abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_76427082

Bij het maken van een nieuw topic, kun je hier de openings post vinden.

Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:


Aggramar
stbabylon
Babylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
Doeland - Aggramar (H)- Bank


Ps2K
Kabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
Gilfin - Aggramar (A)- Hunter


Avotar
Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock (80)
Amandus - Aggramar (A) - DeathKnight
Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter


Auchindoun
Brutus.nl
Brutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage


Anachronos
Sanakthe
Sanakthe - Anachronos (H) - Warlock (80)


Aszune
Windigo
Ijzel - Aszune (A) - Deathknight


Azjol-Nerub
Murloc
Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman


Boulderfist
Metonae
Metonae - Boulderfist (H) - Paladin (80)
Tenaya - Boulderfist (H) - Priest (80)
Menique - Boulderfist (H) - Rogue (80)


Bloodfeather!
Matthijsnl - Bloodfeather (A) - Druid


Moozrim
Moozrim - Bloodfeather (H) - Warrior (80)
Magerim - Bloodfeather (H) - Mage


Chromaggus
Katth

Katth - Chromaggus (A) Mage (80)
Neuqfaut - Chromaggus (A) Priest (80)
Esmereé - Chromaggus (A) Death Knight (80)
Missery - Chromaggus (A) Rogue (80)


Draenor
Nachtraaf
Nachtschaduw - Forsaken - Warlock (80)
Nachtraaf - Forsaken - Rogue (80)
Nachtgier - Forsaken - Warrior (80)
Nachtarend - Forsaken - Death Knight (80)
Nachtwinter - Forsaken - Mage (80)
Nachthavik - Forsaken - Priest (75)
Nachtvalk - Tauren - Hunter (80)


Executus
Hanstin
Éládor - Executus(A) - Fury Warrior (80)


Atreidez
Djudaz - 80 Priest Ally
Atreidez - 70 Warr Ally


Emeriss
Merkowitz
Lynalea - Emeriss (A) - Warlock(80)
Naiya - Emeriss (A) - Warrior(80)
Healyn - Emeriss (A) - Priest
Shato - Emeriss (A) - Rogue


Frostmane
Fir3fly
Aliya - Frostmane (A) - Priest
Avey - Frostmane (A) - Paladin
Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
Executia - Karazhan (A) - DK


Knoflook
Runetusk - Shaman - Frostmane (H)


Grim Batol
DjNivek
Divyan - Grim Batol (A) - Warrior (80)
Yanagi - Grim Batol (A) - Priest (80)


Hellfire
Civilian
Civilian - Hellfire (A) - Shaman(80)
Kevorkian - Hellfire (A) - Paladin
Phrenesis - Hellfire (A) - Hunter
Reneuh - Hellfire (A) - Rogue


Khadgar
Drizzt_DoUrden
Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
Razedhel - Khadgar (H)- Priest


Hansch
Kaenargh - Khadgar (H) - Paladin (80)
Kadavúrial - Khadgar (H) - Knight
Tharsolas - Khadgar (H) - Rogue
Morbithos - Khadgar (H) - Priest


Dj_Day-V
Airbase - Khadgar (H) - Hunter (37)
Sparklez - Khadgar (A) - Druid (18)


Black-Hole
Jileen - Khadgar (A) - Druid (80)
Anwell - Khadgar (A) - Paladin


Kor'gall
Blistering
Alisier Undead | Death Knight (80)
Plaza-Kor'gall (H) - Druid
Kathelyn Kor'gall (H) - Hunter
Infidelity Kor'gall (A) - Rogue


Nordrassil
Webbyplus
Mioo - Nordrassil (A) - Hunter (80)
Miopally - Nordrassil (A) - Paladin (80)
Kolstee - Chromaggus(A) - Deathknight (80)
Maraudeus - Chromaggus (A) - Druid (71)
Maraudeus - Nordrassil (A) - Warrior (70)
Braindeath - Nordrassil (A) - Rogue (70)
Snol - Nordrassil (A) - Mage (64)
Nijntje - Nordrassil (A) - Warlock(40)


Ragnaros
Thormodo
Zooko - Defias Brotherhood (A) - Warlock (80)
Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight (80)
Rhulath - Ragnaros (A) - Shaman


Scarshield Legion
Stommie
Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight


Skullcrusher
WyriHaximus
WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Rogue (80)


Draz
Mortui - Skullcrusher (H) - Priest (80)
Laraine - Skullcrusher (H) - Death Knight (80)
Salena - Skullcrusher (H) - Mage (80)
Panette - Skullcrusher (H) - Hunter (80)


R-Mon
Athelia - Skullcrusher (A) - Priest (80)
Valae - Skullcrusher (A) - Death Knight (80)


Steamwheedle Cartel
Knut/GI
Farlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman


Silmarwen
Vaalipanay- Steamwheedle Cartel (A) - Paladin
Ynnis - Steamwheedle Cartel (A) - Druid


Spinebreaker
HSG-BOMBER
Hiir = Spinebreaker (H) - Shaman


Sporregar
TjopClown
Dodo - Sporeggar (H) - Shaman (80)
Cáre Bear - Sporeggar (H) - Druid


SunStrider
garriej
Garriej - Troll Priest


Turalyon
SharQueDo
Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest


Sapstengel:
Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)


Junglebeast:
Poysonivy - Turalyon (A) - Druid (80)
Astolfo - Turalyon (A) - Paladin (80)
Plaag - Turalyon (A) - Death Knight


Trollbane
Zosk
Zosk - Trollbane (A) - Rogue (80)
garriej
garriej- Dwarf Warrior


Jenglejack
Unkth - Trollbane (A) - Death Knight (80)
Jenglejack - Trollbane (A) - Hunter (80)


Twisting Nether
VatosLoco
Palladio - Twisting Nether (A)- Paladin (80)
Ifaildvanish - Twisting Nether (A)- Rogue (80)
Ishiftonyou - Twisting Nether (A) - Druid 80


Fipotje
Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80)


msnk
Shaddix - Twisting Nether (H) - Warlock
Sarcast - Twisting Nether (H) - Mage


Migwi
Sigeric - Twisting Nether (A) - Death Knight (80)
Aeronwen - Twisting Nether (A) - Hunter
Caraighan - Twisting Nether (A) - Warrior
Melahdrin - Twisting Nether (H) - Paladin


CraniuM
xzen - Kazzak (H) - Warrior


Wildhammer
Rikketik

Daudi - Wildhammer (H) - Death Knight (80)
Togdan - Wildhammer (H) - Rogue
Mayura - Wildhammer (A) - Warlock
pi_76427090
Er lopen zo te lezen inderdaad onaardige jochies hier op fok
pi_76427091
en waar ik het topic mee dicht gooide:
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:08 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Is inderdaad erg irritant, kleine moeite toch?
En trouwens, je gebash op je medefokkers vind ik wat onterecht Denk dat je hele goede hulp krijgt van iedereen hier..

Trouwens ook eens met de onbeleefde kleuters af en toe.. als je in een group komt behandel ik elke persoon alsof het iemand is die in de kamer zit.. daar begin je ook niet zomaar tegen te schelden/uit te lachen/rond te commanderen.. is het zo moeilijk om gewoon normaal en beleefd te praten en elkaar te behandelen als mensen?

Als je dan een keer zo'n kneus hebt die niet normaal wil doen.. probeer ik het hem ook zo lastig mogelijk te maken offcourse
pi_76427312
De Random Dungeon Finder geeft me nooit Halls of Lightning. Heb daar nog twee quests en het is de enige dungeon die ik nog nooit op Heroic heb gedaan, komt er gewoon nooit van.

Ik heb dan weer geen zin om specifiek HoL te kiezen en dan een uur te wachten tot er een keer een groep is.
pi_76427319
Trouwens:

http://www.wow.com/2010/0(...)win-fabulous-prizes/

Was ook wel nodig. Ik ben ook altijd zeer gedeprimeerd als ik het laadscherm van Oculus weer zie.
pi_76427344
HoL.. wat een klote dugeon

Gundrak, UP, UK, Nexus, DTK =

Al het andere:

Ik rol gelukkig 9 van de 10 keer UP of Gundrak Maar ik leave niet. Gelukkig heb ik zelf een tank dus dan kan ik Oculus wel afmaken. Als ik op mijn shaman Oculus krijg is altijd de tank direct weg
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:49:49 #7
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76427424
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens:

http://www.wow.com/2010/0(...)win-fabulous-prizes/

Was ook wel nodig. Ik ben ook altijd zeer gedeprimeerd als ik het laadscherm van Oculus weer zie.
mag idd ook wel een keer.

Elke dag krijg ik hem of als eerste of als 2e. Laatst kreeg ik em zelfs 2 keer achter elkaar!
Ik queuede, kreeg oculus ( zucht ) nja ok ik doe em wel (was tank) 2 leaven ( ) uiteindelijk gedaan, was simpel.
Requeue WEER OCULUS, ja echt sterf gewoon, toen ben ik voor het eerst geleaved nog voordat ik hoi had gezegd
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76427515
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:43 schreef ufopiloot het volgende:
HoL.. wat een klote dugeon

Gundrak, UP, UK, Nexus, DTK =

Al het andere:

Ik rol gelukkig 9 van de 10 keer UP of Gundrak Maar ik leave niet. Gelukkig heb ik zelf een tank dus dan kan ik Oculus wel afmaken. Als ik op mijn shaman Oculus krijg is altijd de tank direct weg
Gundrak krijg ik ook heel vaak. UP krijg ik daarentegen ook nooit.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:57:27 #9
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76427530
Gisteren voor het eerst Ulduar vna binnen gezien! spannend !

3 drops gekregen

1 tank waist <3
1 tank bracers <3

Daarna kreeg mijn vriendin "worldcarver" > ik even slijmen bij haar, en nu kan ik met Tyrannical Beheader en Worldcarver Titangrippen! (ziet er zo cool uit )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76427541
Lekker Oculus farmen dus voor gratis gems vanaf nu
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:14:13 #11
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_76427755
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens:

http://www.wow.com/2010/0(...)win-fabulous-prizes/

Was ook wel nodig. Ik ben ook altijd zeer gedeprimeerd als ik het laadscherm van Oculus weer zie.
Wat een onzin. Oculus is zo easy. Alleen omdat mensen geen zin hebben om te leren hoe je op een drake moet vechten vinden ze de instance kut. Sinds die nerfs in 3.3 kan je het gewoon blind doen.

Weer een voorbeeld van carebear loot.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_76427874
Edit: link was al gepost >.>
pi_76427900
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:14 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat een onzin. Oculus is zo easy. Alleen omdat mensen geen zin hebben om te leren hoe je op een drake moet vechten vinden ze de instance kut. Sinds die nerfs in 3.3 kan je het gewoon blind doen.

Weer een voorbeeld van carebear loot.
Heeft niks te maken met 'leren'. Het stelt geen reet voor maar het is onnodig tijdrovend en stomvervelend om steeds op die drakes te moeten stappen. Je krijgt die loot ook niet omdat het zo moeilijk is, de loot is alleen maar een drijfveer om toch die godvergeten kloteinstance een keer te volbrengen zonder dat je groep al leeg is voordat de game klaar is met laden.

Vervelend =/= moeilijk
pi_76427918
Ik kan trouwens wel uit de OP

Was een paar maanden geleden gehackt en gebanned en niemand wou me hier helpen dus...
pi_76428050
Even bedanken voor de hulp van gisteren. Ik heb nu met dezelfde talents, maar met de tips in acht genomen (van achteren aanvallen, aanval volgorde) al een DPS winst van 1600 naar 2100 dps

Het is nog niet veel, maar het is een dikke vooruitgang!

Nu eens een volgende vraag. Ik queue me wel eens in de raid browser, voor bijvoorbeeld een 10 of 25 persoons raid, maar dit duurt oneindig lang en ik heb het dan ook nog nooit mee mogen maken. Is het dan dat het zoo populair is dat ik erg onderaan een wachtlijst sta, of is er juist geen animo voor dat ik juist erg lang moet wachten tot zoveel personen zich hebben ingeschreven?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:40:39 #16
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_76428241
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met 'leren'. Het stelt geen reet voor maar het is onnodig tijdrovend en stomvervelend om steeds op die drakes te moeten stappen. Je krijgt die loot ook niet omdat het zo moeilijk is, de loot is alleen maar een drijfveer om toch die godvergeten kloteinstance een keer te volbrengen zonder dat je groep al leeg is voordat de game klaar is met laden.

Vervelend =/= moeilijk
Alle instances zijn onnodig tijdrovend en ze moeten alle loot gewoon voor bij de ingang leggen.......

Die drakes is onderdeel van de instance, net als Flame Leviathan is in Ulduar. Ik snap niet waarom Oculus klote is, die instance is zo fucking makkelijk en met 15 min sta je weer buiten.

Waarom iedereen een hekel heeft aan Oculus is omdat ze altijd wipen op de laatste boss, omdat niemand fatsoenlijk met die drake abilities kan omgaan.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:42:14 #17
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_76428280
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef MarkyB het volgende:
Even bedanken voor de hulp van gisteren. Ik heb nu met dezelfde talents, maar met de tips in acht genomen (van achteren aanvallen, aanval volgorde) al een DPS winst van 1600 naar 2100 dps

Het is nog niet veel, maar het is een dikke vooruitgang!

Nu eens een volgende vraag. Ik queue me wel eens in de raid browser, voor bijvoorbeeld een 10 of 25 persoons raid, maar dit duurt oneindig lang en ik heb het dan ook nog nooit mee mogen maken. Is het dan dat het zoo populair is dat ik erg onderaan een wachtlijst sta, of is er juist geen animo voor dat ik juist erg lang moet wachten tot zoveel personen zich hebben ingeschreven?
Ga er maar van uit dat er geen animo is, maar ik weet ook niet of er veel gepugged wordt op jouw server.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:42:24 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76428284
tvp
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_76428319
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens:

http://www.wow.com/2010/0(...)win-fabulous-prizes/

Was ook wel nodig. Ik ben ook altijd zeer gedeprimeerd als ik het laadscherm van Oculus weer zie.
Omg, nu WIL ik gewoon Oculus.

Blizzard weet het elke keer wel weer voor elkaar te boksen.
pi_76428367
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef MarkyB het volgende:
Even bedanken voor de hulp van gisteren. Ik heb nu met dezelfde talents, maar met de tips in acht genomen (van achteren aanvallen, aanval volgorde) al een DPS winst van 1600 naar 2100 dps

Het is nog niet veel, maar het is een dikke vooruitgang!

Nu eens een volgende vraag. Ik queue me wel eens in de raid browser, voor bijvoorbeeld een 10 of 25 persoons raid, maar dit duurt oneindig lang en ik heb het dan ook nog nooit mee mogen maken. Is het dan dat het zoo populair is dat ik erg onderaan een wachtlijst sta, of is er juist geen animo voor dat ik juist erg lang moet wachten tot zoveel personen zich hebben ingeschreven?
Raid browser werkt alleen op je eigen server, itt dungeon finder wat cross-server werkt. Plus met de raid browser is het geen auto-invite, maar moeten mensen alsnog de raid opzetten en je handmatig inviten. Je kan beter /trade chat in de gaten houden.
pi_76428435
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:45 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Raid browser werkt alleen op je eigen server, itt dungeon finder wat cross-server werkt. Plus met de raid browser is het geen auto-invite, maar moeten mensen alsnog de raid opzetten en je handmatig inviten. Je kan beter /trade chat in de gaten houden.
Het is dus eigenlijk een soort inschrijven wat je doet. Je zoekt 10 of 25 personen en dan schrijf je je in waardoor je je naar de instance verplaatst?
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 09:48:44 #22
159966 lifeblind
pi_76428443
Oculus wordt zo wel een lootparadijs dan. Ik heb in The Culling Of Stratholme ook al een keer bij die extra boss die drake mount gekregen. De keer erop kreeg ik wel een aantal WTF WHY!?! naar m'n kop geslingerd toen ik 'm passde omdat ik 'm toch al heb Klein probleem is dat ik nog geen epic mounts kan vliegen
pi_76428510
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:48 schreef lifeblind het volgende:
Oculus wordt zo wel een lootparadijs dan. Ik heb in The Culling Of Stratholme ook al een keer bij die extra boss die drake mount gekregen. De keer erop kreeg ik wel een aantal WTF WHY!?! naar m'n kop geslingerd toen ik 'm passde omdat ik 'm toch al heb Klein probleem is dat ik nog geen epic mounts kan vliegen
Lol, dat heb ik precies het zelfde, hij staat bij mij op de bank te wachten totdat ik 4250g heb
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 09:57:37 #24
159966 lifeblind
pi_76428641
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:51 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Lol, dat heb ik precies het zelfde, hij staat bij mij op de bank te wachten totdat ik 4250g heb
Mooi, ik ben dus niet de enigste

Ik ben nu dus ook begonnen met engineering dus dat kost ook bakken met geld aan mats nu. Heb er nu wel mining bij gedaan zodat ik daar in ieder geval een inkomen van heb. Zal wel een paar weken duren voor ik alles bij elkaar heb..
pi_76429005
Straks op mijn mage ga ik tailoring enorm omhoog schoppen, maar weet nog niet welke andere prof. ik erbij zal nemen.. zat te denken aan een gathering skill zodat ik daarmee nog wat cash kan verdienen.. wellicht enchanting om daar wat cash mee te verdienen.. maar wat levert het meeste op?
pi_76429130
Enchanting kost je alleen maar geld

Mining verdient lekker met pre-TBC ores en titanium ores in WOTLK-gebieden. Leather van skinning kost bijna niks, en ook herbs zijn niet bijzonder duur (pre TBC ook niet echt). Bij mij gaat Mithril en Thorium ongeveer voor 80g per stack, en iron / tin ore is ook behoorlijk duur. Dus als je mining aan het levelen bent gaat dat wel lekker.
pi_76429276
TerugVindPets.

MgT staat op het programma vandaag, kom maar op pet nummertje 108
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76429334
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:08 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Is inderdaad erg irritant, kleine moeite toch?
En trouwens, je gebash op je medefokkers vind ik wat onterecht Denk dat je hele goede hulp krijgt van iedereen hier..

Trouwens ook eens met de onbeleefde kleuters af en toe.. als je in een group komt behandel ik elke persoon alsof het iemand is die in de kamer zit.. daar begin je ook niet zomaar tegen te schelden/uit te lachen/rond te commanderen.. is het zo moeilijk om gewoon normaal en beleefd te praten en elkaar te behandelen als mensen?

Als je dan een keer zo'n kneus hebt die niet normaal wil doen.. probeer ik het hem ook zo lastig mogelijk te maken offcourse
Tja, veel WoWers zijn nou eenmaal 16jarige internethelden. Zo was ik gisteren in The Nexus (krijg ALTIJD nexus of oculus als 1e 2 dungeons) en onze tank viel bij Anomalus' kamer naar beneden en dood. Wordt de healer helemaal gek, gescheld, en vote to kick. Helaas voor hem waren die tank en de andere 2 DPS allemaal guildies van mij, dus werd hij er zelf uitgekickt
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:37:26 #29
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_76429595
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef ufopiloot het volgende:
Enchanting kost je alleen maar geld

Mining verdient lekker met pre-TBC ores en titanium ores in WOTLK-gebieden. Leather van skinning kost bijna niks, en ook herbs zijn niet bijzonder duur (pre TBC ook niet echt). Bij mij gaat Mithril en Thorium ongeveer voor 80g per stack, en iron / tin ore is ook behoorlijk duur. Dus als je mining aan het levelen bent gaat dat wel lekker.
Met enchanting heb ik anders genoeg verdiend. Mooi scrolls verpatsen op AH. Het is geen quick cash, maar op lange termijn levert het goed veel op. Sommige scrolls verkoop je voor 800g terwijl de mats je geen tijd en geen geld gekost hebben.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_76429855
2 weken terug:

  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:57:46 #31
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76430118
Nóg 2 extra triumphs in Occulus?

Moet je dan trouwens persoonlijk Eregos looten of krijg je hem automatisch?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_76430148
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Rauw. het volgende:
Nóg 2 extra triumphs in Occulus?

Moet je dan trouwens persoonlijk Eregos looten of krijg je hem automatisch?
Eregos kun je niet looten, je krijgt zo'n grote kist.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:43:30 #33
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76431699
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:58 schreef Ezio het volgende:

[..]

Eregos kun je niet looten, je krijgt zo'n grote kist.
Dan nog lijkt de vraag me erg duidelijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:48:46 #34
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76431896
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:43 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dan nog lijkt de vraag me erg duidelijk.
ik denk dat die 2 extra die je dan zou krijgen, precies hetzelfde verkrijgt alsof je een random dungeon doet.

Je krijgt er dan 2 extra op het moment dat de laatste boss het leven laat.. de boss /kist zal zelf nog wel geloot moeten worden voor "de loot/boss-triumph emblem"

dus dan zou je er 4 krijgen ipv 2 aant eind... vet
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:51:06 #35
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76431977
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef jagga het volgende:

[..]

ik denk dat die 2 extra die je dan zou krijgen, precies hetzelfde verkrijgt alsof je een random dungeon doet.

Je krijgt er dan 2 extra op het moment dat de laatste boss het leven laat.. de boss /kist zal zelf nog wel geloot moeten worden voor "de loot/boss-triumph emblem"

dus dan zou je er 4 krijgen ipv 2 aant eind... vet
Make it count.... pff, dat zijn like 10 triumphs in 20 minuten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 11:54:41 #36
159966 lifeblind
pi_76432107
farmen van die dingen gaat met de dungeon finder sowieso heel snel. Ik heb echt in 3 dagen ofzo de complete tier 9 set bij elkaar gesprokkeld.
pi_76432173
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef lifeblind het volgende:
farmen van die dingen gaat met de dungeon finder sowieso heel snel. Ik heb echt in 3 dagen ofzo de complete tier 9 set bij elkaar gesprokkeld.
hoeveel heb je er totaal nodig daarvoor?
pi_76432357
Lmao,
quote:
2v2 name : "Other Team"
My name: TheDruid (Im a rouge)
Partner name: TheRouge (hes a druid)

yay causing confusion over vent in arenas...
Lolled
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 12:03:55 #39
159966 lifeblind
pi_76432440
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef MarkyB het volgende:

[..]

hoeveel heb je er totaal nodig daarvoor?
210 emblems of triumph in totaal.

(50 + 50 + 50 + 30 + 30, per item dus)

Dan heb je wel de lower T9 set. Voor de andere 2 sets heb je per ding nog een extra emblem nodig die je alleen met raiden enzo kan krijgen, maar aangezien je die triumphs nu toch over bij cadeau krijgt is dat niet zo'n ramp om nog een keer te kopen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:13:04 #40
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76432761
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:

[..]

210 emblems of triumph in totaal.

(50 + 50 + 50 + 30 + 30, per item dus)

Dan heb je wel de lower T9 set. Voor de andere 2 sets heb je per ding nog een extra emblem nodig die je alleen met raiden enzo kan krijgen, maar aangezien je die triumphs nu toch over bij cadeau krijgt is dat niet zo'n ramp om nog een keer te kopen
Erg makkelijk om full t9 te krijgen idd.

Nog een paar upgrades en ik ga eens in ICC neuzen...

Nu ben ik toch weer benieuwd naar het volgende: Waar ik in het vorige topic geen antwoord op kreeg:
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef Rauw. het volgende:
Yay, TOTC Prot chest.
Binnenkort maar eens daadwerkelijk TOTC & ICC in .

Hoe zit het hier trouwens met de tanks? Zie in de guild een verdeeldheid Tussen de Avoidance en Stamina aanhangers....

Avoidance > Stam of Stam > Avoidance?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_76432950
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef lifeblind het volgende:

[..]

210 emblems of triumph in totaal.

(50 + 50 + 50 + 30 + 30, per item dus)

Dan heb je wel de lower T9 set. Voor de andere 2 sets heb je per ding nog een extra emblem nodig die je alleen met raiden enzo kan krijgen, maar aangezien je die triumphs nu toch over bij cadeau krijgt is dat niet zo'n ramp om nog een keer te kopen
emblem of frost toevallig? of een totaal andere?
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 12:21:27 #42
159966 lifeblind
pi_76433050
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:18 schreef MarkyB het volgende:

[..]

emblem of frost toevallig? of een totaal andere?
Frost is voor Tier 10 gear (die je in ICC kan kopen). Voor de middle/high T9 heb je iets met "champion" er in nodig (check de vendor op de Argent Tournament ground hiervoor)
pi_76433528
Zijn die gasten van grim batol active hier?
pi_76434417
Vandaag eerste tier 10 piece halen , met een token van icc25
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:40:20 #45
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76435729
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef MarkyB het volgende:

[..]

hoeveel heb je er totaal nodig daarvoor?
Als je niet voor de set gaat maar de ilvl245 shoulder en helm = 150 voor die 2 samen
chest: 50
Legs:50
Hands 35 (dacht ik?) kan ook 50 zijn.

Dan nog 2 ringen @ 35 t stuk
en trinkets @ 50 t stuk.

Echter ring en trinket kopen mensen vaak maar 1 van elk. omdat ze al een fatsoenlijke ring/trinket hebben.

Dus ongeveer 375 voor alles (dit is met de betere shoulders/helm) en dat is dan nog maar 1 van de 2 sets die uiteindelijk wil hebben
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76435967
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef Blistering het volgende:
Lmao,
[..]

Lolled
Mensen die rouge zeggen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76435978
Dit gaat leuk worden. Eerst ga ik alle HCs clearen zodat ik locked ben voor alles, en dan net zolang bailen totdat ik Oculus over and over kan doen om die mount enigszins te farmen. Instant queue als tank/healer/dps hybrid ftw.

In die 15 minuten als deserter ga ik wel bgs leechen of rep farmen ofzo.

Eerst bailde mensen Oculus voor andere heroics, nu gaan mensen heroics bailen voor Oculus. Goed bezig, Bli$$ard!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:04:26 #48
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_76436557
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dit gaat leuk worden. Eerst ga ik alle HCs clearen zodat ik locked ben voor alles, en dan net zolang bailen totdat ik Oculus over and over kan doen om die mount enigszins te farmen. Instant queue als tank/healer/dps hybrid ftw.

In die 15 minuten als deserter ga ik wel bgs leechen of rep farmen ofzo.

Eerst bailde mensen Oculus voor andere heroics, nu gaan mensen heroics bailen voor Oculus. Goed bezig, Bli$$ard!
Je kan BG niet in met LFG cooldown en met random HC krijg je ook gewoon HC die al "locked" zijn.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_76436854
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Katth het volgende:

[..]

Je kan BG niet in met LFG cooldown en met random HC krijg je ook gewoon HC die al "locked" zijn.
Klopt, maar alles wat niet Ocu is gewoon leave party doen. Ondertussen wat rep of mats farmen.
pi_76437046
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Klopt, maar alles wat niet Ocu is gewoon leave party doen. Ondertussen wat rep of mats farmen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')