Echt, ik dacht die gaan lekker ergens in een luxe appartement zitten of zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb me net kapot gelachen![]()
"Ja je kan me niet in een hutje stoppen".
En vooral commentaar op de huidige eigenaar, ik wil wel zien hoe ze reageert als hun huis verkocht is, ze huilt toch steeds
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, ik dacht die gaan lekker ergens in een luxe appartement zitten of zo.
Thought wrong![]()
![]()
Ja nee amai, tis 3 slaapkamers minder hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht echt minimaal de helft van hun huidige huis.
Het scheelt een hoekje![]()
![]()
Maar gelukkig is de tuin wat groter. Want die tuin op postzegelformaat die ze nu in de serie hebben is natuurlijk veel te klein voor de hele familie.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee amai, tis 3 slaapkamers minder hoor![]()
En de tuin is groter![]()
![]()
Tis een compact huis
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef Cyan het volgende:
Nou ja! Hoe Lindsey die hond aan de riem omhoog trok! Is het Bruce niet die het hondje "mishandelt", dan takelt Lindsey het arme ding wel omhoog aan de riem terwijl dat beest in zijn halsband bungelt.
Die zal wel heel hip aan het loungen zijn geweest?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
En waarom hing Kelly zo ongelofelijk onderuit op die bank gezakt bij haar schoonouders?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar gelukkig is de tuin wat groter. Want die tuin op postzegelformaat die ze nu in de serie hebben is natuurlijk veel te klein voor de hele familie.
Angie deed niet eens echt wat, ze kwam gewoon ff zien hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat je niet even het zoveelste hondje mee kan nemen als er al 10 rondlopen![]()
Dat weddenschapje over de volgende zwangere hond had ik al staan hier geloof ik
Die banken waren van voordeoorlogquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die zal wel heel hip aan het loungen zijn geweest?
Nee ze deed niet wat idd, maar je snapt toch wel dat ze komen "kennismaken", alleen kennelijk had Lindsey dat niet verwachtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Angie deed niet eens echt wat, ze kwam gewoon ff zien hoor![]()
En nee dan zet je je mops gewoon de hele dag in je auto, twas toch lekker weer
Ja en blijkbaar is zijn haargel op of dat is zijn nieuwe "out of bed look"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:28 schreef Rianne84 het volgende:
Ik wou dat ik die stukken met JM kon doorspoelen...
Het viel me trouwens op wat een ouwe kop Sam heeft gekregen.
Ja viel mij ook op, toen hij de camera in keek met Eddy Wally (quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:28 schreef Rianne84 het volgende:
Het viel me trouwens op wat een ouwe kop Sam heeft gekregen.
Daarom ook een hondje van formaat handtas, die hoef je niet uit te latenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:27 schreef Cyan het volgende:
En wat te denken van die pismat voor dat beest? Fijn hoor, zit je op kantoor druk te mailen, te bellen en koffie te drinken en dan mag je hond achter je op een matje pissen en poepen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
Simba die met lijn en al 1,5 meter omhoog werd getrokken
Wat een vreselijk gemaakte, haast Amerikaanse, fotoquote:
Is er niet iedere keer gedonder als ze een feestje in de tuin houden?? Buren die de polite bellen met klachten over geluidsoverlast, wat volgens de Pfaffs dan vooral "de kift" isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt lachwekkend, maar als ik serieus nadenk... Als je zó moet huilen en zóveel moeite hebt met afstand doen van je huis en het verschil met het nieuwe huis is klein, waarom verhuis je dan?
Aha, dat zou wel een hele goeie reden zijn jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er niet iedere keer gedonder als ze een feestje in de tuin houden?? Buren die de polite bellen met klachten over geluidsoverlast, wat volgens de Pfaffs dan vooral "de kift" is
Ik gok dat hun nieuwe huis een minder klachtgevoelige tuin heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |