Hoezo dat danquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:32 schreef daftme het volgende:
Ik zal eens wat proberen. En je fobo valt wel tegen
Ik heb net mijn SP-foldertjes allemaal rondgebrachtquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef Sylvana het volgende:
Gaan jullie nog stemmen? Ik heb net de stemwijzer ingevuld, stem normaal of PvdA of SP, dit keer wordt het weer PvdA. Die stond bovenaan met 78.4%, SP was pas 6e met 62%
De sprookjespartij voor de blijheid stond op de laatste plek bij mij
Ik ben er geweest voor CKV.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:16 schreef Sylvana het volgende:
Nou mensen, gaan jullie nog kaarten voor The Full Monty kopen zodat de directeur van de schouwburg uit de kleren gaat?![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)j-succes-kleren.html
Haal maar alle drempels weg en zet er flitspalen neer, opgelost. Ik erger me ook rot aan die pleurisdingen. Gewoon, omdat drempels in een 30-zone alleen met 10 te nemen zijn, in de bebouwde kom (50) met 30, en soms nog minder pas normaal zijn, etc... Nu heb je iedereen ermee, met flitspalen heb je alleen de hardrijders ermee, wat volgens mij het doel is...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef boofer het volgende:
[..]
Ik heb net mijn SP-foldertjes allemaal rondgebracht![]()
Ik weet echter nog niet zeker of ik wel SP ga stemmen, waarschijnlijk wel, maar ik snap niet waarom ze alle drempels weg willen in deventer. Is trouwens niet alleen hun standpunt, maar ook van andere partijen. Ik wil juist meer drempels! Sommige wegen zijn echt racebanen...
Sprookjespartij van de Blijheid had niet eens een kiesprogramma ingeleverd bij de kieskompas ed. Je kunt hun programma zien op http://www.sprookjespartij.com/ en ik moet zeggen dat het programma er beter uitziet dan ik gedacht had....
Ja, wat ik niet snap is dat ze alle drempels weg willen, maar wel meer 30-km zones willenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef boofer het volgende:
[..]
Ik heb net mijn SP-foldertjes allemaal rondgebracht![]()
Ik weet echter nog niet zeker of ik wel SP ga stemmen, waarschijnlijk wel, maar ik snap niet waarom ze alle drempels weg willen in deventer. Is trouwens niet alleen hun standpunt, maar ook van andere partijen. Ik wil juist meer drempels! Sommige wegen zijn echt racebanen...
Ja, ik helaas ook. Maar dat had ik bij de meeste partijen wel. De ideale partij bestaat helaas niet. Dus kies ik maar voor the next best thing (denk dat het de sprookjespartij gaat worden deze keerquote:En zo waren er wel meer dingen bij de SP waar ik mijn twijfels over had.
waar kan ik die kieswijzer vindenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef nijnja het volgende:
Ik heb eerst van alle partijen de standpunten opgezocht, dan kom ik uit op òf algemeen plattelands belang, of vvd.
De kieswijzer geeft duidelijk vvd aan, dus waarschijnlijk wordt dat het.
http://deventer.kieskompas.nl/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar kan ik die kieswijzer vindenhet wordt namelijk de eerste keer dat ik ga stemmen
Ik denk dat Midtown het meest in de buurt komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef stbabylon het volgende:
Hallo mensen
Kan iemand mij vertellen of er een Ierse Pub in Deventer zit?
(en zo nee, waaaaaaaaaaarom niet)
Hmm, dat metal is dan wat minder. Heb even foto's gekeken, het lijkt wel een beetje op een Irish Pub.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik denk dat Midtown het meest in de buurt komen.
Ik hoop wel dat je van metal houdt
Echte ierse pubs zijn er niet in Deventer ( ik hoor een gat in de markt ! ). De heks is geen ierse pub, maar wel een bieren cafe waar je waarschijnlijk je prima zal vermaken. Relaxte sfeer, bier, ademt sfeer, bier, gezellige mensen, bier, leuk terras, bier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, dat metal is dan wat minder. Heb even foto's gekeken, het lijkt wel een beetje op een Irish Pub.
Maar geen eten zo te zien, dus niet een echte
Ik vraag het omdat ik maandag in Deventer een tussenstop heb gemaakt en ik wilde met een vriendin ergens eten. Niet te duur enzo, en toen kwam het gesprek op Irish Pub, die hebben namelijk vrijwel altijd een goede en goedkope kleine kaart/ Maar zij wist het niet (zij komt uit Deventer). En ik was verbaasd dat er geen wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Echte ierse pubs zijn er niet in Deventer ( ik hoor een gat in de markt ! ). De heks is geen ierse pub, maar wel een bieren cafe waar je waarschijnlijk je prima zal vermaken. Relaxte sfeer, bier, ademt sfeer, bier, gezellige mensen, bier, leuk terras, bier.
Verder heb je inderdaad Midtown, maar daar draaien ze wel metal. Ik vind dat wel relaxed, maar ik ben ook een nerd.
Persee is alles behalve iers, en als je wilt dansen kan je daar zijn.
Als je wilt eten, en een eetcafe zoekt, kan je bij FJ, El Popo ( wel een kut site trouwens ) of het Burgerweeshuis Eetcafe op donderdag proberen. Tenzij je luxer uit eten wilt.
perseequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:05 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik kom net uit de heks vandaan...de guinness was op! Op St. Paddy's day nog wel. Daarvoor ook nog met de pubquiz in persee meegedaan, maar dat is idd niet iers.
Nee, want ik trek bij mn vriend in Almelo inquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gefeliciteerd. Blijf je nog wel in Deventer?
Ah, kijk aan! Veel plezier e.d.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Sylvana het volgende:
Thnx voor de felicitaties
[..]
Nee, want ik trek bij mn vriend in Almelo in
Thnxquote:
Nee, ik ben er 6 april weer, bij Sara Kroosquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef nijnja het volgende:
Iemand volgende week vrijdag (26 maart) nog in de schouwburg?
Dan moet je deze eens proberen. En hier moet je geen vis eten, ik heb iemand ongeveer anderhalve week moeten verzorgen wegens een ernstige voedselvergiftiging.quote:Op donderdag 18 maart 2010 05:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat ik maandag in Deventer een tussenstop heb gemaakt en ik wilde met een vriendin ergens eten. Niet te duur enzo, en toen kwam het gesprek op Irish Pub, die hebben namelijk vrijwel altijd een goede en goedkope kleine kaart/ Maar zij wist het niet (zij komt uit Deventer). En ik was verbaasd dat er geen was
Ik zou als ik jou was met de auto gaan. De vorige keer dat Ajax hier op bezoek kwam zijn er enorme rellen geweest. En mijn ramen waren ingegooid, dus hopelijk blijven ze deze keer wel heel.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Blossom86 het volgende:
Deventenaren! Ik werk en studeer in Deventer, woon in Apeldoorn.
Nu hoorde ik vandaag dat er donderdag voetbal is, en dat er een noodverordening is afgegeven en allemaal gedoe. Van collega's hoorde ik dat er vaker rellen zijn geweest met voetbal.
Is het verstandig om donderdagavond rond half 9 met de trein naar huis te gaan? Of kan ik beter met de auto gaan...
Iemand ervaring mee?
Ik verwacht wat kleine opstootjes, maar niet zo grootschalig als de vorige keer.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Blossom86 het volgende:
Deventenaren! Ik werk en studeer in Deventer, woon in Apeldoorn.
Nu hoorde ik vandaag dat er donderdag voetbal is, en dat er een noodverordening is afgegeven en allemaal gedoe. Van collega's hoorde ik dat er vaker rellen zijn geweest met voetbal.
Is het verstandig om donderdagavond rond half 9 met de trein naar huis te gaan? Of kan ik beter met de auto gaan...
Iemand ervaring mee?
Nog 2 nachtjesquote:Op maandag 22 maart 2010 22:06 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik verwacht wat kleine opstootjes, maar niet zo grootschalig als de vorige keer.
Toen was er totaal geen surveillance aanwezig en nu is de stad op slot.
Als ik ergens geen zorgen om maak dan zijn het wel rellen.
Sylvana stelt zich aan en baseert haar "feiten" op 1 rel, die zoals blinker al zei, toentertijd mede vanwege ontbreken toezicht was ontstaan. De wedstrijd zelf begint om kwart voor 9 en het is een buscombi, dus die vuile Amsterdammers mogen niet eens met de trein komen. Je kan prima met de trein, het zijn de stentor en figuren als Sylvana en onze fijne burgermeester die het nogal allemaal opblazen (zie de IJsselderby van 2 weken terug, alles dik opblazen en wat niet meer, en uiteindelijk is alles netjes verlopen en was het alleen de ME zelf die moest laten zien dat ze aanwezig waren)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef Blossom86 het volgende:
Oh okee, bedankt.
Hopelijk valt het mee dan, en blijven je ramen heel Sylvana.
Ik ga voor de zekerheid wel met de auto.
Ah, dan weet ik waar je komt te wonen! Ik loop er elke dag langs richting het station. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het uitgebrande casco zouden hergebruiken/verwerken in de nieuwe appartementen (natuurlijk wel helemaal schoongemaakt enzo). Maar blijkbaar zat ik er toch wat naast, want vannochtend waren ze de laatste restjes van die uitebrande villa bij elkaar aan het harken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden![]()
Heb in november 2008 al een koopcontract getekend, maar vandaag is het uitgebrande krot gesloopt wat plaats gaat maken voor mijn nieuwe basis. Al zal het dus nog wel een jaar duren voordat ik de Deventer gelederen kom versterken
6 stuks volgens mij zelfs. Ik dacht idd dat ze het zouden hergebruiken, maar het is dus idd helemaal gesloopt en wordt helemaal opnieuw opgebouwd. Wel goed dat ze nu eindelijk begonnen zijn, want het was echt een lelijke plek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef boofer het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik waar je komt te wonen! Ik loop er elke dag langs richting het station. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het uitgebrande casco zouden hergebruiken/verwerken in de nieuwe appartementen (natuurlijk wel helemaal schoongemaakt enzo). Maar blijkbaar zat ik er toch wat naast, want vannochtend waren ze de laatste restjes van die uitebrande villa bij elkaar aan het harken.
Kan me trouwens ook niet echt voorstellen dat het erg ruime appartementen gaan worden. Vier stuks op de plek van die ene villa...
Klopt ja, 6. Verdeeld over 3 woonlagen, waarbij steeds 2 app. van anderhalve verdieping op elkaar komen te staan. Klein valt wel mee, aangezien het hele perceel bebouwd wordt, geen tuin of andere onzinquote:
Dat is waar ook, had ik ook niet aan gedacht.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
Vreemd dat Arjen Grolleman er niet tussenstaat in de OP. Toch vrij bekende Deventernaar in het radio & tv wereldje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Arjen_Grolleman
Die man verdiend het om in de OP te staan.
Mijn geplande huis daar dan? Zaterdag was het nog een maagdelijke zandvlakte met precies één grondwaterpeilbuis. Dat is de vordering sinds eind maartquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gebeurd niet echt veel noemenswaardig in Deventer waar we het over kunnen hebben.
Haha tja sorryquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik mis Sylvana wel een beetje, die hield dit topic nog een beetje levendig met niet boeiende posts
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn geplande huis daar dan? Zaterdag was het nog een maagdelijke zandvlakte met precies één grondwaterpeilbuis. Dat is de vordering sinds eind maart
Welkom in Deventer, waar je al een poot wordt uitgedraaid als je er een keer op bezoek bent geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
Maar helaas de 2e nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Netjes Go Ahead, eerste pot is gewonnen
Ik weet niet of het helaas is... Ik had het ze zeker gegund, maar Ajax enzo had ik hier liever niet gehadquote:
Niet piepen, ging met de beker toch ook goedquote:Op maandag 17 mei 2010 11:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het helaas is... Ik had het ze zeker gegund, maar Ajax enzo had ik hier liever niet gehad
Haha weet je dat als het mij niet verteld word ik het niet eens weetquote:Op maandag 17 mei 2010 11:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Niet piepen, ging met de beker toch ook goed
De avond kan ik me niet zo goed meer herinneren.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Niet piepen, ging met de beker toch ook goed
Ik zag vandaag dat er een "te koop" bord op de dorre vlakte staat van Lankamp (makelaar)... Het schiet nog niet echt op met de bouw. Dacht dat je met een afbouwgarantie waarmee ze groot adverteerde toch wel wat meer zekerheid had op dat een huis voor een bepaalde tijd afgebouwd word!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
Terrasje pakken en alle zuurkolen die langs lopen bekijken. Kan je lachen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef lurf_doctor het volgende:
Vanaf komend weekend staan er weer andere herriemakers op de Brink
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef Chai het volgende:
Nog mensen die naar de kermis gaan/zijn geweest?
Meer erover heen gelopen omdat het op de route lag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef Chai het volgende:
Nog mensen die naar de kermis gaan/zijn geweest?
En waar een rijbewijs maar liefst 63 euro kostquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Welkom in Deventer, waar je al een poot wordt uitgedraaid als je er een keer op bezoek bent geweest
Het ziet er inderdaad naar uit dat ook in Deventer de PvdA en linkse partijen gaan scoren vandaag. Het wordt niet voor niets Düvüntürk genoemd......quote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De communisten stonden gisteren op de markt. Natuurlijk naast de groenlinks stand.![]()
En terechtquote:
Voeg je mijn suggesties nog toe bij: geboren in Deventer? Geen idee of het nog kan in de OP. Anders komt dat wel een andere keer.quote:
Nederwoon zou ik niet doen, is een onbetrouwbare organisatie. Je zou eens hier kunnen kijken: http://www.woonkeus-stedendriehoek.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Haijo het volgende:
Goeieavond Fokkers!
Onlangs heb ik een vast contract in Deventer gekregen en was ik van plan om rechtstreeks naar Deventer te verhuizen aangezien Deventer mij wel een fijne plek leek(veel kroegen en mooi historisch enzo). Ik vroeg mij af of iemand nog een goede huurvereniging kent? Ik ken zelf Nederwoon al, die niet al te goedkoop is , maar voor de rest kan ik vrij weinig vinden.
Ter info: ik zoek iets in de richten van 500-800(incl), apparement van ongeveer 50 m2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |