Welke?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:43 schreef cerror het volgende:
Ik kreeg serieus kokhalsneigingen. En ik heb de onthoofdingvideos gezien zonder problemen.
Je wilt niet wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?
Vaste klant?
Ik kliktequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Smijn. het volgende:
http://kinky.nl/Advertentie_MEESTERES_MARIA___regio_Roosendaal_en_regio_Rotterdam.aspx?id=71265&show=websiteauw.
And he smells a hour in the wind!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
\![]()
![]()
![]()
Iets zegt me dat jij voor Engels geen tienen haalde![]()
"But I know he gets the wind from the front"
"So I say those windmills have not layed us windeggs"
Het wel veilig willen doen maar wel slikken? Die mist een stukje voorlichtingquote:Zin om heerlijk in me geile mond te spuiten al je geil slik het lekker door hoe meer hoe geiler ben er dol op vind het ook heerlijk als je me neukt met je harde lul in me natte geile kale poes me lekker stoot tot je komt[met condoom] heb altijd een natte kut ben altijd geil en ken weinig taboes elke geile wens is bespreekbaar als je me belt met nummerherkenning aan,uigebreid mailen s m s begin ik niet aan!!!!!!!!alleen per foon dus kinky sex natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!! xsssssss
En ze willen er ook nog voor betaald krijgen ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:27 schreef L0t.. het volgende:
Ik hield mezelf altijd voor dat lelijke mensen geen seks hebben, ik zal nooit meer normaal over straat kunnen lopen na dit topic
Lees.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:54 schreef RedPeaches het volgende:
[..]
Het wel veilig willen doen maar wel slikken? Die mist een stukje voorlichting
arme jijquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef Ticker het volgende:
HE STELLETJE TERING LIJERS DAT IS EEN FOTO VAN ME PA!!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
Mijn ogen, mijn nachtrust, mijn jeugdige onschuld wat doen jullie![]()
Ik weet het niet, maar die laatste kon nog best eens tegenvallen. Kijk maar eens naar die worstevingertjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:34 schreef Underwatertaker. het volgende:
Ik ben ook maar eens gaan kijken op deze site![]()
Maar...dikke antiklacht...ik kwam ook deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Zonde dat dit hoer geworden is
Gewoon bellen, zo te horen mag iedereen het eens proberen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad de taal van lust en passie. Ik kan namelijk niet horen omdat mijn gehoor beschadigd is. Maar de taal van de liefde bedrijven begrijp ik wel hoor! Ik ben Minjon, 22 jaartjes jong en inderdaad ik ben doof. Ik zoek een lieve en vooral lekkere man puur voor de sex. Aan een relatie ben ik nog niet toe namelijk. Als je er een probleem mee hebt dat ik doof ben hoef je niet te reageren, als je daar geen problemen mee hebt en wel zin hebt in een spannend avontuur met mij, dan zeker wel. Het maakt mij niet uit wat je leeftijd is, veel belangrijker vind ik het dat je in staat bent me aan te voelen en dat je weet hoe je mij lekker kunt verwennen. Uiteraard zal ik er voor zorgen dat je niets tekort komt. Doordat ik niet kan horen ga ik wel af op de reacties van je lichaam als ik dat aan het ontdekken ben. Durf jij het aan met mij? Kus Minjon
Ik heb geen idee wat ik hier nou mee aanmoetZe is wel goed te doen denk, maar hoe zou dat zijn, seks met een dove?
Filet Minjonquote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad de taal van lust en passie. Ik kan namelijk niet horen omdat mijn gehoor beschadigd is. Maar de taal van de liefde bedrijven begrijp ik wel hoor! Ik ben Minjon, 22 jaartjes jong en inderdaad ik ben doof. Ik zoek een lieve en vooral lekkere man puur voor de sex. Aan een relatie ben ik nog niet toe namelijk. Als je er een probleem mee hebt dat ik doof ben hoef je niet te reageren, als je daar geen problemen mee hebt en wel zin hebt in een spannend avontuur met mij, dan zeker wel. Het maakt mij niet uit wat je leeftijd is, veel belangrijker vind ik het dat je in staat bent me aan te voelen en dat je weet hoe je mij lekker kunt verwennen. Uiteraard zal ik er voor zorgen dat je niets tekort komt. Doordat ik niet kan horen ga ik wel af op de reacties van je lichaam als ik dat aan het ontdekken ben. Durf jij het aan met mij? Kus Minjon
Ik heb geen idee wat ik hier nou mee aanmoetZe is wel goed te doen denk, maar hoe zou dat zijn, seks met een dove?
Ik kan hier maar een antwoord op bedenken:quote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Toempf het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:53 schreef o.us het volgende:
TS is maagd en was op zoek naar een hoer op Speurders.nl.
En wie dit niet quote is een fag.
Ik moest lachenquote:
http://www.speurders.nl/o(...)meisje-57531510.htmlquote:Hoi geile mannen. Ik ben een mooie, sexy dame met een volle B-cup en een lekker nat poesje.
Ik kan niet ontvangen maar ik verplaats wel... Bij jou thuis of in een hotelkamer.
Bellen met nummerweergave, een smsje sturen mag ook.
Ik zeg: bahquote:Hallo ik ben 55 jaar oud en ben het sexloze leven wat ik met
mijn man heb meer dan zat. ik wil weer genieten en dan wel
met lekker veel sex. ben jij toevallig ook getrouwd en mis
je ook de sex. stuur me snel een bericht en wie weet vullen
we elkaar heel goed aan
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:42 schreef Pixie. het volgende:
http://www.meesteresarcana.nl/
Site van die rooie zuster![]()
Valt wel tegen zeg
-edit : Meesteres Arcana is zondag 3 januari om 22.40 op televisie te zien bij het programma spuiten en slikken van BNN (ned3)! Hierin laat Ik de nieuwe presentatrice kennismaken met een paar basis-vormen van SM!
Die onderste mag mij best eens komen verzorgenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:34 schreef Underwatertaker. het volgende:
Ik ben ook maar eens gaan kijken op deze site![]()
En kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En dan dit![]()
[ afbeelding ]
Serieus, betaalt hier iemand voor?![]()
Maar...dikke antiklacht...ik kwam ook deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Zonde dat dit hoer geworden is
Wat is het gebaar voor pijpen?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze wat harder schreeuwt omdat ze zichzelf niet hoort. Maar als dat verder niet boeit zeg ik: DOEN.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Toempf het volgende:
FAKE! Dat is Vida Guerra!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:54 schreef Toempf het volgende:
Moar:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)meisje-57531510.html
Ik zeg doen![]()
Maar aangezien zij niet helemaal in dit topic past, hier wat anders:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zeg: bah
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
FAKE! Dat is Vida Guerra!
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[ afbeelding ]
Van dat rooie wijf... WTF
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[ afbeelding ]
Van dat rooie wijf... WTF
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|