abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76446106
Vorig deel:
Onrust in Culemborg #5: Favela de Culemborg?

Loopt het af met een sisser?

Last post:
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou dan weet jij nog niet hoe de media in Nederland werkt.

De media is hier niet om jou echte nieuws te laten zien, ze laten nieuws zien die zij zelf hebben gemaakt. Ze willen de mens dom houden en manipuleren en ze gebruiken

Mijn complimenten aan de media, het lukt ze ook nog!
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh ja...de media gooide die steen en reed in op dat meisje....vast....
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76446121
TVP
pi_76446165
Vandaag weer geweest, valt allemaal wel mee. Er rijdt veel politie rond, en er komt af en toe wat ME langsgereden maar de sfeer is opzich niet heel slecht. Meeste mensen hebben het idee dat het allemaal wat overdreven is, of ze zijn er inmiddels aan gewend...
pi_76446212
Hoe moet het nu verder.
Zodra de me weg is begint het natuurlijk weer.
Ze hoeven maar even verkeerd naar elkaar te kijken en de vlam slaat weer in de pan.
pi_76446225
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Saind het volgende:
Vandaag weer geweest, valt allemaal wel mee. Er rijdt veel politie rond, en er komt af en toe wat ME langsgereden maar de sfeer is opzich niet heel slecht. Meeste mensen hebben het idee dat het allemaal wat overdreven is, of ze zijn er inmiddels aan gewend...
Helder licht. Het wordt pas spannend als de situatie weer "normaal" is. Dus over een paar weken.
pi_76446302
quote:
Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_76446340
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.
Wat vind je van de rol van de Marokkaanse jeugd in het verhaal. Wat zou je ze willen adviseren?
pi_76446359
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Helder licht. Het wordt pas spannend als de situatie weer "normaal" is. Dus over een paar weken.
Inderdaad, dan zal het weer een keer goed mis gaan.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:56:41 #9
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_76446391
Ze moeten deze er eens op af sturen!

<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_76446423
quote:
Ja dat zag ik aan de emoties van de mensen op het journaal gisteren, dat het allemaal wat overdreven is. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat een stelletje kankermongolen even hun auto tegen je gevel parkeert en nog wat stenen door ramen gooit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_76446469
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja dat zag ik aan de emoties van de mensen op het journaal gisteren, dat het allemaal wat overdreven is. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat een stelletje kankermongolen even hun auto tegen je gevel parkeert en nog wat stenen door ramen gooit.
Volgens Meki is dat de media.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:58:55 #12
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76446470
tvp maar weer
Half bezopen is weggegooid geld.
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 17:59:08 #13
236264 crew  capricia
pi_76446481
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

En je dochter het ziekenhuis in werkt...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76446535
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef eNaSnI het volgende:
Ze moeten deze er eens op af sturen!

[ afbeelding ]
Omg
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:00:49 #15
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_76446551
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Wat vind je van de rol van de Marokkaanse jeugd in het verhaal. Wat zou je ze willen adviseren?
Toen was Meki doodstil
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_76446554
quote:

[..]

Meki, huil eens niet zo.
Als je wilt klagen over het feit dat Marokkanen teveel in de media komen en dat de meeste mensen hier het voor Molukkers opnemen moet je niet bij ons zijn. Dan moet je de schuld niet bij de media leggen. De enige die hier schuldig aan zijn, zijn de Marokkanen zelf. Dan heb ik het inderdaad over ELKE Marokkaan in Nederland. Dus ook Marokkanen die niet rellen, maar die wel iedere keer de schuld bij de politiek, andere bevolkingsgroepen, racisme, te weinig speelplekken, te lage uitkeringen, te weinig straatcoaches, te weinig freepasses leggen... maar nooit bij de Marokkaan zelf. De media heeft jullie lang genoeg gespaard, het gaat nog allemaal veel te mild wat mij betreft. Als er alleen berichten op tv zouden komen over relmocro's die weer eens iets flikken, dan hadden we nog drie extra publieke kanalen op tv nodig die 24/7 zouden moeten uitzenden.
Dan kan je nog zoveel over de media zeggen, maar het is niet de media die stenen door ruiten gooit of op 15-jarige meisjes inrijden, dat zijn toch echt de o zo lieve Marokkanen.

pi_76446660
quote:

[..]

DE Nazi krant

Jij spoort echt niet he!

@ Asgard
Meki is iemand die heel graag naar anderen wijst en dan vooral naar het grote boze westen en in ons geval naar boze discriminerende nazi autotonen( ff zijn bijster intelligente woordenschat ff gebruiken)
Ondertussen plukt hij wel de vruchten van het wonen in het grote boze westen.
Dat is het hypocriete van dat soort mensen ook
pi_76446873
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:03 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

DE Nazi krant

Jij spoort echt niet he!

@ Asgard
Meki is iemand die heel graag naar anderen wijst en dan vooral naar het grote boze westen en in ons geval naar boze discriminerende nazi autotonen( ff zijn bijster intelligente woordenschat ff gebruiken)
Ondertussen plukt hij wel de vruchten van het wonen in het grote boze westen.
Dat is het hypocriete van dat soort mensen ook
Mits Meki geen goed geslaagde trollkloon is.
pi_76446902
Wanneer mogen we weer stemmen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:10:50 #20
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76446946
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer mogen we weer stemmen?
ik denk dat er een paar dagen voor de verkiezingen toevallig allemaal problemen zijn met Marokkanen.
pi_76446983
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:10 schreef ASroma het volgende:

[..]

ik denk dat er een paar dagen voor de verkiezingen toevallig allemaal problemen zijn met Marokkanen.
Dan is het kassa voor Wilders. Wat deze rellen natuurlijk ook zijn.
pi_76447099
quote:

[..]

Het begint mij te irriteren dat jij de media weg blijft zetten als zijnde de boosdoeners.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:15:32 #23
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76447146
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Daarom dus. Wat een verschrikkelijke tijd gaat dat worden, terug naar de jaren 50 met Geert.
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 18:18:27 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_76447257
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:10 schreef ASroma het volgende:

[..]

Er zijn toch élke dag problemen met die gasten?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:18:59 #25
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76447280
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Je weet inmiddels wel, dankzij die journaliste, dat Wilders verkleed is, als fin met bontkraagje en met opzet die stenen heeft gegooid....?
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')