quote:
Ze zijn daar echt totaal simpel in jammer genoeg ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zo lekker laks zeggen dat het de natuur is. Ik vind het echt zo zielig
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt totaal simpel in jammer genoeg ja.
Alsof hij zelf geen jostie is, die jongen is nog nooit een dag niet-onnozel geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Dat publiek en dat optreden van Sam![]()
Moet toch wel heel goed betalen wil je daar gaan staan voor die josti's..
Dansen, maar toch Sam's stem horenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof hij zelf geen jostie is, die jongen is nog nooit een dag niet-onnozel geweest
Kijk eens naar die act alleen al
Ik vind het best een lieverd eigenlijk maar inderdaad, die act .... omgquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik noem haar altijd "De Bulldog."Maar hoe zit het nou? Ik ben nu op rtl4 aan het kijken. Zijn dat de nieuwe afleveringen? Of die op Net5?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:56 schreef Saphia het volgende:
Amai,hoezo" compacter "wonen om minder te kuisen?dat stuk grond erbij is wel heel ,heel mooi
![]()
Tenenkrommend dat gezuip iedere keer, verkoopt die Pfaff wijn en champagne niet ofzo? dat ze steeds waar dan ook bij zo zitten te pimpelen.Ze drinken wijn alsof het water is.
En arme Diva"het is de natuur"
![]()
![]()
Zo,genoeg gezaag.Goed weekend
Nee dan allemaal op ons 27 nog aan de studie zitten, dan trek je volle zalen, falert.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:58 schreef Leonidas82 het volgende:
Hoe leeg en oppervlakkig zijn jullie geesten dat jullie energie steken om deze onzin en troep (reallife van laaggeschoold voetbalvolk en aanhang met onzinnig geblaat) te verheerlijken of interessant te vinden?
Lekker passief en verdoofd achter de buis en lache om de kunstjes van Sam en Fay. Get a life!
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dan allemaal op ons 27 nog aan de studie zitten, dan trek je volle zalen, falert.
25+ ers die nog studeren
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:58 schreef Leonidas82 het volgende:
Hoe leeg en oppervlakkig zijn jullie geesten dat jullie energie steken om deze onzin en troep (reallife van laaggeschoold voetbalvolk en aanhang met onzinnig geblaat) te verheerlijken of interessant te vinden?
Lekker passief en verdoofd achter de buis en lache om de kunstjes van Sam en Fay. Get a life!
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dan allemaal op ons 27 nog aan de studie zitten, dan trek je volle zalen, falert.
25+ ers die nog studeren
Ja, met zulke vooroordelen lijkt je me heel geschikt voor HRM, je zult vast een geweldige personeelsadviseur wordenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:58 schreef Leonidas82 het volgende:
Liever nog op mijn 27e de boeken in en tentamens maken, dan mijn tijd te verkwisten en te verspillen door het kijken naar een faalseriequote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
25+ ers die nog studeren
Waarom post je hier eigenlijk? Ga je tijd aub anders spenderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Liever nog op mijn 27e de boeken in en tentamens maken, dan mijn tijd te verkwisten en te verspillen door het kijken naar een faalserie
Doe je nu toch eigenlijk ook?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Liever nog op mijn 27e de boeken in en tentamens maken, dan mijn tijd te verkwisten en te verspillen door het kijken naar een faalserie
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat je dan wel de namen weet van degene die in de Pfaffs zittenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik wilde het al posten, maar omdat het zo overduidelijk was maar laten zittenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat je dan wel de namen weet van degene die in de Pfaffs zitten
wat jij met je leven doet moet jij weten, maar laat iemand anders ook gewoon in zijn waardequote:Op maandag 18 januari 2010 00:58 schreef Leonidas82 het volgende:
told you so :pquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
@ Amaranta; jij had het toch laatst over dat Engels?
Die Lindsay die spreekt in de oude afleveringen wel steeds meer Engels ja
Ja, dat doen ze toch wel behoorlijk veel....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
En dan weer champagne zuipen die zwangere dames he
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
En dan weer champagne zuipen die zwangere dames he
Volgens mij slaan ze geen aflevering overquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze toch wel behoorlijk veel....
Dat Jean-Marie geen reclame maakt voor een champagne-merk op zijn overhemd is mij een raadselquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Saphia het volgende:
[..]
Weer een mooie gelegenheid om aan de bubbels te gaan
Zijn het geen Pfaff-bubbels dan?? Heeft hij alleen maar wijn zonder bubbels met het Pfaff-label?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Jean-Marie geen reclame maakt voor een champagne-merk op zijn overhemd is mij een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |