quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:En vertel dat de rest van het vrouwelijk geslacht ook ff
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vrouwelijk geslacht, luuster es efkes naar Tante Liza Bet.
PdHoog is NIET dik, hij is een beertje!!
Gecondoleerd en sterkte kerelquote:Op maandag 4 januari 2010 22:35 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ik ben er wel, maar even stil, aangezien ik hier nogal wat afleidende zaken heb. De oma van mijn vrouw is vroeg in de avond vredig ingeslapen, dus mijn prioriteiten liggen even niet bij FOK!
Lastige taak, veel succes daarmee...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:22 schreef RonaldV het volgende:
Dank allemaal.
Het is niet zo dramatisch als het misschien lijkt. Ze was een lief mens, maar wel één die heel wat jaartjes achter de kiezen heeft gehad, dus dan is de schok wat minder groot (al is dat natuurlijk anders voor mijn vrouw), zelfs als het totaal onverwacht gebeurt. Mijn vrouw sprak haar vrijdag nog over de telefoon om haar gelukkig nieuwjaar te wensen, en toen leek alles in orde.
Ik kan er wel goed mee omgaan, maar af en toe ben ik even weg van het toetsenbord om even met familie te praten die er wat meer moeite mee hebben.
quote:
Wat voor beertje dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
En goedemorgen
Ik ga voortaan ook maar zeggen dat ik een beertje ben
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat voor beertje dan?
Een lief knuffelig beertje of een ruige grizzly?
De eerste.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]een beetje van beide?
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Zoiets?
Waar???quote:
quote:
Ben je nou nog steeds niet door je vuurwerk heen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Mogguh allemaalWe gaan weer ff knallen vandaag
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds niet door je vuurwerk heen?
Koffie?
[ afbeelding ]
Wat een coole bekerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds niet door je vuurwerk heen?
Koffie?
[ afbeelding ]
Heb je niet ergens wat met slagroom?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Je mag ook een espresso:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je niet ergens wat met slagroom?
Oh, ik zie een gat in de markt!quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef Erasmo het volgende:
Morgen![]()
Het is weer lekker gezellig op de weg in het westen?
Ik moet zeggen, dat idee was vanochtend zeer tempting. Maar ja, Eindhoven he, daar was niks aan de hand. Dus nu zit ik me op kantoor bezig te houden met dingen die eventueel nuttig zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeHad nergens last van
Andere collega's zien de waarschuwingen van de ANWB gelijk weer als mogelijkheid om dan maar thuis te gaan werken
Aaaaah bedankt!! Daar ben ik ernstig aan toe.quote:
Een oma slip!quote:
quote:
hahahahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al af was. Zo'n ding wat enkel op je schouders ligt...
Peacequote:
Ik zei dat net ook al tegen mijn collega'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Zeg Erasmo, heb jij al te horen gekregen dat je volgende week Ijsland mag belegeren?
We schijnen nog 1,3 miljard van ze te krijgen, dat willen ze niet betalen, 3 x raden wie het dan mag betalen. Uiteraard de belastingbetaler.
Dat levert geen mooie foto's opquote:
Nieuw oefengebied voor de F-16'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef RonaldV het volgende:
Wat moeten wij nou met IJsland? De Noren en de Denen willen het niet eens hebben!
Misschien kunnen we de criminelen daarheen sturen, worked for Great Brittian...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef RonaldV het volgende:
Wat moeten wij nou met IJsland? De Noren en de Denen willen het niet eens hebben!
Ook een ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de criminelen daarheen sturen, worked for Great Brittian...
Zonder economiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
Alleen krijgen zij dan een zeer mooi land.
Weer != klimaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef RonaldV het volgende:
Global warming FTW!
Er staat een interessante docu op GeenStijl.nl van de Finse TV. Blijkbaar zijn die gejatte e-mails toch wel iets meer dan informele berichtjes tussen onderzoekers. Hoe dan ook: ik geloofde de Global Warming al niet, en nu nog minder!
Koloniseren, met de VOC-mentilateit valt er nog best wel wat te makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef RonaldV het volgende:
Leg dat maar uit aan de onderzoekers. Volgens die docu gebruiken zij alleen maar die data die hun stelling ondersteunt. andere data wordt compleet genegeerd, of gemanipuleerd. Onderzoekers met een afwijkende mening worden doelbewust zwart gemaakt, en tijdschriften die andere studies en uitkomsten laten zien worden beloond met complete radiostilte.quote:
Een schouderwarmer...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al af was. Zo'n ding wat enkel op je schouders ligt...
tof! Handig te wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef Kremers het volgende:
Ik heb mijn foto's van profotonet terug gekregen: Ziet e goed uitBij de zwart/wit foto's kan ik geen kleurenzweem ontdekken.
Zelf vind ik matte paper het beste werken met zwart/wit.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:06 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh.
* Netsplitter gaat weer verder zoeken naar tissues.....
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:10 schreef Chanty het volgende:
Vanavond weer richting hengelo, deze keer nemen we hem wel mee terugEn dan ff toezien dat hij hier volledig hersteld
Neem er ook een deken bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik voel me nog steeds ziek en daarom zielig![]()
Kruip zometeen maar met een boek op de bank
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Dat zat ik echt net te denkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem er ook een deken bij![]()
Arme jij....
Jij bent ziek. Ik kijk verdikkie wel link uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zat ik echt net te denken
Zometeen maar eentje zoeken, of kom jij er eentje brengen?
Ik ga van de week een paar op groot formaat bestellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tof! Handig te weten![]()
Goedemorgen allemaal trouwens!
* LovelyLady kruipt er maar bij...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Had ik je ook kunnen vertellen hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tof! Handig te weten![]()
Goedemorgen allemaal trouwens!
Mooi om te weten dat ze er in groot formaat ook goed uitzienquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had ik je ook kunnen vertellen hoorAlle groot formaat zwartwit prints bij mij thuis komen daarvandaan
Thanks!quote:
Jij bent ook geen lief beertje hequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent ziek. Ik kijk verdikkie wel link uitWil niet ziek worden
Vaak welquote:
quote:
Erasmoquote:
Ja, die foto blijft toch ook wel een van mijn favo'squote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef RonaldV het volgende:
Spammerdespam!
Jouw fotografische samenvatting van 2009!
Lekker hequote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
In Ijsland, daar is het pas koud.
(wen maar vast)
Ik heb een wandelroutekaart gepost.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker heIk hoop zo dat het een beetje tof weer is dit weekend
Eens kijken of we een leuke wandeltocht in de buurt van Delft kunnen ondernemen
met cam ja
vooronderzoek voor als het mooi weer weer aanbreekt
OEH! Delft is prachtig met elk weer. Heb er jaren gewoond en ken er veel mooie plekjes. Moet ook maar weer eens die kant op gaan voor wat fijne shots van de grachten, de parken en sommige oude panden...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
met cam ja
Ja. Het is hetzelfde gebied als waar jij rondgelopen hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb een wandelroutekaart gepost.
Ik woon er al 33 jaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:37 schreef fFarl het volgende:
[..]
OEH! Delft is prachtig met elk weer. Heb er jaren gewoond en ken er veel mooie plekjes. Moet ook maar weer eens die kant op gaan voor wat fijne shots van de grachten, de parken en sommige oude panden...
En in IJsland hebben ze ook geothermische badenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
In Ijsland, daar is het pas koud.
(wen maar vast)
Delft heeft een mooie omgeving, zowel stedelijk als landelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
met cam ja
Wanneer?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Het is hetzelfde gebied als waar jij rondgelopen hebtIk zag ergens een wandeling van 9,5 km. Leek me een goed begin van het nieuwe jaar
Ga je ook mee?
Voetreis!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ga er niet heen maar ik zag dit: Op stap met de boswachter
Misschien wil iemand deelnemen aan deze voetreis.
Dat is absoluut waar, het lijkt me ook vreselijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voetreis!Dat kllinkt alsof je een bedevaart gaat houden naar Italië.
Wel interessant, maar ik ga dit soort dingen liever in mijn eentje of met zijn tweeën doen, dat is veel stiller, en dus zie je meer.
Waarom nou weer op een vrijdag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ga er niet heen maar ik zag dit: Op stap met de boswachter
Misschien wil iemand deelnemen aan deze voetreis.
Zondagquote:
Moet ff kijken of dat lukt en gaat.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet ff kijken of dat lukt en gaat.
M'n kop zit vol met snot nu, dus even afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen.....
Nou....ik heb niet zo heel veel zin in de basisopleiding van het Korps Mariniersquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Erasmo het volgende:
Kun je niet een training ''Omgaan met ijs'' volgen?
Schoorlquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Kremers het volgende:
Zelf wil ik nog een keer door de Schoorlse Duinen wandelen, maar eerst mijn statiefAlleen doet zoom.nl er wat lang over
Is dat niet die cursus waar tussen haakjes staat:"hoe gooi ik in 1 keer een ijsbal tussen de ogen van m'n leider"?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Erasmo het volgende:
Kun je niet een training ''Omgaan met ijs'' volgen?
Ben ik vanaf baby zijn tot m'n 15'de jaarlijks naar toe geweest op vakantie met de boot van m'n opa & oma.quote:
Ah, bij jou ook al?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Kremers het volgende:
Zelf wil ik nog een keer door de Schoorlse Duinen wandelen, maar eerst mijn statiefAlleen doet zoom.nl er wat lang over
Ik heb van mijn baby zijn tot mijn 21e in Bergen gewoondquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat niet die cursus waar tussen haakjes staat:"hoe gooi ik in 1 keer een ijsbal tussen de ogen van m'n leider"?
[..]
Ben ik vanaf baby zijn tot m'n 15'de jaarlijks naar toe geweest op vakantie met de boot van m'n opa & oma.![]()
Das toch harstikke stoer!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van een radioprogrammaZe willen me interviewen over mijn expositie
Vanavond
* PdeHoog wordt zenuwachtig
18 oct abo aangevraagd, maar pas 15nov betaald (ze factureren maar 1x per maand). 17 dec kreeg ik een mail dat het nog 20 dagen kon duren, wat dus zou betekenen dat ik hem deze danwel volgende week moet hebben. Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in....quote:
Ik heb gisteren wat info opgehaald bij de site van staatsbosbeheer, ziet er zeer fotogeniek uitquote:
Dat wel, maar tochquote:
Coolquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van een radioprogrammaZe willen me interviewen over mijn expositie
Vanavond
Er is ook een verkeersinfarct nu op de ring van A'dam.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een sneeuw in Amsterdam! Hup in de trein naar Eindhoven
Tevens van het weekend intraining, wat betekent 11 keer per week trainen, niet meer uit, niet drinken en om 10 uur naar bed!! Ware het niet dat ik dat nu ook al doe
Tsja je moet wat met je tijd hèquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is ook een verkeersinfarct nu op de ring van A'dam.
11x trainen???
Tering.....
Maar doe je dan ook echt mee aan de grote wedstrijden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja je moet wat met je tijd hè
Maar goed, ook ik kan niet ontkennen dat het behoorlijk heftig is. Je sociale leven is zo goed als over, je moet het echt heel goed combineren met je werk of studie en je bent gewoon echt leeg na een training. Vandaag 3x30min op een ergometer (roeimachine) gezeten. Dan ben je al gauw weer 1700 calorieën aan het verbranden! Het doet wel wat met je ja!
Sowieso alle grote wedstrijden nationaal en als we daar goed gepresteerd hebben zit er misschien wel een uitzending naar het EK in. Who knowsquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar doe je dan ook echt mee aan de grote wedstrijden?
Coolquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sowieso alle grote wedstrijden nationaal en als we daar goed gepresteerd hebben zit er misschien wel een uitzending naar het EK in. Who knows
kom een keer fotograferen aan de bosbaan! Kan er lekker weer zijn en mensen die aan het sporten zijn is altijd leukquote:
Whehe, ik fotografeer daar best vaak. Of bij het 1000-meterpad in het bos of aan de overkant, bij dat grasveldje aan de bosbaan. Hebben jullie ook zo'n leuk iemand met toeter op de fiets? Mocht je een keer aan het trainen zijn en je ziet iemand achter honden aan over het gras dweilen en met een oranje windstopper moet je diegene maar even laten roepen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
kom een keer fotograferen aan de bosbaan! Kan er lekker weer zijn en mensen die aan het sporten zijn is altijd leuk
Leuk idee idd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
kom een keer fotograferen aan de bosbaan! Kan er lekker weer zijn en mensen die aan het sporten zijn is altijd leuk
Dat had ik idd kunnen gokkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had ik je ook kunnen vertellen hoorAlle groot formaat zwartwit prints bij mij thuis komen daarvandaan
Waar, hoelaat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond
Onsamenhangend.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
Net geweestMijn praatje was ietwat onsamenhangend maar de presentatrice was buitengewoon goed in doorvragen
En mijn god...ik ben zo niet goed in die zooi heWel toffe exposure
quote:
Komt het nog ergens online terug te vinden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
Net geweestMijn praatje was ietwat onsamenhangend maar de presentatrice was buitengewoon goed in doorvragen
En mijn god...ik ben zo niet goed in die zooi heWel toffe exposure
Volgens mij niet helaas. MAar goed...je mist er niets aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Komt het nog ergens online terug te vinden?
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij niet helaas. MAar goed...je mist er niets aan
Oh dear, dan mag je het grand café daar wel waarschuwen. Naar ik begrijp heeft de combinatie Fok!kers en café's een nogal "kleurrijke" geschiedenis achter de rug...quote:
Daar had de auto naast mij afgelopen donderdag in de file geen last vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef fFarl het volgende:
Bweuh... Al een uur ring Amsterdam en nog wel minstens een uur te gaan. En niks te fotograferen!
quote:
Succes... Hoorde dat mijn zus er een dikke 3 uur over heeft gedaan om van Alkmaar ook maar in de buurt te komen van Amsterdam. Toch ook wel weer grappig: iedereen die eerder naar huis gaat om de drukte voor te zijn om vervolgens toch met zijn allen gezellig naast elkaar te staan...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef fFarl het volgende:
Bweuh... Al een uur ring Amsterdam en nog wel minstens een uur te gaan. En niks te fotograferen!
want je was stout?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar had de auto naast mij afgelopen donderdag in de file geen last van
Nee, ik zat gewoon te zitten (nouja en mee te zingen met de radio )quote:
Vertel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon te zitten (nouja en mee te zingen met de radio )
Maar kennelijk vonden ze mijn outfit wel leuk
okee. Het is sterker dan ik. Ik hap: vertel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon te zitten (nouja en mee te zingen met de radio )
Maar kennelijk vonden ze mijn outfit wel leuk
Dat soort dingen heb je idd dan niet in de hand.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die hadden dus wel een camera bij en maakte foto's van me, niet zo leuk eigenlijk.
Ja zeker omdat je gewoon geen kant op kanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb je idd dan niet in de hand.
Zeer jammer soms.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja zeker omdat je gewoon geen kant op kan![]()
Achja ik zal het maar als compliment zien
Ik heb de oude gepakt en aangevuldquote:
Oh haiquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar had de auto naast mij afgelopen donderdag in de file geen last van
Sterkte. Neem een deken mee voor de overnachting in de auto/trein/bus/...!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo fijne avond gehad! Nu terug naar A'dam
Twee!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Sterkte. Neem een deken mee voor de overnachting in de auto/trein/bus/...!
Ok kijk een leuke meid aan die ook blijft stekenquote:
En dan in mei een trouwreportage, augustus de buikshoot en september start de serie "fotografeer (met) je baby".quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok kijk een leuke meid aan die ook blijft steken
Nee daar ga ik in het weekend mee starten. Komende dagen ben ik nog even zoet als moeder Theresaquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhEn Chanty, nu heb je tijd om lekker vroeg aan je afstuderen te gaan zitten
Hahahahahaha. Succes hequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee daar ga ik in het weekend mee starten. Komende dagen ben ik nog even zoet als moeder Theresa
Ja gisteren zijn we hem gaan ophalenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Succes heHeb je hem al opgehaald?
Doe je goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja gisteren zijn we hem gaan ophalenRob is in zijn auto terug gereden en hij met mij mee. Ging gelukkig allemaal prima aangezien er wat sneeuw en files waren voorspeld
Heb mijn kilometers wel weer gemaakt met 3 keer Hengelo in vijf dagen
* mompelt iets over verpleegstersuniform en S&Gquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee daar ga ik in het weekend mee starten. Komende dagen ben ik nog even zoet als moeder Theresa
Bestel maar, je weet mijn adresquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* mompelt iets over verpleegstersuniform en S&G
En nu maar wachten op de PMs van users die dat uniform wel willen bestellen voor je!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En nu maar wachten op de PMs van users die dat uniform wel willen bestellen voor je!
Tenzij iemand zo'n pakje nog heeft liggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
gaat tegenvallen vrees ik, kost geld he
Wel graag in mijn maatquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tenzij iemand zo'n pakje nog heeft liggen.
Van mij hoeft het ook niet.quote:
Deze?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:06 schreef RikH het volgende:
www.nu.nl bij werk en privé bij het artikel: ook einde vakantieperiode draagt bij aan stijging! Die foto is toch van een forum lid? Dacht hem ergens gezien te hebben!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
Ze zijn nog erger dan ons wil je zeggen??
Zou hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
Nogal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
Aan de andere kant, de ring van A'dam zat vast tot 1 uur 's nachts geloof ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nogal.
Nu is dit voor Ierse begrippen ook wel hoogst uitzonderlijk hoor. De laatste keer dat het zolang zo gevroren heeft (oftewel, gewoon winter was) is 50 jaar geleden. Terwijl het weer dat we nu hier hebben in Nederland een gewone winter zou zijn.
ja die ja! Van wie is deze?quote:
Da's standaardquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:29 schreef Kremers het volgende:
Morge![]()
Bij profotonet zijn ze rap he.. Gisteravond een opdracht verstuurd, krijg net een mailtje dat het vandaag op de post gaat
Feliquote:
Nice.quote:
Geen idee, ik zie hem voor het eerst?quote:
En jij wilde naar een Fot-meet komen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:14 schreef fFarl het volgende:
Ik ben trouwens een slechte fotograaf: ik had geen zin om mooie foto's te maken voor jullie... :-p
Sorry hoor.
FOT-brandstapel-lynch-party-meet-foto's makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En jij wilde naar een Fot-meet komen?
Schiet niet op hequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:14 schreef fFarl het volgende:
Mag ik ook hier ff uithuilen? Gisteravond nieuwjaarsborrel. Heel gezellig, maar het sneeuwt wel heel erg... Toch maar op tijd huiswaarts via ring A'dam. DRIE UUR LATER NOG MAAR HALVERWEGE![]()
Gelukkig woont een vriend vlakbij de afrit s105, waar ik al een halfuur naar gluurde, dus in tien minuten daar aangekomen en gaan pitten, anders was ik zoals iemand anders is overkomen pas om twee uur thuis!
Vanochtend WEER chaos! *&&%$%$#%#$
Vrienden in Friesland en Hilversum en collega's uit Rotterdam e.o. hadden geen idee waar ik het over had![]()
Ik ben trouwens een slechte fotograaf: ik had geen zin om mooie foto's te maken voor jullie...![]()
Sorry hoor.
Christus...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
Collega van Cryothic ook purmerend-haarlem +6 uur over gedaan
OMGquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
Collega van Cryothic ook purmerend-haarlem +6 uur over gedaan
quote:
Idemquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMGBen ik blij dat ik niet in die contreien zit
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die doet er al bijna 1977 jaar om hier te komen vanuit Israel.
Ik zal het doorgeven aan de vrouwquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
Schiet niet op heMaar waarom werk je dan ook in A'dam
Hier in Rotterdam idd nergens last van
OV is een geweldig iets.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die doet er al bijna 1977 jaar om hier te komen vanuit Israel.
Mja, soms zie je mensen onbegrijpelijke dingen doen. Zag een keer een Smart tussen 2 vrachtwagens rijden op de ring van Eindhoven, met voor en achter amper 2 meter ruimte. Tsja, als er iets gebeurt weet je zeker dat je er niet lang last van hebt, want hoe stevig ze die dingen maken, tussen 2 vrachtwagens is de smart niet meer te zien als er iets mis gaat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef fFarl het volgende:
Vroegâh woonde ik in Den Haag e.o. Ik kan me nog herinneren dat er op de ring R'dam een autootje geplet was tussen twee vrachtwagens. Toen lag ook gans het raderwerk stil. Dus, ach, 't ken overal 'beur'n.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ik vind het echt een goede printservicequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's standaardBehalve bij grote formaten. Dan duurt het een dag langer
Yup. Vooral in NL vind ik. Normandie is wat dat betreft best inspirerend hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Kremers het volgende:
Landschapsfotografie is best lastig heb ik gemerkt
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vind het echt een goede printserviceVolgens mij is zelf printen nog duurder dat het door hun laten doen?
Ik ben benieuwd hoe z terug komen, een paar 20x20 en 20x30 besteld. Dit keer ook gebruik gemaakt van de printmodule in Lightroom om ze beter op formaat te krijgen.
Vandaag naar buiten geweest om weer wat sneeuw vast te leggen, natte broek maar wel een paar plaatjes waar ik redelijk tevreden over benLandschapsfotografie is best lastig heb ik gemerkt
![]()
Morgen ga ik trachten bij Zandvoort uit te komen, als de treinen normaal rijden that is
Mkaaaaaaayyyy...... waarom laat je mij een Google Maps kaart zien met de melding minder dan 1minuut werk? Hoe ik in Zandvoort kom weet ik zelf ook wel hoor, ik reis al jaren met de trein.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Minder dan 1 minuut werk. En die treinen hebben we hier niet nodig..
Klik
Ik had ook een natte broek, van de opkomende mist en een bevroren Lough Corribquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vandaag naar buiten geweest om weer wat sneeuw vast te leggen, natte broek maar wel een paar plaatjes waar ik redelijk tevreden over benLandschapsfotografie is best lastig heb ik gemerkt
![]()
Ach ja, je moet wat over hebben voor een foto hequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik had ook een natte broek, van de opkomende mist en een bevroren Lough Corrib
[ afbeelding ]
Me tooquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Vooral in NL vind ik. Normandie is wat dat betreft best inspirerend hoorMooie ruige landschappen. Tuurlijk moet je wel ff zoeken want niet alles is even ok daar. Maar dat is hier in NL ook. Dit jaar is het voornemen plan om meer in NL te gaan rondbanjeren en fotograferen qua landschapjes. Ben benieuwd
Mooie foto.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik had ook een natte broek, van de opkomende mist en een bevroren Lough Corrib
[ afbeelding ]
Jazekerquote:
Zoiets dus:quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mja, soms zie je mensen onbegrijpelijke dingen doen. Zag een keer een Smart tussen 2 vrachtwagens rijden op de ring van Eindhoven, met voor en achter amper 2 meter ruimte. Tsja, als er iets gebeurt weet je zeker dat je er niet lang last van hebt, want hoe stevig ze die dingen maken, tussen 2 vrachtwagens is de smart niet meer te zien als er iets mis gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.destentor.nl/r(...)ngelukken-op-A28.ece
Stad? Het leek meer op een dorp als ik op Google Maps kijkquote:
Ik zou zeggen, zet een huge one voor jezelfquote:Op vrijdag 8 januari 2010 05:32 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof zet een bak koffie klaar voor de SC'ers!
Mogguh!
Lekker inderdaadquote:
Even denken...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, wie doet er hier allemaal bruidsreportages? Een collega van me gaat trouwens in mei en zoekt nog een fotograaf. Ik doe uit principe geen bruiloften
Peter doet het volgens mij juist niet, maar Pea4fun (als ze hier nog is) juist weer wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Even denken...
PdeHoog
HMaster-II
An24
Chell
Daar weet ik iig van dat ze ervaring (positief / negatief) hebben.
Ik doe het ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Peter doet het volgens mij juist niet, maar Pea4fun (als ze hier nog is) juist weer wel.
Dat is eenmalig?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe het ookBen er in geluisd door een vriendin
Maar da's pas volgend jaar
Hmm, hebben die ook allemaal een portfolio online staan?quote:
ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Even denken...
PdeHoog
HMaster-II
An24
Chell
Daar weet ik iig van dat ze ervaring (positief / negatief) hebben.
tuurlijk niet, maar t is wel zo netjes naar iedereen als ook gewoon iedereen genoemd word die t doet en niet maar een paar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik voorzie een nieuw lijstjes-topic. Het centrale "geef aan waar je voor benaderd kan worden topic".
Check! Ik kan me dat gehele reutelmeteutel in FOT nog wel herinnerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar t is wel zo netjes naar iedereen als ook gewoon iedereen genoemd word die t doet en niet maar een paar.
Nouja, dat is niet per se de functie van een slowchat. Een lijst is dan een stuk natuurlijker (en wat makkelijker als naslagwerkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar t is wel zo netjes naar iedereen als ook gewoon iedereen genoemd word die t doet en niet maar een paar.
Kijk, ik wil dan natuurlijk wel een linkje zien met je portfolio, dat ga ik straks allemaal aan mijn collega mailen en dan mag hij het zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
En ik wil over een uur een volledig rapport op mijn buro.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:43 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zeg: goed plan, werk het maar uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Kloptquote:
Duhquote:
Ik mag morgen ook naar onze hoofdstad. Evenwel heb ik vandaag al gemeld dat ik, in geval van ernstige weersomstandigheden, liever thuis blijf dan doodvries onderweg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Erasmo het volgende:
Morgen moet ik naar Amsterdam, hopen dat het weer een beetje meezit
05.15 gaat de wekker. Maar de eerste koffie komt pas als ik om 06.45 uur op m'n werk zit!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet een huge one voor jezelf05:30 en dan al wakker zijn
Ik vind met rand juist wel mooier in een lijst! Heb ook wat foto's op de muur geplakt (dubbelzijdig plakband) en dat ziet er tof uit,maar zodra 't in een lijstje gaat moet 't toch wel met (goed gekozen) randquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Kremers het volgende:
Zojuist mijn foto's van profotonet binnen gekregen: Kudos voor profotonet hoorDe zwat/wit foto's op mat zien er geweldig uit. Straks even langs de HEMA om wat lijsten zonder rand te kopen
Ik vind lijsten met randen vaak niet zo mooi staan bij foto's... Randloos is mooier voor een foto
nouja die krijg ik dus niet scherpquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:02 schreef Erasmo het volgende:
Omdat hij op het spiegelbeeld wil focussen?
Hangt er ook vanaf hoeveel ruimte je kwijt wilt zijn denk. Punt is dat ik hier al drie kunstwerken heb hanger, twee van Dirk Wiarda (mijn oom) en eentje die in zijn collectie zat, maar niet door hem gemaakt is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind met rand juist wel mooier in een lijst! Heb ook wat foto's op de muur geplakt (dubbelzijdig plakband) en dat ziet er tof uit,maar zodra 't in een lijstje gaat moet 't toch wel met (goed gekozen) rand
Te weinig contrast in het gebied waarop je wil scherpstellen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:00 schreef Ynske het volgende:
ik ben blonT vandaag, waarom heeft een camera moeite met het scherpstellen op een spiegel?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]I know nothink, I am from the Barcelona!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
DIt moet haast wel de week van de families zijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef taxibabe het volgende:
Pff ..weekend.
En dat begon al goedVan je familie moet je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |