quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan weet jij nog niet hoe de media in Nederland werkt.
De media is hier niet om jou echte nieuws te laten zien, ze laten nieuws zien die zij zelf hebben gemaakt. Ze willen de mens dom houden en manipuleren en ze gebruiken
Mijn complimenten aan de media, het lukt ze ook nog!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja...de media gooide die steen en reed in op dat meisje....vast....
Helder licht. Het wordt pas spannend als de situatie weer "normaal" is. Dus over een paar weken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Saind het volgende:
Vandaag weer geweest, valt allemaal wel mee. Er rijdt veel politie rond, en er komt af en toe wat ME langsgereden maar de sfeer is opzich niet heel slecht. Meeste mensen hebben het idee dat het allemaal wat overdreven is, of ze zijn er inmiddels aan gewend...
Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Saind het volgende:
Vandaag weer geweest, valt allemaal wel mee. Er rijdt veel politie rond, en er komt af en toe wat ME langsgereden maar de sfeer is opzich niet heel slecht. Meeste mensen hebben het idee dat het allemaal wat overdreven is, of ze zijn er inmiddels aan gewend...
Wat vind je van de rol van de Marokkaanse jeugd in het verhaal. Wat zou je ze willen adviseren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.
Inderdaad, dan zal het weer een keer goed mis gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Helder licht. Het wordt pas spannend als de situatie weer "normaal" is. Dus over een paar weken.
Ja dat zag ik aan de emoties van de mensen op het journaal gisteren, dat het allemaal wat overdreven is. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat een stelletje kankermongolen even hun auto tegen je gevel parkeert en nog wat stenen door ramen gooit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Saind het volgende:
Volgens Meki is dat de media.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat zag ik aan de emoties van de mensen op het journaal gisteren, dat het allemaal wat overdreven is. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat een stelletje kankermongolen even hun auto tegen je gevel parkeert en nog wat stenen door ramen gooit.
En je dochter het ziekenhuis in werkt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat zag ik aan de emoties van de mensen op het journaal gisteren, dat het allemaal wat overdreven is. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat een stelletje kankermongolen even hun auto tegen je gevel parkeert en nog wat stenen door ramen gooit.
Omgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef eNaSnI het volgende:
Ze moeten deze er eens op af sturen!![]()
[ afbeelding ]
Toen was Meki doodstilquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat vind je van de rol van de Marokkaanse jeugd in het verhaal. Wat zou je ze willen adviseren?
Meki, huil eens niet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Mits Meki geen goed geslaagde trollkloon is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:03 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
DE Nazi krant![]()
Jij spoort echt niet he!
@ Asgard
Meki is iemand die heel graag naar anderen wijst en dan vooral naar het grote boze westen en in ons geval naar boze discriminerende nazi autotonen( ff zijn bijster intelligente woordenschat ff gebruiken)
Ondertussen plukt hij wel de vruchten van het wonen in het grote boze westen.
Dat is het hypocriete van dat soort mensen ook
ik denk dat er een paar dagen voor de verkiezingen toevallig allemaal problemen zijn met Marokkanen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer mogen we weer stemmen?
Dan is het kassa voor Wilders. Wat deze rellen natuurlijk ook zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik denk dat er een paar dagen voor de verkiezingen toevallig allemaal problemen zijn met Marokkanen.
Het begint mij te irriteren dat jij de media weg blijft zetten als zijnde de boosdoeners.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Daarom dus. Wat een verschrikkelijke tijd gaat dat worden, terug naar de jaren 50 met Geert.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dan is het kassa voor Wilders. Wat deze rellen natuurlijk ook zijn.
Er zijn toch élke dag problemen met die gasten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik denk dat er een paar dagen voor de verkiezingen toevallig allemaal problemen zijn met Marokkanen.
Je weet inmiddels wel, dankzij die journaliste, dat Wilders verkleed is, als fin met bontkraagje en met opzet die stenen heeft gegooid....?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dan is het kassa voor Wilders. Wat deze rellen natuurlijk ook zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |