Leuk initiatief! Ik fotografeer nog te kort voor een interessante samenvatting, maar volgend jaar doe ik mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef RonaldV het volgende:
Op de Elf Fantasy Fair kwam ik onder andere deze prachtige dame tegen.
[ afbeelding ]
Net als Venetië een week later, maar dat is eigenlijk een open deur.
[ afbeelding ]
September, en Breathtaking blijkt haar naam eer aan te doen.
[ afbeelding ]
In oktober blijkt Puala een zeer fotogeniek meisje te zijn.
[ afbeelding ]
Wat heb jij geschoten in 2009?
Wat is daar apart aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:54 schreef fFarl het volgende:
[..]
Leuk initiatief! Ik fotografeer nog te kort voor een interessante samenvatting, maar volgend jaar doe ik mee.
Weet je toevallig de naam van de dame bij Elf Fantasy? Volgens mij is het namelijk http://www.viola.nl en da's dan best een aparte dame die je hebt vastgelegd![]()
Uit je overzicht doen de foto's van Venetië, Breathtaking en Puala me het meest. Alledrie mooie compositie en op een mooi moment gevangen. Meteen even op zoek gegaan naar meer foto's uit die sessies. Klopt het dat je portfolio momenteel offline is?
Ik heb werkelijk geen idee. ze was met een vriend en twee vriendinnen, en ze bleven wonderbaarlijk goed in hun rollen. Maar dat is inderdaad een aparte dame!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:54 schreef fFarl het volgende:
[..]
Leuk initiatief! Ik fotografeer nog te kort voor een interessante samenvatting, maar volgend jaar doe ik mee.
Weet je toevallig de naam van de dame bij Elf Fantasy? Volgens mij is het namelijk http://www.viola.nl en da's dan best een aparte dame die je hebt vastgelegd![]()
Hij is intern hier bereikbaar. dat je de fotos ziet betekent ook dat het domein bereikbaar is, dus de portfolio zou het moeten doen. Mogelijk heeft de server het een beetje druk, alhoewel ik dat aan de views te zien niet zou zeggen? Tikfoutje misschien?quote:Uit je overzicht doen de foto's van Venetië, Breathtaking en Puala me het meest. Alledrie mooie compositie en op een mooi moment gevangen. Meteen even op zoek gegaan naar meer foto's uit die sessies. Klopt het dat je portfolio momenteel offline is?
WAUW.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef Noxa het volgende:
Toen een experiment met druppels water, geinspireerd door een Fok! topic.
[ afbeelding ]
Wow! Ik vind jouw kleurgebruik echtquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef bl0emetjE het volgende:
Dat plusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |