quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat probeer je nou weer te bereiken, burakius?
Ana endur fi takvimiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is wel het Turkentopic, hè? Ik denk niet dat je hier veel zieltjes hoeft te winnen voor uwen queste.
Heb jij soms ADHD?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
waarom heet dit topic turken op fok?
heb jij soms het stoornis van ik stel vragen die nergens op slaan. Waarom adhd?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb jij soms het stoornis van ik stel vragen die nergens op slaan. Waarom adhd?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
waarom heet dit topic turken op fok?
Die vraag sloeg nog een beetje ergens op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Je bent weer in topvorm, merk ik.
Net alsof jij mij hebt gezienquote:
Gecmis olsun. Raar dat je vind dat je een kutkop heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
Ik mis hier niks
Ik ga tukken, kut koppijn, later
Je faalde. 50% kans dat je het goed had, maar je faalde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die vraag sloeg nog een beetje ergens op.Vraag over ADHD daarentegen niet. adhd.. waar haal je het vandaan jongeman. Ik twijfelde over de/het.
![]()
Volgende keer:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, 2x keer duidelijk en de rest vaag.
Ik zag je toen je neef ging trouwen, maar dat was ik helemaal vergeten. Dus weet iig hoe je eruit ziet.quote:
I just want to own that look of satisfaction bro!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo hoort het, moet ze maar niet zo kijken.
kijken naar mensen kan leuk zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo hoort het, moet ze maar niet zo kijken.
Als je een bitch slap wil.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijken naar mensen kan leuk zijn.
Oh, oke dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof mensen die geven. Ik geef het eerder!
Jouw hand breekt op het moment dat het contact maakt met mijn wangquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof mensen die geven. Ik geef het eerder!
Waarschijnlijk komt ze met haar 1,50 nog niet eens bij je wangquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jouw hand breekt op het moment dat het contact maakt met mijn wang
Jouw lichaam bezit wonderbaarlijke krachten, maar dat wist ik al, daarom zou ik je ook nooit klappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jouw hand breekt op het moment dat het contact maakt met mijn wang
1,50 Overdrijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ze met haar 1,50 nog niet eens bij je wang.
Ach, men duwt zijnen hand tegen uwen voorhoofd, en gij zult niks meer uit kunnen richten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1,50 Overdrijven.![]()
Ik heb een lichaam gekregen om te springen.
Klopt, maar ik heb m'n vader.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, men duwt zijnen hand tegen uwen voorhoofd, en gij zult niks meer uit kunnen richten.
Dat hoop je! Mijn pa tegen jouw pa.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Burakius het volgende:
Denk dat je vader ook niet veel zou kunnen doen tegen me.
Volgens mij riep je eerst je vader.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik snap al helemaal niet dat sommige oudere jongens dom doen als ik over m'n vader begin.Wat verwachten ze, dat ik een vriendenkring heb met "mannen" van 22 ofzo. Het is dan toch logisch dat je je neven roept? En daarna je vader?
Ja, maar dat is gewoon grappig, omdat mensen het niet verwachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij riep je eerst je vader.
Mijn vader heeft is Taekwando expert. Ik zou het graag willen zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn vader allebei jullie vaders aankan.
Tss! Ik kom met m'n hele familie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn vader allebei jullie vaders aankan.
Mijn pa aced jouw pa, omdat mijn pa dikke donkey kong armen heeft uit het platteland.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat hoop je! Mijn pa tegen jouw pa.
Mijn moeder kan jouw vader dan aan, ze was Europees kampioen judoën. Tae Kwando is voor mietjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn vader heeft is Taekwando expert. Ik zou het graag willen zien.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn pa aced jouw pa, omdat mijn pa dikke donkey kong armen heeft uit het platteland.
Allemaal dwergen van < 1,50 meter. Nou, dat is iets om bang voor te zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tss! Ik kom met m'n hele familie.
Judo, ja dat deed mijn broertje ook. Wat een faggy sport. Je kunt er niets meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn moeder kan jouw vader dan aan, ze was Europees kampioen judoën. Tae Kwando is voor losers.
Alsof dat wat waard is, zijn pa is Tatar. Kan je vader daar tegenop?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn moeder kan jouw vader dan aan, ze was Europees kampioen judoën. Tae Kwando is voor losers.
Familie is niet m'n gezin he.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allemaal dwergen van < 1,50 meter. Nou, dat is iets om bang voor te zijn.
+ 1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof dat wat waard is, zijn pa is Tatar. Kan je vader daar tegenop?
Mijn vader heeft armen als boomstammen en een woeste snor. Zelfs Turken kunnen niet tegen zijn snor op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof dat wat waard is, zijn pa is Tatar. Kan je vader daar tegenop?
Dat van Nederlanders stelt niets voor hahahah. Mooi geprobeerd!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft armen als boomstammen en een woeste snor.
'Dat' Nederlandse snor?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat van Nederlanders stelt niets voor hahahah. Mooi geprobeerd!
Mijn vader hakt bomen om met zijn arm, en chopt ze in stukken met zijn hoofd. Hij gebruikt dim mak om zijn eten op te warmen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft armen als boomstammen en een woeste snor. Zelfs Turken kunnen niet tegen zijn snor op.
Oh ja, want mannen worden over het algemeen even lang als vrouwenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2, ik weet niet wat het is, al m'n neven zijn boven de 1,80, misschien had m'n moeder ons bewust te kort gegeven, zodat we ons konden onderscheiden van de rest van de familie.
Mijn vader eet Turken als ontbijt. Daarna spoelt hij de stukjes weg met een flinke slok kerosienequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn vader hakt bomen om met zijn arm, en chopt ze in stukken met zijn hoofd. Hij gebruikt dim mak om zijn eten op te warmen.
Ok, pff.. extra toevoeging, m'n oma's zijn sowieso minstens 1,65 geweest en m'n nicht is 1.77 ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, want mannen worden over het algemeen even lang als vrouwen/
Mijn vader eet Turken én Nederlanders uit Oman als ontbijt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader eet Turken als ontbijt.
Dat je dit durft te zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader eet Turken als ontbijt. Daarna spoelt hij de stukjes weg met een flinke slok kerosiene
Oh ja, Nederlanders staan bekend als het zwakste volk ter wereldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
Is je pa Nederlands? Zo ja --> -1 sterkheid.
Laat bilmiyorem dit niet horen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn vader eet Turken én Nederlanders uit Oman als ontbijt.
Dat was je pa niet, maar mijn maag. Kom naar het aanrecht nu!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als mijn pa begint te praten, trilt de hele omgeving. Burak abi, zeg eerlijk, voel je het daar niet?
bijna wel ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, Nederlanders staan bekend als het zwakste volk ter wereld.
Wat staat er tegenoverquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat was je pa niet, maar mijn maag. Kom naar het aanrecht nu!
Gereld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou ja, genoeg gereld voor vandaag. Ik ga slapen.
Mischien ben je gewoon een man? Meisjes horen meisjes te zijn. Mischien ligt het dus aan jezelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2, niet als aanval bedoeld, maar ik weet niet wat het met jullie Nederlanders is, maar met de meisjes is iig iets goed mis. Zelfs ik met m'n 1,59 maak kans om m'n langere, bredere leeftijdsgenoten te verslaan. En wat een lage pijngrens hebben ze.
ik heb wel iets mannelijks (volgens m'n moeder) wajoowquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien ben je gewoon een man? Meisjes horen meisjes te zijn.
Dat dit niet gebeurt:quote:
Wat aardig van haar om haar eigen dochter mannelijk te noemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb wel iets mannelijks (volgens m'n moeder) wajoow
babana soylemesem..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat dit niet gebeurt:
[ afbeelding ]
Ze bedoelt qua gedrag, dat ik me overal mee bemoei, niet qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat aardig van haar om haar eigen dochter mannelijk te noemen.
Tip: mischien moet je je baard niet laten staan.
Ach, je weet zelf dat áls ze komt, je haar gewoon voor de lol nog zo'n smak verkoopt. Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat dit niet gebeurt:
[ afbeelding ]
Dan is het familieoorlog in Nederland..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, je weet zelf dat áls ze komt, je haar gewoon voor de lol nog zo'n smak verkoopt. Gewoon, omdat het kan.
I'm a man!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, je weet zelf dat áls ze komt, je haar gewoon voor de lol nog zo'n smak verkoopt. Gewoon, omdat het kan.
Oorlog op je hoofd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan is het familieoorlog in Nederland..
Sen kiyaman bana!quote:
Mijn familie hier is toch groter dan die van haar. Tevens is één of twee ooms al genoeg voor dat familietjuh van haarquote:
Ik begrijp ook niet waarom ze dreigt met haar familie, een groep dwergen verpletter ik slapend met mijn linker kleine teenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn familie hier is toch groter dan die van haar. Tevens is één of twee ooms al genoeg voor dat familietjuh van haar.
Wij gebruiken alleen ons lichaam. En hoe weet je dat jouw familie groter is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn familie hier is toch groter dan die van haar. Tevens is één of twee ooms al genoeg voor dat familietjuh van haar.
De ooms die ik heb zijn trouwens wel groter dan zijn pa en oom die ik heb gezien. Niet dat lengte bepalend is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze dreigt met haar familie, een groep dwergen verpletter ik slapend met mijn linker kleine teen.
Sen yapmassin ki!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
hangisi daha kotu olur, tegen jouw pa of mijn pa?
Wajoow, je daagt het wel uit. Je geeft me zin om het wel te doen, maar ik zou niet naar je vader toe durven. Is een beetje raar en misschien zegt ie: ok, banane? benim oglum herkese vurabilir. Dan sta ik echt voor schut.quote:
Haha stiekem wil je die klap van mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wajoow, je daagt het wel uit. Je geeft me zin om het wel te doen, maar ik zou niet naar je vader toe durven. Is een beetje raar en misschien zegt ie: ok, banane? benim oglum herkese vurabilir. Dan sta ik echt voor schut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |