abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76464534
Niemand ontkent volgens mij ook dat de Marokkaanse straaterroristen een probeem zijn. Word er ook niet bepaald vrolijk van als ik de buurtbewoners hoor praten bij P&W.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76464586
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef ghb-tampon het volgende:

[..]

heb je ook Theo Maassen gekeken?
Ik heb alleen de goede delen onthouden.
pi_76464643
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

dit is allemaal wel heel duidelijk de oogkleppenmentaliteit van links.. een relletje? een incident? hier is duidelijk een structureel multicultureel conflict aan de hand en het word weer typisch weggerelativeerd door links.. hoezo stereotype links??

[ afbeelding ]
De linkse boevenbende op zijn best,
ik zie nu zelfs molukkers op televisie roepen dat ze de politiek niet meer vertrouwen en maar WILDERS gaan stemmen omdat ze doodmoe worden van de straat terreur
pi_76464732
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik heb alleen de goede delen onthouden.
pi_76464860
Dit is een structureel etnisch conflict dat je overal ziet in Nederland, behalve voor de mensen die in goede wijken wonen en de Volkskrant lezen. Ik stel voor: keihard optreden en mensen heropvoeden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_76466022
Onrust in Culemborg #6: Met een sisser?
Sorry, ik kan er niets van maken. Dit is volgens mij gewoon een verhaaltje/mening van een persoon die hij in een blog zet.

Volgens mij kan dat prima in het andere topic als gewoon in een post
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')