Ik had eigenlijk geen serieus topic verwacht na deze ttquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:20 schreef 12-1985 het volgende:
Uit mijn eigen ervaring, plus wat ik hoor / zie heb ik het idee gekregen dat de meeste vrouwen het fijnste vinden om tijdens de sex de subdominante rol aan te nemen.
De man moet haar 'neuken', vastpakken, billen slaan, controle nemen, etc.
Voor de een is 'genomen worden' voldoende, de ander wil in het kussen geduwd worden en haar handen vastgebonden, en weer een ander wil volledig vastgebonden & geblindoekt onder gespoten worden.
Maar, volgens mij, gaat de mildste versie hier van voor de meeste vrouwen wel op.
Hoe komt dat nou? En wil ik niet horen 'het is lekker', maar de psychologische verklaring die hier aan ten grondslag ligt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:24 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk dat een vrouw 'begeert' wil worden.
preciesquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
En inderdaad, je enorm begeerd voelen, dat een man zo wild van je wordt, dat hij ruig wordt.
Voor mezelf, als ik erover na denk denk ik dat het ligt in een het is niet mijn schuld, ik gooi dan alle touwtjes uit handen, niets van wat er gebeurd is mijn schuld, ik hoef niet na te denken, me niet te schamen(want het is niet mijn schuld!quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:20 schreef 12-1985 het volgende:
Uit mijn eigen ervaring, plus wat ik hoor / zie heb ik het idee gekregen dat de meeste vrouwen het fijnste vinden om tijdens de sex de subdominante rol aan te nemen.
De man moet haar 'neuken', vastpakken, billen slaan, controle nemen, etc.
Voor de een is 'genomen worden' voldoende, de ander wil in het kussen geduwd worden en haar handen vastgebonden, en weer een ander wil volledig vastgebonden & geblindoekt onder gespoten worden.
Maar, volgens mij, gaat de mildste versie hier van voor de meeste vrouwen wel op.
Hoe komt dat nou? En wil ik niet horen 'het is lekker', maar de psychologische verklaring die hier aan ten grondslag ligt.
Nee voor mij hoeft dat ook allemaal nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef Pixie. het volgende:
Dat geld niet voor mij hoor in iedergeval
True, maar dat kan toch op tig manieren?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:24 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk dat een vrouw 'begeert' wil worden.
Het gaat over seks met mannen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef Pixie. het volgende:
Dat geld niet voor mij hoor in iedergeval
enorm begeerd voelen.....dat klinkt alsof het ergens kriebelt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
En inderdaad, je enorm begeerd voelen, dat een man zo wild van je wordt, dat hij ruig wordt.
failquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Gkhn het volgende:
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn.
In het wild zie je mannetjes tot op de dood vechten, zich in kronkels draaien tot en met om maar toestemming te krijgen erop te mogen, ja na al die moeite mogen ze gretig zijn, zo aardig zijn wij vrouwtjes dan ook wel weerquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Gkhn het volgende:
Dat is van nature zo.
Nog een bewijs dat mannen de betere ras zijn. In het wild zie je ook geen vrouwtje een mannetje bespringen.
En nog steeds zijn er vrouwen die dat ontkennen.
Dat ben ik wel met je eens denk ik. Maar dat eerste echt niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen willen genomen worden omdat ze achter al dat mooie geouwehoer en die schijnvertoning ook gewoon geil zijn en sex willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |