Je beantwoord mijn vraag nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey hoogmoedige Ollander. Is er een echte vrije markt volgens jou hier? Ik dacht het niet!
Als de overheid de burger geen andere keuze geeft en de burger oplegt waaruit het mag kiezen. Dan staat de overheid aan de kant van bedrijven/corporaties. En op deze mnaier kunnen burgers/consumenten/patienten NIET de dure monopolien afstraffen door bij ze wegtelopen. Dat is GEEN vrije markt. maar een gereguleerde markt!
-neen-
'Mex. griep nog niet over hoogtepunt'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:09 schreef Amos_ het volgende:
Nu is het wachten op de onkundige mensen zonder medische opleiding of kennis die gaan schreeuwen dat het RIVM niet bevooroordeeld is
Lekker naiefquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Amos_ het volgende:
Suikerziekte in een vroeg stadium te genezen?? Je bent je wel bewust dat er niet maar 1 soort suikerziekte is, en dat suikerziekte in de basis niet te genezen is?![]()
Ik lees hier wel wonderbaarlijke dingen zeg
Waarom dacht je dat koningen met zilver bestek aten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zoals de alternatief genezers, die spullen verkopen als colloïdaal zilverDat mensen daar intrappen zeg
het is verwerpelijk te noemen. En eigenlijk is dat gewoon doortrapt slecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zal idd niet de1e keer zijn.
[..]
Het RIVM onderkent zelf dat er problemen kunnen ontstaan.
[..]
.
[..]
[..]
Onafhankelijk.![]()
omdat het prima anti-bacteriele werking heeftquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat koningen met zilver bestek aten?
http://medischcontact.art(...)d-of-kindermoord.htmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zal idd niet de1e keer zijn.
[..]
Het RIVM onderkent zelf dat er problemen kunnen ontstaan.
[..]
.
[..]
[..]
Onafhankelijk.![]()
http://mens-en-gezondheid(...)p-incubatietijd.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef Killaht het volgende:
Vriendin van me was naar de dokter gegaan destijds, omdat ze zich grieperig voelde. Ze vroeg toen ook aan de dokter; Hoe weet je wanneer er sprake is van mexicaanse griep of een normale griep?. Dokter zei; Dat weten we niet.
Insinueer je hiermee dat de moeder de 1.5u gevacineneerde baby zelf om het leven heeft gebracht?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:38 schreef dylany het volgende:
[..]
http://medischcontact.art(...)d-of-kindermoord.htm
He hallo, ik insinueer helemaal niets. Je moet gewoon even goed lezen. Was jij erbij toen de baby stierf?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat de moeder de 1.5u gevacineneerde baby zelf om het leven heeft gebracht?
Lijkt me sterk dat de moeder 'n hartstillstand heeft weten te veroorzaken. Dan zou je eerder denken aan verstikking.
Zo niet, wat wil je met deze link vertellen ?
http://medischcontact.art(...)d-of-kindermoord.htmquote:Het is voorstelbaar dat andere aandoeningen die zich presenteren als wiegendood, zoals metabole stoornissen, aangeboren hartfalen en mishandeling of verwaarlozing, in de loop der tijd niet zijn afgenomen
http://www.telegraaf.nl/b(...)rheid_achter___.htmlquote:Het RIVM stelt in een reactie geen informatie te hebben achtergehouden. Volgens directeur-generaal Marc Sprenger kan een hartstilstand leiden tot wiegendood. Hij zegt dat diverse artsen die de dood van de baby's hebben onderzocht, de ouders uitvoerig hebben voorgelicht over de bevindingen. „En natuurlijk blijven die conclusies heel onbevredigend. Dat begrijpen we.”
Omdat zilver licht anti-bacterieel werkt. Al vraag ik me af of men daar toen al bewust van was op die mate, en als dat zo was dan was dat om die reden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat koningen met zilver bestek aten?
Koningen aten zelfs van goud bestek, maar ik denk zelf dat dat komt omdat ze rijk waren en dus gewoon het duurste van het duurste kochten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Omdat zilver licht anti-bacterieel werkt. Al vraag ik me af of men daar toen al bewust van was op die mate, en als dat zo was dan was dat om die reden.
Ik zie niet wat dat tegen een virus doet overigens
Kan natuurlijk ook, al lijkt me goud niet altijd handig. Volgens mij is dat vrij zwaar maar ook relatief buigzaam?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koningen aten zelfs van goud bestek, maar ik denk zelf dat dat komt omdat ze rijk waren en dus gewoon het duurste van het duurste kochten.
Dat was mijn enige vraag n.a.v je linkdump. Wilde graag een toelichting. thx.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:48 schreef dylany het volgende:
[..]
He hallo, ik insinueer helemaal niets.
Puur goud wel. Waarschijnlijk werd hieraan wat mangaan toegevoegd, ook wel gebruikt door oplichters. Gelukkig werd toen de term EUREKA! geintroduceerd. Al is dat verhaal van eureka feitelijk een onzinverhaal, vervormd door klassieke vervorming van vertellingen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, al lijkt me goud niet altijd handig. Volgens mij is dat vrij zwaar maar ook relatief buigzaam?
Ik heb geloof ik een deja vuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:44 schreef Amos_ het volgende:
Nou, echt duidelijk die intenties
Wat een belachelijke stelling om meteen te zeggen dat men omgekocht is. En ja, ook al is het een geneesmiddelenbranche, ook dat zijn bedrijven die winst MOETEN maken om bestaansrecht te hebben. Een failliete farmaceut kan weinig medicijnen ontwikkelen, nietwaar?
Waar ik wel benieuwd naar ben he, jij weigert zeker ook alle medische hulp? Als jij iets onder de leden hebt ga je het wel oplossen met wat goed geluk of wat? Of ren je dan wel naar de eerste de beste arts/apotheek??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |