Ik zou hem doen!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:14 schreef BroodjeBah het volgende:
[ afbeelding ]
zeer geile trucker zoekt sex met bazige hoerige vrouw(en). ben een onderdanig typ en voor heel veel in. ook zoek ik contact met een transsexueel. veel onderweg op route nl-duitsland.wil jullie graag verwennen in mijn cabine of bij jullie thuis. bel of mail aub voor een snelle geile date. 06xxxxxxxxxx of mail c,de.haan43@kpnplanet.nl Gr kees
goftedomme, had gehoopt op nog een fotoquote:Op donderdag 10 december 2009 23:13 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
http://www.kinky.nl/Advertentie_Geile_man_zoekt_sex_op_spannende_plaatsen.aspx?id=94749&show=home
Wil je hem doen?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goftedomme, had gehoopt op nog een foto
hmm, nu wil ik het weten ook
Ben je anders de rest van je leven impotent ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:19 schreef marcel-o het volgende:
wtf?![]()
waarschuwing in de TT is niet misplaatst
Ziet er niet echt lekker uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:25 schreef BroodjeBah het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo Ik ben in de buurt van Breda, gorichem, utrecht, Roosendaal of Amersfoort op zoek naar een dominante vrouw die mij wil aftrekken.terwijl jij me aftrek masseer ik jouw borsten en zuig ik je tepels, als ik bijna klaarkom stop je heel even om mijn orgasme weg te laten ebben, en dat een paar keer (jij bepaal wanneer ik klaarkom). Leeftijd maak niet zoveel uit maar mijn voorkeur gaat uit naar een wat rijpere vrouw met grote borsten. als je reageer vertel dan je leeftijd en je cupmaat. x
De ironie ook. Hij zoekt een dominante vrouw, maar die moet wel precies doen wat hij zegtquote:Op donderdag 10 december 2009 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ziet er niet echt lekker uit.
Ben groot geschapen????quote:Op donderdag 10 december 2009 23:35 schreef BroodjeBah het volgende:
[ afbeelding ]
Ben groot geschapen bel me lekkere wijfen ik neuk voor geld doe me hard en diep ik doe jouw ook hard en diep mmmm
Verpestenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
Mijn ogen, mijn nachtrust, mijn jeugdige onschuld wat doen jullie![]()
Niks bijzonders, ga maar lekker slapen kindje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef JendaB het volgende:
ik ben 12, wat is dit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |