quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:En vertel dat de rest van het vrouwelijk geslacht ook ff
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vrouwelijk geslacht, luuster es efkes naar Tante Liza Bet.
PdHoog is NIET dik, hij is een beertje!!
Gecondoleerd en sterkte kerelquote:Op maandag 4 januari 2010 22:35 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ik ben er wel, maar even stil, aangezien ik hier nogal wat afleidende zaken heb. De oma van mijn vrouw is vroeg in de avond vredig ingeslapen, dus mijn prioriteiten liggen even niet bij FOK!
Lastige taak, veel succes daarmee...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:22 schreef RonaldV het volgende:
Dank allemaal.
Het is niet zo dramatisch als het misschien lijkt. Ze was een lief mens, maar wel één die heel wat jaartjes achter de kiezen heeft gehad, dus dan is de schok wat minder groot (al is dat natuurlijk anders voor mijn vrouw), zelfs als het totaal onverwacht gebeurt. Mijn vrouw sprak haar vrijdag nog over de telefoon om haar gelukkig nieuwjaar te wensen, en toen leek alles in orde.
Ik kan er wel goed mee omgaan, maar af en toe ben ik even weg van het toetsenbord om even met familie te praten die er wat meer moeite mee hebben.
quote:
Wat voor beertje dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
En goedemorgen
Ik ga voortaan ook maar zeggen dat ik een beertje ben
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat voor beertje dan?
Een lief knuffelig beertje of een ruige grizzly?
De eerste.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]een beetje van beide?
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Zoiets?
Waar???quote:
quote:
Ben je nou nog steeds niet door je vuurwerk heen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Mogguh allemaalWe gaan weer ff knallen vandaag
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds niet door je vuurwerk heen?
Koffie?
[ afbeelding ]
Wat een coole bekerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds niet door je vuurwerk heen?
Koffie?
[ afbeelding ]
Heb je niet ergens wat met slagroom?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Je mag ook een espresso:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je niet ergens wat met slagroom?
Oh, ik zie een gat in de markt!quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef Erasmo het volgende:
Morgen![]()
Het is weer lekker gezellig op de weg in het westen?
Ik moet zeggen, dat idee was vanochtend zeer tempting. Maar ja, Eindhoven he, daar was niks aan de hand. Dus nu zit ik me op kantoor bezig te houden met dingen die eventueel nuttig zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeHad nergens last van
Andere collega's zien de waarschuwingen van de ANWB gelijk weer als mogelijkheid om dan maar thuis te gaan werken
Aaaaah bedankt!! Daar ben ik ernstig aan toe.quote:
Een oma slip!quote:
quote:
hahahahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al af was. Zo'n ding wat enkel op je schouders ligt...
Peacequote:
Ik zei dat net ook al tegen mijn collega'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Zeg Erasmo, heb jij al te horen gekregen dat je volgende week Ijsland mag belegeren?
We schijnen nog 1,3 miljard van ze te krijgen, dat willen ze niet betalen, 3 x raden wie het dan mag betalen. Uiteraard de belastingbetaler.
Dat levert geen mooie foto's opquote:
Nieuw oefengebied voor de F-16'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef RonaldV het volgende:
Wat moeten wij nou met IJsland? De Noren en de Denen willen het niet eens hebben!
Misschien kunnen we de criminelen daarheen sturen, worked for Great Brittian...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef RonaldV het volgende:
Wat moeten wij nou met IJsland? De Noren en de Denen willen het niet eens hebben!
Ook een ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de criminelen daarheen sturen, worked for Great Brittian...
Zonder economiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
Alleen krijgen zij dan een zeer mooi land.
Weer != klimaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef RonaldV het volgende:
Global warming FTW!
Er staat een interessante docu op GeenStijl.nl van de Finse TV. Blijkbaar zijn die gejatte e-mails toch wel iets meer dan informele berichtjes tussen onderzoekers. Hoe dan ook: ik geloofde de Global Warming al niet, en nu nog minder!
Koloniseren, met de VOC-mentilateit valt er nog best wel wat te makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef RonaldV het volgende:
Leg dat maar uit aan de onderzoekers. Volgens die docu gebruiken zij alleen maar die data die hun stelling ondersteunt. andere data wordt compleet genegeerd, of gemanipuleerd. Onderzoekers met een afwijkende mening worden doelbewust zwart gemaakt, en tijdschriften die andere studies en uitkomsten laten zien worden beloond met complete radiostilte.quote:
Een schouderwarmer...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al af was. Zo'n ding wat enkel op je schouders ligt...
tof! Handig te wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef Kremers het volgende:
Ik heb mijn foto's van profotonet terug gekregen: Ziet e goed uitBij de zwart/wit foto's kan ik geen kleurenzweem ontdekken.
Zelf vind ik matte paper het beste werken met zwart/wit.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:06 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh.
* Netsplitter gaat weer verder zoeken naar tissues.....
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:10 schreef Chanty het volgende:
Vanavond weer richting hengelo, deze keer nemen we hem wel mee terugEn dan ff toezien dat hij hier volledig hersteld
Neem er ook een deken bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik voel me nog steeds ziek en daarom zielig![]()
Kruip zometeen maar met een boek op de bank
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Dat zat ik echt net te denkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem er ook een deken bij![]()
Arme jij....
Jij bent ziek. Ik kijk verdikkie wel link uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zat ik echt net te denken
Zometeen maar eentje zoeken, of kom jij er eentje brengen?
Ik ga van de week een paar op groot formaat bestellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tof! Handig te weten![]()
Goedemorgen allemaal trouwens!
* LovelyLady kruipt er maar bij...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Had ik je ook kunnen vertellen hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tof! Handig te weten![]()
Goedemorgen allemaal trouwens!
Mooi om te weten dat ze er in groot formaat ook goed uitzienquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had ik je ook kunnen vertellen hoorAlle groot formaat zwartwit prints bij mij thuis komen daarvandaan
Thanks!quote:
Jij bent ook geen lief beertje hequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent ziek. Ik kijk verdikkie wel link uitWil niet ziek worden
Vaak welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |