Ik ben er een periode best regelmatig geweest en heb er nog nooit slecht gegeten, of het er nu druk was of nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, is dat een aanrader? Ik ga zelf altijd naar die Griek op de Bloemerstraat naast de Shamrock.
Ga ik nu ook doen bij de Mac!quote:
Maar vragen beantwoorden ho maarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen bij de Mac!
Ik studeer al sinds 1998! Ik denk dat ik de langst studerende ben hier
Hij kon toch minstens uitleggen waarom ie me een pvv-er vond? Maar nee hoor, omdat zgn. ik een vraag bij het editen erin heb gepleurt durft ie niet ofzoquote:
Sodeknetter...ik ben precies 10 jaar later begonnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen bij de Mac!
Ik studeer al sinds 1998! Ik denk dat ik de langst studerende ben hier
hey! hoe is het bij jou met de tentamens!?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef morgane het volgende:
[..]
Sodeknetter...ik ben precies 10 jaar later begonnen
Ze moeten nog beginnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hey! hoe is het bij jou met de tentamens!?
Maandag begin ik, die week 4 herkansingen en 2 eerste kansen (en een deadline voor Introduction American Studies, Take Home Exam).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef morgane het volgende:
[..]
Ze moeten nog beginnendonderdag de eerste
en jij?
Keertje op een vrijdag of zaterdagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, wanneer mogen we je huisje op komen warmen.. IB heeft nu auto dus
Dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef morgane het volgende:
Ik wou ook altijd goede cijfers halen ja, maar inmiddels ben ik blij als ik überhaupt voldoendes haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |