In Z'meer. Ik verklap de naam even niet. Voor mijn afstudeerscriptiequote:
Juist wel! Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bootmans
Dus je hebt deze keer geen foto meegestuurd in je CV?
Uh, het bedrijf is pas gefuseerd en moeten nu alles op elkaar af gaan stemmen. Ik denk dat ik ga kijken naar wat er daar gedaan moet worden of wat. Het is me nog niet allemaal helemaal duidelijk, maar dat komt nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Succes. Wat voor 'n bedrijf is het en al een idee van je opdracht?
Tnxquote:
Alstu!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Juist wel! Thanks voor de tip!
[..]
Mag ik vragen wat je nou precies had gedaan waardoor je je ban had gehad?quote:
Burgerschapquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geef Burgerschap op verschillende niveau 1 en 2 opleidingen
En succes Bootje-en-wat-cijfers
Oh niks heel boeiendsquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je nou precies had gedaan waardoor je je ban had gehad?
Bartquote:
dank je Rabarber-in-het-Engelsquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geef Burgerschap op verschillende niveau 1 en 2 opleidingen
En succes Bootje-en-wat-cijfers
Dankquote:
Welke opleiding heb je daarvoor gevolgd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is nieuw (en nu ook verplicht). Het is een soort maatschappijleer gecombineerd met een CDA-achtige view op hoe ben ik een goede burger maar dan voor op het MBO
De leerlingen hebben er een hekel aan (en zelfs ik zie van 40% het nut niet of zo :’) ) maar oke
Waarom heb je er dan voor gekozen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is nieuw (en nu ook verplicht). Het is een soort maatschappijleer gecombineerd met een CDA-achtige view op hoe ben ik een goede burger maar dan voor op het MBO
De leerlingen hebben er een hekel aan (en zelfs ik zie van 40% het nut niet of zo :’) ) maar oke
Kun je hier mooi oefenen voor je studiepuntenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
Heb ik niet DJRex
Ik heb gekozen om docent maatschappijleer te worden
Maar er zijn gewoon te weinig stage plaatsen op middelbare scholen
En gaande weg kwam ik er achter dat ik graag met de laagste niveaus en probleemleerlingen werk
Daar zit ik nu dus dat heft de knulligheid van het vak gelukkig wel een beetje op
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je hier mooi oefenen voor je studiepunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |