Beetje vreemde uitspraak, als 'iedereen' dat weet, waarom halen ze dan zoveel stemmen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:17 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Maar voor jou doen wel weer voorspelbaar.
Alles wat niet uitgesproken links is is per definitie "gevaarlijk".
Je had wel gelezen waar ik op reageerde?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Beetje vreemde uitspraak, als 'iedereen' dat weet, waarom halen ze dan zoveel stemmen?
Allemaal mee eens. Alleen weet ik niet of de AIVD hieraan te pas is gekomen, men spreekt over de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:17 schreef Iblis het volgende:
Echt, wat een zinloos onderzoek. Hiermee toon je toch niets aan? Heeft zij Wilders doodgemaakt? Nee. Was ze dus een gevaar? Nee. Is het dus onterecht dat ze niet gecontroleerd is? – Daar valt op z’n best niets over te zeggen.
Dit soort onderzoeken zijn zo mogelijk nog erger dan die van Alberto Stegeman – en die gaan al helemaal nergens over.
Als zij echt een aanslag zou willen hebben plegen, dán had ze nooit bij Wilders in de buurt mogen komen. Maar nu wilde ze dat niet, dus wat is dan het probleem dat ze als stagaire aan de slag kan?
Dit brengt het idee naar voren alsof het redelijk is van iedereen te vermoeden dat die een terrorist is. Dat je overal, iedereen op alles moet controleren.
Als ik had gewild, dan had ik b.v. een trein kunnen opblazen, onder een viaduct, of op een brug. Met extra veel doden. Maar ja, ik wilde niet. Als ik had gewild had ik alle auto’s hier in de straat in brand kunnen steken. Als ik had gewild, had ik zo een school binnen kunnen lopen, enz.
Als, als, als. Gelukkig wil 99,9999% van de mensen dat niet. En dat weet men. Daarom kun je zonder controle de trein in, staat de ME niet in elke buurt en is niet elke school een vesting. Omdat de kans dat er een terrorist komt gewoon nihil is.
Een AIVD dient in kaart te brengen wat terroristische groepen zijn, wat hun netwerken zijn, en wat ze van plan zijn en te weigeren als ze solliciteren b.v. Zulke einzelgängers zonder banden of verleden zijn notoir moeilijk op te sporen en het is alleen mogelijk om Wilders totaal te isoleren om dit te voorkomen. Want stel dat Wilders’ beveiliging hem wat aan wil doen, dat kan ook. Want wie bewaakt de bewakers? En zo kun je wel doorgaan en doorslaan.
Kleine geruststelling, die gedachten spelen niet alleen in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je had wel gelezen waar ik op reageerde?
Het ging mij over koosvogels' vermeende "gevaarlijke eigenschappen" van de PVV.
Die zitten toch echt alleen in het hoofd van koosvogel.
Ja, ik weet dat jij op KoosVogels reageerde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je had wel gelezen waar ik op reageerde?
Het ging mij over koosvogels' vermeende "gevaarlijke eigenschappen" van de PVV.
Die zitten toch echt alleen in het hoofd van koosvogel.
Dat vindt jij dus. Meer niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Dat de PVV een gevaarlijke partij is staat buiten kijf. Of jij het daar nou mee eens bent of niet.
Nee, ik eet vandaag thuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat jij op KoosVogels reageerde.
Ik had jouw post gequote omdat ik geen zin had die van hem helemaal op te zoeken.
Het doet mij goed dat mijn houding jouw liefde voor de PVV versterktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef huhggh het volgende:
Dat linkse mensen niks op hebben met de PVV, maakt het geen slechte partij.
Sterker zelfs, aan de reactie van ons immer geliefde linkse usertjes te zien op Wilders, kan dat alleen maar veel goeds beloven.
Ja, dat staat ook in een geciteerd stuk een eindje terug. Maar dit was natuurlijk te mooi om te laten liggen, zullen ze hebben gedacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef Ringo het volgende:
Ik neem aan dat het niet de primaire taak van die journaliste is geweest om de wrakkige beveiliging rondom Wilders aan te tonen. Hooguit een leuke scoop om de krant mee te halen. Maar dat ze onderzoek wilde doen naar hoe het er rondom Wilders aan toe gaat en hoe zijn partij/beweging functioneert.
Versterkt wordt er niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het doet mij goed dat mijn houding jouw liefde voor de PVV versterkt
De PVV valt moeilijk weg te zetten als de underdog, gezien de peilingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Versterkt wordt er niks.
Ik heb vaak wel sympathie voor de underdog, poepie.
Zoals ik hierboven schreef, het kan ook zijn dat ze helemaal niet aan HP/De Tijd verbonden was tot ze aanbood voor het blad undercover te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens behoorlijk amateuristisch van de PVV. Ik weet niet hoe lang de desbetreffende journalist al werkzaam is bij de HP/De Tijd, maar waarschijnlijk was eenmaal googlen genoeg om erachter dat diegene bij het tijdschrift werkt.
Wilders heeft al gezegd dat hij zich er onveilig door voelt, dus hij zal het ongetwijfeld met de TT eens zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Allemaal mee eens. Alleen weet ik niet of de AIVD hieraan te pas is gekomen, men spreekt over de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging.
Toch nemen alle nieuwsdiensten het integraal over zoals ik dat ook deed toen ik het las. Zou jij de TT niet tussen quotes kunnen zetten voor me Iblis?
Het was een stagiaire toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens behoorlijk amateuristisch van de PVV. Ik weet niet hoe lang de desbetreffende journalist al werkzaam is bij de HP/De Tijd, maar waarschijnlijk was eenmaal googlen genoeg om erachter dat diegene bij het tijdschrift werkt.
Oh, dat heb ik gemist. Dus ze werkte wel degelijk voor het blad - tenzij ze iemand van buitenaf hebben genomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wilders heeft al gezegd dat hij zich er onveilig door voelt, dus hij zal het ongetwijfeld met de TT eens zijn.
Vanochtend op Radio 1 een interview gehoord met de hoofdredacteur van HP/De Tijd. Ze hebben blijkbaar eerst de PVV op de normale manier gevraagd om een aantal weken mee te mogen lopen. Dat is ze geweigerd. Ik ben het ermee eens dat het overtrokken is om te zeggen dat er zomaar een potentiële moordenaar kon binnenlopen, maar het is net zo opmerkelijk dat ze niet eens hebben geconstateerd dat ze voor HP werkt: ze hebben geen moeite gedaan het te verbergen.
Zijn samenvatting op de radio: PVV is niet extreem-rechts (iig geen hakenkruizen aan de muur, alsof dat de enige maatstaf voor extreem-rechts is), maar vooral amateuristisch (zoals LPF). No shit, Sherlock!
Dat zou inderdaad gaat kunnen. Slechts een artikel van haar hand is echter al funest, want dan ben je in verschillende databasen eenvoudig op te sporen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven schreef, het kan ook zijn dat ze helemaal niet aan HP/De Tijd verbonden was tot ze aanbood voor het blad undercover te gaan.
De NRC zou dit nooit doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het was een stagiaire toch?
Ik snap al die ophef niet. Ik vind het heel voorstelbaar dat de PVV een representatief, competetent medewerkster aanneemt. Waarom zou je je argwanend opstellen ten aanzien van zo'n iemand?
En dat diegene dan ineens een infiltrant van het NRC blijkt te zijn. Tsja.
HP/de Tijd dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |