Welkom in Deventer, waar je al een poot wordt uitgedraaid als je er een keer op bezoek bent geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
Maar helaas de 2e nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Netjes Go Ahead, eerste pot is gewonnen
Ik weet niet of het helaas is... Ik had het ze zeker gegund, maar Ajax enzo had ik hier liever niet gehadquote:
Niet piepen, ging met de beker toch ook goedquote:Op maandag 17 mei 2010 11:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het helaas is... Ik had het ze zeker gegund, maar Ajax enzo had ik hier liever niet gehad
Haha weet je dat als het mij niet verteld word ik het niet eens weetquote:Op maandag 17 mei 2010 11:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Niet piepen, ging met de beker toch ook goed
De avond kan ik me niet zo goed meer herinneren.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Niet piepen, ging met de beker toch ook goed
Ik zag vandaag dat er een "te koop" bord op de dorre vlakte staat van Lankamp (makelaar)... Het schiet nog niet echt op met de bouw. Dacht dat je met een afbouwgarantie waarmee ze groot adverteerde toch wel wat meer zekerheid had op dat een huis voor een bepaalde tijd afgebouwd word!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
Terrasje pakken en alle zuurkolen die langs lopen bekijken. Kan je lachen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef lurf_doctor het volgende:
Vanaf komend weekend staan er weer andere herriemakers op de Brink
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef Chai het volgende:
Nog mensen die naar de kermis gaan/zijn geweest?
Meer erover heen gelopen omdat het op de route lag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef Chai het volgende:
Nog mensen die naar de kermis gaan/zijn geweest?
En waar een rijbewijs maar liefst 63 euro kostquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Welkom in Deventer, waar je al een poot wordt uitgedraaid als je er een keer op bezoek bent geweest
Het ziet er inderdaad naar uit dat ook in Deventer de PvdA en linkse partijen gaan scoren vandaag. Het wordt niet voor niets Düvüntürk genoemd......quote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De communisten stonden gisteren op de markt. Natuurlijk naast de groenlinks stand.![]()
En terechtquote:
Voeg je mijn suggesties nog toe bij: geboren in Deventer? Geen idee of het nog kan in de OP. Anders komt dat wel een andere keer.quote:
Nederwoon zou ik niet doen, is een onbetrouwbare organisatie. Je zou eens hier kunnen kijken: http://www.woonkeus-stedendriehoek.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef Haijo het volgende:
Goeieavond Fokkers!
Onlangs heb ik een vast contract in Deventer gekregen en was ik van plan om rechtstreeks naar Deventer te verhuizen aangezien Deventer mij wel een fijne plek leek(veel kroegen en mooi historisch enzo). Ik vroeg mij af of iemand nog een goede huurvereniging kent? Ik ken zelf Nederwoon al, die niet al te goedkoop is , maar voor de rest kan ik vrij weinig vinden.
Ter info: ik zoek iets in de richten van 500-800(incl), apparement van ongeveer 50 m2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |