uitkijken jij, ik heb zo net 40 punten behaald en ik voel me eindelijk is speciaal,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:34 schreef SiemPie666 het volgende:
Het is schrijnend dat in deze tijd van wetenschap er steeds meer mensen lijken te zijn die zichzelf "spiritueel" noemen en geloven in New Age en dat soort bullshit & geldklopperij.
ja ik ben dus HOER....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij geeft zij ook een heel andere betekenis aan dat hele kristalkinderen/indigokinderen dan dat ik uit die artikelen en andere quotes kan opmaken.
Hail Smoking-Snares, Hail.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:32 schreef smoking-snares het volgende:
je hebt in deze test 40 van de 40 punten behaald.
en ik heb (trully honest) alleen maar ja hoeven invullen![]()
![]()
ik ben de nieuwe messias buig tot mij
Yep.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ehh.. ik zie een foto van een zak, was dat de bedoeling?
Blauwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:46 schreef Rapaille het volgende:
Ik wil ook een indigokind zijnWat voor kleur is mijn aura in hemelsnaam
Donkergeel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:46 schreef Rapaille het volgende:
ik ben helderziend blijkbaar want ik ben lekker wel een indigo kindquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:46 schreef Rapaille het volgende:
Zeg, is dat niet het embleem wat homo's in concentratiekampen op hun gevangenistenu moesten dragen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:50 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik ben helderziend blijkbaar want ik ben lekker wel een indigo kind
en ik zie:![]()
[ afbeelding ]
dont take it too hard on yourself
Helaas, ik barbeque graag en bestel mijn biefstuk rare. Ik ben niet bijzonder.quote:Toch komen onderstaande kenmerken relatief vaker bij OTK kinderen voor:
[..]
- Een voorkeur voor dierlijke voeding. En dan liefst zo rauw mogelijk. Het kind lijkt zich altijd te verheugen wanneer er bij die 'foute' zwager van u gebarbecued gaat worden.
Jij bent een foute zwager.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:58 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Helaas, ik barbeque graag en bestel mijn biefstuk rare. Ik ben niet bijzonder.
Niet door Monsanto ® ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Steiging van autisme bij kinderen komt door vaccinaties. Ja steek je kop maar in het zand!
Als we er dan nog zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Zou goed kunnen waarom niet. Monsanto is nog maar net bezig. We evalueren de nieuwe onbekende kinderziektes na 50-60 jaar OK?
Neehee, dat komt omdat je Chinees bent!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Steiging van autisme bij kinderen komt door vaccinaties. Ja steek je kop maar in het zand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |