan hoe het licht eropvalt
@ the dean ik ga ook langs hij is gevestigd in almere
Die... (niet mijn foto, dus denk er even open humbuckers in)quote:
wel mooi ding maar niet echt mijn ding zo'n modelquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die... (niet mijn foto, dus denk er even open humbuckers in)
[ afbeelding ]
Ah ja, dat is die onze gitarist ook heeft, maar met een GFS Crunchy Pat er inquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die... (niet mijn foto, dus denk er even open humbuckers in)
[ afbeelding ]
Goed verkoopargument: "Zelfde configuratie als de gitarist van Conorach!"quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef TeleluvR het volgende:
Die zijn dus nu ook besteld voor de verkoop! Dan houd ik de Seymour Duncans die er nu in zitten!
Goede!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed verkoopargument: "Zelfde configuratie als de gitarist van Conorach!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |