quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat probeer je nou weer te bereiken, burakius?
Ana endur fi takvimiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is wel het Turkentopic, hè? Ik denk niet dat je hier veel zieltjes hoeft te winnen voor uwen queste.
Heb jij soms ADHD?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
waarom heet dit topic turken op fok?
heb jij soms het stoornis van ik stel vragen die nergens op slaan. Waarom adhd?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb jij soms het stoornis van ik stel vragen die nergens op slaan. Waarom adhd?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
waarom heet dit topic turken op fok?
Die vraag sloeg nog een beetje ergens op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Je bent weer in topvorm, merk ik.
Net alsof jij mij hebt gezienquote:
Gecmis olsun. Raar dat je vind dat je een kutkop heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
Ik mis hier niks
Ik ga tukken, kut koppijn, later
Je faalde. 50% kans dat je het goed had, maar je faalde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die vraag sloeg nog een beetje ergens op.Vraag over ADHD daarentegen niet. adhd.. waar haal je het vandaan jongeman. Ik twijfelde over de/het.
![]()
Volgende keer:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, 2x keer duidelijk en de rest vaag.
Ik zag je toen je neef ging trouwen, maar dat was ik helemaal vergeten. Dus weet iig hoe je eruit ziet.quote:
I just want to own that look of satisfaction bro!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo hoort het, moet ze maar niet zo kijken.
kijken naar mensen kan leuk zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo hoort het, moet ze maar niet zo kijken.
Als je een bitch slap wil.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijken naar mensen kan leuk zijn.
Oh, oke dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof mensen die geven. Ik geef het eerder!
Jouw hand breekt op het moment dat het contact maakt met mijn wangquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof mensen die geven. Ik geef het eerder!
Waarschijnlijk komt ze met haar 1,50 nog niet eens bij je wangquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jouw hand breekt op het moment dat het contact maakt met mijn wang
Jouw lichaam bezit wonderbaarlijke krachten, maar dat wist ik al, daarom zou ik je ook nooit klappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jouw hand breekt op het moment dat het contact maakt met mijn wang
1,50 Overdrijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ze met haar 1,50 nog niet eens bij je wang.
Ach, men duwt zijnen hand tegen uwen voorhoofd, en gij zult niks meer uit kunnen richten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1,50 Overdrijven.![]()
Ik heb een lichaam gekregen om te springen.
Klopt, maar ik heb m'n vader.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, men duwt zijnen hand tegen uwen voorhoofd, en gij zult niks meer uit kunnen richten.
Dat hoop je! Mijn pa tegen jouw pa.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Burakius het volgende:
Denk dat je vader ook niet veel zou kunnen doen tegen me.
Volgens mij riep je eerst je vader.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik snap al helemaal niet dat sommige oudere jongens dom doen als ik over m'n vader begin.Wat verwachten ze, dat ik een vriendenkring heb met "mannen" van 22 ofzo. Het is dan toch logisch dat je je neven roept? En daarna je vader?
Ja, maar dat is gewoon grappig, omdat mensen het niet verwachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij riep je eerst je vader.
Mijn vader heeft is Taekwando expert. Ik zou het graag willen zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn vader allebei jullie vaders aankan.
Tss! Ik kom met m'n hele familie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn vader allebei jullie vaders aankan.
Mijn pa aced jouw pa, omdat mijn pa dikke donkey kong armen heeft uit het platteland.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat hoop je! Mijn pa tegen jouw pa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |