jij komt elke keer wel met vreemde dingenquote:
Nee, alleen de creatieve Friezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef genakt het volgende:
[..]
jij komt elke keer wel met vreemde dingen
slangenleer
gitaar in traanplaat
is elke fries zo
Heb nog wel meer dingen in mijn hoofd hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef genakt het volgende:
[..]
jij komt elke keer wel met vreemde dingen
slangenleer
gitaar in traanplaat
is elke fries zo
nee niet echtquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef TeleluvR het volgende:
* TeleluvR mompelt iets over afsplitsen...
maar genakt, een SG is niks voor jou?
hij vernadert van kleur ligt eraan hoe het licht eropvaltquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef TeleluvR het volgende:
Tof kleurtje!
Jammer, want voor die SG had ik een leuke prijs kunnen maken.
Welke is het ook alweer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef TeleluvR het volgende:
Tof kleurtje!
Jammer, want voor die SG had ik een leuke prijs kunnen maken.
Ik denk zijn Korina G-400...quote:
Erg leuke winkel. Ook best wel aardig personeel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef genakt het volgende:
[..]
hij vernadert van kleur ligt eraan hoe het licht eropvalt
@ the dean ik ga ook langs hij is gevestigd in almere
Die... (niet mijn foto, dus denk er even open humbuckers in)quote:
wel mooi ding maar niet echt mijn ding zo'n modelquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die... (niet mijn foto, dus denk er even open humbuckers in)
[ afbeelding ]
Ah ja, dat is die onze gitarist ook heeft, maar met een GFS Crunchy Pat er inquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die... (niet mijn foto, dus denk er even open humbuckers in)
[ afbeelding ]
Goed verkoopargument: "Zelfde configuratie als de gitarist van Conorach!"quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef TeleluvR het volgende:
Die zijn dus nu ook besteld voor de verkoop! Dan houd ik de Seymour Duncans die er nu in zitten!
Goede!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed verkoopargument: "Zelfde configuratie als de gitarist van Conorach!".
Dus eindconclusie is: Conorach -> bier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goede!
Koper: Dé Conorach?
Verkoper: Ja, dé conorach!
Koper lapt 5000 euro.
Ik geef jullie allemaal bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |