abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76468277
Uit mijn eigen ervaring, plus wat ik hoor / zie heb ik het idee gekregen dat de meeste vrouwen het fijnste vinden om tijdens de sex de subdominante rol aan te nemen.
De man moet haar 'neuken', vastpakken, billen slaan, controle nemen, etc.
Voor de een is 'genomen worden' voldoende, de ander wil in het kussen geduwd worden en haar handen vastgebonden, en weer een ander wil volledig vastgebonden & geblindoekt onder gespoten worden.
Maar, volgens mij, gaat de mildste versie hier van voor de meeste vrouwen wel op.

Hoe komt dat nou? En wil ik niet horen 'het is lekker', maar de psychologische verklaring die hier aan ten grondslag ligt.
pi_76468325
Dat geld niet voor mij hoor in iedergeval
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76468401
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 02:20 schreef 12-1985 het volgende:
Uit mijn eigen ervaring, plus wat ik hoor / zie heb ik het idee gekregen dat de meeste vrouwen het fijnste vinden om tijdens de sex de subdominante rol aan te nemen.
Voor de een is 'genomen worden' voldoende, de ander wil in het kussen geduwd worden en haar handen vastgebonden, en weer een ander wil volledig vastgebonden & geblindoekt onder gespoten worden.
Maar, volgens mij, gaat de mildste versie hier van voor de meeste vrouwen wel op.

Hoe komt dat nou? En wil ik niet horen 'het is lekker', maar de psychologische verklaring die hier aan ten grondslag ligt.
Ik had eigenlijk geen serieus topic verwacht na deze tt

Anyway, ik denk dat de traditionele rol van de man tov de vrouw hieraan ten grondslag ligt..Nothing more, nothing less.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_76468572
In mijn geval, omdat ik zelf niet goed het initiatief durf te nemen.
pi_76470382
Ik denk dat een vrouw 'begeert' wil worden.
pi_76470608
Het kan met heel veel dingen te maken hebben, vrouwen moeten altijd overal controle over hebben, veel dingen regelen, kunnen multitasken, en krijgen daardoor ook weleens het gevoel altijd de slimste te moeten zijn. (wat dus niet altijd leuk is)
Het is zo lekker als je je in bed dan eens goed kan laten gaan, lekker genomen te worden dus, nergens over te hoeven denken, in welk standje het moet, noem maar op.

En als ik voor mezelf spreek, wind het mij gewoon enorm op, meer dan als ik zelf de dominante uithang, wat ook weleens leuk is, maar eigenlijk doe ik dat stiekem om de man op de fokken zodat zijn dominante trekje goed wakker wordt.
Ik verlies gewoon mijn verstand tijdens ruige sex en dat is een fantastisch gevoel!
Daarna helemaal high.... super gewoon.
pi_76470651
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:24 schreef -moppie- het volgende:

En inderdaad, je enorm begeerd voelen, dat een man zo wild van je wordt, dat hij ruig wordt.
pi_76470691
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef MargrietjeO het volgende:

[..]

En inderdaad, je enorm begeerd voelen, dat een man zo wild van je wordt, dat hij ruig wordt.
precies
pi_76472299
Voor mij geld dit niet hoor. Ik kan mij wel voorstellen dat er vrouwen zijn die wel subdominant zijn, toch een beetje in de rol van vroeger dat de man de baas is.
Haters gonna hate.
pi_76472738
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 02:20 schreef 12-1985 het volgende:

Voor mezelf, als ik erover na denk denk ik dat het ligt in een het is niet mijn schuld, ik gooi dan alle touwtjes uit handen, niets van wat er gebeurd is mijn schuld, ik hoef niet na te denken, me niet te schamen(want het is niet mijn schuld! ) en kan me compleet laten gaan.

Het kuise meisjes syndroom als je er heel diep op ingaat.
Maar dat is niet iets waar je bewust aan denkt, in de praktijk blijkt het een meer dan heerlijke manier om alles los te laten en compleet op te gaan in het genot.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_76500359
Ik denk niet dat dat een rationele oorzaak heeft, eerder iets met hormonen, stofjes, genen etc. Wat ervoor zorgt dat vrouwen dat voelen en daar gaan 'we' dan een rationele oorzaak bij zoeken. .

Wat overigens denk ik voor allerlei facetten van seks geldt. En ms wel voor gedrag in het algemeen. .
pi_76502368
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef Pixie. het volgende:
Nee voor mij hoeft dat ook allemaal niet
pi_76502627
quote:
True, maar dat kan toch op tig manieren?
pi_76513787
Mijn ervaring is toch wat anders, mijn vriendin wil over het algemeen meer bemint worden dan "genomen" worden, als ik er dan toch een etiket op moet plakken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_76513810
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef Pixie. het volgende:
Het gaat over seks met mannen.
-
pi_76519472
hha, al die geile wijven hier.

ik denk dat ze de "mannelijkheid" ook wel geil vinden, want mannen zijn nu eenmaal beter in "de baas" spelen dan vrouwen. Ze hoeven niets te doen en komen toch aan hun trekken.

zoiets
pi_76521567
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef MargrietjeO het volgende:

[..]

enorm begeerd voelen.....dat klinkt alsof het ergens kriebelt.
Mannen willen ook begeren, streelt ons ego. Freud zou vast zeggen dat we eigenlijk allemaal naar onze behaarde borst willen kijken in de spiegel terwijl we het vrouwtje laten kirren van begeertebevrediging.
pi_76540922
Omdat vrouwen ontvangen dat plaatst ze in een ondergeschikte positie..
Als man zijnde is het ook wel fijn om een vrouw te nemen terwijl ze er wat onderdanig bij ligt. Even laten zien wie de baas is zeg maar, maar dan zonder woorden. Je weet dan allebei hoe de verhoudingen liggen op dat moment igg.
pi_76541370
Dat is van nature zo.
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn. In het wild zie je ook geen vrouwtje een mannetje bespringen .
En nog steeds zijn er vrouwen die dat ontkennen .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_76549498
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Gkhn het volgende:
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn.
fail
pi_76554445
quote:
Dat is van nature zo.
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn. In het wild zie je ook geen vrouwtje een mannetje bespringen .
In het wild zie je mannetjes tot op de dood vechten, zich in kronkels draaien tot en met om maar toestemming te krijgen erop te mogen, ja na al die moeite mogen ze gretig zijn, zo aardig zijn wij vrouwtjes dan ook wel weer

Wie is er dan sterker, het vrouwtje dat quasie verveeld staat te kijken en dan nog nee kan zeggen, of dat mannetje dat op z'n kop moet gaan staan om toestemming te verkrijgen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_76554626
tvp
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:33:59 #23
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_76558874
Dat is een beetje hetzelfde als vrouwen die jankzakken dat ze echt niet willen dat een man hun gezichtje onderspuit, maar eenmaal thuisgekomen zijn ze maar wat blij als een ze een flinke lading bud op het voorhoofdje hebben druipen.

Ambivalent, dat zijn vrouwen.

Vrouwen willen genomen worden omdat ze achter al dat mooie geouwehoer en die schijnvertoning ook gewoon geil zijn en sex willen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_76559157
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef DenWauwelaar het volgende:

Vrouwen willen genomen worden omdat ze achter al dat mooie geouwehoer en die schijnvertoning ook gewoon geil zijn en sex willen.
Dat ben ik wel met je eens denk ik. Maar dat eerste echt niet.
pi_76559348
Ter compensatie. Buiten de slaapkamer worden ze immers nooit serieus genomen.
pi_76559485
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:21 schreef Sandoval het volgende:

[..]

fail
OMFG NEEEEE.
wat een fail. omg omg omg . hoe kan ik nu nog leven.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:58:38 #27
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76559710
quote:
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:21 schreef Sandoval het volgende:
fail
Dát pik jij eruit? Niet dat hier geimpliceerd wordt dat mannen en vrouwen van verschillende rassen zijn?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_76561368
quote:
Dat, en omdat de man dan initiatief neemt en je de controle aan hem over laat. Dat is spannend, denk ik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:12:29 #29
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_76562695
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:42 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens denk ik. Maar dat eerste echt niet.
Je zou de eerste zijn.
pi_76563001
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:12 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je zou de eerste zijn.
Nee jij zou de eerste man zijn die denkt te weten hoe een vrouw in elkaar zit.
pi_76563402
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dát is nogal geen claim !
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
pi_76564517
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef Sjarrel78 het volgende:

[..]

Dát is nogal geen claim !
I couldn't care less.
pi_76565075
Als je zelf niet snapt hoe je in elkaar zit wil niet zeggen dat anderen in je omgeving datzelfde probleem hebben

Ik snap aardig hoe mijn meissie in elkaar steekt hoor
Soms kan ik haar attenderen op dingen die ze niet ziet van zichzelf en andersom ook.

Maar vier vooral je geheimzinnigheid, zwelg erin en geniet ervan
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
pi_76565339
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef Sjarrel78 het volgende:
Als je zelf niet snapt hoe je in elkaar zit wil niet zeggen dat anderen in je omgeving datzelfde probleem hebben

Ik snap aardig hoe mijn meissie in elkaar steekt hoor
Soms kan ik haar attenderen op dingen die ze niet ziet van zichzelf en andersom ook.

Maar vier vooral je geheimzinnigheid, zwelg erin en geniet ervan
Nou, goed toch dat jij je meisje dusdanig kent?
Ik vind het alleen vrij apart dat door sommige mannen hier alle vrouwen over één kam geschoren worden. Alsof we allemaal maar hetzelfde in elkaar zitten en hetzelfde denken/dingen fijn vinden whatever.
pi_76565606
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nou, goed toch dat jij je meisje dusdanig kent?
Ik vind het alleen vrij apart dat door sommige mannen hier alle vrouwen over één kam geschoren worden. Alsof we allemaal maar hetzelfde in elkaar zitten en hetzelfde denken/dingen fijn vinden whatever.
Ik denk dat de meeste wel snappen dat dat idd niet zo is.
Sommigen vinden het gewoon leuk straffe uitspraken te doen en weer anderen denken misschien dat dit echt zo is...

Maar jij scheerde alle mannen net ook voor heel even over één kam, eerlijk is eerlijk
pi_76566074
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef Sjarrel78 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste wel snappen dat dat idd niet zo is.
Sommigen vinden het gewoon leuk straffe uitspraken te doen en weer anderen denken misschien dat dit echt zo is...

Maar jij scheerde alle mannen net ook voor heel even over één kam, eerlijk is eerlijk
Dat is waar, mijn excuses daarvoor. Ik weet heus wel dat niet alle mannen hetzelfde zijn.
pi_76566311
zou een saaie boel worden toch?
wisseling van spijs doet eten..

ik snapte je punt wel..fijn weekend
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:40:40 #38
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_76566533
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik claim nergens iets. Ik constateer slechts.

Overigens ben ik van mening dat je best enigzins kunt generaliseren over mannen en vrouwen. De spreuk is niet voor niets ' de uitzondering bevestigt de regel'
pi_76566757
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik claim nergens iets. Ik constateer slechts.

Overigens ben ik van mening dat je best enigzins kunt generaliseren over mannen [b]en vrouwen.[/b] De spreuk is niet voor niets ' de uitzondering bevestigt de regel'
Vind je dat echt? Hm. Ik heb wel een bepaalde mening over mannen die ik aanhoud tot hij het tegendeel bewezen heeft.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:20:54 #40
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_76568244
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Vind je dat echt? Hm. Ik heb wel een bepaalde mening over mannen die ik aanhoud tot hij het tegendeel bewezen heeft.
Dat vind ik echt. Het feit dat iedereen overal en nergens uitzonderingen naar voren haalt (' jamaar ik ben anders', ' mijn broer, mijn zus' ) sterkt me alleen maar in bepaalde opvattingen over vrouwen.

Ja er zijn vrouwen die niet aan de regel voldoen en ook mannen die dat niet doen. Dat betekent echter nog niet dat de regels niet bestaan.
pi_76569185
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat vind ik echt. Het feit dat iedereen overal en nergens uitzonderingen naar voren haalt (' jamaar ik ben anders', ' mijn broer, mijn zus' ) sterkt me alleen maar in bepaalde opvattingen over vrouwen.

Ja er zijn vrouwen die niet aan de regel voldoen en ook mannen die dat niet doen. Dat betekent echter nog niet dat de regels niet bestaan.
Hm ja, kan me voorstellen dat dat soort uitzonderingen bepaalde ideeën bevestigen. Nu je dat zo zegt.. is wel herkenbaar, maar dan wat betreft mannen. Al ben ik wel iemand die graag even de bevestiging wil van de persoon zelf.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:52:16 #42
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_76571674
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:46 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hm ja, kan me voorstellen dat dat soort uitzonderingen bepaalde ideeën bevestigen. Nu je dat zo zegt.. is wel herkenbaar, maar dan wat betreft mannen. Al ben ik wel iemand die graag even de bevestiging wil van de persoon zelf.
Je moet inderdaad iedereen een kans geven, maar ik heb maar zelden dat mijn eerste ingeving er echt helemaal naast zit. Hoe dan ook, blijf ik iedereen een eerlijke kans geven.
pi_76576169
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:52 schreef Gkhn het volgende:

[..]

OMFG NEEEEE.
wat een fail. omg omg omg . hoe kan ik nu nog leven.
Moet je niet aan mij vragen, ik had mezelf allang van kant gemaakt.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:23:05 #44
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76590328
quote:
Dat is van nature zo.
In de meerderheid van alle organismen op aarde speelt de vrouw de dominantere rol, dus ik weet niet echt wat je punt is.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_76594672
Omdat ik normaal altijd mijn zin krijg en het zelf voor het zeggen heb dan wil ik het in bed precies andersom !
pi_76602076
Het zal vast iets met de mannelijke, bepalende rol (van vroeger?) te maken hebben. De vrouw moet luisteren en heeft weinig te zeggen. Mss dat het juist nu, omdat vrouwen steeds meer hun eigen ding doen, te zeggen hebben e.d., het idd lekker is om dan in bed alles los te mogen laten en te gehoorzamen aan een man. Je onderdanig opstellen en je laten nemen en gebruiken... Oeh, ik vind het iig erg lekker en geil
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:18:40 #47
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76715639
Geen idee, misschien dat bij de oermens dominante mannen voor goede voortplantingskansen garant stonden..
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:28:44 #48
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76715904
Gkhn? Ga je nog reageren met je 'oh zo grote kennis' van het dierenleven?
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef erodome het volgende:

[..]

In het wild zie je mannetjes tot op de dood vechten, zich in kronkels draaien tot en met om maar toestemming te krijgen erop te mogen, ja na al die moeite mogen ze gretig zijn, zo aardig zijn wij vrouwtjes dan ook wel weer

Wie is er dan sterker, het vrouwtje dat quasie verveeld staat te kijken en dan nog nee kan zeggen, of dat mannetje dat op z'n kop moet gaan staan om toestemming te verkrijgen?
Ook jij zit trouwens compleet fout met je eigen voorbeeld. Het komt vaak genoeg voor dat een nieuw mannetje, na het vorige mannetje verjagen te hebben, hij de jongen van het vrouwtje doodt om vervolgens met haar te paren en 'zijn' jongen achter te laten. Het vrouwtje stemt meteen toe, omdat ze dan tenminste zeker is van de bescherming van het mannetje. Oh wat sterk is ze dan toch hè?
Zoals ik al zei is in de meerderheid van de organismen het vrouwtje de dominantere en sterkere, dus ik ben het met je punt eens. Alleen een beetje jammer dat je uitgerekend bij je eigen voorbeeld de fout ingaat, want vaak zijn in soorten waar de mannetjes met elkaar vechten, de mannetjes ten opzichte van het vrouwtje nog steeds dominant zijn. Je had beter bijna elke willekeurige insectensoort kunnen kiezen, waar vaak de mannetjes puur voor paring dienen en na twee dagen gewoon sterven.

[ Bericht 42% gewijzigd door Zero17 op 12-01-2010 12:36:16 ]
pi_76716748
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 03:28 schreef verleiding het volgende:
In mijn geval, omdat ik zelf niet goed het initiatief durf te nemen.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat is bij veel jonge meisjes (tussen de 15 en 18 jaar ongeveer), spreek uit ervaring
pi_76718463
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef Zero17 het volgende:
Gkhn? Ga je nog reageren met je 'oh zo grote kennis' van het dierenleven?
[..]

Ook jij zit trouwens compleet fout met je eigen voorbeeld. Het komt vaak genoeg voor dat een nieuw mannetje, na het vorige mannetje verjagen te hebben, hij de jongen van het vrouwtje doodt om vervolgens met haar te paren en 'zijn' jongen achter te laten. Het vrouwtje stemt meteen toe, omdat ze dan tenminste zeker is van de bescherming van het mannetje. Oh wat sterk is ze dan toch hè?
Zoals ik al zei is in de meerderheid van de organismen het vrouwtje de dominantere en sterkere, dus ik ben het met je punt eens. Alleen een beetje jammer dat je uitgerekend bij je eigen voorbeeld de fout ingaat, want vaak zijn in soorten waar de mannetjes met elkaar vechten, de mannetjes ten opzichte van het vrouwtje nog steeds dominant zijn. Je had beter bijna elke willekeurige insectensoort kunnen kiezen, waar vaak de mannetjes puur voor paring dienen en na twee dagen gewoon sterven.
Bij leeuwen dood de man idd de jongen van de vrouwtjes, maar pas op, er zijn mannetjes die de groep uitgezet worden als ze een te grote agressie tonen.
Sommige dingen werken gewoon zo, zoals dat doden van de jongen, dat hoort er gewoon bij, maar als de vrouwtjes meneer niet goed genoeg vinden schoppen ze hem er zo uit.
Ja, de dames zijn sterk van die soort, erg sterk zelfs, dat dingen anders gaan als bij ons en dat jij daar een vermenselijkt beeld bij hebt is leuk en aardig, maar klopt niet, dit is gewoon hoe het hoort, zou een mannetje dat niet doen dan zouden de vrouwtjes hem niet accepteren.

Bavianen, geweldig vb, agressie tot en met, hard leven, vrouwtjes accepteren alleen een mannetje dat ook agressie toont naar hun toe, maar gaat het mannetje tever dan heeft hij de hele club dames achter zich aan en kan hij het wippen wel op zijn buik schrijven, want hij wordt eruit geschopt.

Er bestaat maar 1 soort waarbij het normaal is dat het mannetje echt domineerd en dat is de tasmaanse duivel, de einge soort waarbij het vrouwtje alleen een paring accepteert als het mannetje haar letterlijk de baas kan en gevangen kan houden.

Verder waar mannetjes vechten zijn meestal planteneters, waarbij het vrouwtje de sterkste man kiest, zijn er geen sterke mannen in de buurt en vechten 2 zwakkere mannetjes dan moeten ze geluk hebben, maar vaak mogen ze gewoon niet.

Vrouwtjes kiezen met wie ze willen paren, daarvoor zijn verschillende mechanisme's, van het mannetje moet zijn kracht tonen tot echt bewust uitkiezen, vermenselijk het niet als je hardheid ziet, dat hoort bij die soort.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:17:57 #51
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_76719977
Daar kan ik nog inkomen, maar de voorliefde van Duitse en Oosteuropese wijven om daarna ook nog in hun muil gezeken te worden zal ik wel nooit begrijpen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:07:29 #52
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76732191
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:43 schreef erodome het volgende:

[..]

dat jij daar een vermenselijkt beeld bij hebt is leuk en aardig
Eh, sinds wanneer had ik dat?
quote:

Er bestaat maar 1 soort waarbij het normaal is dat het mannetje echt domineerdt

Je hebt geen idee waar je het over hebt. Enige idee hoeveel soorten organismen er op de aarde rondlopen?
Dat jij nou 1 voorbeeld hebt en dat vervolgens gaat gebruiken als 'die énige soort ter wereld' wil niet zeggen dat alle organismen die jij niet kent (en als ik je zo hoor zullen dat er heel wat zijn ) totaal wegvallen ook al voldoen ze aan dezelfde eisen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:34:09 #53
220798 pump_kin
they came from behind...
pi_76733578
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Daar kan ik nog inkomen, maar de voorliefde van Duitse en Oosteuropese wijven om daarna ook nog in hun muil gezeken te worden zal ik wel nooit begrijpen.
Ervaring mee?? Tell me
pi_76737573
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Eh, sinds wanneer had ik dat?
[..]

Je hebt geen idee waar je het over hebt. Enige idee hoeveel soorten organismen er op de aarde rondlopen?
Dat jij nou 1 voorbeeld hebt en dat vervolgens gaat gebruiken als 'die énige soort ter wereld' wil niet zeggen dat alle organismen die jij niet kent (en als ik je zo hoor zullen dat er heel wat zijn ) totaal wegvallen ook al voldoen ze aan dezelfde eisen.
Bij zoogdieren dan en ja dat weet ik echt wel zeker(zonder daarmee te zeggen dat seks onder dwang verder niet voorkomt, dat komt wel voor, maar is niet als gewone paring bedoeld).
Je mag van me denken wat je wil, maar mijn dieren ken ik, daar ben ik dan ook in opgeleid, is mijn passie vanaf dat ik geboren ben zo'n beetje en zal mijn passie blijven tot ik sterf met de bijbehorende zucht naar meer willen weten ervan.
Bij vogels durf ik die bewering ook wel in stand te houden en eigenlijk ook wel bij reptielen.
Van insecten naar eencelligen, tja, dat weet ik niet helemaal zeker, maar heb er nog nooit van gehoort.
Maar jij die zo stellig bent kan me vast wel de soorten geven die dat zo anders doen volgens jou zodat ik dat verder kan onderzoeken.

Ik weet het, veel mensen hier denken ero, domme hoer, doet alleen wat neuken en verder niets, maar dan zit je verdomde fout met je gedachtegang lieverd van me, ik ben een officieel paraveterinair, ben gedragsspecialist honden en heel goed opweg om ook gedragsspecialist paarden te worden, heb vele jaren gewerkt met dieren, van dierentuin tot simpelde dierenwinkel, van stage tot invalwerk(wat ik het liefste deed zodat ik veel verschillende dingen kon doen).
Werk nu niet meer voor mijn geld met dieren, maar werk er nogsteeds mee, elke dag.

Maar ipv te katten met je geen idee waar je het over hebt enzo, kom dan met voorbeelden, als ik fout zit ben ik nooit te beroerd om het toe te geven.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:59:33 #55
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_76741047
quote:

Vrouwtjes kiezen met wie ze willen paren, daarvoor zijn verschillende mechanisme's, van het mannetje moet zijn kracht tonen tot echt bewust uitkiezen, vermenselijk het niet als je hardheid ziet, dat hoort bij die soort.
We hebbeneeuwen deze keuzevrijheid met succes en welbevinden van dames bij ze weggehaald, dom genoeg zijn we nu slappe watjes geworden die afhankelijk zijn van dames voor sex & partners.
Eeuwen mannelijke beschaving down the drain en we blijven pussy-whipped achter.

Just my two cents.

[ Bericht 3% gewijzigd door DenWauwelaar op 13-01-2010 08:54:57 (*ahum*) ]
pi_76741308
Vertel dat de Zwarte Weduwe maar.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:07:59 #57
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_76741522

[ Bericht 100% gewijzigd door DenWauwelaar op 12-01-2010 22:09:43 (...) ]
pi_76749734
Evolutionair gezien zal dat dienstbaarheid zijn.
pi_76864679
Mja, sowieso denk ik dat het te maken heeft met het feit dat vrouwen een gat hebben en mannen een pik, als vrouw kan je wel op een man gaan zitten, maar uiteindelijk is het toch hij die jou penetreert en niet andersom.

Daarnaast denk ik dat het sowieso niet voor alle vrouwen geldt, veel vrouwen willen helemaal niet 'genomen' worden en nemen vaak en initiatief in bed. Dat ligt helemaal aan de aard van de vrouw.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76938422
Ik wil meestal toch begeerd worden.

En af en toe genomen worden is wel leuk, maar wel pas nadat je me goed opgewarmd hebt. (dus eigenlijk, eerst begeren en dan nemen ofzo).
  zondag 17 januari 2010 @ 21:38:55 #61
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76940992
- niet doen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Adolecens op 17-01-2010 21:44:36 ]
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 17 januari 2010 @ 22:22:00 #62
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_76943240
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Voor mij geld dit niet hoor. Ik kan mij wel voorstellen dat er vrouwen zijn die wel subdominant zijn, toch een beetje in de rol van vroeger dat de man de baas is.
Net of er een verschil is tussen nu en vroeger

En ik zeg niet dat de man 'de baas is'. Dat ligt veel genuanceerder....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 18 januari 2010 @ 12:24:30 #63
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_76960181
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:34 schreef pump_kin het volgende:

[..]

Ervaring mee?? Tell me
Waar zal ik beginnen?

Bij vakantieverovering Benita in Praag, die nadat ik haar had volgeblaft, met een louche glimlach zei "kommst du auch mit" toen ze naar de badkamer ging. Gingen we in bad en ja hoor daar ging ze recht op mijn buik van zeikestijn. Moest ik dat ook doen, maar dan in haar gezicht. Ze genoot er echt van, zie ik een hollandse meid nog niet zo snel doen.

Of bij Anja uit Hannover, die bleek bepaalde onderdanige SM fantasieen te hebben. Heb er toen maar aan meegewerkt.

Nu zult u zeggen, da's maar 2 gevallen, dat zegt doch nichts? Maar hoe verklaar je dan het buitenproportionele aantal plaszechsfilms van Duitse en Oosteuriopese makelaardij?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 18 januari 2010 @ 22:00:04 #64
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_76987640
Niet alleen psychologisch, is genetisch bepaald. Als vrouwen dat (veel) niet wilden dan namen wij de mannen aan de haren mee de grot in. Het is van nature dat een vrouw veelal een sub rol in seksualiteit aanneemt. Kan zijn dat het een psychologisch bij effect heeft doordat vrouwen geen ervaring hebben of bijvoorbeeld in het dagelijks leven al een leidinggevende rol hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loodje op 18-01-2010 22:00:26 (spelfout) ]
Be dance |Be real| Be You
pi_77157535
Vinden vrouwen dat lekker ja, Geslagen worden?-O-
pi_77183253
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Bij vogels durf ik die bewering ook wel in stand te houden
Dan vergeet je de eend. Een diersoort waarbij groepsverkrachting de norm is. Een vrouwtjeseend is daar inwendig op ingesteld, en kan zaad van een ongeschikt mannetje zelfs actief weghouden van een eicel waardoor er geen bevruchting plaatsvindt.
quote:
Van insecten naar eencelligen, tja, dat weet ik niet helemaal zeker, maar heb er nog nooit van gehoort.
Maar jij die zo stellig bent kan me vast wel de soorten geven die dat zo anders doen volgens jou zodat ik dat verder kan onderzoeken.
Eencelligen hebben geen seks, die vermenigvuldigen zich door zichzelf te delen. Bij een insect kun je niet spreken van een vrije wil, die hebben seks omdat ze zo geprogrammeerd zijn. Veel mannelijke insecten sterven ook direct na de paring, toch willen ze allemaal.
pi_77193180
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef DeStentor het volgende:
Vinden vrouwen dat lekker ja, Geslagen worden?-O-
Ik wel hoor. Lekker hard rammen.
Ik krijg dus echt geen natte la van dat softe gedoe.. boring.

OT: Ligt gewoon aan de rol van vrouwtjes tegenover mannetjes
pi_77197754
Een man die een vrouw bruut neemt, laat zien dat hij niet alleen genoeg fysieke kracht heeft om haar te domineren, maar ook een sterke wil die maakt dat hij geen 'nee' accepteert. Agressie en vooral wilskracht zijn evolutionair gezien vrij succesvolle eigenschappen. Het betekent ook dat hij haar kan beschermen tegen gevaar en tegen andere mannen, dat zij niet bang hoeft te zijn dat hij iets bedreigends in haar buurt laat komen.
Ook laat een man op die manier zien dat hij zich aangetrokken voelt tot de vrouw, wat zij natuurlijk wel fijn vindt.
pi_77210811
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Dan vergeet je de eend. Een diersoort waarbij groepsverkrachting de norm is. Een vrouwtjeseend is daar inwendig op ingesteld, en kan zaad van een ongeschikt mannetje zelfs actief weghouden van een eicel waardoor er geen bevruchting plaatsvindt.
[..]

Eencelligen hebben geen seks, die vermenigvuldigen zich door zichzelf te delen. Bij een insect kun je niet spreken van een vrije wil, die hebben seks omdat ze zo geprogrammeerd zijn. Veel mannelijke insecten sterven ook direct na de paring, toch willen ze allemaal.
Er zijn altijd uitzonderingen, niets is echt vreemd op deze aardkloot.
Maar als er geen onbalans is en er dus niet teveel mannetjes zijn bij eenden dan gaat het allemaal zeer beschaafd, is er een paringsdans en paarvorming waar het vrouwtje kiest.
Dolfijnen, orca's die staan ook bekend om verkrachtingen tussendoor, zoals gezegd, niets is de dierenwereld vreemd.

Hebben eencelligen geen seks, nee echt, meen je dat zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Ok, nu weer serieus...
Insecten geen vrije wil, nogal boute uitspraak, zou ik mee oppassen, ik weet het werkelijk niet en vind niet dat je dat zomaar kan zeggen, al vaker zijn we op dat soort opmerkingen teruggekomen omdat inzicht veranderde, we weten nu dat bv karpers een best wel uitgebreide comminucatie hebben onder elkaar en iedere visser kan je vertellen hoe slim die beesten worden, we dachten vroeger van vissen ook niet dat ze gevoel zouden hebben en konden nadenken, wat zaten we fout.
Vele insecten vertonen wel degelijk comminucatie, zeer uitgebreid zelfs, sociale structuren en andere zaken, dat hun lijf heel anders werkt dan de onze betekend niet dat ze dat gelijk niet kunnen.

En dat mannetjes vaak doodgaan is idd zo, maar is het zo raar dat ze het er dan nog voor over hebben?
Het is bij hun bij de eerste keer gelijk dood, dus misschien weten ze het niet eens, moet je eens zien wat mensenmannen allemaal over hebben om een keertje te neuken, willens en wetend, helemaal bewust.
Geloof me, als seks dodelijk zou zijn direct zouden er zat mensen sterven die het toch doen.

Neem slangen en andere reptielen, zeer beperkt brein, toch kennen ze gewoonten rondom seks waarin er bepaalde handelingen plaatsvinden om toestemming te krijgen en gebeurd het dat de partner die toestemming moet geven dat niet doet(het vrouwtje, alweer!).
Tokkel een fout lied als zwart weduwe mannetje en je komt niet aan paren toe, val niet in goede aarde en je bent ook een maaltijd voordat je je voort kan planten.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen, aan alle kanten en zelfs binnen soorten zijn er verschillen, niets is gewoon en toch is alles normaal, zo werkt het hier op aarde.
Maar in zijn algemeenheid kan best gezegd worden dat bij voorplanting het vrouwtje die beslissende factor is of het gaat plaatsvinden of niet.
Dan zijn bepaalde gedragingen aantrekkelijk, soms hele brute in onze menselijke ogen, maar toch is dat normaal voor die soort en zou de vragende parter zonder die gedragingen niet de juiste voortplantingspartner zijn.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:54:05 #70
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77214458
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:01 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat mannetjes vaak doodgaan is idd zo, maar is het zo raar dat ze het er dan nog voor over hebben?
Het is bij hun bij de eerste keer gelijk dood, dus misschien weten ze het niet eens, moet je eens zien wat mensenmannen allemaal over hebben om een keertje te neuken, willens en wetend, helemaal bewust.
Geloof me, als seks dodelijk zou zijn direct zouden er zat mensen sterven die het toch doen.

Ehm. Jij lijkt te denken dat mannetjes hun leven inruilen voor seks. Je maakt nogal een kromme vergelijking, want jij hebt het over 'iets ergens voor over hebben', maar zo werken insecten niet. Ik weet niet of je op de hoogte bent van de cellulaire processen die grotendeels die de levensduur grotendeels bepalen en niet het feit of ze nou seks hebben of niet. Mannetjes worden grootgebracht om voor te planten en in die 3 dagen dat ze leven zullen ze dat dan ook doen. Ook is het echt niet zo alsof insecten totaal rationeel gaan nadenken, want insecten denken niet. het heet instinct en ze zullen dat ongeacht de omstandigheden hun instinct (voorplanting voornamelijk) opvolgen.
pi_77215547
gewoon cavemen stylo toch, oldsk00l, jwz

seks is in dat opzicht gewoon een manier om terug te kunnen vallen in gedragspatronen die zo natuurlijk zijn dat je ze (bijna) instinct zou kunnen noemen vrouwen kunnen wel heel leuk geëmancipeerd gaan doen, maar als het erop aan komt willen ze (in ieder geval de meesten van hen) toch dat de man de touwtjes in handen neemt. vrouwen willen eigenlijk helemaal geen zachtaardige lieve vriend, ze willen gewoon een klootzak. gewoon een caveman die hen met een knuppel een paar petsen geeft Ergo: "nice guys finish last"

zondag 24 januari 2010 @ 17:40:46 #72
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_77216090
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef gnilrednoz het volgende:

seks is in dat opzicht gewoon een manier om terug te kunnen vallen in gedragspatronen die zo natuurlijk zijn dat je ze (bijna) instinct zou kunnen noemen vrouwen kunnen wel heel leuk geëmancipeerd gaan doen, maar als het erop aan komt willen ze (in ieder geval de meesten van hen) toch dat de man de touwtjes in handen neemt. vrouwen willen eigenlijk helemaal geen zachtaardige lieve vriend, ze willen gewoon een klootzak. gewoon een caveman die hen met een knuppel een paar petsen geeft Ergo: "nice guys finish last"

[ afbeelding ]

Ja hoor, ze willen allemaal een klootzak... Blijf jezelf dat vooral wijsmaken.

Ze willen zich niet vervelen met iemand die overal ja en amen op zegt, dat is wat anders.

Ontopic:
Mannen moeten sowieso in alles een beetje het initiatief nemen dankzij de rolverdeling die mannen en vrouwen toebedeeld krijgen van jongs af aan. Het meisje is een prinsesje die moet wachten op d'r prins en de jongen moet draken verslaan om bij het prinsesje te komen. Denk dat het vooral daaraan ligt.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_77216318
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Er zijn altijd uitzonderingen, niets is echt vreemd op deze aardkloot.
Maar als er geen onbalans is en er dus niet teveel mannetjes zijn bij eenden dan gaat het allemaal zeer beschaafd, is er een paringsdans en paarvorming waar het vrouwtje kiest.
Dolfijnen, orca's die staan ook bekend om verkrachtingen tussendoor, zoals gezegd, niets is de dierenwereld vreemd.
http://www.nrc.nl/wetensc(...)og_met_zwaar_geschut
Niet alle eenden inderdaad, maar het ligt aan de soort. Onder bepaalde eendensoorten zijn verleiding en voorspel de norm onder de mannetjes, anderen gaan voor grof geweld. Bij de laatste groep zijn beide seksen fysiek ingesteld op een paring waarbij het vrouwtje gedwongen wordt. Het is bij die soorten dus zo ingeburgerd dat ze door de jaren heen dankzij natuurlijke selectie zijn aangepast op groepsverkrachting.
quote:
Hebben eencelligen geen seks, nee echt, meen je dat zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Ok, nu weer serieus...
Dat was een reactie op jouw vraag of eencelligen seks onder dwang zouden hebben _! Ik wijs je subtiel op deze uitermate stupide uitspraak, als je enige zelfreflectie zou bezitten had je je fout toegegeven en kon je daarmee je domheid nog een beetje goedmaken. Maar dat inzicht heb je blijkbaar ook al niet.
quote:
Insecten geen vrije wil, nogal boute uitspraak, zou ik mee oppassen, ik weet het werkelijk niet en vind niet dat je dat zomaar kan zeggen, al vaker zijn we op dat soort opmerkingen teruggekomen omdat inzicht veranderde, we weten nu dat bv karpers een best wel uitgebreide comminucatie hebben onder elkaar en iedere visser kan je vertellen hoe slim die beesten worden, we dachten vroeger van vissen ook niet dat ze gevoel zouden hebben en konden nadenken, wat zaten we fout.
Als een bij een vrije wil had, waarom zou ze zich dan de tyfus werken voor andermans jongen, zich laten inzetten in gevechten op leven en dood en haar leven geven voor een volk dat alleen geeft om de koningin? Zou ik niet doen.
quote:
Vele insecten vertonen wel degelijk comminucatie, zeer uitgebreid zelfs, sociale structuren en andere zaken, dat hun lijf heel anders werkt dan de onze betekend niet dat ze dat gelijk niet kunnen.
Communicatie is iets heel anders dan vrije wil. Waarom je dat erbij haalt is me werkelijk een raadsel.
quote:

Neem slangen en andere reptielen, zeer beperkt brein, toch kennen ze gewoonten rondom seks waarin er bepaalde handelingen plaatsvinden om toestemming te krijgen en gebeurd het dat de partner die toestemming moet geven dat niet doet(het vrouwtje, alweer!).
Tokkel een fout lied als zwart weduwe mannetje en je komt niet aan paren toe, val niet in goede aarde en je bent ook een maaltijd voordat je je voort kan planten.
Klopt.
quote:
Tuurlijk zijn er uitzonderingen, aan alle kanten en zelfs binnen soorten zijn er verschillen, niets is gewoon en toch is alles normaal, zo werkt het hier op aarde.
Maar in zijn algemeenheid kan best gezegd worden dat bij voorplanting het vrouwtje die beslissende factor is of het gaat plaatsvinden of niet.
Dan zijn bepaalde gedragingen aantrekkelijk, soms hele brute in onze menselijke ogen, maar toch is dat normaal voor die soort en zou de vragende parter zonder die gedragingen niet de juiste voortplantingspartner zijn.
Niet ter zake doende.
pi_77241291
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

http://www.nrc.nl/wetensc(...)og_met_zwaar_geschut
Niet alle eenden inderdaad, maar het ligt aan de soort. Onder bepaalde eendensoorten zijn verleiding en voorspel de norm onder de mannetjes, anderen gaan voor grof geweld. Bij de laatste groep zijn beide seksen fysiek ingesteld op een paring waarbij het vrouwtje gedwongen wordt. Het is bij die soorten dus zo ingeburgerd dat ze door de jaren heen dankzij natuurlijke selectie zijn aangepast op groepsverkrachting.
Zoals ik ook al de tasmaanse duivel aanhaalde waarbij het vrouwtje een verdikking in haar nek heeft om het gesleep van het mannetje te kunnen hebben als ze eerst wordt overmeesterd en daarna ontvoerd.
Maar dat maakt het niet de norm, niet wat het meeste voorkomt.
quote:
Dat was een reactie op jouw vraag of eencelligen seks onder dwang zouden hebben _! Ik wijs je subtiel op deze uitermate stupide uitspraak, als je enige zelfreflectie zou bezitten had je je fout toegegeven en kon je daarmee je domheid nog een beetje goedmaken. Maar dat inzicht heb je blijkbaar ook al niet.
Ik heb nooit wat gevraagd, ik heb de opmerking geplaatst van eencelligen tot insecten en andere wezens, dat is gewoon een algemene opmerking die een hele grote groep aanhaald waarin diersoorten voorkomen waarvan ik gewoon niet weet hoe het zit met hun gewoonten rondom voortplanting(waarmee ik paringsdansen en toestemming e.d. bedoel)
Dat eencelligen geen wederzijdse seks hebben is nogal logisch, dat jij die opmerking gelijk geheel letterlijk neemt is meer jouw probleem dan de mijne.
quote:
Als een bij een vrije wil had, waarom zou ze zich dan de tyfus werken voor andermans jongen, zich laten inzetten in gevechten op leven en dood en haar leven geven voor een volk dat alleen geeft om de koningin? Zou ik niet doen.
Dat vraag ik me nu ook altijd af als ik weer van die domme sukkels zie die zich bij het leger hebben aangesloten, luitjes die op ten duur poen zat hebben maar toch doorwerken en zo nog heeeeeeeeeeel veel meer waarbij ik me afvraag waarom ze dat in godensnaam doen als ze een vrije wil hebben.
Oh shit, we hadden het over bijen, niet over mensen...
quote:
Communicatie is iets heel anders dan vrije wil. Waarom je dat erbij haalt is me werkelijk een raadsel.
Omdat er zonder comminucatie in welke vorm dan ook geen toestemming gekregen kan worden noch gegeven?
Omdat er zonder comminucatie geen sociale structuren, hierarchische structuren e.d. kunnen bestaan?
Gewoonten rond paringen e.d. om tot paring te kunnen komen onder comminucatie vallen.
Zoals die spin die een "liefdesliedje" tokkelt op het web, dat is comminucatie, die vogel die zijn vleugels showt, een bepaald lied speelt, bepaalde "danspassen" maakt om tot paring te komen, dat IS comminucatie.
Zonder enige vorm van comminucatie wordt vrije wil nogal lastig, want als je niet kan aangeven dat je iets wil of niet wil schiet het niet op met die "vrije wil".
Expres tussen haakjes, want zelfs bij mensen is die wil niet zo vrij als we graag zelf mogen denken.
quote:
Klopt.
[..]

Niet ter zake doende.
Jawel, want jij haald bv het doden van de aanwezige jongen aan als reden waarom het geen keuze van het vrouwtje kan zijn.
Dat is juist zo'n brute gewoonte die bij die soort hoort, zou het mannetje geen enkel jong doden dan zouden de vrouwtjes hem waarschijnlijk gewoon weigeren ook al zijn ze krols.
Het is net als die bij waarvan jij je niet kan voorstellen dat zij dat uit vrije wil zou kunnen doen en nog vele andere gedragingen.
pi_77241966
Ik denk dat het er in Zweden heel anders aan toegaat...
pi_77245334
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef gnilrednoz het volgende:

[ afbeelding ]

hoe heet die strip/auteur
pi_77263173
Dit topic gaat toch over de VROUWELIJKE wens om genomen te worden. Niet over bijen die werken voor een koningin of insecten die doodgaan door voortplanting.
Jullie kunnen wel blijven doorgaan met die nutteloze feiten, maar we weten nu wel dat jullie veel van dieren weten, goed?

En nu weer tijd voor gezelligheid.

Nou meiden, worden jullie graag genomen, of liever bemind?

(ik heb al antwoord gegeven: meestal bemind maar soms gewoon genomen)
pi_77272586
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Zoals ik ook al de tasmaanse duivel aanhaalde waarbij het vrouwtje een verdikking in haar nek heeft om het gesleep van het mannetje te kunnen hebben als ze eerst wordt overmeesterd en daarna ontvoerd.
Maar dat maakt het niet de norm, niet wat het meeste voorkomt.
Niet in de dierenwereld in het algemeen, maar onder bepaalde diersoorten is het dus wel degelijk de norm. Je moet ook geen conclusies trekken op basis van een gemiddelde, diersoorten verschillen onderling veel te sterk om daar een conclusie op te baseren.
Maar je beweerde eerder dat van de hogere diersoorten (waar je ook vogels en reptielen onder schaarde) alleen de Tasmaanse duivel er dergelijke praktijken op nahoudt. En dat heb je mis.
quote:
[..]

Ik heb nooit wat gevraagd, ik heb de opmerking geplaatst van eencelligen tot insecten en andere wezens, dat is gewoon een algemene opmerking die een hele grote groep aanhaald waarin diersoorten voorkomen waarvan ik gewoon niet weet hoe het zit met hun gewoonten rondom voortplanting(waarmee ik paringsdansen en toestemming e.d. bedoel)
Dat eencelligen geen wederzijdse seks hebben is nogal logisch, dat jij die opmerking gelijk geheel letterlijk neemt is meer jouw probleem dan de mijne.
Je merkt hier dus op dat je niet weet hoe het zit met paringsrituelen onder een grote groep diersoorten, waarbij je eencelligen als voorbeeld noemt. Dat is gewoon een fout voorbeeld. Eencelligen doen niet aan paringsdansen of toestemming, het zijn namelijk eencelligen.
quote:
[..]

Dat vraag ik me nu ook altijd af als ik weer van die domme sukkels zie die zich bij het leger hebben aangesloten, luitjes die op ten duur poen zat hebben maar toch doorwerken en zo nog heeeeeeeeeeel veel meer waarbij ik me afvraag waarom ze dat in godensnaam doen als ze een vrije wil hebben.
Oh shit, we hadden het over bijen, niet over mensen...
Omdat ze er geld voor krijgen. Omdat hun opleiding betaald wordt. Omdat ze eigenlijk maar weinig risico's lopen vergeleken met een bij. Omdat ze geen lichaamsdelen uit hun lijf hoeven te rukken om een ander dier te kunnen verwonden. Omdat een soldaat ervoor kiest en ermee kan stoppen, en een bij niet.
Als het leger dezelfde arbeidsomstandigheden hanteerde als een bijenvolk, was er geen Nederlandse soldaat te bekennen. Sterker nog, ons land zou de mensenrechten grof schenden. Bij de mens staat het recht op vrijheid van het individu boven het staatsbelang.
quote:
[..]

Omdat er zonder comminucatie in welke vorm dan ook geen toestemming gekregen kan worden noch gegeven?
Omdat er zonder comminucatie geen sociale structuren, hierarchische structuren e.d. kunnen bestaan?
Gewoonten rond paringen e.d. om tot paring te kunnen komen onder comminucatie vallen.
Zoals die spin die een "liefdesliedje" tokkelt op het web, dat is comminucatie, die vogel die zijn vleugels showt, een bepaald lied speelt, bepaalde "danspassen" maakt om tot paring te komen, dat IS comminucatie.
Zonder enige vorm van comminucatie wordt vrije wil nogal lastig, want als je niet kan aangeven dat je iets wil of niet wil schiet het niet op met die "vrije wil".
Expres tussen haakjes, want zelfs bij mensen is die wil niet zo vrij als we graag zelf mogen denken.
Communicatie is het uitwisselen van informatie. Meer hoeft het niet voor te stellen. Communicatie vindt ook plaats tussen planten, of tussen de cellen binnen ons lichaam. Dat betekent nog niet dat die een vrije wil hebben.
quote:
[..]

Jawel, want jij haald bv het doden van de aanwezige jongen aan als reden waarom het geen keuze van het vrouwtje kan zijn.
Oh, was ik dat? Link?
quote:
Dat is juist zo'n brute gewoonte die bij die soort hoort, zou het mannetje geen enkel jong doden dan zouden de vrouwtjes hem waarschijnlijk gewoon weigeren ook al zijn ze krols.
Het is net als die bij waarvan jij je niet kan voorstellen dat zij dat uit vrije wil zou kunnen doen en nog vele andere gedragingen.
Als een leeuw een troep overneemt waarin geen jonge welpen voorkomen, doodt hij helemaal niets. Die leeuwinnen rekenen hem daar echt niet op af. De leeuw heeft zijn plaats al lang bevestigd door de oude leider te verslaan. Die hoeft zich echt niet te gaan bewijzen tegenover de leeuwinnen door nog eens een stapel weerloze welpjes af te maken.
  maandag 25 januari 2010 @ 23:14:52 #79
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77273393
Al die zinnen met 'waarschijnlijk' en 'hoeft echt niet', maar weten jullie wel iets van de ethologie van de soorten af waarover jullie het hebben?
I doubt it.
pi_77280866
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Cherryblossom het volgende:
Dit topic gaat toch over de VROUWELIJKE wens om genomen te worden. Niet over bijen die werken voor een koningin of insecten die doodgaan door voortplanting.
Jullie kunnen wel blijven doorgaan met die nutteloze feiten, maar we weten nu wel dat jullie veel van dieren weten, goed?

Er zijn van de periodes in je leven.. dit is een keihard-nemen-periode
pi_77287014
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Cherryblossom het volgende:

Dit dus. Waarom kunnen die mensen niet gewoon ontopic blijven? Maar ik ben nog steeds benieuwd naar reacties van andere vrouwen.
pi_77287818
Omdat het soms erg saai is om niet uit te mogen diepen.
Nu ging dat dierenrijk dingetje wel een beetje ver van het pad, maar opzich is het een interresante uitdieping van het onderwerp.
Want waarom houden best veel vrouwen ervan genomen te worden op een wat hardere manier?

Ik weet het niet goed, misschien ligt het in het loslaten dat je via die kant zo goed kan doen, vrouwen groeien toch nogsteeds op met de gedachte dat seks eigenlijk niet zo heel goed is, dat je laten gaan je tot een slet maakt(negatief), dat je als vrouw alleen seksuele gevoelens hebt als je van iemand houdt(geen lust), dat nette meisjes niet los gaan.
Het nette meisjes syndroom dus, ik denk soms dat dat best diep zit.

Toch is dat niet de natuur, andere beschavingen in de wereld en de geschiedenis laten zien dat er ook voor vrouwn vrijheid was op seksueel gebied wat dan ook goed gebruikt werd, als je eerlijk kijkt naar allerlei ranzigheden dan kunnen veel mannen nog wel wat van vrouwen leren.
Ook het kunnen hebben van meerdere orgasme's, meerdere keren achter elkaar komen, de grote erogone zone die we het lichaam noemen, alles spreekt van een actieve seskualiteit bij de vrouw(net zoals bij de man en dan nog net een beetje meer zelfs) die tijdenlang zwaar onderdrukt is.

100 jaar geleden was een vrouw "hysterisch" zo nu en dan, de behandelmethoden verschilde, van de gruwelijke voorloper van elektro therapie tot watertherapie, het besnijden tot artsen die dan manueel maar even wat deden of de eerste vibrators die wat tegen deze kwaal moesten doen.
Wat was hysterie, lust, klaarkomen, wat zeg ik nu, in die tijd kon een vrouw dat helemaal niet volgens de wetenschap, ze was ziek als ze genoot van seks, als ze lust had of klaar kwam!

Die hele zware onderdrukking gaf niet veel goeds en je zag ook gelijk weer hofmakerij e.d. toen vrouwen weer wat inspraak kregen in met wie ze wilde trouwen.
Nu die keuze echt vrij is is het overduidelijk, de vrouw kiest, de man vraagt, de macht van keuze ligt bij de vrouw, misschien is het daarom juist zo fijn om dan als die keuze gemaakt is en dat bed gehaald wordt de rollen eens om te draaien om de balans weer gelijk te trekken.

Of het is een natuurlijke test om letterlijk te zien of die man wel degelijk zulk goed matriaal is, hoe is zijn uithoudingsvermogen, is hij werkelijk sterk, heeft hij genoeg dominantie om die toekomstige jongen te beschermen, genoeg drive om te jagen en dat soort zaken.

Ik weet echt niet wat zich daar onbewust afspeeld, ik weet alleen dat ik het erg lekker vind, maar ook van afwisseling hou, van loom geminnekoos tot heel stevig, het kent allemaal zijn tijd en plaats.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:04:08 #83
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_77291979
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef erodome het volgende:

Die hele zware onderdrukking gaf niet veel goeds en je zag ook gelijk weer hofmakerij e.d. toen vrouwen weer wat inspraak kregen in met wie ze wilde trouwen.
Nu die keuze echt vrij is is het overduidelijk, de vrouw kiest, de man vraagt, de macht van keuze ligt bij de vrouw, misschien is het daarom juist zo fijn om dan als die keuze gemaakt is en dat bed gehaald wordt de rollen eens om te draaien om de balans weer gelijk te trekken.
De rolverandering gaat natuurlijk ook de andere kant op. Je hebt nu ook veel meer dat vrouwen op een man afstappen ipv in een hoekje mooi te wezen. En dat de man met een beetje mazzel dus de keuzes mag maken.

In mijn ogen ligt de macht van de keuze eigenlijk meer bij de meest aantrekkelijke, om het even banaal te zien.

Je ziet trouwens ook heel veel dat mensen met een hoge maatschappelijke status het juist heel geil vinden om compleet onderdanig te zijn. Misschien dat het daar mee te maken heeft, je wilt natuurlijk altijd wat je eigenlijk niet hebt.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_77294456
Wat een slap gelul over insecten Hang gewoon niet de smartass uit en geef toe dat het geil is om het onderdanige meisje te spelen en lekker hard genomen te worden. Of dominant en er dan zelf bovenop, whatever.
pi_77295341
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:00 schreef shakeyourkitty het volgende:
Wat een slap gelul over insecten Hang gewoon niet de smartass uit en geef toe dat het geil is om het onderdanige meisje te spelen en lekker hard genomen te worden. Of dominant en er dan zelf bovenop, whatever.
Elk platitude heeft een diepgaander achtergrond, vergeet dat niet. In de wetenschappen is alles herleidbaar. Dit topic is uitverkoren en verheven als platform voor het uitdiepen en zijdelings becommentariëren van een alom bekend cliché. Ter verlichting van u allen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:41:08 #86
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77296609
Ik weet nou niet meer van wie het punt is dat vrouwen in de natuur altijd de broek aanhebben, maar als dat serieus het punt is waarom gediscussieerd werd, dan is dat wel heel stompzinnig.
pi_77297331
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:41 schreef Zero17 het volgende:
Ik weet nou niet meer van wie het punt is dat vrouwen in de natuur altijd de broek aanhebben, maar als dat serieus het punt is waarom gediscussieerd werd, dan is dat wel heel stompzinnig.
Stompzinnig zijn zij, die een oordeel plaatsen over een discussie zonder deze gevolgd te hebben.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:25:40 #88
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77298555
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:57 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Stompzinnig zijn zij, die een oordeel plaatsen over een discussie zonder deze gevolgd te hebben.
Misschien is het eens handig als, voordat je post, meer dan alleen de laatste pagina leest.
Moeilijk?
pi_77298810
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:25 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Misschien is het eens handig als, voordat je post, meer dan alleen de laatste pagina leest.
Moeilijk?
Waarom zou ik? Ik reageer niet op de OP, jij ook niet. Misschien zou je zelf de discussie eens moeten lezen, misschien dat je kritiek daarop dan nog eens ergens op slaat
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:17:40 #90
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77300490
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:32 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Ik reageer niet op de OP, jij ook niet. Misschien zou je zelf de discussie eens moeten lezen, misschien dat je kritiek daarop dan nog eens ergens op slaat
Ik deze lange discussie zelf zowat gestart en nu kom jij op pagina 4 even wat praten.
Goedzo hoor.
pi_77302789
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:17 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Ik deze lange discussie zelf zowat gestart en nu kom jij op pagina 4 even wat praten.
Goedzo hoor.
Het is pagina 2, en ik voerde geen discussie met jou maar met erodome. Waar jij eerder over hebt zitten blaten interesseert mij welbeschouwd geen reet.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:14:49 #92
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77302947
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:11 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Het is pagina 2, en ik voerde geen discussie met jou maar met erodome. Waar jij eerder over hebt zitten blaten interesseert mij welbeschouwd geen reet.
Och, het is wat hè jongen.
Gelukkig kun je je frustraties altijd lekker op Fok! uiten. Ga jij maar lekker met erodome discussiëren hoor, zal vast een hele beargumenteerde en zinvolle discussie worden van jouw kant. Zonder twijfel.
pi_77306010
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Och, het is wat hè jongen.
Gelukkig kun je je frustraties altijd lekker op Fok! uiten. Ga jij maar lekker met erodome discussiëren hoor, zal vast een hele beargumenteerde en zinvolle discussie worden van jouw kant. Zonder twijfel.
Gast, wat doe je nou moeilijk. Je begint hier zelf om aandacht te jengelen met je loze opmerkingen. Had ik je moeten negeren?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:50:53 #94
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77314342
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Gast, wat doe je nou moeilijk. Je begint hier zelf om aandacht te jengelen met je loze opmerkingen. Had ik je moeten negeren?
Lees nou eens voor de verandering. Jij gaat de hele tijd keihard in op mijn posts ook al is het gewoon waar wat ik zeg. Doe nou eens rustig man.
pi_77316462
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Lees nou eens voor de verandering. Jij gaat de hele tijd keihard in op mijn posts ook al is het gewoon waar wat ik zeg. Doe nou eens rustig man.
Nee jong. Je plaatste herhaaldelijk opmerkingen over de discussie die gaande was tussen mij en een erodome. Op de laatste post ging ik in, de rest is geschiedenis. Dat je liever vrijblijvend roept vanaf de zijlijn begrijp ik wel, maar helaas, nu ben je het veld opgetrokken. Verdedig jezelf, zwakkeling!
Overigens spreekt uit je posts absoluut niets, en derhalve ook geen waarheden.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:31:23 #96
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77316649
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Nee jong. Je plaatste herhaaldelijk opmerkingen over de discussie die gaande was tussen mij en een erodome. Op de laatste post ging ik in, de rest is geschiedenis. Dat je liever vrijblijvend roept vanaf de zijlijn begrijp ik wel, maar helaas, nu ben je het veld opgetrokken. Verdedig jezelf, zwakkeling!
Overigens spreekt uit je posts absoluut niets, en derhalve ook geen waarheden.
Weet je wat? ..
Nee laat eigenlijk ook maar. Dit is toch wel te hopeloos voor woorden.
Ik hoop dat je jouw discussiepartner niet hebt weggejaagd met je overredingskracht en wijsheid.
pi_77317426
IK WIL GENOMEN WOREE!!!!!!!!!! WAAAAAHHH

En nu ophouwe met ruziemake in een forum over vrouwen die genomen willen worden! Kijken jullie ook liever naar een actiefilm dan naar porno? Sjeeezis, wat zijn jullie voorkeuren? Jullie jagen alle vrouwen die genomen willen worden weg! Stommelingen

Ga ergens anders ruig lopen doen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:50:04 #98
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77317564
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef Cherryblossom het volgende:

En nu ophouwe met ruziemake in een forum over vrouwen die genomen willen worden! Kijken jullie ook liever naar een actiefilm dan naar porno? Sjeeezis, wat zijn jullie voorkeuren? Jullie jagen alle vrouwen die genomen willen worden weg! Stommelingen

Waarom vind jij het erg als die vrouwen worden weggejaagd?
Of is dit soms een verkapte -ik ben (les)bi(e)- post?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 23:51:10 #99
289136 Mike.J
His Royal Airness
pi_77317613
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef Cherryblossom het volgende:

Amen! Ontopic, laat de dames maar reageren
pi_77318307
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Weet je wat? ..
Nee laat eigenlijk ook maar. Dit is toch wel te hopeloos voor woorden.
Ik hoop dat je jouw discussiepartner niet hebt weggejaagd met je overredingskracht en wijsheid.
Dat is allang gebeurd Doei.
  woensdag 27 januari 2010 @ 00:16:19 #101
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77318745
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:06 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Dat is allang gebeurd Doei.
Och, meneer wil het laatste woord weer hebben. Ga nou maar weer lekker on topic a.u.b.
pi_77319615
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:16 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Och, meneer wil het laatste woord weer hebben. Ga nou maar weer lekker on topic a.u.b.
Oh sorry, wilde jij het laatste woord? Wat jammer, nu is het weer mislukt.
Maar als je zo graag degene wil zijn die de zaak mag afsluiten, dan vind ik dat goed. Ik zal de eer van het laatste woord aan jou laten. Want zo ben ik. Dit is mijn laatste post in dit topic, dus grijp je kans. Het veld is van jou.
pi_77325316
Blijf gewoon ontopic, idioten
pi_77325612
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef Tyler..Durden het volgende:

In mijn ogen ligt de macht van de keuze eigenlijk meer bij de meest aantrekkelijke, om het even banaal te zien.

Interresant, dat heeft wat observatie nodig....
pi_77327923
Niks mis met een goeie discussie, maar wel normaal blijven reageren aub.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:32:03 #106
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77689231
quote:
inderdaad mannen moeten het mannenwerk doen.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_77698567
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef aychelle het volgende:

[..]

inderdaad mannen moeten het mannenwerk doen.
Ik krijg een beetje het idee dat jij nogal achterloopt. We leven in 2010, er is niet meer zoiets als 'mannen of vrouwen werk'. Zoiets heet emancipatie, maar goed, vorige keer kwam je ook al met een topic over huisvrouwen. Hoop dat je in ieder geval erg gelukkig word terwijl je geen diploma hebt, vast zit aan een man, niks anders kan/mag doen dan pijpen en schoonmaken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77708675
Ik wil zelf ook wel vaker de bovenste vleeslaag zijn.
Trust is the heart of everything.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:17:22 #109
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_77708786
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:13 schreef Librabis. het volgende:
Ik wil zelf ook wel vaker de bovenste vleeslaag zijn.
Wat breng je dat onsmakelijk
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_77708808
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:17 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Wat breng je dat onsmakelijk
Het hoeft maar een naam te hebben hè.
Trust is the heart of everything.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:19:56 #111
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77708863
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef Librabis. het volgende:

[..]

Het hoeft maar een naam te hebben hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')