Is dat wel studeren? Of is dat bijscholen? Want in dat geval heb ik doorlopend wel gestudeerd eigenlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:05 schreef TheFrankey het volgende:
Ik ben al jaren van school maar studeer nog om de zoveel tijd voor certificaten en nieuwe kennis van producten
Momenteel ben ik bezig met afstuderen. Heb een bedrijf gevonden waarvoor ik een functiewaarderingssysteem ga opzetten. Welke modellen en tools ik daarvoor ga gebruiken, is het hoofdonderwerp van mijn onderzoek.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:05 schreef TheFrankey het volgende:
misschien ook leuk om te vermelden waarom je nog bezig bent en waarmee
Ik ben al jaren van school maar studeer nog om de zoveel tijd voor certificaten en nieuwe kennis van producten
Ook voltijd opleidingen? Bij deeltijd is het altijd al geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef Dawwa het volgende:
Tegenwoordig is dat de normaalste zaak van de wereld.
Veel eerstejaars klassen zitten vaak ook vol met 20plussers in plaats van 18 en 17 jarigen.
Toen ik vorig jaar begon aan mijn voltijd HBO opleiding had ik maar 5 klasgenoten van 17/18/19. De overige 15 waren ergens tussen de 21 en 23..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Ook voltijd opleidingen? Bij deeltijd is het altijd al geweest
Ik kijk ook niet vreemd op van oudere studenten. Maar ik wil zeker niet zeggen dat het normaal (lees: anders dan gewoonlijk) is om boven je twintigste aan het HBO/WO te beginnen. Er zijn er bij ons maar weinig boven die ouder zijn dan 25 als ze afstuderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef Dawwa het volgende:
Tegenwoordig is dat de normaalste zaak van de wereld.
Veel eerstejaars klassen zitten vaak ook vol met 20plussers in plaats van 18 en 17 jarigen.
Toen ik van het mbo kwam en een hbo-opleiding ging volgen, dacht ik dat ik oud was (bijna 19) in vergelijking met mensen die van de havo kwamen (17~). Wat bleek? De gemiddelde leeftijd in mijn klas was 22. Ik had zelfs iemand in de klas die 35 was. Er werd niet heel raar op gereageerd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:01 schreef RRGJL het volgende:
Bij ons op het HBO weer wel (veel 20+), maar dat was dan ook een februari-instroom. Denk dat daar de gemiddelde leeftijd sowieso hoger ligt.
Ikzelf studeer ook nog wel tot een haartje of 28. Begin pas op mijn 23ste met WOBoeit me op zich helemaal niet, nu kan het nog.
HvA??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:01 schreef RRGJL het volgende:
Bij ons op het HBO weer wel (veel 20+), maar dat was dan ook een februari-instroom. Denk dat daar de gemiddelde leeftijd sowieso hoger ligt.
Ikzelf studeer ook nog wel tot een haartje of 28. Begin pas op mijn 23ste met WOBoeit me op zich helemaal niet, nu kan het nog.
Ah, ivm de februari instroom dacht ik datquote:
Ik ben 24 en net gestart met deeltijd BEquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:05 schreef sanger het volgende:
Ik ben bijna 29 en ga over twee weken beginnen met een HBO deeltijdstudie BE![]()
Nog geen ervaringen dus
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:57 schreef Leonidas82 het volgende:
wie van jullie is reeds de 25 gepasseerd en studeert nog? Ik zit nu in de 4e van mijn studie en studeer in mei af, ik ben dan 27 jaar! Aangezien het studeren me super bevalt ga ik na mijn opleiding wellicht een deeltijd-studie nog volgen.
Ben vooral benieuwd naar overige 'oudere' studenten en hun ervaringen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |