abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78406587
quote:
Insinueer je hiermee dat de moeder de 1.5u gevacineneerde baby zelf om het leven heeft gebracht?
Lijkt me sterk dat de moeder 'n hartstillstand heeft weten te veroorzaken. Dan zou je eerder denken aan verstikking.
Zo niet, wat wil je met deze link vertellen ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_78408236
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Insinueer je hiermee dat de moeder de 1.5u gevacineneerde baby zelf om het leven heeft gebracht?
Lijkt me sterk dat de moeder 'n hartstillstand heeft weten te veroorzaken. Dan zou je eerder denken aan verstikking.
Zo niet, wat wil je met deze link vertellen ?
He hallo, ik insinueer helemaal niets. Je moet gewoon even goed lezen. Was jij erbij toen de baby stierf?
Waarom zou het overlijden van dat kind aan de vaccinatie hebben moeten liggen, er zijn ook andere mogelijkheden toch? Als een kind sterft, stopt het hart.
quote:
Het is voorstelbaar dat andere aandoeningen die zich presenteren als wiegendood, zoals metabole stoornissen, aangeboren hartfalen en mishandeling of verwaarlozing, in de loop der tijd niet zijn afgenomen
http://medischcontact.art(...)d-of-kindermoord.htm
quote:
Het RIVM stelt in een reactie geen informatie te hebben achtergehouden. Volgens directeur-generaal Marc Sprenger kan een hartstilstand leiden tot wiegendood. Hij zegt dat diverse artsen die de dood van de baby's hebben onderzocht, de ouders uitvoerig hebben voorgelicht over de bevindingen. „En natuurlijk blijven die conclusies heel onbevredigend. Dat begrijpen we.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)rheid_achter___.html

Alles is mogelijk he!
pi_78410056
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat koningen met zilver bestek aten?
Omdat zilver licht anti-bacterieel werkt. Al vraag ik me af of men daar toen al bewust van was op die mate, en als dat zo was dan was dat om die reden.

Ik zie niet wat dat tegen een virus doet overigens
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78411819
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Omdat zilver licht anti-bacterieel werkt. Al vraag ik me af of men daar toen al bewust van was op die mate, en als dat zo was dan was dat om die reden.

Ik zie niet wat dat tegen een virus doet overigens
Koningen aten zelfs van goud bestek, maar ik denk zelf dat dat komt omdat ze rijk waren en dus gewoon het duurste van het duurste kochten.
pi_78413516
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Koningen aten zelfs van goud bestek, maar ik denk zelf dat dat komt omdat ze rijk waren en dus gewoon het duurste van het duurste kochten.
Kan natuurlijk ook, al lijkt me goud niet altijd handig. Volgens mij is dat vrij zwaar maar ook relatief buigzaam?
pi_78414613
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:48 schreef dylany het volgende:

[..]

He hallo, ik insinueer helemaal niets.
Dat was mijn enige vraag n.a.v je linkdump. Wilde graag een toelichting. thx.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_78421656
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook, al lijkt me goud niet altijd handig. Volgens mij is dat vrij zwaar maar ook relatief buigzaam?
Puur goud wel. Waarschijnlijk werd hieraan wat mangaan toegevoegd, ook wel gebruikt door oplichters. Gelukkig werd toen de term EUREKA! geintroduceerd. Al is dat verhaal van eureka feitelijk een onzinverhaal, vervormd door klassieke vervorming van vertellingen.
pi_78476462
Nou, echt duidelijk die intenties

Wat een belachelijke stelling om meteen te zeggen dat men omgekocht is. En ja, ook al is het een geneesmiddelenbranche, ook dat zijn bedrijven die winst MOETEN maken om bestaansrecht te hebben. Een failliete farmaceut kan weinig medicijnen ontwikkelen, nietwaar?

Waar ik wel benieuwd naar ben he, jij weigert zeker ook alle medische hulp? Als jij iets onder de leden hebt ga je het wel oplossen met wat goed geluk of wat? Of ren je dan wel naar de eerste de beste arts/apotheek??
pi_78478025
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:44 schreef Amos_ het volgende:

Wat een belachelijke stelling om meteen te zeggen dat men omgekocht is. En ja, ook al is het een geneesmiddelenbranche, ook dat zijn bedrijven die winst MOETEN maken om bestaansrecht te hebben. Een failliete farmaceut kan weinig medicijnen ontwikkelen, nietwaar?

Waar ik wel benieuwd naar ben he, jij weigert zeker ook alle medische hulp? Als jij iets onder de leden hebt ga je het wel oplossen met wat goed geluk of wat? Of ren je dan wel naar de eerste de beste arts/apotheek??
Ik heb geloof ik een deja vu .
Deze discussie hebben we al vaak gevoerd hier.
Maar best leuk om het nóg eens te doen
pi_78478053
Ben er oprecht benieuwd naar, want als ik mensen hier zo zie klagen over de medische wereld Dan zou je denken dat ze zelf nooooooooooit naar een dokter gaan of iets.
pi_78478155
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef Amos_ het volgende:
Ben er oprecht benieuwd naar, want als ik mensen hier zo zie klagen over de medische wereld Dan zou je denken dat ze zelf nooooooooooit naar een dokter gaan of iets.
Dat zou je denken idd, maar nee, dat is niet zo hoor.
Er was ten tijde van die discussie iemand die wel degelijk pijnstillers van de dokter nam tegen ondragelijke rugpijn, hernia geloof ik. Dus er worden uitzonderingen gemaakt en dan is Big Pharma een úitkomst!
pi_78478184
Dat noemen ze, volgens mijn woordenboek, hypocriet
pi_78478279
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:23 schreef Amos_ het volgende:
Dat noemen ze, volgens mijn woordenboek, hypocriet
Dat zeg ik, soms is BigPharma een uitkomst
pi_78479164
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:44 schreef Amos_ het volgende:

Hoeveel van de winst word er volgens jouw gebruikt voor ontwikkelen van nieuwe geneesmiddelen?
Hoeveel echt nieuwe geneesmiddelen komen er jaarlijks op de markt ?
Eisenhower1961.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:53:34 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78479338
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hoeveel van de winst word er volgens jouw gebruikt voor ontwikkelen van nieuwe geneesmiddelen?
Hoeveel echt nieuwe geneesmiddelen komen er jaarlijks op de markt ?
over het algemeen tussen de 25-45% wordt gebruikt voor R&D

men moet niet vergeten dat al je over het algemeen 10-12 jaar onderzoek moet doen voordat je een product op de markt kan krijgen en het slagingspercentage is ongeveer 0,01% (van de 10.000 onderzochte nieuwe moleculen komt er 1 op de markt). Aangezien een patent 20 jaar geldig is kun je nog 8 jaar proberen te verdienen op je product waarbij het break-even punt ongeveer na 4 jaar op de markt ligt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78479375
Precies, het is een dure bussiness voor zover ik weet.
pi_78481062
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omkoperij dus.
[..]

Het heeft dus NIETS met gezondheid te maken maar alles met woekerwinsten.
[..]

Beinvloeding beïnvloeding.
[..]

Nee natuurlijk niet. Wij mogen natuurlijk niet weten wat rechtstreeks ingespoten wordt.
[..]

Duidelijk lijkt me wat de intentie zijn van dit soort bedrijven.
Daarom krijgen ze ook een boete, en je draaft weer door, dit zegt helemaal niks over de wel/niet werkzaamheid van het product an sich, enkel over de bedenkelijke marketing die ze gebruiken. Beetje zoals unilever doet met hun yunomi website, is ook alleen maar product-placing etc. En die troep is al hal helemaal niet gezond.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:12:54 #168
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78484541
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Daarom krijgen ze ook een boete, en je draaft weer door, dit zegt helemaal niks over de wel/niet werkzaamheid van het product an sich, enkel over de bedenkelijke marketing die ze gebruiken. Beetje zoals unilever doet met hun yunomi website, is ook alleen maar product-placing etc. En die troep is al hal helemaal niet gezond.
Je leuk een boete waar men hun reet me afveegt. Het decimatie-project is toch doorgevoerd en ACHTERAF komt men er achter dat er niet zo netjes gehandeld wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_78485817
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:53 schreef Re het volgende:

[..]

over het algemeen tussen de 25-45% wordt gebruikt voor R&D

men moet niet vergeten dat al je over het algemeen 10-12 jaar onderzoek moet doen voordat je een product op de markt kan krijgen en het slagingspercentage is ongeveer 0,01% (van de 10.000 onderzochte nieuwe moleculen komt er 1 op de markt). Aangezien een patent 20 jaar geldig is kun je nog 8 jaar proberen te verdienen op je product waarbij het break-even punt ongeveer na 4 jaar op de markt ligt.
Heb je n bron ? Ik kom niet veel verder dan 10-15%.
quote:
The prices drug companies charge have little relationship to the costs of making the drugs and could be cut dramatically without coming anywhere close to threatening R&D.

Second, the pharmaceutical industry is not especially innovative. As hard as it is to believe, only a handful of truly important drugs have been brought to market in recent years, and they were mostly based on taxpayer-funded research at academic institutions, small biotechnology companies, or the National Institutes of Health (NIH).

Over the past two decades the pharmaceutical industry has moved very far from its original high purpose of discovering and producing useful new drugs. Now primarily a marketing machine to sell drugs of dubious benefit, this industry uses its wealth and power to co-opt every institution that might stand in its way, including the US Congress, the FDA, academic medical centers, and the medical profession itself. (Most of its marketing efforts are focused on influencing doctors, since they must write the prescriptions.)
http://www.nybooks.com/articles/17244
quote:
Drug industry expenditures for research and development, while large, were consistently far less than profits. For the top ten companies, they amounted to only 11 percent of sales in 1990, rising slightly to 14 percent in 2000.

Oude cijfers, maar is dat nu ineens zoveel meer geworden ? Of minder?
quote:
04 February 2010

GlaxoSmithKline (GSK) and Pfizer are both following AstraZeneca's lead in cutting their research and development budgets.
http://www.rsc.org/chemistryworld/News/2010/February/04021001.asp
Eisenhower1961.
pi_78485972
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je leuk een boete waar men hun reet me afveegt. Het decimatie-project is toch doorgevoerd en ACHTERAF komt men er achter dat er niet zo netjes gehandeld wordt.
Ik mis nog wel de link tussen marketing en de inhoud van een medicijn.

"Hun marketing is kut dus hun medicijn is ook kut en gaat ons doodmaken"

Hadden ze het wel effectiever moeten verspreiden, ik heb geen shot gehad.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:58:13 #171
52357 Lambiekje
pi_78486436
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik mis nog wel de link tussen marketing en de inhoud van een medicijn.

"Hun marketing is kut dus hun medicijn is ook kut en gaat ons doodmaken"

Hadden ze het wel effectiever moeten verspreiden, ik heb geen shot gehad.
Maar het is dus wel gekocht !?! BigPharma heeft gecashed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_78486495
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar het is dus wel gekocht !?! BigPharma heeft gecashed.
Nou poepoe, er wordt geld verdiend Schandalig eigenlijk dat geld verdienen.

Ik merk een nogal communistische grondslag Lambiekje, kan dat?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:04:57 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78486667
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Heb je n bron ? Ik kom niet veel verder dan 10-15%.
[..]

[..]

Oude cijfers, maar is dat nu ineens zoveel meer geworden ? Of minder?
[..]

ok ff gekeken naar de jaarcijfers van een paar farmaceuten (gewoon op te vragen zie bijv gsk, sanofi-aventis, novartis etc.), R&D komt idd op 15-20% uit op totale revenue. Marketing zit op 20-25%
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:06:21 #174
52357 Lambiekje
pi_78486719
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:04 schreef Re het volgende:

[..]

ok ff gekeken naar de jaarcijfers van een paar farmaceuten (gewoon op te vragen zie bijv gsk, sanofi-aventis, novartis etc.), R&D komt idd op 15-20% uit op totale revenue. Sales zit op 20-25%
In meerdere docus wordt steevast aangekaart dat marketing/reclame een tienvoud meer tot zijn beschikking heeft dan research.

Doe die oogkleppen af.!
pi_78486772
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In meerdere docus wordt steevast aangekaart dat marketing/reclame een tienvoud meer tot zijn beschikking heeft dan research.
En dan is er ook nog geld dat via sponsors/particulieren binnenkomt voor onderzoek, dat niet op de bedrijfsbalans staat.
quote:
Doe die oogkleppen af.!
Sorry, ik ben te gedrogeerd/brainwashed voor de waarheid
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:08:15 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78486791
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe die oogkleppen af.!

dus 200% van hun budget gaat naar marketing
pi_78486904
Ik merk hier weleens dat sommige users van Big Pharma een charitatieve instelling willen maken. Zou de kritiek dan verstommen?
Maar dan is er dus ook minder geld om nieuwe medicijnen te ontwikkelen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:12:41 #178
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78486952
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik merk hier weleens dat sommige users van Big Pharma een charitatieve instelling willen maken. Zou de kritiek dan verstommen?
Maar dan is er dus ook minder geld om nieuwe medicijnen te ontwikkelen.
wat dacht je van GEEN geld

zodra mensen niet meer beter willen worden zal pharma verdwijnen...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:31:20 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78487572
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:12 schreef Re het volgende:

[..]

Zonder geld gaat het heel snel ophouden ja Ik ben benieuwd wat mensen die dat lijken te willen als alternatief zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_78488277
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zonder geld gaat het heel snel ophouden ja Ik ben benieuwd wat mensen die dat lijken te willen als alternatief zien.
Ik ook.
Lambiekje? Wat vind jij een goed alternatief?
pi_78488753
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:08 schreef Re het volgende:

[..]

dus 200% van hun budget gaat naar marketing
Wat n commentaar voor iemand die eerst 45% als RD percentage noemt en als ik om 'n bron vraag met 15-20 aan komt. Ga je
Eisenhower1961.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:18:13 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78488888
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat n commentaar voor iemand die eerst 45% als RD percentage noemt en als ik om 'n bron vraag met 15-20 aan komt. Ga je
ik zat te rekenen met profit ipv income, vandaar
pi_78490441
Het geld dat je niet ziet is dan het geld dat van buiten de bedrijfskas komt, er zullen vast veel donaties gedaan worden vanuit instanties enzo?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:04:47 #184
52357 Lambiekje
pi_78492639
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:12 schreef Re het volgende:

[..]

uhh het is compleet andersom !
pi_78494725
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uhh het is compleet andersom !
Huh? Hoe bedoel je dat?
En wat is je alternatief voor BigPharma?
pi_78506099
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh? Hoe bedoel je dat?
Sterfte van de mensheid aan een pandemie die niet behandeld mag worden
pi_78506361
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Sterfte van de mensheid aan een pandemie die niet behandeld mag worden
Ja, dat zou dan een enorme verbetering betekenen
pi_78508946
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat zou dan een enorme verbetering betekenen
In sommige gevallen is het de kortste lijdensweg
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:17:48 #189
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79054984
Re, indien je nog mee leest..

Ik had je eerder eens beloofd wat op te zoeken over dat Baxter AIDS schandaal waar er een grote hoeveelheid mensen, met HIV geinficteerd bloed is voorzien:

http://en.wikipedia.org/wiki/HIV-tainted_blood_scandal_(Japan)

Ik heb daar dus de WIKI pagina ervan. Klein tipje van de sluier kun je daarop vinden.
Het meest interessante stuk is dat ten tijde van het opkomen van dit virus bij specifieke bevolkingsgroepen, er dus ook gelijk een medisch onderzoek centrum bij betrokken is, wat zo gezegd 'per ongeluk' dit virus een flinke hand heeft geholpen (in ieder geval bewezen in Azie) in de jaren 80.
En dat terwijl de jaren 80 juist kenbaar zijn voor het begin van dit virus.

T'is maar of je een voorstander bent van het woord 'toeval'.
Tevens gaat het verhaal een stuk verder en uitgebreider maar gezien ik nog niet eerder erop was terug gekomen denk ik dat dit een interessant begin is.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:24:57 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79055293
ik zal er eens naar kijken
pi_79058582
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Ticker het volgende:
Re, indien je nog mee leest..

Ik had je eerder eens beloofd wat op te zoeken over dat Baxter AIDS schandaal waar er een grote hoeveelheid mensen, met HIV geinficteerd bloed is voorzien:

http://en.wikipedia.org/wiki/HIV-tainted_blood_scandal_(Japan)

Ik heb daar dus de WIKI pagina ervan. Klein tipje van de sluier kun je daarop vinden.
Het meest interessante stuk is dat ten tijde van het opkomen van dit virus bij specifieke bevolkingsgroepen, er dus ook gelijk een medisch onderzoek centrum bij betrokken is, wat zo gezegd 'per ongeluk' dit virus een flinke hand heeft geholpen (in ieder geval bewezen in Azie) in de jaren 80.
En dat terwijl de jaren 80 juist kenbaar zijn voor het begin van dit virus.

T'is maar of je een voorstander bent van het woord 'toeval'.
Tevens gaat het verhaal een stuk verder en uitgebreider maar gezien ik nog niet eerder erop was terug gekomen denk ik dat dit een interessant begin is.
Zoals ik het lees, wilde Baxter juist een veilig alternatief leveren in Japan, en werd dit door de overheid daar tegen gehouden om zo het eigen groene kruis te bevoordelen, die nog op de oude onveilige manier werkten. (ze gaven de bloedproducten geen thermische behandeling om het HIV virus te vernietigen oid)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 23:37:19 #192
52357 Lambiekje
pi_79083130
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh? Hoe bedoel je dat?
Medici maken je helemaal niet beter. Men maakt je zieker, chronisch verslaafd aan de lichaam slopende niet-functionerende medicijnen. En kijk naar Capitalism van Moore om te weten dat een dood personeel geld oplevert....

Dus stelling is als BigPharma verdwijnt zal men beter worden.
pi_79085740
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Medici maken je helemaal niet beter. Men maakt je zieker, chronisch verslaafd aan de lichaam slopende niet-functionerende medicijnen.
Dus jij zal altijd medische zorg afstaan?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 01:45:03 #194
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_79086958
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:51 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dus jij zal altijd medische zorg afstaan?
Leuk idee om met alle fokkers 1 euro in te zetten om een vliegtrip voor Lambiekje te regelen naar het amazonegebied. Hier zal hij 2 weken in de jungle leven zonder vaccinatie ahha
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_98943353
quote:
Poul Thorsen, the principal coordinator of multiple studies funded by the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) used to deny a vaccine/autism link was indicted on April 13th on 13 counts of fraud and 9 counts of money-laundering. The charges relate to funding for work he conducted for the CDC, which claimed to disprove associations between the mercury-based vaccine preservative, thimerosal, and increased rates of autism.

As fraud charges regarding Thorsen surface, and as we believe the registry was unreliable, SafeMinds is calling for an independent federal investigation of these studies for data manipulation and scientific misconduct.

http://pr-usa.net/index.p(...)&id=693716&Itemid=29
Eisenhower1961.
pi_98944611
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:48 schreef Resonancer het volgende:

Wetenschappert gepakt op fraude en witwassen.

Gaat lekker. Het idee dat de wetenschap altijd maar betrouwbaar zou zijn begint wat lachwekkend te worden.
  zondag 3 juli 2011 @ 05:14:35 #197
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98973149
Is 'innocent until proven guilty' tegenwoordig uit het raam gesmeten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_98974957
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:35 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Gaat lekker. Het idee dat de wetenschap altijd maar betrouwbaar zou zijn begint wat lachwekkend te worden.
Een mens is niet zijn vakgebied. ;)
pi_99609669
Menselijk DNA in vaccins,

quote:
Vaccines and autism: a new scientific review

A number of independent scientists have said they've been subjected to orchestrated campaigns to discredit them when their research exposed vaccine safety issues, especially if it veered into the topic of autism. We asked Ratajczak how she came to research the controversial topic. She told us that for years while working in the pharmaceutical industry, she was restricted as to what she was allowed to publish.

http://www.cbsnews.com/8301-31727_162-20049118-10391695.html
maar dat vergaten ze gewoon te vertellen.....
Eisenhower1961.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:36:25 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99609944
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:23 schreef Resonancer het volgende:
Menselijk DNA in vaccins,

[..]

maar dat vergaten ze gewoon te vertellen.....
leg dan even uit voor de leek hoe humaan DNA nou precies autisme kan veroorzaken... ik ben benieuwd naar je bevindingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')