Ik weet niet eens welke partij er in Culemborg aan het roer staat...iemand?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij roert Leefbaar Rotterdam sinds 2002 met een flinke vinger in de pap. Hoeveel zetels bezitten ze momenteel?
Dat heb ik dan ook geen moment beweerd in dit topic.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen (helaas zijn mijn grootouders inmiddels dood), maar we leven toch niet meer in hun tijd? Dingen zijn veranderd, mensen zien dingen anders.
De Molukse gemeenschap is geen probleem (meer?) in Nederland.
Nou, die zijn ook lang niet altijd echt rechts te noemen hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee, maar de linkse partijen laten Nederlanders geen andere keuze op deze manier.
Vind jij VVD ook extreem rechts ? Die denken hetzelfde als Wilders hoor, alleen ze zeggen het anders
Huh?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus enkel extreem-rechts bewandelt de juist weg? Althans, dat hoop jij.
geen meerderheid meer toch ?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij roert Leefbaar Rotterdam sinds 2002 met een flinke vinger in de pap. Hoeveel zetels bezitten ze momenteel?
Nee, ik had jouw reactie verkeerd gelezen. Dus mijn opmerking raakt kant noch wal.quote:
In 2002 is aan de ruim 60 jaar lange hegemonie van de PvdA een kortstondig (Leefbaren-)einde gekomen, want immers heeft Rotterdam nu alweer vanaf bijna 4 jaar een PvdA-bestuur.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij schreef dat molukkers ook een slechte naam hebben. Maar dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook geen moment beweerd in dit topic.
true maar andere VVD'ers zijn het in hun hart eens met Wilders, waarvan ik trouwens niet zeg dat hij de juiste man is, verre van datquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef huhggh het volgende:
[..]
Nou, die zijn ook lang niet altijd echt rechts te noemen hoor.
Zeker met sociaal-liberaal Rutte aan het hoofd.
Kijk naar zijn handel en wandel, en niet alleen zijn holle retoriek, en je ziet dat ook de VVD niet echt rechts is.
Ik moet bekennen dat ik de Rotterdamse politiek niet op de voet heb gevolgd het afgelopen decennium. Ik weet niet in hoeverre het rechtse geluid tot resultaten heeft geleid. Maar als ik jou zo hoor dan is een structurele oplossing uitgebleven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
geen meerderheid meer toch ?
Goed vb inderdaad, toen ze wel een flinke vinger in de pap hadden, ging het gelijk een stuk beter in Rotterdam mbt veiligheid. Ook dankzij Opstelten ipv Peper.
Maar ja, nu zijn ze weggedrukt he
ja een gelijk krijgen alle Hooligans de schuld van alle problemen ..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
geen meerderheid meer toch ?
Goed vb inderdaad, toen ze wel een flinke vinger in de pap hadden, ging het gelijk een stuk beter in Rotterdam mbt veiligheid. Ook dankzij Opstelten ipv Peper.
Maar ja, nu zijn ze weggedrukt he
Hij stelde dat Molukkers doorgaans verguisd worden. Is zowat een synoniem van wat je hier aanvoert.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij schreef dat molukkers ook een slechte naam hebben. Maar dan heb ik je verkeerd begrepen.![]()
Dat klopt, maar ik beweer niet dat dat terecht is cq was. Na enkele reacties over en weer heb ik moeten erkennen dat die klachten alweer bijna een decennium oud zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij schreef dat molukkers ook een slechte naam hebben. Maar dan heb ik je verkeerd begrepen.![]()
Veel VVD'ers ken ik persoonlijk, en velen vind ik als puntje bij paaltje komt maar laf/zwak.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
true maar andere VVD'ers zijn het in hun hart eens met Wilders, waarvan ik trouwens niet zeg dat hij de juiste man is, verre van dat
minder dan PvdAquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik de Rotterdamse politiek niet op de voet heb gevolgd het afgelopen decennium. Ik weet niet in hoeverre het rechtse geluid tot resultaten heeft geleid. Maar als ik jou zo hoor dan is een structurele oplossing uitgebleven.
Hoeveel zetels bezit LR momenteel?
ja, vooral de allochtonen, want autochtonen vluchetn massaal rotterdam uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
Het rechtse college is de Rotterdammer blijkbaar slecht bevallen. De kiezer slaat direct een andere kant op in 2006
JA en door wie zou dat nu komen??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
Het rechtse college is de Rotterdammer blijkbaar slecht bevallen. De kiezer slaat direct een andere kant op in 2006
quote:Tijdens de Nederlandse gemeenteraadsverkiezingen 2006 verloor de partij een aantal zetels aan de PvdA, die de grootste werd. De oorzaak hiervan was dat vooral de allochtone kiezer is gaan stemmen en dat deze zijn stem heeft uitgebracht op concurrent PvdA, omdat zij meenden dat deze hun belangen wel goed zou behartigen in tegenstelling tot Leefbaar Rotterdam.
vind je het gek .. veel allochtonen wonen daar zo he ..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
Dat valt wel mee, hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is die Van Schelven van D66.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke partij er in Culemborg aan het roer staat...iemand?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:11 schreef Henk-B het volgende:
[..]
JA en door wie zou dat nu komen??
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:12 schreef geppie het volgende:
[..]
Volgens mij is die Van Schelven van D66.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |