Verbluffende motivatie om Fok user te worden. Welke user heeft uiteindelijk je plafond gedekt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:39 schreef kitao het volgende:
[..]
wel , bedankt voor de uitleg , maar ik kwam hier binnen 6 mnd geleden zonder te weten wat fok is en op zoek naar een goeddekkende plafondverf notabene.
Die onbevangenheid wil ik graag houden , ( onmogelijk natuurlijk ) , en ik denk niet dat het in de geschiedenis duiken op zoek naar dingen die lang voor mijn tijd zijn gebeurd daar aan zullen bijdragen....
ik heb iets gemist of vergeten denk ik , wat was dat voorstel ook al weer in het kort ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:24 schreef voyeur het volgende:
Allemaal waar, maar laten we even afwachten wat Yvonne en collega´s van mijn voorstel vinden en het voorlopig even buiten de SC laten. De dag is al droef genoeg nu Disana mij niet tof vindt en Koos nog steeds naar Hitlers geboortehuis wil afreizen.
ik hou van je , ik zie jou als de gangmaker op deze SC hier ; wil je stappen ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:27 schreef Disana het volgende:
Jij bent ook tof. Maar ondertussen is er mooi niemand die mij tof vindt...
mijn liefde is meteen bekoeld , laten we het maar digitaal houden....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
Ik wil die dader van dat rotje in de kat best schoppen. In zijn kruis, tot het pulp is.
Zo.
In het kort was er geen voorstel en in het lang staat het in het vorige deel al.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb iets gemist of vergeten denk ik , wat was dat voorstel ook al weer in het kort ?
de lijmsnuivers van Alabastinequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:42 schreef voyeur het volgende:
Verbluffende motivatie om Fok user te worden. Welke user heeft uiteindelijk je plafond gedekt?
ik ben ook dol op poezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
Hehe, sorry kitao. Maar ik ben nu eenmaal gek op katten.
Het is toch heel makkelijk om een webicon te pakken? Of bedoel je dat niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zit toch alweer enige tijd op FOK!, maar ben er nog steeds niet achter hoe ik een plaatje in dat schermpje van me prop. Wel de instructies gevolgd, maar zonder succes
Ooh ja, du_ke![]()
Een avatar zegmaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is toch heel makkelijk om een webicon te pakken? Of bedoel je dat niet.
Ja, zover was ik al, maar hoe vind ik in vredesnaam een plaatje van 10 kb of lager?quote:
Daar zijn volgens mij speciale topics voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zover was ik al, maar hoe vind ik in vredesnaam een plaatje van 10 kb of lager?
http://nl.tinypic.com/?t=postuploadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zit toch alweer enige tijd op FOK!, maar ben er nog steeds niet achter hoe ik een plaatje in dat schermpje van me prop. Wel de instructies gevolgd, maar zonder succes
Ooh ja, du_ke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |