quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Is inderdaad erg irritant, kleine moeite toch?
En trouwens, je gebash op je medefokkers vind ik wat onterechtDenk dat je hele goede hulp krijgt van iedereen hier..
Trouwens ook eens met de onbeleefde kleuters af en toe.. als je in een group komt behandel ik elke persoon alsof het iemand is die in de kamer zit.. daar begin je ook niet zomaar tegen te schelden/uit te lachen/rond te commanderen.. is het zo moeilijk om gewoon normaal en beleefd te praten en elkaar te behandelen als mensen?
Als je dan een keer zo'n kneus hebt die niet normaal wil doen.. probeer ik het hem ook zo lastig mogelijk te maken offcourse
mag idd ook wel een keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens:
http://www.wow.com/2010/0(...)win-fabulous-prizes/
Was ook wel nodig. Ik ben ook altijd zeer gedeprimeerd als ik het laadscherm van Oculus weer zie.
Gundrak krijg ik ook heel vaak. UP krijg ik daarentegen ook nooit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:43 schreef ufopiloot het volgende:
HoL.. wat een klote dugeon
Gundrak, UP, UK, Nexus, DTK =
Al het andere:
Ik rol gelukkig 9 van de 10 keer UP of GundrakMaar ik leave niet. Gelukkig heb ik zelf een tank dus dan kan ik Oculus wel afmaken. Als ik op mijn shaman Oculus krijg is altijd de tank direct weg
Wat een onzin. Oculus is zo easy. Alleen omdat mensen geen zin hebben om te leren hoe je op een drake moet vechten vinden ze de instance kut. Sinds die nerfs in 3.3 kan je het gewoon blind doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens:
Was ook wel nodig. Ik ben ook altijd zeer gedeprimeerd als ik het laadscherm van Oculus weer zie.
Heeft niks te maken met 'leren'. Het stelt geen reet voor maar het is onnodig tijdrovend en stomvervelend om steeds op die drakes te moeten stappen. Je krijgt die loot ook niet omdat het zo moeilijk is, de loot is alleen maar een drijfveer om toch die godvergeten kloteinstance een keer te volbrengen zonder dat je groep al leeg is voordat de game klaar is met laden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:14 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat een onzin. Oculus is zo easy. Alleen omdat mensen geen zin hebben om te leren hoe je op een drake moet vechten vinden ze de instance kut. Sinds die nerfs in 3.3 kan je het gewoon blind doen.
Weer een voorbeeld van carebear loot.
Alle instances zijn onnodig tijdrovend en ze moeten alle loot gewoon voor bij de ingang leggen.......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met 'leren'. Het stelt geen reet voor maar het is onnodig tijdrovend en stomvervelend om steeds op die drakes te moeten stappen. Je krijgt die loot ook niet omdat het zo moeilijk is, de loot is alleen maar een drijfveer om toch die godvergeten kloteinstance een keer te volbrengen zonder dat je groep al leeg is voordat de game klaar is met laden.
Vervelend =/= moeilijk
Ga er maar van uit dat er geen animo is, maar ik weet ook niet of er veel gepugged wordt op jouw server.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef MarkyB het volgende:
Even bedanken voor de hulp van gisteren. Ik heb nu met dezelfde talents, maar met de tips in acht genomen (van achteren aanvallen, aanval volgorde) al een DPS winst van 1600 naar 2100 dps
Het is nog niet veel, maar het is een dikke vooruitgang!
Nu eens een volgende vraag. Ik queue me wel eens in de raid browser, voor bijvoorbeeld een 10 of 25 persoons raid, maar dit duurt oneindig lang en ik heb het dan ook nog nooit mee mogen maken. Is het dan dat het zoo populair is dat ik erg onderaan een wachtlijst sta, of is er juist geen animo voor dat ik juist erg lang moet wachten tot zoveel personen zich hebben ingeschreven?
Omg, nu WIL ik gewoon Oculus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens:
Raid browser werkt alleen op je eigen server, itt dungeon finder wat cross-server werkt. Plus met de raid browser is het geen auto-invite, maar moeten mensen alsnog de raid opzetten en je handmatig inviten. Je kan beter /trade chat in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef MarkyB het volgende:
Even bedanken voor de hulp van gisteren. Ik heb nu met dezelfde talents, maar met de tips in acht genomen (van achteren aanvallen, aanval volgorde) al een DPS winst van 1600 naar 2100 dps
Het is nog niet veel, maar het is een dikke vooruitgang!
Nu eens een volgende vraag. Ik queue me wel eens in de raid browser, voor bijvoorbeeld een 10 of 25 persoons raid, maar dit duurt oneindig lang en ik heb het dan ook nog nooit mee mogen maken. Is het dan dat het zoo populair is dat ik erg onderaan een wachtlijst sta, of is er juist geen animo voor dat ik juist erg lang moet wachten tot zoveel personen zich hebben ingeschreven?
Het is dus eigenlijk een soort inschrijven wat je doet. Je zoekt 10 of 25 personen en dan schrijf je je in waardoor je je naar de instance verplaatst?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Raid browser werkt alleen op je eigen server, itt dungeon finder wat cross-server werkt. Plus met de raid browser is het geen auto-invite, maar moeten mensen alsnog de raid opzetten en je handmatig inviten. Je kan beter /trade chat in de gaten houden.
Lol, dat heb ik precies het zelfde, hij staat bij mij op de bank te wachten totdat ik 4250g hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:48 schreef lifeblind het volgende:
Oculus wordt zo wel een lootparadijs dan. Ik heb in The Culling Of Stratholme ook al een keer bij die extra boss die drake mount gekregen. De keer erop kreeg ik wel een aantal WTF WHY!?! naar m'n kop geslingerd toen ik 'm passde omdat ik 'm toch al hebKlein probleem is dat ik nog geen epic mounts kan vliegen
Mooi, ik ben dus niet de enigstequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:51 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Lol, dat heb ik precies het zelfde, hij staat bij mij op de bank te wachten totdat ik 4250g heb
Tja, veel WoWers zijn nou eenmaal 16jarige internethelden. Zo was ik gisteren in The Nexus (krijg ALTIJD nexus of oculus als 1e 2 dungeons) en onze tank viel bij Anomalus' kamer naar beneden en dood. Wordt de healer helemaal gek, gescheld, en vote to kick. Helaas voor hem waren die tank en de andere 2 DPS allemaal guildies van mij, dus werd hij er zelf uitgekicktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Is inderdaad erg irritant, kleine moeite toch?
En trouwens, je gebash op je medefokkers vind ik wat onterechtDenk dat je hele goede hulp krijgt van iedereen hier..
Trouwens ook eens met de onbeleefde kleuters af en toe.. als je in een group komt behandel ik elke persoon alsof het iemand is die in de kamer zit.. daar begin je ook niet zomaar tegen te schelden/uit te lachen/rond te commanderen.. is het zo moeilijk om gewoon normaal en beleefd te praten en elkaar te behandelen als mensen?
Als je dan een keer zo'n kneus hebt die niet normaal wil doen.. probeer ik het hem ook zo lastig mogelijk te maken offcourse
Met enchanting heb ik anders genoeg verdiend. Mooi scrolls verpatsen op AH. Het is geen quick cash, maar op lange termijn levert het goed veel op. Sommige scrolls verkoop je voor 800g terwijl de mats je geen tijd en geen geld gekost hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef ufopiloot het volgende:
Enchanting kost je alleen maar geld
Mining verdient lekker met pre-TBC ores en titanium ores in WOTLK-gebieden. Leather van skinning kost bijna niks, en ook herbs zijn niet bijzonder duur (pre TBC ook niet echt). Bij mij gaat Mithril en Thorium ongeveer voor 80g per stack, en iron / tin ore is ook behoorlijk duur. Dus als je mining aan het levelen bent gaat dat wel lekker.
Eregos kun je niet looten, je krijgt zo'n grote kist.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Rauw. het volgende:
Nóg 2 extra triumphs in Occulus?
Moet je dan trouwens persoonlijk Eregos looten of krijg je hem automatisch?
Dan nog lijkt de vraag me erg duidelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Eregos kun je niet looten, je krijgt zo'n grote kist.
ik denk dat die 2 extra die je dan zou krijgen, precies hetzelfde verkrijgt alsof je een random dungeon doet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan nog lijkt de vraag me erg duidelijk.
Make it count.... pff, dat zijn like 10 triumphs in 20 minuten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ik denk dat die 2 extra die je dan zou krijgen, precies hetzelfde verkrijgt alsof je een random dungeon doet.
Je krijgt er dan 2 extra op het moment dat de laatste boss het leven laat.. de boss /kist zal zelf nog wel geloot moeten worden voor "de loot/boss-triumph emblem"
dus dan zou je er 4 krijgen ipv 2 aant eind... vet
hoeveel heb je er totaal nodig daarvoor?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef lifeblind het volgende:
farmen van die dingen gaat met de dungeon finder sowieso heel snel. Ik heb echt in 3 dagen ofzo de complete tier 9 set bij elkaar gesprokkeld.
Lolledquote:2v2 name : "Other Team"
My name: TheDruid (Im a rouge)
Partner name: TheRouge (hes a druid)
yay causing confusion over vent in arenas...
210 emblems of triumph in totaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
hoeveel heb je er totaal nodig daarvoor?
Erg makkelijk om full t9 te krijgen idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
210 emblems of triumph in totaal.
(50 + 50 + 50 + 30 + 30, per item dus)
Dan heb je wel de lower T9 set. Voor de andere 2 sets heb je per ding nog een extra emblem nodig die je alleen met raiden enzo kan krijgen, maar aangezien je die triumphs nu toch over bij cadeau krijgt is dat niet zo'n ramp om nog een keer te kopen
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef Rauw. het volgende:
Yay, TOTC Prot chest.
Binnenkort maar eens daadwerkelijk TOTC & ICC in.
Hoe zit het hier trouwens met de tanks? Zie in de guild een verdeeldheid Tussen de Avoidance en Stamina aanhangers....
Avoidance > Stam of Stam > Avoidance?
emblem of frost toevallig? of een totaal andere?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
210 emblems of triumph in totaal.
(50 + 50 + 50 + 30 + 30, per item dus)
Dan heb je wel de lower T9 set. Voor de andere 2 sets heb je per ding nog een extra emblem nodig die je alleen met raiden enzo kan krijgen, maar aangezien je die triumphs nu toch over bij cadeau krijgt is dat niet zo'n ramp om nog een keer te kopen
Frost is voor Tier 10 gear (die je in ICC kan kopen). Voor de middle/high T9 heb je iets met "champion" er in nodig (check de vendor op de Argent Tournament ground hiervoor)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
emblem of frost toevallig? of een totaal andere?
Als je niet voor de set gaat maar de ilvl245 shoulder en helm = 150 voor die 2 samenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
hoeveel heb je er totaal nodig daarvoor?
Mensen die rouge zeggenquote:
Je kan BG niet in met LFG cooldown en met random HC krijg je ook gewoon HC die al "locked" zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dit gaat leuk worden. Eerst ga ik alle HCs clearen zodat ik locked ben voor alles, en dan net zolang bailen totdat ik Oculus over and over kan doen om die mount enigszins te farmen. Instant queue als tank/healer/dps hybrid ftw.![]()
In die 15 minuten als deserter ga ik wel bgs leechen of rep farmen ofzo.
Eerst bailde mensen Oculus voor andere heroics, nu gaan mensen heroics bailen voor Oculus. Goed bezig, Bli$$ard!![]()
![]()
Klopt, maar alles wat niet Ocu is gewoon leave party doen. Ondertussen wat rep of mats farmen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Je kan BG niet in met LFG cooldown en met random HC krijg je ook gewoon HC die al "locked" zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Klopt, maar alles wat niet Ocu is gewoon leave party doen. Ondertussen wat rep of mats farmen.
Dit hele idee van Blizzard is ook te debiel voor woorden.quote:
sweet , al heb ik er nooit zo'n moeite mee gehad als DPS .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens:
Gisteren in Forge of Souls keihard genuked toen een rogue met een grote bek mirrored soul kreegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef ufopiloot het volgende:
Wat een gezeur om HP36k is meer dan genoeg. Gisteren weer eens een tank met 24k hp buffed en wel. Zo'n domme DK met 28k begon te zeuren, maar ik heb geen enkel probleem gehad om hem te healen. Defcap maakt al een hoop goed. Die domme DK zat tussendoor te grippen dus die heb ik wel een paar keer dood laten gaan.
D'r is ooit een keer een kickvote uit gegaan toen ik 34k unbuffed was...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef ufopiloot het volgende:
Wat een gezeur om HP36k is meer dan genoeg. Gisteren weer eens een tank met 24k hp buffed en wel. Zo'n domme DK met 28k begon te zeuren, maar ik heb geen enkel probleem gehad om hem te healen. Defcap maakt al een hoop goed. Die domme DK zat tussendoor te grippen dus die heb ik wel een paar keer dood laten gaan.
En ondertussen doet hij net of hij de hele instance kent, al een paar keer meegemaakt in PoS.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren in Forge of Souls keihard genuked toen een rogue met een grote bek mirrored soul kreeg
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
D'r is ooit een keer een kickvote uit gegaan toen ik 34k unbuffed was...
cleave lekker laten zitten , rotatie = whirldwind > bloodthirst > slam waneer mogelijk met instant slam buff ( download slam alert ) en heroic strike on rage te dumpen als je boven 60 rage hebt en de rest op CD staat .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef jagga het volgende:
Net even respecced naar fury, moet de rotation nog onder de knie krijgen, maar toch 3k weten te halen.
Maar ik kon niet Whirlwinden of Cleaven want de bear-tank was echt slecht
Een bear tank met 36k hp terwijl hij diverse emblem gear aanheeft.. hoe krijgt hij t voor elkaar. Aggro kon hij niet houden op 3 mobs. Dus ik kon alleen singletarget dps doen
Vanavond maar even met wat guildies heroics runnen, zodat ik kan wennen aan de furyrotation
Zou zelf eerder cleaven dan HSen tbh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
cleave lekker laten zitten , rotatie = whirldwind > bloodthirst > slam waneer mogelijk met instant slam buff ( download slam alert ) en heroic strike on rage te dumpen als je boven 60 rage hebt en de rest op CD staat .
als de boss weinig hp hebt vervang je slam met execute en alleen HS boven de 80 rage
HS doet meer damage op single targets aka bosses .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zou zelf eerder cleaven dan HSen tbh.
Zo een ja, grote bek maar bakt er niks vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En ondertussen doet hij net of hij de hele instance kent, al een paar keer meegemaakt in PoS.
HET MOET ZO, HET MOET ZO...
En zelf lekker door DPSen met die brand op je.
Jij weet ook niet wat je wilt hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Blistering het volgende:
Strax ff interview met guild doen, beter accepten ze me. Toch wel benieuwd naar ICC2de guild van de realm, dus moet goedkomen.
Nee, erg hé.quote:
Daarbij doet HS een hoop threat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
HS doet meer damage op single targets aka bosses .
cleave heeft alleen het voordeel dat je multi mobs kan raken met de glyph maar de damage is minder op single targets
Bijna geen ruimte? Het halve scherm zit vol man.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Failatronic het volgende:
spartanui waardeloos vinden
72 action bars die bijna geen ruimte innemen, en het mooie randje eromheen krijg je van het huis
Veel andere mensen wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef Arie85 het volgende:
Lekkere onzin weer in oculus. Hebben ze mooi verkeerd begrepen als ze denken dat ik om zo'n paupermount in een pug blijf
Bij deze..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan trouwens wel uit de OP
Was een paar maanden geleden gehackt en gebanned en niemand wou me hier helpen dus...
Ik vind het echt triest lelijk gewoon, de ruimte vind ik zo erg nog nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bijna geen ruimte? Het halve scherm zit vol man.Standaard Blizz UI is nog beter dan die spartantroep.
Dat kan he. Is random.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef R-Mon het volgende:
Bij ons is Jaraxxus voor de tweede keer achter elkaar de weekly
Vanaf nu een nieuwe wing om de twee weken, dus begin februari Lich King down hopelijkquote:Accepted @ guild btw, bring on zhe ICC HM's (Over 3 jaar)
Same, hebben hem vanavond gedaan...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef Blistering het volgende:
Instructor Razuvious hiero..
Accepted @ guild btw, bring on zhe ICC HM's (Over 3 jaar)
Jaraxxus ga ik zondag hopelijk voor de eerste keer zien, begin steeds vaker te raiden en er ook daadwerkelijk plezier in te krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef R-Mon het volgende:
Bij ons is Jaraxxus voor de tweede keer achter elkaar de weekly
Affli damage is lastig te meten zonder goede execute in de 35 EN de 25% range. Al kan ik wel een keer een test dummy van 100 naar 0% krijgen, maar daaar ben ik dan wel even mee bezig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:26 schreef SharQueDo het volgende:
Het is alweer een topic of 30 geleden oid wanneer ik voor het laatst met mijn DPS e-peende, dus hierzo:
[ afbeelding ]
Naked boss dummy (geen debuffs van buiten), selfbuffed zonder food/flask/potions (alleen met eigen buffs cq poisons dus). Tot de 1mil dmg mark.
Nu jullie.
je gebruikt het echt minimaal , nadat je bloodthirst gebruikt krijg je vaak al een instant slam , dan kan je WW doen en krijg je ook vaan een instant slam , daarna is bloodthrist al weer van CD af , en daarna kan je WW weer gebruiken . en als je tank aggro kwijt raakt omdat jij HS gebruikt zou ik een nieuwe zoekenquote:
Je weet wel dat je van lage quests (die grijs zijn in je quest log), helemaal geen (of minimale) experience punten krijg? Je hebt er dus weinig aan om grijze quests te doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. vanmiddag werd een speler ineens ontzettend boos op meIk was een makkelijke quest vergeten te doen in Ironforge dus tja.. onder het mom van "je krijgt er respect voor" als lvl 21 alle boars doden van lvl 5
. Kon die speler (lvl 5) niet waarderen omdat hij zo niet verder kon..
Wilde hem nog mijn quest items geven zodat hij weer verder kon, maar hij was zo ontzettend onbeschoft dat ik heb gezegd dat hij het kon vergeten
Eigenlijk zegt een dummy ook dan niet zo heel veel, aangezien mijn class gebouwd is (gear/gemchants) voor 25man raid buffs.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Affli damage is lastig te meten zonder goede execute in de 35 EN de 25% range. Al kan ik wel een keer een test dummy van 100 naar 0% krijgen, maar daaar ben ik dan wel even mee bezig.
< Twins met power up en dan cd'squote:Op woensdag 6 januari 2010 09:53 schreef Ulreazj het volgende:
Jaraxxs als arcane mage. Wachten totdat je alles kan spellstealen en dan alle cds rammen.
Je beseft je wel dat je aggro building als tank soms stil komt te staan door disarm/stun en dergelijk he.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je gebruikt het echt minimaal , nadat je bloodthirst gebruikt krijg je vaak al een instant slam , dan kan je WW doen en krijg je ook vaan een instant slam , daarna is bloodthrist al weer van CD af , en daarna kan je WW weer gebruiken . en als je tank aggro kwijt raakt omdat jij HS gebruikt zou ik een nieuwe zoeken
Weet ik, maar je krijgt wel reputatiepunten voorquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:12 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je weet wel dat je van lage quests (die grijs zijn in je quest log), helemaal geen (of minimale) experience punten krijg? Je hebt er dus weinig aan om grijze quests te doen.
Jeeeeeeeeeeeejquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet ik, maar je krijgt wel reputatiepunten voor
Heb je niks aan. En als je zo nodig reputatie wilt, kan je dat beter doen op lvl80. Dan krijg je 700 rep per quest en 20 gold erbij, dus stop er nu echt geen moeite in, zeker niet bij grijze questsquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet ik, maar je krijgt wel reputatiepunten voor
niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeej![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je verder geen ruk aan, maargoed
De reps met de Alliance/Horde cities levert je niets op, niet op zo'n laag level. De reputaties die er toe doen zijn op level 80, dus dan kan je beter even wachten en nu al je tijd stoppen in het halen van XP.quote:
Nouja, je kunt bij Exalted zo'n mount kopen maar dat was het welquote:
Zo deed ik het altijd. Op M drukken, kijken waar de quests bevinden, en dan een rondje uitstippelen om alles af te gaan. Dan alles weer inleveren en de volgende rits quests doen. En tja, als een quest hebt aan de andere kant van de wereld laat hij deze ook zien, maar dat kan je gewoon negeren/overslaan tochquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:12 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar die quest add-on is ook niet perfect hoorLaat hij alle openstaande quests van Stormwind zien in het scherm als ik in Ironforge ben of weet ik waar.. daar heb ik toch helemaal niks aan
Moet ik eerst naar de map om te zien wat ik in die plaats open heb staan..
Nou geniaal zeg, je kan ook gewoon shift+B indrukken of 'open all bags' binden aan de B.quote:OneBag ook geniaal.. al je zakjes in 1 scherm geopend, dus nooit meer bag voor bag openen om te kijken waar je item zat..
Questhelper heb je totaal niet meer nodig, die wat WoW nu zelf bied is perfect en verbruikt nauwelijks wat geheugen e.d.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef Edwinuss het volgende:
Welke add ons zijn trouwens handig om te hebben? Ik heb op dit moment quest helper en dat werkt echt briljant.
oa. Cartographerquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe heet die add on die zorgt dat alles op de map zichtbaar is?
Ik ook niet, maar ik ben newbquote:
Ja ik ben Holy MS, maar dropte super lekker Tank Necklace at Marrowgar. Maar bij ons geld altijd MS > OS of je nu met je OS raid of niet. Helaas was het nu een pug, mja hij deed zijn werk goed dus okequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef ufopiloot het volgende:
Passen omdat het je OS is? Je tankt toch?Dan heb je er zelf voor gekozen om holy als MS roll te houden tijdens de raid
[..]
oa. Cartographer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Thrilled het volgende:
nu je mount halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb m'n journeyman ridingskill meteen maar opgehaald
Kan nou al niet meer zonder
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Heb je al alleen dan 60% mountquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:54 schreef Thrilled het volgende:
Lijkt me echt stom om straks level 20 newbs op mounts rond te zien rijden
Hoeveel sneller ga je dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]Heb m'n journeyman ridingskill meteen maar opgehaald
Kan nou al niet meer zonder
lvl 20 = 60% riding mountquote:
Met de mount die je van lvl 20 kan krijgen ga je 60% sneller dan je loopt.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
lvl 20 = 60% riding mount
lvl 40 =100% riding mount
lvl 60 = 60% Flying mount
lvl 68 = Coldweather (maakt t mogelijk in northrend te vliegen)
lvl 70 = 280% Flying mount /310% als je zo een mount bezit
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef MaartenHaarlem het volgende:
@ Ufopiloot ; zit jij ook op de Trollbane server?
Heb wel wat over je guild gehoord , is het wat? Ik zie dat jullie ICC10 raiden ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Trezorier
Nee, gewoon doen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Maraca het volgende:
!
is het nog steeds verboden om chinezen te betalen om voor je te levelen?![]()
haha, was niet serieusquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, gewoon doen!
Ja tuurlijk is dat verboden. Ik heb een jaar tijd genomen om mijn main op 80 te krijgen.
Welke server zit je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
!
is het nog steeds verboden om chinezen te betalen om voor je te levelen?![]()
Quest helper heb je niet meer nodig blizzard heeft nu zelf een eigen quest helper die imo veel beter werktquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef Edwinuss het volgende:
Welke add ons zijn trouwens handig om te hebben? Ik heb op dit moment quest helper en dat werkt echt briljant.
LIESquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
lvl 20 = 60% riding mount
lvl 40 =100% riding mount
lvl 60 = 60% Flying mount
lvl 68 = Coldweather (maakt t mogelijk in northrend te vliegen)
lvl 70 = 280% Flying mount /310% als je zo een mount bezit
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:34 schreef Blistering het volgende:
Een fatsoenlijke UI + addons:
[ afbeelding ]
TuW is wel oké toch, paar bekenden uit Weekend Soldiers doen ICC25 met ze als het goed is. Jammer alleen dat ze al genoeg tanks hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Heb wel wat over je guild gehoord , is het wat? Ik zie dat jullie ICC10 raiden ?
Zelf vind ik Trollbane de rotste server die er bestaat (waar ik chars op heb dan)
Zit zelf in TuW een soort guild van gepensioneerde semi-hard-core raiders
Vanaav ToC10 HC en ICC 10 , Morgen ICC 25 , hopelijk heb ik dan geluk met schildjes :S
het rage verbruik van HS is maar 12 waar cleave je 20 kost , gezien het een extra skill is die je alleen hoort te gebruiken als de andere op CD staan en je geen instantslam kan gebruiken .quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat je aggro building als tank soms stil komt te staan door disarm/stun en dergelijk he.
Daarbij Cleave met improved cleave werkt ook geweldig...
Afgaande op de rotatie van een 4,5k fury warr in mijn guild.
Quest helper werkte bij mij wel prima! Maar de questhelper van Blizzard kan ik dus nergens vinden..quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Quest helper heb je niet meer nodig blizzard heeft nu zelf een eigen quest helper die imo veel beter werkt
Die is nu al standaard geďmplementeerd in de questlog neem ik aan (kan het niet controlerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Quest helper werkte bij mij wel prima! Maar de questhelper van Blizzard kan ik dus nergens vinden..
ik ook, werkt als een trein.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef MarkyB het volgende:
Ik heb Zygor gebruikt om te levelen:
[ afbeelding ]
Beide. Het bedrag ga ik niet noemen om QQ te verkomen, maar laten we het erop houden dat het stukken minder was dan dat ie normaal voor gaat. Het betrof dan ook wel een franse versie van de kaart, maar dat boeit mij natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ok, die mount is wel stoer
Direct gekocht? Of lucky geweest?
WTFquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, speel ik net WSG, wil een paladin held met 19k perse de vlag. Helaas was een tank warrior hem voor. Dus die paladin doet Hand of Protection op die warrior zodat hij de vlag niet kan pakken en jat hem snel onder zijn neus vandaan
Boda UI met carbonite.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef lifeblind het volgende:
Even uit het hoofd wat ik gebruik aan addons (sommige zijn specifiek voor dps btw)
- Recount dps/damage meter, kan ook voor healen gebruikt worden
- DrDamage damage zien voor wapen/spells etc
- Omen threat meter
- Grid makkelijk personen in groep/raid selecteren
- Atlas dungeon maps, locaties van bossen etc, transportation maps etc
- TitanPanel coördinaten, time to level, stats
- Chatter chatpanels wat beter instellen
- WoWEquip kun je zien wat het effect op je totale stats is met bepaalde gear, inclusief gear database
- Minimapbuttons ofzoiets, het verzamelt alle buttons rond je minimap in een aparte box
- Questhelper lijkt me duidelijk
En sinds gisteren ben ik een beetje aan het stoeien met SpartanUI, om te kijken of het iets is.
Word alleen dodge bedoeld, mag ik hopenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef jagga het volgende:
wacht even... werd er hier nou ergens geroepen dat 25% avoidance genoeg is?!!?!?!
WTF ik, warrior tank heb zonder mijn block% 55.84% avoidance. met 31.5k HP
*gaat heel rap alle gems+enchant veranderen naar stamina.*
Als dat zo is dan pak ik het helemaal verkeerd aan
25% avoidance.... das toch nooit genoeg?Das toch kei weinig of heb ik het mis?
Als de rest van de fucking paladins het een keer leren, elke fucking keer zit je weer tegen die apen te zeiken over buffs omdat ze het weer eens verneuken en iedereen maar als een debiel maar vanalles op iedereen zit te buffen zonder enige verdere clue en dan nog weigeren pallypower te gebruiken, hell. Ik vraag als trial zelfs assistant in raid om pallypower te zetten omdat ze het zelf niet kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef lifeblind het volgende:
Oja, PallyPower gebruik ik ook ja (idd onmisbaar voor paladins)
Als ik mn crafting weer eens list in trade gaat iedereen altijd over de zeik omdat ik ze gelijk allemaal link van al mn chars.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
Net een nieuwe addon gedownload, altoholic. Erg fijn.
Lijst van recipes, items in bags, reputation, skills, gold, currency enz. van al je characters. Scheelt voor niks reloggen.
En nu aardig bezig op m'n rogue, net 4e piece T9 gehaald, badgefarmen is wel okay.
Ik zal blij zijn op level 40quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Met de mount die je van lvl 20 kan krijgen ga je 60% sneller dan je loopt.
Met de mount die je op lvl 40 kan krijgen 100%
Dat is kei weinig ja. Een priest heeft al 15% avoidance.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef jagga het volgende:
wacht even... werd er hier nou ergens geroepen dat 25% avoidance genoeg is?!!?!?!
45% raid buffed dodge in Bear hier met alleen maar stamina gems.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat is kei weinig ja. Een priest heeft al 15% avoidance.
Dat Boda UI ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, zo te zien precies wat ik allemaal nodig heb. Zit nu wat met SpartanUI te klooien maar dat is gewoon lelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:26 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Boda UI met carbonite.
Of TuK UI. Klaar.
EveryQuest laat zien welke je nog niet gedaan hebt.. is sinds 3.3. Via curse.com ff zoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe kan ik zien hoeveel quests ik nog kan doen![]()
Ik kom nergens op de map meer van die uitroeptekens tegen. Is hier ook een goed add on voor?
Ik vraag het hier gewoon maar, jullie hebben ervaring
ehm 45% lijkt mij nogal weinig...helemaal voor een bearquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
45% raid buffed dodge in Bear hier met alleen maar stamina gems.55k raid buffed HP.
ehm mijn fout...45% dodge... ik dacht dat je avoidance bedoeldequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm 45% lijkt mij nogal weinig...helemaal voor een bearIk dacht namelijk dat bear tanks het juist van avoidance moesten hebben?
Ik heb iig niet gegemmed voor avoidance of iets dergelijks. Tis puur van gear de avoidance die ik heb.
Toch maar volgas Stamina gaan gemmen/enchanten
Die doet het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
EveryQuest laat zien welke je nog niet gedaan hebt.. is sinds 3.3. Via curse.com ff zoeken.
Same here.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef Santello het volgende:
800 que, oftewel 25 minuten wachten -.-
Ik ga gewoon dit zingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Arie85 het volgende:
Geswapped voor ICC25 raid vandaag. Mis dus al m'n badges deze week, en geen loot.
<-- ietswat teleurgesteld.
TuW is zeker ok , ben er zelfs officer geweest van toen nog in de TBC tijdperk, 24 man tevreden houden kwam mijn strot uit op een moment , dus toen een 9 maanden break.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
TuW is wel oké toch, paar bekenden uit Weekend Soldiers doen ICC25 met ze als het goed is. Jammer alleen dat ze al genoeg tanks hebben
De guild waar ik in zit is ook wel gezellig, bestaat eigenlijk uit een behoorlijk vast groepje van een mannetje of 8-10, allemaal met goede alts erbij. We doen inderdaad elke week ICC10, maar dan vaak met een paar puggers erbij om het op te vullen. En verder ook de 25-mans en ToC10/25, maar dat is ook een semi-pug die wij dan opstarten. Geen vaste tijden/dkp oid. Gewoon voor de lol.
Opzich super relaxt en leuk, alleen dus wachten op goede ICC25 runs, zonder een vaste groep is dat wel lastig. Maar ach, nog een paar weekjes wachten, net zoals ToC25. Dat wordt nu ook makkelijk gepugged
Wat is jouw char dan?
Saurfang is een pain , maar het word makkelijker als je 2 hunters hebt. Een shaman met frostshock doet ook veel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vanavond met 25 man meegeweest tot en met Saurfang en nu luister ik naar het wipen op vent
Ben erg blij dat ik daar niet in zit
Zodra ik op me druid er echt mee aan de gang ga, morgen denk ik, dan laat ik het wel weten. Ik lees ook in de summary dat TomTom en Lightheaded erg handig zijn met het vinden van de quests.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. die EveryQuest is een beetje te letterlijk EveryQuest. Hoe stel ik het zodanig in dat ik alleen de quest zie die ik ook daadwerkelijk kan accepteren? Nu laat hij alles zien wat beschikbaar is en die ik ook niet kan accepteren en dat is verwarrend. Van die filters ed. word ik ook niet echt wijzer
Inderdaad , dat was ik ... ik bedoelde 25% dodge en meer dan 20% parry , je armor moet boven de 25.000 zijn als je een beetje wilt raidenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef jagga het volgende:
Dat laatste snap ik, maar als ik ze niet kan doen wil ik ze ook niet zienquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Zodra ik op me druid er echt mee aan de gang ga, morgen denk ik, dan laat ik het wel weten. Ik lees ook in de summary dat TomTom en Lightheaded erg handig zijn met het vinden van de quests.
En ja het kan zijn dat je bepaalde quests niet kan doen omdat je eigenlijk al verder bent in de questchain. Vooral die begin quests dus. En class etc..
Hoezo die hunters dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Saurfang is een pain , maar het word makkelijker als je 2 hunters hebt. Een shaman met frostshock doet ook veel.
Erm, die one-shotten we gewoon, geen probleem hoor. Alleen festergut op 25 man was dus wel een pain, maar goed, daar ook voorbij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Saurfang is een pain , maar het word makkelijker als je 2 hunters hebt. Een shaman met frostshock doet ook veel.
Nog 1 van die nieuwe bosses gedaan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef Blistering het volgende:
Vandaag voor het eerst ICC mogen zien, toch best wel vet. Moest bij Gunship weer opdonderen, maar da's nps. Toch ff 2 fights mee kunnen pikken
Elke serieuze raiding guild op trollbane zit wel vol qua tanks helaas. Dus hoezo enige guild?quote:Wij zijn waarschijnlijk de enige guild met een overschot aan tanksWe worden gewoon uitgeleend aan andere guilds als de vaste plek vol is.
Die hebben wij gisteren als enige van de nieuwe bosses gedowned.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:32 schreef ufopiloot het volgende:
Ik las dat voor Festergut up ICC25 gemiddelde dps van 7,5k nodig is.. Die ga ik dus niet eens proberen te puggen![]()
BIij ons ook alleen die. Ik heb echter niks meegemaakt aangezien ik niet voor Progress wordt ingezet ivm tijd te kort. Weet alleen dat ze als de T*ring laggde en zelfs bij saurfang waar de adds heletijd komen zoveel lagg hadden dat ze per addspawn 1 cast konden doen en dan al de volgende adds spawnden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Die hebben wij gisteren als enige van de nieuwe bosses gedowned.
Wij hebben ook behoorlijk wat tanks en healers in vergelijking tot sommige andere guilds.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:32 schreef ufopiloot het volgende:
Gisteren ICC10, tot en met Saurfang gedaan, daarna werd het helaas wel laat. Het was een pug dus deze week zal ik de nieuwe bosses niet zien denk ikDat is wel het voordeel van een guild, dan kan je gewoon de volgende dag verder gaan zonder gezever.
Saurfang is een makkie, de tanks kunnen bij het pullen nog 20 meter naar achteren lopen tegen de deur aan. Als je ranged dps de adds dan niet neer kan krijgen zijn ze wel erg lomp.
[..]
Elke serieuze raiding guild op trollbane zit wel vol qua tanks helaas. Dus hoezo enige guild?
Ik las dat voor Festergut up ICC25 gemiddelde dps van 7,5k nodig is.. Die ga ik dus niet eens proberen te puggen![]()
Bij ons laggde het ook als een gek en dat op een low pop serverquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
BIij ons ook alleen die. Ik heb echter niks meegemaakt aangezien ik niet voor Progress wordt ingezet ivm tijd te kort. Weet alleen dat ze als de T*ring laggde en zelfs bij saurfang waar de adds heletijd komen zoveel lagg hadden dat ze per addspawn 1 cast konden doen en dan al de volgende adds spawnden.
Waren dus onnodig veel wipes door een gemiddelde Latency van 1500. Later hebben ze enigzins nog redelijk kunnen doorgaan.
7.5k, jezusquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Die hebben wij gisteren als enige van de nieuwe bosses gedowned.
Ik had zelf 8.7k ofzo, maar de andere mages in de guild zaten boven de 9.5k.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
7.5k, jezus![]()
Ik haal zelf net 6.2k maar dat is dan alleen als het echt een puur sta stil & nuke gevecht is
Haha, ik heb precies het zelfde. ik heb die shoulders nu op een lvl 33 pally van me zitten, maar ik heb daar echt al 2 weken niet meer op gespeeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel typisch voor mij hoor, heb ik met veel pijn en moeite mn eerste heirloom (die gouden shoulders) te pakken, kap ik na een week alweer met spelen
*denk denk*... die ring toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Na veen pijn en moeite gisteren overigens op mijn level 29 mijn eerste epic(denk wel 100 runs in SM hahahaha)
Deadmans handquote:
Gewoon de teleport pakken bij Saurfangquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:47 schreef Murloc het volgende:
En we hebben weer een nieuw soort Frogger: de stoom uit de muren in de hal achter Saurfang. Heeft paar mensen aardig wat gold gekost om daar doorheen te komen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:47 schreef Murloc het volgende:
Hmm, wat is Saurfang toch leuk als rogue.
En we hebben weer een nieuw soort Frogger: de stoom uit de muren in de hal achter Saurfang. Heeft paar mensen aardig wat gold gekost om daar doorheen te komen
Priestsquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben een priest begonnen nu, tot dusverre niet erg bijzonder.
Maar ik vind Shadow/Discipline priests op lvl 80 zo tof
Tis wel de bedoeling dat het mn 2e lvl 80 word. Maar main blijft mn warrior denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Priests![]()
Jammer dat zo weinig mensen zich wagen aan een priest als main.
Je kunt als shadow nog best instances healen anders hoor. Op 80 is iets anders, maar het kan gewoon tijdens het levelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb een level 71 priest.. heerlijke class, zeker wanneer je shadow form kan.. maar toch vind ik mage leukerbegin ook te twijfelen om een tauren warrior te levelen.. ik hou van die koetjes!
Het enige wat je wel onder een macro kan stoppen wanneer je raids/instances/groups gaat joinen: Sorry can't heal, im shadow specced
Mijn vriendin slaagt er op haar (nu) 71 shaman in om elke instance te healen met gemak. Wel vaak van die mensen die zeiken OMG YOU ARE ELEMENTAL SPECquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:00 schreef Thrilled het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar is veel mana-intensiever en je zal nooit zo goed kunnen healen als een holy priest.. veel mensen verwachtte bij het zien van mijn priest dus ook dat ze ein-del-lijk een healer hadden gevonden.. terwijl ik dps gear had en niet van plan was te healen
Ja maar ik heb alle uitbreidingen al geďnstalleerd.. weet alleen niet tot welke patch ik hem up-to-date heb dus moet denk ik gewoon patchen via de blizzard updater..quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Als je de nieuwe client download duur het niet zo lang hoorTenminste, bij mij was het redelijk snel gebeurd, alleen die patch duurde wat langer.
Apart ja. De vorige keer drukte ik op disenchant bij een boe zonder te kijken en de hele groep was van 'nooooo!' Ik wonquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Deed ik net heroic Gundrak, droppen er twee BoE epics in 1 run: http://www.wowhead.com/?item=44308 en http://www.wowhead.com/?item=44312 .
En gisteren dropte ook al die Namlak's Supernumary sticker ofzoiets. Helaas niks van die 3 gewonnen, maar wel apart.
de +60 stamina van mining... + de 3 uberepic gems van +51 stamina die je alleen kunt gebruiken als je JC bent, toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Mining is +stamina alleen.
Blacksmithing is +2 extra sockets voor gems en dan kan je alles kiezen wat je wilt, niet alleen stamina (als je bijv iets anders wilt doen dan alleen tanking, dan kan je ook +crit of +str kiezen)
Blacksmithing geeft je extra sockets op bracers en gloves. Daar kan je dan gems naar keuze indoen (ook de jc gems). Die sockets krijg je alleen als je dus bs hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef jagga het volgende:
de +60 stamina van mining... + de 3 uberepic gems van +51 stamina die je alleen kunt gebruiken als je JC bent, toch?
Denk dat er bedoeld wordt, voor OS misschien ?? Mining is alleen maar 60stam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef ufopiloot het volgende:
Als tank doe je er toch 2x 30 stamina in, dus dan schiet je er geen flikker mee op. Heb je even 5000g aan mats door de plee gespoeld en duizenden g misgelopen met het verkopen van ores.
Zie hier de slimme methodequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Jah, maar als je mining + jc neemt, een berg mats farmed en dan mining dropt voor BS heb je ze allebei en hoef je geen 10k uit te geven op de AH.
Kan je beter ook nog een goede alt erbij hebben met de mining skill, anders zit je in cataclysm eeuwig op 450, tenzij je 100,000g hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Jah, maar als je mining + jc neemt, een berg mats farmed en dan mining dropt voor BS heb je ze allebei en hoef je geen 10k uit te geven op de AH.
Bedoel je met de veiling het AH? Want daar bepalen spelers gewoon zelf de prijzen en het is erg onwaarschijnlijk dat ze daar spullen verkopen die je dan met winst of hetzelfde bedrag kan verkopen aan vendorsquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:32 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien een domme vraag:
Maar zijn de items die je koopt vanuit de veiling ongeveer de helft waard nadat je ze hebt gebruikt? Want ik heb een bow gekocht voor 3 gold en deze kan ik nu niet meer verkopen voor meer dan 1 gold..
Dat is handig om te weten, dat wist ik niet. Is er ook ergens een prijzenlijst?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je met de veiling het AH? Want daar bepalen spelers gewoon zelf de prijzen en het is erg onwaarschijnlijk dat ze daar spullen verkopen die je dan met winst of hetzelfde bedrag kan verkopen aan vendors
Kopen van een vendor zelf levert ook altijd verlies op als je het direct weer verkoopt.
Voor de vendorwaarde?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is handig om te weten, dat wist ik niet. Is er ook ergens een prijzenlijst?
Hey, mijn level 29 heeft slechts 21k gold, dus die koopt naar hartelust hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef ufopiloot het volgende:
Nog een tip; koop geen items van de Auction House, veel te duur allemaal, zeker als je nog geen lvl80 bent
weet toch wel dat een alt met redelijk wat gold, toch sneller ging met lvlenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef ufopiloot het volgende:
Nog een tip; koop geen items van de Auction House, veel te duur allemaal, zeker als je nog geen lvl80 bent
Tja, koop een motor en mammoet en je bent weer blutquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, mijn level 29 heeft slechts 21k gold, dus die koopt naar hartelust hoor
Nou ja, tegen de tijd dat ik die kan berijden heb ik vast welhet dubbele, dus dan valt het ook wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef ufopiloot het volgende:
Tja, koop een motor en mammoet en je bent weer blut
Geld blijft geld, hoeveel je ook hebt
Haha die zit er idd inquote:
Waarom ga je faction en server transferren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Blistering het volgende:
Zeauw, ff ringetje en Battered Hilt gefixed op shaman. Nu faction en server transferren ^^. Irritant die 20k gold cap, moet je weer shit kopen om eronder te komen.
Omdat ik 5 level 80's op Kor'gall heb, waar ik pas ben vertrokken met m'n main. Dus nu maar om de zoveel tijd ff een level 80 over hevelenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom ga je faction en server transferren?
Ik heb er een op mijn roguequote:
Awwww. Als je op mijn server zat had ik je wat gegevenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awwww. Als je op mijn server zat had ik je wat gegeven
Ik zit op 20000Gquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik was blij dat ik over de 100G heenzat
En toen kocht ik de journeyman riding skill
Ik heb meerquote:
Ja, maar ik heb net chopper / signet of the kirin tor / mounts gekocht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb meer(maar alleen op mijn twink-alt, mijn main heeft te hoge rekeningen
net nog een belt van iemand afgetroggeld voor 2k)
Ja maar het gaat niet alleen om damage hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Net dus te horen gekregen dat ik een slechte hunter was, en dan zegt ie dat als we klaar zijn met de dungeon
Maar ik stond wel 1e met damage volgens recount.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar het gaat niet alleen om damage he
BS als je weet hoe de AH werkt. Voor noobs, dan ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef ufopiloot het volgende:
Wat doet auctioneer precies?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:49 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
BS als je weet hoe de AH werkt. Voor noobs, dan ja.
Auctionator > auctioneer.
Ja maar ik ben nog niet eens level 30quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, maar ik heb net chopper / signet of the kirin tor / mounts gekocht.
Als je steeds aggro trekt en je pet niet in de hand hebt dan kan je ook op de eerste plek in recount een waardeloze hunter zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Net dus te horen gekregen dat ik een slechte hunter was, en dan zegt ie dat als we klaar zijn met de dungeon
Maar ik stond wel 1e met damage volgens recount.
Dat is echt een standaardregel: Growl uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je steeds aggro trekt en je pet niet in de hand hebt dan kan je ook op de eerste plek in recount een waardeloze hunter zijn
Ja , maar toen bleek er ook 251 versie te zijn en kon ik ook gebruiken ^^quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog niet eens level 30(die chopper is zo cool
en heb je die signet alleen voor de achievement gekocht?
)
Echt waar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Ulreazj het volgende:
Ja , maar toen bleek er ook 251 versie te zijn en kon ik ook gebruiken ^^
Is er een nieuwe ofzo?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja , maar toen bleek er ook 251 versie te zijn en kon ik ook gebruiken ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |