Ja, dat doe ik zodra de temperatuur in huis weer boven nul komtquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
En de muur moet nog geverfd worden zie ik.
.
Dat is een dual terror, die zijn 30 watt geloof ik. Daarmee blaas je de H&K van jullie zanger er met gemak uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Draai jij oefensessies met zo'n Tiny Terror? Ik moet mijn halfstack half open draaien om het bij te houden
Vooral nu de zanger zijn tweede cabinet meegenomen heeft...
Onze gitariste gaat die gebruiken, ik blijf over mijn rack spelen. Maar het wil prima, want we gaan alles via microfoons over de mengtafel en dan met hoofdtelefoons dus het hoeft niet hard (daarom ook de elektronische drumkit).quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Draai jij oefensessies met zo'n Tiny Terror? Ik moet mijn halfstack half open draaien om het bij te houden
En een stukje zachter spelen is geen optie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef The_Dean het volgende:
Nja, niet dat ik zo'n ding wil hoor, maar zit wat te denken, want volgens mij staat de zooi bij ons echt aso hard allemaal.
Zanginstallatie kan het amper bijbenen. Nu is die ook niet helemaal geschikt voor zulke volumes, maar toch.
Maar even vaart zetten achter het mengpaneel en de monitors.
Maarja, geld voor een fatsoenlijk mixertje+paar monitors/PA is er niet echt...
Ken jij onze drummer nog nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
En een stukje zachter spelen is geen optie?
Dan moet die zich misschien een beetje gaan aanpassen. Stevig slaan is wel lekker, maar onbenullig hard rammen is iets anders natuurlijk...quote:
Ook dat valt mee hoor, zijn techniek is al mooi wat beter geworden inmiddels. Maar je blijft met een akoestische kit gewoon veel volume houden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan moet die zich misschien een beetje gaan aanpassen. Stevig slaan is wel lekker, maar onbenullig hard rammen is iets anders natuurlijk...
Zoals onze drummer zegt: "goed hard slaan is techniek, gewoon hard slaan is botmongolengedrag".quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan moet die zich misschien een beetje gaan aanpassen. Stevig slaan is wel lekker, maar onbenullig hard rammen is iets anders natuurlijk...
Ik heb ervaring met beide types.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals onze drummer zegt: "goed hard slaan is techniek, gewoon hard slaan is botmongolengedrag".
In onze vorige oefenruimte had je drummers van de laatste categorie. Er werden constant vellen gemold...
In onze huidige oefenruimte kan dat niet. De bands die daar oefenen zijn hand picked en als je iets sloopt lyncht de eigenaar je.
buizenversterkers gaan al snel harder dan transistor bakken met meer wattage... 15 watt buizen gaat al snel net zo hard als 100 watt transistor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
buizenversterkers gaan al snel harder dan transistor bakken met meer wattage... 15 watt buizen gaat al snel net zo hard als 100 watt transistor!
Wist je al dat Orange versterkers over het algemeen oranjer zijn dan van andere merken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen
Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wist je al dat Orange versterkers over het algemeen oranjer zijn dan van andere merken?.
gelul!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wist je al dat Orange versterkers over het algemeen oranjer zijn dan van andere merken?.
Ik geloof er niets van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |