Ze zijn juridisch volkomen de lul, degene die bepaald heeft dat het mat in dienst mocht staat persoonlijk voor het hekje wegens dood door schuld, dat soort dingen. Je hebt het over een spoortechnische doodzonde. Niemand met een gezond verstand tekent voor die inzet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. De reizigers kunnen toch niet naar een concurent en zelfs als door dat incident een andere vervoerder komt veranderd er niet veel, aangezien we in Nederland een afwijkend systeem hebben tov andere Europesche landen. De nieuwe vervoerder zal dan ook het mat en de mensen in dienst moeten houden.
Is er eens iets waar NS klanten heel blij mee zijn gaat NS weer huillie..quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Toch wel mooi om te zien dat er nu in NS stations reclame hangt voor iets waar NS helemaal niet blij mee is
http://www.telegraaf.nl/d(...)et_iPhone_App__.html
Wat duvel zegt. Er is meer aan "de lul" zijn dan je klanten verliezen aan de concurrent, die de ns dan niet heeft hierquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. De reizigers kunnen toch niet naar een concurent en zelfs als door dat incident een andere vervoerder komt veranderd er niet veel, aangezien we in Nederland een afwijkend systeem hebben tov andere Europesche landen. De nieuwe vervoerder zal dan ook het mat en de mensen in dienst moeten houden.
Bron: NU.nlquote:Trein Eurostar vast in Kanaaltunnel
LONDEN - Een passagierstrein tussen Brussel en Londen van Eurostar zit donderdag al enkele uren vast in de Kanaaltunnel. Eurostar liet weten dat er technische problemen zijn.
In de trein zitten ongeveer 240 passagiers. Alle diensten met passagierstreinen tussen Parijs en Londen en tussen Brussel en Londen zijn uit voorzorg opgeschort.
Eind december bleef een aantal hogesnelheidstreinen door het winterse weer urenlang steken in de tunnel tussen Frankrijk en Groot-Brittannië.
Tweeduizend reizigers zaten liefst zestien uur vast in de tunnel. Zij moesten extreme temperaturen verduren en bleven verstoken van eten, drinken en elektriciteit.
© ANP
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef James1988 het volgende:
NU.nl meldt dat er wéér een Eurostar vastzit in de tunnel:
[..]
Bron: NU.nl
Dus nu kun je nog niet met zekerheid zeggen dat de NS ze niet in gaan zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zijn juridisch volkomen de lul, degene die bepaald heeft dat het mat in dienst mocht staat persoonlijk voor het hekje wegens dood door schuld, dat soort dingen. Je hebt het over een spoortechnische doodzonde. Niemand met een gezond verstand tekent voor die inzet.
Zag vandaag tussen Ut - Ah ICRM rijden, weet niet of het als IC ingezet werd of gewoon als materieelgesleep.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
De NS laat vandaag in de 9100 (Stoptrein Groningen - Zwolle) weer DM'90 rijden. Steeds meer stellen lijken weer gerepareerd te zijn, want vannacht zijn er minimaal 18 bakken ICM en 16 bakken VIRM vanuit Onnen naar Zwolle gebracht.
Hoe laat rijdt die dan? 'k Dacht dat ICRm alleen op Rsd - Zwolle, Den Haag - Venlo en wat spitstreinen Schiphol - Maastricht reed?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Die ICRm is planmatig. Het zou best kunnen dat de spooropstelling in Utrecht dat ook wordt
Hoe kan dat nou? De Eurostartreinen zijn toch speciaal ontworpen dat de ene motorwagen de andere uit de brand helpt, mocht het misgaan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef James1988 het volgende:
NU.nl meldt dat er wéér een Eurostar vastzit in de tunnel:
[..]
Bron: NU.nl
Ik lees het verkeerd. Het is idd niet planmatig meer. Het heeft denk ik met doorschuiven van materieel te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoe laat rijdt die dan? 'k Dacht dat ICRm alleen op Rsd - Zwolle, Den Haag - Venlo en wat spitstreinen Schiphol - Maastricht reed?
Dat was mijn reactie ook, maar daarna bedacht ik me dat ook de stroom uitgevallen kan zijn... en zonder stroom zal je toch echt moeten wachten totdat er een diesel komt om je eruit te slepen (als die al de tunnel in mogen)quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe kan dat nou? De Eurostartreinen zijn toch speciaal ontworpen dat de ene motorwagen de andere uit de brand helpt, mocht het misgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |