abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76468277
Uit mijn eigen ervaring, plus wat ik hoor / zie heb ik het idee gekregen dat de meeste vrouwen het fijnste vinden om tijdens de sex de subdominante rol aan te nemen.
De man moet haar 'neuken', vastpakken, billen slaan, controle nemen, etc.
Voor de een is 'genomen worden' voldoende, de ander wil in het kussen geduwd worden en haar handen vastgebonden, en weer een ander wil volledig vastgebonden & geblindoekt onder gespoten worden.
Maar, volgens mij, gaat de mildste versie hier van voor de meeste vrouwen wel op.

Hoe komt dat nou? En wil ik niet horen 'het is lekker', maar de psychologische verklaring die hier aan ten grondslag ligt.
pi_76468325
Dat geld niet voor mij hoor in iedergeval
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76468401
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 02:20 schreef 12-1985 het volgende:
Uit mijn eigen ervaring, plus wat ik hoor / zie heb ik het idee gekregen dat de meeste vrouwen het fijnste vinden om tijdens de sex de subdominante rol aan te nemen.
Voor de een is 'genomen worden' voldoende, de ander wil in het kussen geduwd worden en haar handen vastgebonden, en weer een ander wil volledig vastgebonden & geblindoekt onder gespoten worden.
Maar, volgens mij, gaat de mildste versie hier van voor de meeste vrouwen wel op.

Hoe komt dat nou? En wil ik niet horen 'het is lekker', maar de psychologische verklaring die hier aan ten grondslag ligt.
Ik had eigenlijk geen serieus topic verwacht na deze tt

Anyway, ik denk dat de traditionele rol van de man tov de vrouw hieraan ten grondslag ligt..Nothing more, nothing less.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_76468572
In mijn geval, omdat ik zelf niet goed het initiatief durf te nemen.
pi_76470382
Ik denk dat een vrouw 'begeert' wil worden.
pi_76470608
Het kan met heel veel dingen te maken hebben, vrouwen moeten altijd overal controle over hebben, veel dingen regelen, kunnen multitasken, en krijgen daardoor ook weleens het gevoel altijd de slimste te moeten zijn. (wat dus niet altijd leuk is)
Het is zo lekker als je je in bed dan eens goed kan laten gaan, lekker genomen te worden dus, nergens over te hoeven denken, in welk standje het moet, noem maar op.

En als ik voor mezelf spreek, wind het mij gewoon enorm op, meer dan als ik zelf de dominante uithang, wat ook weleens leuk is, maar eigenlijk doe ik dat stiekem om de man op de fokken zodat zijn dominante trekje goed wakker wordt.
Ik verlies gewoon mijn verstand tijdens ruige sex en dat is een fantastisch gevoel!
Daarna helemaal high.... super gewoon.
pi_76470651
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:24 schreef -moppie- het volgende:

En inderdaad, je enorm begeerd voelen, dat een man zo wild van je wordt, dat hij ruig wordt.
pi_76470691
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef MargrietjeO het volgende:

[..]

En inderdaad, je enorm begeerd voelen, dat een man zo wild van je wordt, dat hij ruig wordt.
precies
pi_76472299
Voor mij geld dit niet hoor. Ik kan mij wel voorstellen dat er vrouwen zijn die wel subdominant zijn, toch een beetje in de rol van vroeger dat de man de baas is.
Haters gonna hate.
pi_76472738
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 02:20 schreef 12-1985 het volgende:

Voor mezelf, als ik erover na denk denk ik dat het ligt in een het is niet mijn schuld, ik gooi dan alle touwtjes uit handen, niets van wat er gebeurd is mijn schuld, ik hoef niet na te denken, me niet te schamen(want het is niet mijn schuld! ) en kan me compleet laten gaan.

Het kuise meisjes syndroom als je er heel diep op ingaat.
Maar dat is niet iets waar je bewust aan denkt, in de praktijk blijkt het een meer dan heerlijke manier om alles los te laten en compleet op te gaan in het genot.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_76500359
Ik denk niet dat dat een rationele oorzaak heeft, eerder iets met hormonen, stofjes, genen etc. Wat ervoor zorgt dat vrouwen dat voelen en daar gaan 'we' dan een rationele oorzaak bij zoeken. .

Wat overigens denk ik voor allerlei facetten van seks geldt. En ms wel voor gedrag in het algemeen. .
pi_76502368
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef Pixie. het volgende:
Nee voor mij hoeft dat ook allemaal niet
pi_76502627
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:24 schreef -moppie- het volgende:
True, maar dat kan toch op tig manieren?
pi_76513787
Mijn ervaring is toch wat anders, mijn vriendin wil over het algemeen meer bemint worden dan "genomen" worden, als ik er dan toch een etiket op moet plakken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_76513810
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef Pixie. het volgende:
Het gaat over seks met mannen.
-
pi_76519472
hha, al die geile wijven hier.

ik denk dat ze de "mannelijkheid" ook wel geil vinden, want mannen zijn nu eenmaal beter in "de baas" spelen dan vrouwen. Ze hoeven niets te doen en komen toch aan hun trekken.

zoiets
pi_76521567
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef MargrietjeO het volgende:

[..]

enorm begeerd voelen.....dat klinkt alsof het ergens kriebelt.
Mannen willen ook begeren, streelt ons ego. Freud zou vast zeggen dat we eigenlijk allemaal naar onze behaarde borst willen kijken in de spiegel terwijl we het vrouwtje laten kirren van begeertebevrediging.
pi_76540922
Omdat vrouwen ontvangen dat plaatst ze in een ondergeschikte positie..
Als man zijnde is het ook wel fijn om een vrouw te nemen terwijl ze er wat onderdanig bij ligt. Even laten zien wie de baas is zeg maar, maar dan zonder woorden. Je weet dan allebei hoe de verhoudingen liggen op dat moment igg.
pi_76541370
Dat is van nature zo.
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn. In het wild zie je ook geen vrouwtje een mannetje bespringen .
En nog steeds zijn er vrouwen die dat ontkennen .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_76549498
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Gkhn het volgende:
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn.
fail
pi_76554445
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Gkhn het volgende:
Dat is van nature zo.
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn. In het wild zie je ook geen vrouwtje een mannetje bespringen .
En nog steeds zijn er vrouwen die dat ontkennen .
In het wild zie je mannetjes tot op de dood vechten, zich in kronkels draaien tot en met om maar toestemming te krijgen erop te mogen, ja na al die moeite mogen ze gretig zijn, zo aardig zijn wij vrouwtjes dan ook wel weer

Wie is er dan sterker, het vrouwtje dat quasie verveeld staat te kijken en dan nog nee kan zeggen, of dat mannetje dat op z'n kop moet gaan staan om toestemming te verkrijgen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_76554626
tvp
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:33:59 #23
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_76558874
Dat is een beetje hetzelfde als vrouwen die jankzakken dat ze echt niet willen dat een man hun gezichtje onderspuit, maar eenmaal thuisgekomen zijn ze maar wat blij als een ze een flinke lading bud op het voorhoofdje hebben druipen.

Ambivalent, dat zijn vrouwen.

Vrouwen willen genomen worden omdat ze achter al dat mooie geouwehoer en die schijnvertoning ook gewoon geil zijn en sex willen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_76559157
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef DenWauwelaar het volgende:

Vrouwen willen genomen worden omdat ze achter al dat mooie geouwehoer en die schijnvertoning ook gewoon geil zijn en sex willen.
Dat ben ik wel met je eens denk ik. Maar dat eerste echt niet.
pi_76559348
Ter compensatie. Buiten de slaapkamer worden ze immers nooit serieus genomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')